SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier verder.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
Gelukkig woon ik niet in Groningen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:38 schreef RingBewoner het volgende:
Wat een mafkees, bewust jan en alleman maar aanrijden omdat meneer voorrang neemt. Word leuk als hij een rijbewijs heeft,
Met een auto ben je mobieler en kom je verder dan op je fiets dus dat geeft geen garanties.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:46 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet in Groningen.
En jij moet maar eens een cursus Nederlands volgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:39 schreef Bami-Powner het volgende:
gewoon in elkaar slagen die homo's
Ik woon er bijna 80 KM vanaf en ik denk niet dat ie wat te zoeken heeft in een gat in Overijssel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Met een auto ben je mobieler en kom je verder dan op je fiets dus dat geeft geen garanties.
Ik help het je hopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:49 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ik woon er bijna 80 KM vanaf en ik denk niet dat ie wat te zoeken heeft in een gat in Overijssel.
Zal wel geen rijbewijs hebben, met dit gedrag haal je nooit je examen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:00 schreef Goedzooi het volgende:
+ Die gast houd blijkbaar zoveel van fietsen dat het mij sterk lijkt dat ie ooit de auto pakt.
Haha, heb je ideeën dan??quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:48 schreef tharealmb het volgende:
Kunnen we die fietsopslag niet saboteren?
Nog niet....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:19 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Haha, heb je ideeën dan??
Een grote FOK! sticker op de garage plakken?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:19 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Haha, heb je ideeën dan??
Nog niet eens zo gek slecht, hahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:33 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Een grote FOK! sticker op de garage plakken?
Die gast kan echt niet rijdenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:06 schreef elitebook het volgende:
kijk dit dan hier rijdt hij alweer tegen een meisje aan. en het meisje mag dan wel fout zijn maar de fietsautist reedt veel te hard en maakte de verkeerde keuze. jammer dat er zo weinig schade is maar we zien wel hoe hij dan toch eens een keer op zijn bek gaat.
deze keer lijkt het erop dat hij het wel zag. maar hij moet leren dat je nooit voorrang krijgt maar moet geven.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:25 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Die gast kan echt niet rijden![]()
Hij moet leren uit z'n doppen te kijken, dat je voorrang hebt betekent nog niet automatisch dat je het krijgt.
Hoezo denk je dat? Ik kan veel beter fietsen dan die gastquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Krijg steeds meer het gevoel dat TwisterNederland zelf die fietsert is.
Hij wilde waarschijnlijk een mooie crash hebben voor zijn filmpjes.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:39 schreef elitebook het volgende:
[..]
deze keer lijkt het erop dat hij het wel zag. maar hij moet leren dat je nooit voorrang krijgt maar moet geven.
Enige manier waarop hij nog in contact komt met vrouwen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:14 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Hij wilde waarschijnlijk een mooie crash hebben voor zijn filmpjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |