Is dit niet al voldoende, om die gast aansprakelijk te stellen voor het maken van krassen? Of je nu opzettelijk of niet de weg blokkeerd. het is geen rede om bewust risico te nemen.quote:
Je zou hopen van wel.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:23 schreef Halveprijs het volgende:
[..]
Is dit niet al voldoende, om die gast aansprakelijk te stellen voor het maken van krassen? Of je nu opzettelijk of niet de weg blokkeerd. het is geen rede om bewust risico te nemen.
nee, als in de wet staat dat je iets mag doen, krijg je daar geen boete voorquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:50 schreef Polenbatser het volgende:
Maar als die sjap op de weg wil gaan fietsen met een speciale fiets, kunnen ze hem dan niet beboeten i.v.m. art. 5? Hij lokt toch gevaarlijke situaties uit. Of geldt dat alleen voor automobilisten?
quote:Op zondag 19 april 2015 20:13 schreef TwisterNederland het volgende:
Hij heeft nieuw speelgoed om de overige weggebruikers mee te irriteren. Beloning voor diegene die dat ding weet te slopen![]()
Wat een idioot, nog best wat schade ook aan zijn fiets. Maar wat wil je dan, met 37 km/u. Eigen schuld dikke bultquote:
Wtf haha die val ook, en waarom rijdt hij dat wijf tussen de benen?quote:
ik versta t nietquote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:04 schreef elitebook het volgende:
jahoor natuurlijk moet iemand dat weer zeggen. en dat vind hij leuk hoor!
Neequote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:32 schreef DrDentz het volgende:
Zitten ze echt de hele dag op die tandem dan?
Downie, is hij 12?quote:
Volgens zijn begeleider is hij 35, maar heeft hij afgelopen april een test gedaan waaruit blijkt dat hij groepje 4 niveau heeft qua intelligentie en sociaal even ver is als een kind van 11!quote:
aanrijdenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Moet morgen naar Groningen met de auto, ben bang dat ik hem tegen kan komen met zijn gevreesde camera en mede asperge. Wat moet je doen in zo'n situatie?
Stoppen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Moet morgen naar Groningen met de auto, ben bang dat ik hem tegen kan komen met zijn gevreesde camera en mede asperge. Wat moet je doen in zo'n situatie?
Dan moet ik straks nog stukjes autist uit de grill porren.quote:
Ik versta het niet zo goed.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:04 schreef elitebook het volgende:
jahoor natuurlijk moet iemand dat weer zeggen. en dat vind hij leuk hoor!
Ik blijf erom lachenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |