Sociaal experiment hoe het voelt om over een motorkap heen te vliegen met je fiets.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:19 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Sociaal experiment![]()
Dan kunnen wij bij wijze van experiment een dikke FOK! sticker op zijn garage plakken en kijken hoe hij reageert.
1:44quote:
daarom ook doorrijden, moet je afdwingen, niet als een wijf overal stoppenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:25 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Die gast kan echt niet rijden![]()
Hij moet leren uit z'n doppen te kijken, dat je voorrang hebt betekent nog niet automatisch dat je het krijgt.
ik moest vooral lachen om de eerste paar minutenquote:
Er is ook een filmpje waarin z'n vriend de fiets laat vallen en een van die spiegels kapotgaat.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef BloedendeVagina het volgende:
OMG! Gewoon spiegels op zn fiets ook, alsof ie een trage ouwe lul is die zn nek niet meer kan omdraaien.
bij lange na niet.quote:
Serieus?quote:
Uit de beschrijving:quote:
Dus volgens het UWV is 'ie i.i.g. wél gehandicapt?quote:dus nu zullen we nooit de vraag weten of ik gehandicapt ben.
wat ik wel weet is als jullie het goede/verkeerde antwoord geven dan kan ik mijn uitkering behouden.
Hij krijgt wel een uitkering of zoiets om fietsjes te maken enzoquote:Op zondag 22 maart 2015 17:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Uit de beschrijving:
[..]
Dus volgens het UWV is 'ie i.i.g. wél gehandicapt?
quote:Op zondag 22 maart 2015 17:34 schreef Catch22- het volgende:
Ik word echt kwaad van die kerel. Hoop dat ik hem eens tegenkom
Dicht lijkt verdomd veel op station Dieren (bij Arnhem), wat doet hij zover in de buitenwereld, blijf a.u.b. even in Groningen.quote:
je zag het goed dat is station dieren en hij zal dan vast wel weer in de veluwe zijn gaan fietsen.quote:Op maandag 23 maart 2015 07:40 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Dicht lijkt verdomd veel op station Dieren (bij Arnhem), wat doet hij zover in de buitenwereld, blijf a.u.b. even in Groningen.
Is it you...? :|quote:Op maandag 23 maart 2015 09:09 schreef elitebook het volgende:
[..]
je zag het goed dat is station dieren en hij zal dan vast wel weer in de veluwe zijn gaan fietsen.
Wat een debiel is die filmerquote:
Als hij zo door blijft rijden zijn we wel snel van hem af. Fietspaden gelden namelijk niet voor fietsautist en hij vindt vrachtwagens bumperkleven leuk.quote:
En rechts inhalven. Kleeft ook bij dioe twee damens Wie verwacht dat nu? Ff bellen is teveel voor m.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Als hij zo door blijft rijden zijn we wel snel van hem af. Fietspaden gelden namelijk niet voor fietsautist en hij vindt vrachtwagens bumperkleven leuk.
Hij heeft geen bel, maar een sirene en die gebruikt hij wel in het filmpje. EDIT: eerste keer dat ik bij hem een fietsbel hoor. Hij is alleen zo autistisch om niet de normale inhaalregels te volgen. Normaal gesproken wacht je namelijk niet tot de fietser voor je tot achter je eigen fiets is gezakt, maar laat je ruimte over achter de fietspartner van die persoon.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:00 schreef Halveprijs het volgende:
[..]
En rechts inhalven. Kleeft ook bij dioe twee damens Wie verwacht dat nu? Ff bellen is teveel voor m.
En zelfs als ik net zoveel zou fietsen als hij kennelijk doet, omdat ie niks anders te doen lijkt te hebben, zou ik niet in zoveel ongelukken geraken..
K wacht op de eerste video dat de politie hem herkend en pakt op een van zijn overtredingen/gevaarlijk rijgedrag.
Ik zie grijze haren bij een van de slachtoffers en de andere kun je niet zien.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:57 schreef AdoraBelle het volgende:
http://112vandaag.nl/2015(...)e-fietsers-in-drunen
Heeft de fietsautist hier iets mee te maken? Hoe kun je frontaal op elkaar botsen op de fiets?
Wonderbaarlijke actie van hem hoor. Hij is totaal de weg kwijtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:00 schreef Halveprijs het volgende:
[..]
En rechts inhalven. Kleeft ook bij dioe twee damens Wie verwacht dat nu? Ff bellen is teveel voor m.
En zelfs als ik net zoveel zou fietsen als hij kennelijk doet, omdat ie niks anders te doen lijkt te hebben, zou ik niet in zoveel ongelukken geraken..
K wacht op de eerste video dat de politie hem herkend en pakt op een van zijn overtredingen/gevaarlijk rijgedrag.
W8 ff, zin fietspartner heeft dus syndroom van Down?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:46 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten maar elke keer als ik dat ding zie moet ik lachen![]()
![]()
![]()
Heeft ie ook nodig. Kansloos figuurquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:40 schreef dopfles1 het volgende:
Denken dat fietsautist dit niet doet voor de negatieve aandacht die hij nodig heeft
station dieren en een afspeellijst op zijn kanaal met veluwe videos. 1+1 is niet zo moeilijk he?quote:
Dat van die telefoon is een beetje kansloos inderdaad. En dat moment dat hij expres in het zand gaat rijden om die man af te snijdenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:47 schreef TwisterNederland het volgende:
Tegen anderen roepen dat ze hun mobiel weg moeten doen maar zelf wel een ruim minuut lang met mobiel fietsen. Heerlijk hypocriet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |