SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier verder.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
Gelukkig woon ik niet in Groningen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:38 schreef RingBewoner het volgende:
Wat een mafkees, bewust jan en alleman maar aanrijden omdat meneer voorrang neemt. Word leuk als hij een rijbewijs heeft,
Met een auto ben je mobieler en kom je verder dan op je fiets dus dat geeft geen garanties.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:46 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet in Groningen.
En jij moet maar eens een cursus Nederlands volgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:39 schreef Bami-Powner het volgende:
gewoon in elkaar slagen die homo's
Ik woon er bijna 80 KM vanaf en ik denk niet dat ie wat te zoeken heeft in een gat in Overijssel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Met een auto ben je mobieler en kom je verder dan op je fiets dus dat geeft geen garanties.
Ik help het je hopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:49 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ik woon er bijna 80 KM vanaf en ik denk niet dat ie wat te zoeken heeft in een gat in Overijssel.
Zal wel geen rijbewijs hebben, met dit gedrag haal je nooit je examen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:00 schreef Goedzooi het volgende:
+ Die gast houd blijkbaar zoveel van fietsen dat het mij sterk lijkt dat ie ooit de auto pakt.
Haha, heb je ideeën dan??quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:48 schreef tharealmb het volgende:
Kunnen we die fietsopslag niet saboteren?
Nog niet....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:19 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Haha, heb je ideeën dan??
Een grote FOK! sticker op de garage plakken?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:19 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Haha, heb je ideeën dan??
Nog niet eens zo gek slecht, hahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:33 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Een grote FOK! sticker op de garage plakken?
Die gast kan echt niet rijdenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:06 schreef elitebook het volgende:
kijk dit dan hier rijdt hij alweer tegen een meisje aan. en het meisje mag dan wel fout zijn maar de fietsautist reedt veel te hard en maakte de verkeerde keuze. jammer dat er zo weinig schade is maar we zien wel hoe hij dan toch eens een keer op zijn bek gaat.
deze keer lijkt het erop dat hij het wel zag. maar hij moet leren dat je nooit voorrang krijgt maar moet geven.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:25 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Die gast kan echt niet rijden![]()
Hij moet leren uit z'n doppen te kijken, dat je voorrang hebt betekent nog niet automatisch dat je het krijgt.
Hoezo denk je dat? Ik kan veel beter fietsen dan die gastquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Krijg steeds meer het gevoel dat TwisterNederland zelf die fietsert is.
Hij wilde waarschijnlijk een mooie crash hebben voor zijn filmpjes.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:39 schreef elitebook het volgende:
[..]
deze keer lijkt het erop dat hij het wel zag. maar hij moet leren dat je nooit voorrang krijgt maar moet geven.
Enige manier waarop hij nog in contact komt met vrouwen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:14 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Hij wilde waarschijnlijk een mooie crash hebben voor zijn filmpjes.
Dat was die andere fiets met achteruitkijkspiegels (quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:50 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Enige manier waarop hij nog in contact komt met vrouwen.
Dat malle alarmpje zit niet meer op zijn fiets
bij het vierde filmpje zit hij op een tandem, gangster!!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:33 schreef TwisterNederland het volgende:
Inderdaad een fraaie fietser. Hier wat pareltjes
De enige echte fietsautist compilatie
http://www.dumpert.nl/med(...)tist_compilatie.html
Vrachtwagen geen voorrang verlenen en te afgeleid zijn waardoor hij bijna voetgangers omver ploegt.
Diegene die altijd achterop zit botst bijna frontaal op een tegenligger. Weet je ook waarom hij achterop zit.
Maar waag het niet hem een keer geen voorrang te verlenen. Dan zijn de rapen gaar en probeer hij je de les te lezen.
Meneer is ook te beroerd om een fietstunneltje te nemen dus gaat op de weg rijden waar iedereen maar aan hem moet aanpassen
Hij schijnt de weg te mogen gebruiken vanwege de breedte van zijn fiets maar die regel lijkt mij eerder te bestaan vanwege smalle fietspaden en niet omdat meneer te beroerd is een paar extra meter te fietsen.
Meneer ziet een auto staan op het kruispunt waarbij het fietspad gedeeltelijk geblokkeerd is. Dit is gewoon een slecht ontworpen kruispunt, zo ken ik er nog wel meer in Groningen. Je ziet, de automobilist rijdt echt zover mogelijk door tot de haaientanden want ja, met overig verkeer kun je hem er niet zomaar opkwakken. Maar het is niet ver genoeg voor meneer dus slaat op de achterruit van de auto
Tussen het zien van de auto en op het kruispunt zit minstens 15 seconden. Automobilist heeft het zo schappelijk mogelijk opgelost zonder het verkeer verder op de weg te hinderen en dan krijg je zo'n reactie terug
Was trouwens nog het filmpje vergeten waar hij doelbewust een voetganger aanrijdt.
De enige echte fietsopslag van de fietsautist
[ afbeelding ]
Het zit in ieder geval wel diep bij TNLquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Krijg steeds meer het gevoel dat TwisterNederland zelf die fietsert is.
Ik vind de fietsautist een gevaar op de weg maar in deze is dat meisje ook een gevaar op de weg. Dat geldt trouwens voor veel fietsers hoor. Nooit richting aangeven, willekeurig afslaan zonder te kijken of er nog mensen achter hen zitten.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:06 schreef elitebook het volgende:
kijk dit dan hier rijdt hij alweer tegen een meisje aan. en het meisje mag dan wel fout zijn maar de fietsautist reedt veel te hard en maakte de verkeerde keuze. jammer dat er zo weinig schade is maar we zien wel hoe hij dan toch eens een keer op zijn bek gaat.
Vooral dat nooit anticiperen inderdaad.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 04:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik vind de fietsautist een gevaar op de weg maar in deze is dat meisje ook een gevaar op de weg. Dat geldt trouwens voor veel fietsers hoor. Nooit richting aangeven, willekeurig afslaan zonder te kijken of er nog mensen achter hen zitten.
De fietsautist zoekt het echter bewust op lijkt het. Met een racefiets hard door de binnenstad in de avond, nooit anticiperen. Zelf maakt hij genoeg fouten en als iedereen zou rijden als de fietsautist dan hadden we hem en z'n ingewanden vorig jaar al van de staat kunnen schrapen.
Dit snap ik even niet..quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:46 schreef MrSalazar het volgende:
Dutch Bicycle Cam2 dagen geleden
+Frikadellie Mad even over iets anders ik heb net voorelkaar gekregen om te filmen in een jumbo zonder aangesproken te worden over mijn camera. maar ze keken ook niet naar mijn camera omdat ik een kat in een doos op de winkel wagen had :-) Dutch Bicycle Cam2 dagen geleden
ja kan, maar is niet mijn verzinselquote:
Niks van waarquote:Op zaterdag 21 februari 2015 03:55 schreef byah het volgende:
[..]
Het zit in ieder geval wel diep bij TNL
Dat mag toch gewoon niet? Wat voor fiets moet dat dan wel niet worden? Als er een aangegeven fietspad is moet ie gewoon daar rijden.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:46 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Niks van waar
Hij is nu trouwens wel bezig een fiets te bouwen om automobilisten te treiteren door op de weg te gaan fietsen ipv het fietspad.
Er schijnt 1 of ander subparagraaf te bestaan met tekst waardoor het wel mag als je fiets aan bebepaalde eisen voldoet. Dus hij is van plan autorijdend Groningen te irriteren met zijn trage fiets welke niet mee kan met de rest van het verkeer. En fietsers die niet verwachten dat hij daar met zijn fiets voorbij komt. Hij heeft daardoor al vaker bijna aanrijdingen veroorzaakt doordat niemand een fiets op de rijbaan verwacht...quote:Op zondag 22 februari 2015 19:50 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat mag toch gewoon niet? Wat voor fiets moet dat dan wel niet worden? Als er een aangegeven fietspad is moet ie gewoon daar rijden.
Dit dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:39 schreef Bami-Powner het volgende:
gewoon in elkaar slagen die homo's
Des te meer kans dat ie aangereden wordt. Als fietser op de rijbaan, die is echt niet goed bij zijn hoofd. Hij zoekt echt de grens op hèquote:Op zondag 22 februari 2015 22:41 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Er schijnt 1 of ander subparagraaf te bestaan met tekst waardoor het wel mag als je fiets aan bebepaalde eisen voldoet. Dus hij is van plan autorijdend Groningen te irriteren met zijn trage fiets welke niet mee kan met de rest van het verkeer. En fietsers die niet verwachten dat hij daar met zijn fiets voorbij komt. Hij heeft daardoor al vaker bijna aanrijdingen veroorzaakt doordat niemand een fiets op de rijbaan verwacht...
Sociaal experimentquote:Op zondag 22 februari 2015 23:28 schreef DieselTank het volgende:
Gevalletje pics or it didn't happen
[ afbeelding ]
Sociaal experiment hoe het voelt om over een motorkap heen te vliegen met je fiets.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:19 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Sociaal experiment![]()
Dan kunnen wij bij wijze van experiment een dikke FOK! sticker op zijn garage plakken en kijken hoe hij reageert.
1:44quote:
daarom ook doorrijden, moet je afdwingen, niet als een wijf overal stoppenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:25 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Die gast kan echt niet rijden![]()
Hij moet leren uit z'n doppen te kijken, dat je voorrang hebt betekent nog niet automatisch dat je het krijgt.
ik moest vooral lachen om de eerste paar minutenquote:
Er is ook een filmpje waarin z'n vriend de fiets laat vallen en een van die spiegels kapotgaat.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef BloedendeVagina het volgende:
OMG! Gewoon spiegels op zn fiets ook, alsof ie een trage ouwe lul is die zn nek niet meer kan omdraaien.
bij lange na niet.quote:
Serieus?quote:
Uit de beschrijving:quote:
Dus volgens het UWV is 'ie i.i.g. wél gehandicapt?quote:dus nu zullen we nooit de vraag weten of ik gehandicapt ben.
wat ik wel weet is als jullie het goede/verkeerde antwoord geven dan kan ik mijn uitkering behouden.
Hij krijgt wel een uitkering of zoiets om fietsjes te maken enzoquote:Op zondag 22 maart 2015 17:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Uit de beschrijving:
[..]
Dus volgens het UWV is 'ie i.i.g. wél gehandicapt?
quote:Op zondag 22 maart 2015 17:34 schreef Catch22- het volgende:
Ik word echt kwaad van die kerel. Hoop dat ik hem eens tegenkom
Dicht lijkt verdomd veel op station Dieren (bij Arnhem), wat doet hij zover in de buitenwereld, blijf a.u.b. even in Groningen.quote:
je zag het goed dat is station dieren en hij zal dan vast wel weer in de veluwe zijn gaan fietsen.quote:Op maandag 23 maart 2015 07:40 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Dicht lijkt verdomd veel op station Dieren (bij Arnhem), wat doet hij zover in de buitenwereld, blijf a.u.b. even in Groningen.
Is it you...? :|quote:Op maandag 23 maart 2015 09:09 schreef elitebook het volgende:
[..]
je zag het goed dat is station dieren en hij zal dan vast wel weer in de veluwe zijn gaan fietsen.
Wat een debiel is die filmerquote:
Als hij zo door blijft rijden zijn we wel snel van hem af. Fietspaden gelden namelijk niet voor fietsautist en hij vindt vrachtwagens bumperkleven leuk.quote:
En rechts inhalven. Kleeft ook bij dioe twee damens Wie verwacht dat nu? Ff bellen is teveel voor m.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Als hij zo door blijft rijden zijn we wel snel van hem af. Fietspaden gelden namelijk niet voor fietsautist en hij vindt vrachtwagens bumperkleven leuk.
Hij heeft geen bel, maar een sirene en die gebruikt hij wel in het filmpje. EDIT: eerste keer dat ik bij hem een fietsbel hoor. Hij is alleen zo autistisch om niet de normale inhaalregels te volgen. Normaal gesproken wacht je namelijk niet tot de fietser voor je tot achter je eigen fiets is gezakt, maar laat je ruimte over achter de fietspartner van die persoon.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:00 schreef Halveprijs het volgende:
[..]
En rechts inhalven. Kleeft ook bij dioe twee damens Wie verwacht dat nu? Ff bellen is teveel voor m.
En zelfs als ik net zoveel zou fietsen als hij kennelijk doet, omdat ie niks anders te doen lijkt te hebben, zou ik niet in zoveel ongelukken geraken..
K wacht op de eerste video dat de politie hem herkend en pakt op een van zijn overtredingen/gevaarlijk rijgedrag.
Ik zie grijze haren bij een van de slachtoffers en de andere kun je niet zien.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:57 schreef AdoraBelle het volgende:
http://112vandaag.nl/2015(...)e-fietsers-in-drunen
Heeft de fietsautist hier iets mee te maken? Hoe kun je frontaal op elkaar botsen op de fiets?
Wonderbaarlijke actie van hem hoor. Hij is totaal de weg kwijtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:00 schreef Halveprijs het volgende:
[..]
En rechts inhalven. Kleeft ook bij dioe twee damens Wie verwacht dat nu? Ff bellen is teveel voor m.
En zelfs als ik net zoveel zou fietsen als hij kennelijk doet, omdat ie niks anders te doen lijkt te hebben, zou ik niet in zoveel ongelukken geraken..
K wacht op de eerste video dat de politie hem herkend en pakt op een van zijn overtredingen/gevaarlijk rijgedrag.
W8 ff, zin fietspartner heeft dus syndroom van Down?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:46 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten maar elke keer als ik dat ding zie moet ik lachen![]()
![]()
![]()
Heeft ie ook nodig. Kansloos figuurquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:40 schreef dopfles1 het volgende:
Denken dat fietsautist dit niet doet voor de negatieve aandacht die hij nodig heeft
station dieren en een afspeellijst op zijn kanaal met veluwe videos. 1+1 is niet zo moeilijk he?quote:
Dat van die telefoon is een beetje kansloos inderdaad. En dat moment dat hij expres in het zand gaat rijden om die man af te snijdenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:47 schreef TwisterNederland het volgende:
Tegen anderen roepen dat ze hun mobiel weg moeten doen maar zelf wel een ruim minuut lang met mobiel fietsen. Heerlijk hypocriet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |