SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier verder.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
Gelukkig woon ik niet in Groningen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:38 schreef RingBewoner het volgende:
Wat een mafkees, bewust jan en alleman maar aanrijden omdat meneer voorrang neemt. Word leuk als hij een rijbewijs heeft,
Met een auto ben je mobieler en kom je verder dan op je fiets dus dat geeft geen garanties.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:46 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet in Groningen.
En jij moet maar eens een cursus Nederlands volgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:39 schreef Bami-Powner het volgende:
gewoon in elkaar slagen die homo's
Ik woon er bijna 80 KM vanaf en ik denk niet dat ie wat te zoeken heeft in een gat in Overijssel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Met een auto ben je mobieler en kom je verder dan op je fiets dus dat geeft geen garanties.
Ik help het je hopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:49 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ik woon er bijna 80 KM vanaf en ik denk niet dat ie wat te zoeken heeft in een gat in Overijssel.
Zal wel geen rijbewijs hebben, met dit gedrag haal je nooit je examen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:00 schreef Goedzooi het volgende:
+ Die gast houd blijkbaar zoveel van fietsen dat het mij sterk lijkt dat ie ooit de auto pakt.
Haha, heb je ideeën dan??quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:48 schreef tharealmb het volgende:
Kunnen we die fietsopslag niet saboteren?
Nog niet....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:19 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Haha, heb je ideeën dan??
Een grote FOK! sticker op de garage plakken?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:19 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Haha, heb je ideeën dan??
Nog niet eens zo gek slecht, hahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:33 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Een grote FOK! sticker op de garage plakken?
Die gast kan echt niet rijdenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:06 schreef elitebook het volgende:
kijk dit dan hier rijdt hij alweer tegen een meisje aan. en het meisje mag dan wel fout zijn maar de fietsautist reedt veel te hard en maakte de verkeerde keuze. jammer dat er zo weinig schade is maar we zien wel hoe hij dan toch eens een keer op zijn bek gaat.
deze keer lijkt het erop dat hij het wel zag. maar hij moet leren dat je nooit voorrang krijgt maar moet geven.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:25 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Die gast kan echt niet rijden![]()
Hij moet leren uit z'n doppen te kijken, dat je voorrang hebt betekent nog niet automatisch dat je het krijgt.
Hoezo denk je dat? Ik kan veel beter fietsen dan die gastquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Krijg steeds meer het gevoel dat TwisterNederland zelf die fietsert is.
Hij wilde waarschijnlijk een mooie crash hebben voor zijn filmpjes.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:39 schreef elitebook het volgende:
[..]
deze keer lijkt het erop dat hij het wel zag. maar hij moet leren dat je nooit voorrang krijgt maar moet geven.
Enige manier waarop hij nog in contact komt met vrouwen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:14 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Hij wilde waarschijnlijk een mooie crash hebben voor zijn filmpjes.
Dat was die andere fiets met achteruitkijkspiegels (quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:50 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Enige manier waarop hij nog in contact komt met vrouwen.
Dat malle alarmpje zit niet meer op zijn fiets
bij het vierde filmpje zit hij op een tandem, gangster!!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:33 schreef TwisterNederland het volgende:
Inderdaad een fraaie fietser. Hier wat pareltjes
De enige echte fietsautist compilatie
http://www.dumpert.nl/med(...)tist_compilatie.html
Vrachtwagen geen voorrang verlenen en te afgeleid zijn waardoor hij bijna voetgangers omver ploegt.
Diegene die altijd achterop zit botst bijna frontaal op een tegenligger. Weet je ook waarom hij achterop zit.
Maar waag het niet hem een keer geen voorrang te verlenen. Dan zijn de rapen gaar en probeer hij je de les te lezen.
Meneer is ook te beroerd om een fietstunneltje te nemen dus gaat op de weg rijden waar iedereen maar aan hem moet aanpassen
Hij schijnt de weg te mogen gebruiken vanwege de breedte van zijn fiets maar die regel lijkt mij eerder te bestaan vanwege smalle fietspaden en niet omdat meneer te beroerd is een paar extra meter te fietsen.
Meneer ziet een auto staan op het kruispunt waarbij het fietspad gedeeltelijk geblokkeerd is. Dit is gewoon een slecht ontworpen kruispunt, zo ken ik er nog wel meer in Groningen. Je ziet, de automobilist rijdt echt zover mogelijk door tot de haaientanden want ja, met overig verkeer kun je hem er niet zomaar opkwakken. Maar het is niet ver genoeg voor meneer dus slaat op de achterruit van de auto
Tussen het zien van de auto en op het kruispunt zit minstens 15 seconden. Automobilist heeft het zo schappelijk mogelijk opgelost zonder het verkeer verder op de weg te hinderen en dan krijg je zo'n reactie terug
Was trouwens nog het filmpje vergeten waar hij doelbewust een voetganger aanrijdt.
De enige echte fietsopslag van de fietsautist
[ afbeelding ]
Het zit in ieder geval wel diep bij TNLquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Krijg steeds meer het gevoel dat TwisterNederland zelf die fietsert is.
Ik vind de fietsautist een gevaar op de weg maar in deze is dat meisje ook een gevaar op de weg. Dat geldt trouwens voor veel fietsers hoor. Nooit richting aangeven, willekeurig afslaan zonder te kijken of er nog mensen achter hen zitten.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:06 schreef elitebook het volgende:
kijk dit dan hier rijdt hij alweer tegen een meisje aan. en het meisje mag dan wel fout zijn maar de fietsautist reedt veel te hard en maakte de verkeerde keuze. jammer dat er zo weinig schade is maar we zien wel hoe hij dan toch eens een keer op zijn bek gaat.
Vooral dat nooit anticiperen inderdaad.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 04:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik vind de fietsautist een gevaar op de weg maar in deze is dat meisje ook een gevaar op de weg. Dat geldt trouwens voor veel fietsers hoor. Nooit richting aangeven, willekeurig afslaan zonder te kijken of er nog mensen achter hen zitten.
De fietsautist zoekt het echter bewust op lijkt het. Met een racefiets hard door de binnenstad in de avond, nooit anticiperen. Zelf maakt hij genoeg fouten en als iedereen zou rijden als de fietsautist dan hadden we hem en z'n ingewanden vorig jaar al van de staat kunnen schrapen.
Dit snap ik even niet..quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:46 schreef MrSalazar het volgende:
Dutch Bicycle Cam2 dagen geleden
+Frikadellie Mad even over iets anders ik heb net voorelkaar gekregen om te filmen in een jumbo zonder aangesproken te worden over mijn camera. maar ze keken ook niet naar mijn camera omdat ik een kat in een doos op de winkel wagen had :-) Dutch Bicycle Cam2 dagen geleden
ja kan, maar is niet mijn verzinselquote:
Niks van waarquote:Op zaterdag 21 februari 2015 03:55 schreef byah het volgende:
[..]
Het zit in ieder geval wel diep bij TNL
Dat mag toch gewoon niet? Wat voor fiets moet dat dan wel niet worden? Als er een aangegeven fietspad is moet ie gewoon daar rijden.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:46 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Niks van waar
Hij is nu trouwens wel bezig een fiets te bouwen om automobilisten te treiteren door op de weg te gaan fietsen ipv het fietspad.
Er schijnt 1 of ander subparagraaf te bestaan met tekst waardoor het wel mag als je fiets aan bebepaalde eisen voldoet. Dus hij is van plan autorijdend Groningen te irriteren met zijn trage fiets welke niet mee kan met de rest van het verkeer. En fietsers die niet verwachten dat hij daar met zijn fiets voorbij komt. Hij heeft daardoor al vaker bijna aanrijdingen veroorzaakt doordat niemand een fiets op de rijbaan verwacht...quote:Op zondag 22 februari 2015 19:50 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat mag toch gewoon niet? Wat voor fiets moet dat dan wel niet worden? Als er een aangegeven fietspad is moet ie gewoon daar rijden.
Dit dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:39 schreef Bami-Powner het volgende:
gewoon in elkaar slagen die homo's
Des te meer kans dat ie aangereden wordt. Als fietser op de rijbaan, die is echt niet goed bij zijn hoofd. Hij zoekt echt de grens op hèquote:Op zondag 22 februari 2015 22:41 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Er schijnt 1 of ander subparagraaf te bestaan met tekst waardoor het wel mag als je fiets aan bebepaalde eisen voldoet. Dus hij is van plan autorijdend Groningen te irriteren met zijn trage fiets welke niet mee kan met de rest van het verkeer. En fietsers die niet verwachten dat hij daar met zijn fiets voorbij komt. Hij heeft daardoor al vaker bijna aanrijdingen veroorzaakt doordat niemand een fiets op de rijbaan verwacht...
Sociaal experimentquote:Op zondag 22 februari 2015 23:28 schreef DieselTank het volgende:
Gevalletje pics or it didn't happen
[ afbeelding ]
Sociaal experiment hoe het voelt om over een motorkap heen te vliegen met je fiets.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:19 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Sociaal experiment![]()
Dan kunnen wij bij wijze van experiment een dikke FOK! sticker op zijn garage plakken en kijken hoe hij reageert.
1:44quote:
daarom ook doorrijden, moet je afdwingen, niet als een wijf overal stoppenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:25 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Die gast kan echt niet rijden![]()
Hij moet leren uit z'n doppen te kijken, dat je voorrang hebt betekent nog niet automatisch dat je het krijgt.
ik moest vooral lachen om de eerste paar minutenquote:
Er is ook een filmpje waarin z'n vriend de fiets laat vallen en een van die spiegels kapotgaat.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef BloedendeVagina het volgende:
OMG! Gewoon spiegels op zn fiets ook, alsof ie een trage ouwe lul is die zn nek niet meer kan omdraaien.
bij lange na niet.quote:
Serieus?quote:
Uit de beschrijving:quote:
Dus volgens het UWV is 'ie i.i.g. wél gehandicapt?quote:dus nu zullen we nooit de vraag weten of ik gehandicapt ben.
wat ik wel weet is als jullie het goede/verkeerde antwoord geven dan kan ik mijn uitkering behouden.
Hij krijgt wel een uitkering of zoiets om fietsjes te maken enzoquote:Op zondag 22 maart 2015 17:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Uit de beschrijving:
[..]
Dus volgens het UWV is 'ie i.i.g. wél gehandicapt?
quote:Op zondag 22 maart 2015 17:34 schreef Catch22- het volgende:
Ik word echt kwaad van die kerel. Hoop dat ik hem eens tegenkom
Dicht lijkt verdomd veel op station Dieren (bij Arnhem), wat doet hij zover in de buitenwereld, blijf a.u.b. even in Groningen.quote:
je zag het goed dat is station dieren en hij zal dan vast wel weer in de veluwe zijn gaan fietsen.quote:Op maandag 23 maart 2015 07:40 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Dicht lijkt verdomd veel op station Dieren (bij Arnhem), wat doet hij zover in de buitenwereld, blijf a.u.b. even in Groningen.
Is it you...? :|quote:Op maandag 23 maart 2015 09:09 schreef elitebook het volgende:
[..]
je zag het goed dat is station dieren en hij zal dan vast wel weer in de veluwe zijn gaan fietsen.
Wat een debiel is die filmerquote:
Als hij zo door blijft rijden zijn we wel snel van hem af. Fietspaden gelden namelijk niet voor fietsautist en hij vindt vrachtwagens bumperkleven leuk.quote:
En rechts inhalven. Kleeft ook bij dioe twee damens Wie verwacht dat nu? Ff bellen is teveel voor m.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Als hij zo door blijft rijden zijn we wel snel van hem af. Fietspaden gelden namelijk niet voor fietsautist en hij vindt vrachtwagens bumperkleven leuk.
Hij heeft geen bel, maar een sirene en die gebruikt hij wel in het filmpje. EDIT: eerste keer dat ik bij hem een fietsbel hoor. Hij is alleen zo autistisch om niet de normale inhaalregels te volgen. Normaal gesproken wacht je namelijk niet tot de fietser voor je tot achter je eigen fiets is gezakt, maar laat je ruimte over achter de fietspartner van die persoon.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:00 schreef Halveprijs het volgende:
[..]
En rechts inhalven. Kleeft ook bij dioe twee damens Wie verwacht dat nu? Ff bellen is teveel voor m.
En zelfs als ik net zoveel zou fietsen als hij kennelijk doet, omdat ie niks anders te doen lijkt te hebben, zou ik niet in zoveel ongelukken geraken..
K wacht op de eerste video dat de politie hem herkend en pakt op een van zijn overtredingen/gevaarlijk rijgedrag.
Ik zie grijze haren bij een van de slachtoffers en de andere kun je niet zien.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:57 schreef AdoraBelle het volgende:
http://112vandaag.nl/2015(...)e-fietsers-in-drunen
Heeft de fietsautist hier iets mee te maken? Hoe kun je frontaal op elkaar botsen op de fiets?
Wonderbaarlijke actie van hem hoor. Hij is totaal de weg kwijtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:00 schreef Halveprijs het volgende:
[..]
En rechts inhalven. Kleeft ook bij dioe twee damens Wie verwacht dat nu? Ff bellen is teveel voor m.
En zelfs als ik net zoveel zou fietsen als hij kennelijk doet, omdat ie niks anders te doen lijkt te hebben, zou ik niet in zoveel ongelukken geraken..
K wacht op de eerste video dat de politie hem herkend en pakt op een van zijn overtredingen/gevaarlijk rijgedrag.
W8 ff, zin fietspartner heeft dus syndroom van Down?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:46 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten maar elke keer als ik dat ding zie moet ik lachen![]()
![]()
![]()
Heeft ie ook nodig. Kansloos figuurquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:40 schreef dopfles1 het volgende:
Denken dat fietsautist dit niet doet voor de negatieve aandacht die hij nodig heeft
station dieren en een afspeellijst op zijn kanaal met veluwe videos. 1+1 is niet zo moeilijk he?quote:
Dat van die telefoon is een beetje kansloos inderdaad. En dat moment dat hij expres in het zand gaat rijden om die man af te snijdenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:47 schreef TwisterNederland het volgende:
Tegen anderen roepen dat ze hun mobiel weg moeten doen maar zelf wel een ruim minuut lang met mobiel fietsen. Heerlijk hypocriet.
Wanneer deed ie dat? Heb ik gemist danquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:56 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat van die telefoon is een beetje kansloos inderdaad. En dat moment dat hij expres in het zand gaat rijden om die man af te snijdenSoms denk ik echt dat hij het allemaal expres doet.
Het Veluwe filmpje op 2.07quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:08 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wanneer deed ie dat? Heb ik gemist dan
Oh, geen ideequote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:13 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat is toch die gast die achterop zit? (en toevallig net zo'n camera heeft)
Man oh man oh man. Ik hoop zo hard dat 'ie eens de verkeerde tegenkomt.quote:
Maar is het expres aanrijden en opzoeken van de situatie toegestaan en ok?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:15 schreef HSG het volgende:
Aan de andere snap ik hem wel. Als je ook ziet hoe mensen zich in het verkeer gedragen dat val je van verbazing achterover. Gisteravond ben ik met mijn vriendin uit eten geweest en onderweg met de fiets naar huis moesten er ineens een paar vrouwen van rond de 40 met pittige kapsels zonder ook maar uit te kijken de weg oversteken. Het resultaat is dat mijn vriendin en ik hard op de rem moesten om ze te ontwijken. Toen ik ze daar op aansprak kreeg je nog een brutale bijdehante opmerking terug.
Ik zie hem wel kijken. Maar waar kijkt 'ie dan naar, als 'ie niet in de spiegel kijkt naar wat er achter hem gebeurt? Als je achteruit kijkt komt alles van achteren, dan moet je dus ook achter je kijken. Ik snap best dat hij in een busje rijdt en dat als dat paaltje zich recht achter je bevindt, je die dan niet ziet. Maar als dat paaltje er niet was geweest, dan was 'ie dus gewoon de stoep op gereden. Dat is ook niet echt een goed idee. En sowieso: vergeet je dat al zo snel dat daar paaltjes stonden?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:45 schreef TwisterNederland het volgende:
Diegene waarbij die in de auto zit mag zijn rijbewijs ook wel verscheuren.
Eerst al geen voorrang verlenen, linksplakken & bochten afsnijden. Daar komt dus paaltjes botsen bij
Nee dat absoluut niet maar als je dat even weg zou laten snap ik hem weg.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:06 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Maar is het expres aanrijden en opzoeken van de situatie toegestaan en ok?
Een geval bekende irritaties, verkeerde oplossingen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:39 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee dat absoluut niet maar als je dat even weg zou laten snap ik hem weg.
Bekend kruispunt. Fietspad staat net te dicht tegen het kruispunt aan. Daar zijn er wel meer van in Groningen. Zelfs als die auto tot de haaientanden was doorgereden zou die alsnog een gedeelte van het fietspad blokkeren. Voor het fietspad wachten en kijken kan niet want dan heb je geen zichtquote:Op zondag 5 april 2015 17:34 schreef DieselTank het volgende:
gaat hij mooi midden op de weg staan, als hij dit gezien had dat een andere het deed was het waarschijnlijk code rood geweest.... maar ohnee nu is hij het zelf...
En dit ook, opa een beetje boos?
Ja dus? Dan fiets je er toch even omheen.... Gebeurt mij ook redelijk vaak, ik neem aan dat de bestuurder dan wel weet dat hij verkeerd zit dus ik hoef ze er niet op te wijzen...quote:Op maandag 6 april 2015 00:14 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Bekend kruispunt. Fietspad staat net te dicht tegen het kruispunt aan. Daar zijn er wel meer van in Groningen. Zelfs als die auto tot de haaientanden was doorgereden zou die alsnog een gedeelte van het fietspad blokkeren. Voor het fietspad wachten en kijken kan niet want dan heb je geen zicht
Dat is precies mijn punt. Zelfs als was die tot aan de haaientanden doorgereden dan zou die alsnog een deel van het fietspad blokkeren en zou opa boos alsnog zijn.quote:Op maandag 6 april 2015 00:34 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ja dus? Dan fiets je er toch even omheen.... Gebeurt mij ook redelijk vaak, ik neem aan dat de bestuurder dan wel weet dat hij verkeerd zit dus ik hoef ze er niet op te wijzen...
Ik hoop zo dat hij een keer de verkeerde tegen komtquote:Op maandag 6 april 2015 12:03 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat is precies mijn punt. Zelfs als was die tot aan de haaientanden doorgereden dan zou die alsnog een deel van het fietspad blokkeren en zou opa boos alsnog zijn.
Voorbeeld van een ander filmpje waarbij echt tot aan de haaientanden gereden werd en alsnog een deel van het fietspad geblokkeerd werd. Het maakt die lui echt niet uit of het aan de slecht ingerichte weg ligt.
Echt, wat een mongolen die tweequote:Op maandag 6 april 2015 12:03 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat is precies mijn punt. Zelfs als was die tot aan de haaientanden doorgereden dan zou die alsnog een deel van het fietspad blokkeren en zou opa boos alsnog zijn.
Voorbeeld van een ander filmpje waarbij echt tot aan de haaientanden gereden werd en alsnog een deel van het fietspad geblokkeerd werd. Het maakt die lui echt niet uit of het aan de slecht ingerichte weg ligt.
okequote:Op maandag 6 april 2015 13:10 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ben afgelopen weekend in Groningen geweest met een vriendin. Gelukkig zijn we niet aangereden door de fietsautist.
Ik vind dit kansloos. Blijf sowieso met je handen van andermans auto af.quote:Op maandag 6 april 2015 12:03 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Is dit niet al voldoende, om die gast aansprakelijk te stellen voor het maken van krassen? Of je nu opzettelijk of niet de weg blokkeerd. het is geen rede om bewust risico te nemen.quote:
Je zou hopen van wel.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:23 schreef Halveprijs het volgende:
[..]
Is dit niet al voldoende, om die gast aansprakelijk te stellen voor het maken van krassen? Of je nu opzettelijk of niet de weg blokkeerd. het is geen rede om bewust risico te nemen.
nee, als in de wet staat dat je iets mag doen, krijg je daar geen boete voorquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:50 schreef Polenbatser het volgende:
Maar als die sjap op de weg wil gaan fietsen met een speciale fiets, kunnen ze hem dan niet beboeten i.v.m. art. 5? Hij lokt toch gevaarlijke situaties uit. Of geldt dat alleen voor automobilisten?
quote:Op zondag 19 april 2015 20:13 schreef TwisterNederland het volgende:
Hij heeft nieuw speelgoed om de overige weggebruikers mee te irriteren. Beloning voor diegene die dat ding weet te slopen![]()
Wat een idioot, nog best wat schade ook aan zijn fiets. Maar wat wil je dan, met 37 km/u. Eigen schuld dikke bultquote:
Wtf haha die val ook, en waarom rijdt hij dat wijf tussen de benen?quote:
ik versta t nietquote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:04 schreef elitebook het volgende:
jahoor natuurlijk moet iemand dat weer zeggen. en dat vind hij leuk hoor!
Neequote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:32 schreef DrDentz het volgende:
Zitten ze echt de hele dag op die tandem dan?
Downie, is hij 12?quote:
Volgens zijn begeleider is hij 35, maar heeft hij afgelopen april een test gedaan waaruit blijkt dat hij groepje 4 niveau heeft qua intelligentie en sociaal even ver is als een kind van 11!quote:
aanrijdenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Moet morgen naar Groningen met de auto, ben bang dat ik hem tegen kan komen met zijn gevreesde camera en mede asperge. Wat moet je doen in zo'n situatie?
Stoppen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Moet morgen naar Groningen met de auto, ben bang dat ik hem tegen kan komen met zijn gevreesde camera en mede asperge. Wat moet je doen in zo'n situatie?
Dan moet ik straks nog stukjes autist uit de grill porren.quote:
Ik versta het niet zo goed.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:04 schreef elitebook het volgende:
jahoor natuurlijk moet iemand dat weer zeggen. en dat vind hij leuk hoor!
Ik blijf erom lachenquote:
0.25 die trollface van die conducteur!quote:
Waar is die nerd mee bezig in godsnaam. Zijn eigen spookrijden begint trouwens later dan jij hebt aangemerkt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:15 schreef TwisterNederland het volgende:
Trouwens, het is en blijft een hypocrietje hoor
Lekker demonstratief links fietsen vanwege een tegenligger.
Maar als het zichzelf of zijn vriendjes betreft mag het ineens wel en is het hinderen van anderen geen enkel probleem
LOL keihard doorfietsen met die driewieler terwijl ze oversteekt en schreeuwen, dit is grappiger dan filmpjes van LuckyTV.quote:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:39 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
link?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:37 schreef DrDentz het volgende:
Haha hij rijdt ook gewoon over een duif heen en stopt dat in z'n compilatie.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:22 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik word verder niet genoemd met naam maar voor zover ik weet ben ik begonnen met de term fietsautist. Ik moet hem nog altijd een keer tegenkomen. Gaat dan vast een leuk filmpje worden.
Had ik nog niet gelezen.quote:
quote:
Daarvoor is ie te slimquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:53 schreef DemonRage het volgende:
Erg sneu van zo'n gast om zijn debiele gedrag te verdoezelen onder "sociaal experiment".
Ik heb maar 1 tip voor hem: probeer ook eens demonstratief in de dode hoek van afslaande vrachtwagens te gaan fietsen en vergeet het vooral niet te filmen.
Dat durft ie ook niet aan hoor. Pick your targets wiselyquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:56 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Daarvoor is ie te slimHelaas kun je dit dier maar tot op een bepaalde hoogte manipuleren.
Nee omdat ie geen complete mongool is. Helaas.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:56 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat durft ie ook niet aan hoor.
Hij gaat je photoshoppen tot een kobold.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:47 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Had ik nog niet gelezen.![]()
![]()
Mocht ie mijn gezicht op youtube zetten gaat het pas echt feest worden.
En zijn leipe mattie.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Of hij komt naar je huis, op de fiets uiteraard.
Zou je denken?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Of hij komt naar je huis, op de fiets uiteraard.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:32 schreef DieselTank het volgende:
Meneertje is gelukkig even uit nederland.... Gaat hij als een mongool van bergjes afrijdenKoop dan gewoon een motor
Desnoods een half offroad half onroad
![]()
leven
uhh wat is datquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vinger voor je, mongool!
DIe kutkop ook.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vinger voor je, mongool!
Lijkt wel zo eentje van The Hills Have Eyesquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:00 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
DIe kutkop ook.Met z'n spleetogen.
Of op deze:quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lijkt wel zo eentje van The Hills Have Eyes
Waar heb je die foto eigenlijk van?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lijkt wel zo eentje van The Hills Have Eyes
Uit dat filmpje dat ik quote, zit in de germany trailerquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Waar heb je die foto eigenlijk van?
Walla ik weet waar fietsautist zijn huis woont. Eng om te denken dat ik zo vaak door dat straatje geweest ben, terwijl er ieder moment een mongolide tandem fietser je dood kan rijden.quote:
Autotist? Serieus?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vinger voor je, mongool!
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:25 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Nog niet....
vierkante wielen monteren? voor en achterrem omwisselen? zijn vast mensen met betere ideetjes....
Hij rijdt er ook gewoon bewust tegenaanquote:Op maandag 8 juni 2015 23:18 schreef TwisterNederland het volgende:
tandem cyclist collision with a pedestrian
Krijg je een kek filmpje van. Plus gesprek met chickie, daar is waar het om gaat!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij rijdt er ook gewoon bewust tegenaan
ik dacht dat hij met zijn knieschijfje tegen dat paaltje aankwam, maar hij kan blijkbaar nog lopen.quote:
In Groningen hebben voetgangers de nijging om zonder om te kijken opeens op het fietspad te springen en in het midden van de weg te lopen. Dat is helemaal leuk als het gesneeuwd heeft. Ik zou voetgangers dus graag willen bestempelen als terroristen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:40 schreef vigilant7 het volgende:
fietsterroristen, in feite zouden voetgangers voorrang moeten hebben op fietsers
complicatiequote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:49 schreef Goedzooi het volgende:
Hmm... Misschien als ik een keertje tijd hebt maak ik een ''fietsautist knalt tegen dingen op'' complicatie.
Edit: Ow wacht, bestaat al.![]()
Ach, dat weet je en als je er rekening mee houdt is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In Groningen hebben voetgangers de nijging om zonder om te kijken opeens op het fietspad te springen en in het midden van de weg te lopen. Dat is helemaal leuk als het gesneeuwd heeft. Ik zou voetgangers dus graag willen bestempelen als terroristen.
Toch schrik ik nog steeds van die bejaarden die met electrobike dan ineens met vaart voorbij komen knallen, de bel luiden zijn ze te traag voor, vraag me weleens af hoe dat verloopt bij een noodstop?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ach, dat weet je en als je er rekening mee houdt is er niets aan de hand.
vaak ben je te bang.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch schrik ik nog steeds van die bejaarden die met electrobike dan ineens met vaart voorbij komen knallen, de bel luiden zijn ze te traag voor, vraag me weleens af hoe dat verloopt bij een noodstop?
Zie soms gevallen waarbij ik denk, Ebike waar ga je met bejaarde heen?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
vaak ben je te bang.
schijnen wel vaak ongelukken te gebeuren met bejaarden op ebikes
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:23 schreef TwisterNederland het volgende:
"omdat ik vind dat je niet tegen de richting in moet rijden."
Juist ja
BAM vol die spiegel in dr schouder. Lekker voor d'r moet ze maar aan de kant gaan voor de fietsautist.quote:
BAM en de video is offline. Gelukkig is de mirror nog beschikbaar.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
BAM vol die spiegel in dr schouder. Lekker voor d'r moet ze maar aan de kant gaan voor de fietsautist.
Reken maar van JA!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:14 schreef DrDentz het volgende:
Huh vaag, 2 seconden geleden nog bekeken. YouTube. Dat betekent dat de fietsautist nu online is en misschien meeleest op Fok!.
Wat is er met je extreme fascinatie voor dashcammersquote:
Zou mij niks verbazen als hij een account heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:14 schreef DrDentz het volgende:
Huh vaag, 2 seconden geleden nog bekeken op YouTube. Dat betekent dat de fietsautist nu online is en misschien meeleest op Fok!.
Dat filmpje met die popo.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:40 schreef Glazenmaker het volgende:
Hij was bijna in het ziekenhuis, heeft een voetganger aangereden en maakt ook nog eens ruzie met de popo.
Allemaal in 1 dag youtuben.
Fietsautist heeft een fok account gemaakt met de naam van zijn grootste vijand.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:37 schreef byah het volgende:
[..]
Je compilaties waren beter, of heb je die naam gejat?
Ik ben het echtquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:37 schreef byah het volgende:
[..]
Je compilaties waren beter, of heb je die naam gejat?
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Fietsautist heeft een fok account gemaakt met de naam van zijn grootste vijand.
Geen idee of je echte naam al bekend is, maar ik zou het een mooie plottwist vinden als een van 's lands meest geliefde filmpjesmakers ineens fietsautist blijkt te zijn.quote:
Dat zou wat zijn. Maar zie jij de fietsautist al goede fail compilaties maken dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Geen idee of je echte naam al bekend is, maar ik zou het een mooie plottwist vinden als een van 's lands meest geliefde filmpjesmakers ineens fietsautist blijkt te zijn.
Het is een natuurtalent!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Maar zie jij de fietsautist al goede fail compilaties maken dan?
quote:Op zondag 14 juni 2015 01:18 schreef Glazenmaker het volgende:
Fietsautist doet ook goede dingen in het verkeer!
Hij rijdt ook zonder verlichtingquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:06 schreef elitebook het volgende:
je bedoelt zij rijdt zonder verlichting. want hij checkt met zijn voorlamp zijn fiets. of zit je nu te trollen?quote:
deze redenatie zou een hoop op fok verklaren.quote:
Nouja ik ben blij dat ik aan de andere kant woon, maar als hij op mijn auto gaat tikken/slaan klap ik hem gewoon.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Met een auto ben je mobieler en kom je verder dan op je fiets dus dat geeft geen garanties.
We zien het filmpje vanzelf voorbij komen.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nouja ik ben blij dat ik aan de andere kant woon, maar als hij op mijn auto gaat tikken/slaan klap ik hem gewoon.
Zal extra proberen een buitenlands accent op te zetten, ey swa jij mij op de auto klappen, ik maak je kk kapot jij kaulo bezem.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
We zien het filmpje vanzelf voorbij komen.
Zou je denken? Ik ga uit van niet.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
We zien het filmpje vanzelf voorbij komen.
Ik dacht geen verlichting te zienquote:Op zondag 14 juni 2015 23:30 schreef elitebook het volgende:
[..]
je bedoelt zij rijdt zonder verlichting. want hij checkt met zijn voorlamp zijn fiets. of zit je nu te trollen?
ook gelijk tegen die agent heb je wel eens goed opgelet, echt deze 'man' ik hoop dta hij zich zelf ter pletter fietstquote:Op maandag 15 juni 2015 16:39 schreef TwisterNederland het volgende:
In de categorie "regels zijn er voor anderen". Fietsautist gaat door rood.
In dit geval geef ik hem wel gelijk. Ik ga ook niet meer wachten als de spoorbomen omhoog gaan en je weet dat er geen trein meer komt.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:39 schreef TwisterNederland het volgende:
In de categorie "regels zijn er voor anderen". Fietsautist gaat door rood.
Je bent verplicht om te te wachten totdat de lampen gedoofd zijn.quote:Op maandag 15 juni 2015 17:55 schreef Aiciu het volgende:
[..]
In dit geval geef ik hem wel gelijk. Ik ga ook niet meer wachten als de spoorbomen omhoog gaan en je weet dat er geen trein meer komt.
Verder vind ik hem wel een kneus.
We mogen wel meer niet.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:52 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Je bent verplicht om te te wachten totdat de lampen gedoofd zijn.
Jij gaat zeker ook linksaf op een rotonde omdat je weet dat er niks aankomtquote:
Nee, dat is kut.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:01 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Jij gaat zeker ook linksaf op een rotonde omdat je weet dat er niks aankomt![]()
Doe gewoon waar die rode lampen voor zijn, namelijk wachten tot ze uit zijn.
Ik vond het een onhandige stuurbeweging, wat het kleine voordeel er niet uit haalt. Ik denk dat veel gasten dat wel eens geprobeerd hebben, al is het maar op stoer te doen voor vrienden/je vriendin.quote:
Wat een beroepshufter die vent, gaat hij een beetje de fietsautist bedreigen terwijl deze hem gewoon netjes op de regels wijst.quote:Op zondag 14 juni 2015 01:18 schreef Glazenmaker het volgende:
Fietsautist doet ook goede dingen in het verkeer!
quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een beroepshufter die vent, gaat hij een beetje de fietsautist bedreigen terwijl deze hem gewoon netjes op de regels wijst.
Groningers zijn er te lief voor. Zou mij niks verbazen als er al een keer een paar meppen verkocht zijn maar dat hij die beelden niet online durft te zettenquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:15 schreef chroestjov het volgende:
Waarom komen de Groningers niet massaal in opstand tegen deze autistische terreur, waarom breekt niemand een paar van zijn rug- of nekwervels.
Makke schapen die Groningers.
je moet niet vergeten dat het een mongooltje is (letterlijk). Die sla je niet zo op zijn plaat. Hij kan er zelf ook weinig aan doenquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:15 schreef chroestjov het volgende:
Waarom komen de Groningers niet massaal in opstand tegen deze autistische terreur, waarom breekt niemand een paar van zijn rug- of nekwervels.
Daar moet je gewoon iets zachter bij slaan om je punt duidelijk te maken en daarna terug brengen bij zijn begeleider.quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je moet niet vergeten dat het een mongooltje is (letterlijk). Die sla je niet zo op zijn plaat. Hij kan er zelf ook weinig aan doen
Kunnen we ook over jou zeggen natuurlijk...quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:15 schreef chroestjov het volgende:
Wat bedoel jij hiermee?quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kunnen we ook over jou zeggen natuurlijk...
Het zijn van een mongooltje is geen vrijbrief voor structurele misdragingen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je moet niet vergeten dat het een mongooltje is (letterlijk). Die sla je niet zo op zijn plaat. Hij kan er zelf ook weinig aan doen
Hij noemt z'n vriend een mongooltje als ie de tandem laat vallen en een spiegel eraf breekt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hij is de politie wel eens tegengekomen.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:05 schreef Goedzooi het volgende:
Waarom doet de politie niks tegen deze fietsautist? Deze gast is een gevaar op de weg.
de politie doet niks tegen hem omdat ze het niet ''met eigen ogen gezien hebben''quote:Op maandag 20 juli 2015 19:05 schreef Goedzooi het volgende:
Waarom doet de politie niks tegen deze fietsautist? Deze gast is een gevaar op de weg.
Politie kan de beelden vorderen dus geld mee verdienen? Echt niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:23 schreef elitebook het volgende:
maar als er een ongeluk gebeurd met zwaar letsel dan wil politie heel graag beelden zien van
hoe het gebeurd is. maar dan denk ik dat hij ze niet laat zien, of er geld voor gaat vragen.
Op het 3e filmpje heeft hij wel gelijk, en is mevrouw die aangereden wordt fout.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:33 schreef TwisterNederland het volgende:
Inderdaad een fraaie fietser. Hier wat pareltjes
De enige echte fietsautist compilatie
http://www.dumpert.nl/med(...)tist_compilatie.html
Vrachtwagen geen voorrang verlenen en te afgeleid zijn waardoor hij bijna voetgangers omver ploegt.
Diegene die altijd achterop zit botst bijna frontaal op een tegenligger. Weet je ook waarom hij achterop zit.
Maar waag het niet hem een keer geen voorrang te verlenen. Dan zijn de rapen gaar en probeer hij je de les te lezen.
Meneer is ook te beroerd om een fietstunneltje te nemen dus gaat op de weg rijden waar iedereen maar aan hem moet aanpassen
Hij schijnt de weg te mogen gebruiken vanwege de breedte van zijn fiets maar die regel lijkt mij eerder te bestaan vanwege smalle fietspaden en niet omdat meneer te beroerd is een paar extra meter te fietsen.
Meneer ziet een auto staan op het kruispunt waarbij het fietspad gedeeltelijk geblokkeerd is. Dit is gewoon een slecht ontworpen kruispunt, zo ken ik er nog wel meer in Groningen. Je ziet, de automobilist rijdt echt zover mogelijk door tot de haaientanden want ja, met overig verkeer kun je hem er niet zomaar opkwakken. Maar het is niet ver genoeg voor meneer dus slaat op de achterruit van de auto
Tussen het zien van de auto en op het kruispunt zit minstens 15 seconden. Automobilist heeft het zo schappelijk mogelijk opgelost zonder het verkeer verder op de weg te hinderen en dan krijg je zo'n reactie terug
Was trouwens nog het filmpje vergeten waar hij doelbewust een voetganger aanrijdt.
De enige echte fietsopslag van de fietsautist
[ afbeelding ]
Dit. Ik trok hem wanneer hij me van m'n fiets reed die camera van z'n helm en veegde 'm alle tanden eruit. Wat een idioot.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:15 schreef chroestjov het volgende:
Hij heeft het op privé gezetquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:31 schreef TwisterNederland het volgende:
Wat een held. Beetje op anderen inrijden om die (legaal!!) zijn mobiel gebruikt
En maar lachen
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)ijding-12893293.htmlquote:GRONINGEN - Een 27-jarige fietser uit de stad Groningen is woensdagavond aangehouden omdat hij op de Verlengde Lodewijkstraat met opzet een aanrijding veroorzaakte met twee andere fietsers.
Een man en een vrouw uit Haren fietsten over de Verlengde Lodewijkstraat toen de 27-jarige fietser aan kwam fietsen. De 27-jarige deed net of hij wilde keren op de weg. Maar hij stapte af en gooide zijn fiets op de grond.
De man en vrouw uit Haren konden de fiets niet ontwijken en kwamen ten val. Ze raakten daarbij gewond.
De 27-jarige fietser maakte een verwarde indruk en is aangehouden.
lolquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:42 schreef delano.888 het volgende:
Hij is lekker bezig geweest! (Neem aan dat het de fietsautist is)
[..]
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)ijding-12893293.html
a piequote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Fietsautist maakt nu ook how to filmjes.
Dit kan haast niet missen. Zouden ze hem dan eindelijk opsluiten.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:42 schreef delano.888 het volgende:
Hij is lekker bezig geweest! (Neem aan dat het de fietsautist is)
[..]
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)ijding-12893293.html
Wow wat een lange autistenpis. Zeker lang opgehouden, hij durfde de hele nacht de tent niet uit, bang voor wilde zwijnen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Fietsautist maakt nu ook how to filmjes.
Holy jesus zelfs met mijn branderige druiper duurt het niet eens half zo langquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wow wat een lange autistenpis. Zeker lang opgehouden, hij durfde de hele nacht de tent niet uit, bang voor wilde zwijnen.
Dat kan prima op de fietsquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:18 schreef kthxbye het volgende:
Hier wordt ie herkend. Hij rookt trouwens wiet en slikt pillen op de fiets (zie comments). En dan anderen op regels wijzen
Dat is zijn oma.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat kan prima op de fiets
Die Inge Posch, is dat een troll of is hij dat zelf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |