Wanneer deed ie dat? Heb ik gemist danquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:56 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat van die telefoon is een beetje kansloos inderdaad. En dat moment dat hij expres in het zand gaat rijden om die man af te snijdenSoms denk ik echt dat hij het allemaal expres doet.
Het Veluwe filmpje op 2.07quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:08 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wanneer deed ie dat? Heb ik gemist dan
Oh, geen ideequote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:13 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat is toch die gast die achterop zit? (en toevallig net zo'n camera heeft)
Man oh man oh man. Ik hoop zo hard dat 'ie eens de verkeerde tegenkomt.quote:
Maar is het expres aanrijden en opzoeken van de situatie toegestaan en ok?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:15 schreef HSG het volgende:
Aan de andere snap ik hem wel. Als je ook ziet hoe mensen zich in het verkeer gedragen dat val je van verbazing achterover. Gisteravond ben ik met mijn vriendin uit eten geweest en onderweg met de fiets naar huis moesten er ineens een paar vrouwen van rond de 40 met pittige kapsels zonder ook maar uit te kijken de weg oversteken. Het resultaat is dat mijn vriendin en ik hard op de rem moesten om ze te ontwijken. Toen ik ze daar op aansprak kreeg je nog een brutale bijdehante opmerking terug.
Ik zie hem wel kijken. Maar waar kijkt 'ie dan naar, als 'ie niet in de spiegel kijkt naar wat er achter hem gebeurt? Als je achteruit kijkt komt alles van achteren, dan moet je dus ook achter je kijken. Ik snap best dat hij in een busje rijdt en dat als dat paaltje zich recht achter je bevindt, je die dan niet ziet. Maar als dat paaltje er niet was geweest, dan was 'ie dus gewoon de stoep op gereden. Dat is ook niet echt een goed idee. En sowieso: vergeet je dat al zo snel dat daar paaltjes stonden?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:45 schreef TwisterNederland het volgende:
Diegene waarbij die in de auto zit mag zijn rijbewijs ook wel verscheuren.
Eerst al geen voorrang verlenen, linksplakken & bochten afsnijden. Daar komt dus paaltjes botsen bij
Nee dat absoluut niet maar als je dat even weg zou laten snap ik hem weg.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:06 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Maar is het expres aanrijden en opzoeken van de situatie toegestaan en ok?
Een geval bekende irritaties, verkeerde oplossingen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:39 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee dat absoluut niet maar als je dat even weg zou laten snap ik hem weg.
Bekend kruispunt. Fietspad staat net te dicht tegen het kruispunt aan. Daar zijn er wel meer van in Groningen. Zelfs als die auto tot de haaientanden was doorgereden zou die alsnog een gedeelte van het fietspad blokkeren. Voor het fietspad wachten en kijken kan niet want dan heb je geen zichtquote:Op zondag 5 april 2015 17:34 schreef DieselTank het volgende:
gaat hij mooi midden op de weg staan, als hij dit gezien had dat een andere het deed was het waarschijnlijk code rood geweest.... maar ohnee nu is hij het zelf...
En dit ook, opa een beetje boos?
Ja dus? Dan fiets je er toch even omheen.... Gebeurt mij ook redelijk vaak, ik neem aan dat de bestuurder dan wel weet dat hij verkeerd zit dus ik hoef ze er niet op te wijzen...quote:Op maandag 6 april 2015 00:14 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Bekend kruispunt. Fietspad staat net te dicht tegen het kruispunt aan. Daar zijn er wel meer van in Groningen. Zelfs als die auto tot de haaientanden was doorgereden zou die alsnog een gedeelte van het fietspad blokkeren. Voor het fietspad wachten en kijken kan niet want dan heb je geen zicht
Dat is precies mijn punt. Zelfs als was die tot aan de haaientanden doorgereden dan zou die alsnog een deel van het fietspad blokkeren en zou opa boos alsnog zijn.quote:Op maandag 6 april 2015 00:34 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ja dus? Dan fiets je er toch even omheen.... Gebeurt mij ook redelijk vaak, ik neem aan dat de bestuurder dan wel weet dat hij verkeerd zit dus ik hoef ze er niet op te wijzen...
Ik hoop zo dat hij een keer de verkeerde tegen komtquote:Op maandag 6 april 2015 12:03 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat is precies mijn punt. Zelfs als was die tot aan de haaientanden doorgereden dan zou die alsnog een deel van het fietspad blokkeren en zou opa boos alsnog zijn.
Voorbeeld van een ander filmpje waarbij echt tot aan de haaientanden gereden werd en alsnog een deel van het fietspad geblokkeerd werd. Het maakt die lui echt niet uit of het aan de slecht ingerichte weg ligt.
Echt, wat een mongolen die tweequote:Op maandag 6 april 2015 12:03 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat is precies mijn punt. Zelfs als was die tot aan de haaientanden doorgereden dan zou die alsnog een deel van het fietspad blokkeren en zou opa boos alsnog zijn.
Voorbeeld van een ander filmpje waarbij echt tot aan de haaientanden gereden werd en alsnog een deel van het fietspad geblokkeerd werd. Het maakt die lui echt niet uit of het aan de slecht ingerichte weg ligt.
okequote:Op maandag 6 april 2015 13:10 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ben afgelopen weekend in Groningen geweest met een vriendin. Gelukkig zijn we niet aangereden door de fietsautist.
Ik vind dit kansloos. Blijf sowieso met je handen van andermans auto af.quote:Op maandag 6 april 2015 12:03 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Is dit niet al voldoende, om die gast aansprakelijk te stellen voor het maken van krassen? Of je nu opzettelijk of niet de weg blokkeerd. het is geen rede om bewust risico te nemen.quote:
Je zou hopen van wel.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:23 schreef Halveprijs het volgende:
[..]
Is dit niet al voldoende, om die gast aansprakelijk te stellen voor het maken van krassen? Of je nu opzettelijk of niet de weg blokkeerd. het is geen rede om bewust risico te nemen.
nee, als in de wet staat dat je iets mag doen, krijg je daar geen boete voorquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:50 schreef Polenbatser het volgende:
Maar als die sjap op de weg wil gaan fietsen met een speciale fiets, kunnen ze hem dan niet beboeten i.v.m. art. 5? Hij lokt toch gevaarlijke situaties uit. Of geldt dat alleen voor automobilisten?
quote:Op zondag 19 april 2015 20:13 schreef TwisterNederland het volgende:
Hij heeft nieuw speelgoed om de overige weggebruikers mee te irriteren. Beloning voor diegene die dat ding weet te slopen![]()
Wat een idioot, nog best wat schade ook aan zijn fiets. Maar wat wil je dan, met 37 km/u. Eigen schuld dikke bultquote:
Wtf haha die val ook, en waarom rijdt hij dat wijf tussen de benen?quote:
ik versta t nietquote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:04 schreef elitebook het volgende:
jahoor natuurlijk moet iemand dat weer zeggen. en dat vind hij leuk hoor!
Neequote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:32 schreef DrDentz het volgende:
Zitten ze echt de hele dag op die tandem dan?
Downie, is hij 12?quote:
Volgens zijn begeleider is hij 35, maar heeft hij afgelopen april een test gedaan waaruit blijkt dat hij groepje 4 niveau heeft qua intelligentie en sociaal even ver is als een kind van 11!quote:
aanrijdenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Moet morgen naar Groningen met de auto, ben bang dat ik hem tegen kan komen met zijn gevreesde camera en mede asperge. Wat moet je doen in zo'n situatie?
Stoppen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Moet morgen naar Groningen met de auto, ben bang dat ik hem tegen kan komen met zijn gevreesde camera en mede asperge. Wat moet je doen in zo'n situatie?
Dan moet ik straks nog stukjes autist uit de grill porren.quote:
Ik versta het niet zo goed.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:04 schreef elitebook het volgende:
jahoor natuurlijk moet iemand dat weer zeggen. en dat vind hij leuk hoor!
Ik blijf erom lachenquote:
0.25 die trollface van die conducteur!quote:
Waar is die nerd mee bezig in godsnaam. Zijn eigen spookrijden begint trouwens later dan jij hebt aangemerkt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:15 schreef TwisterNederland het volgende:
Trouwens, het is en blijft een hypocrietje hoor
Lekker demonstratief links fietsen vanwege een tegenligger.
Maar als het zichzelf of zijn vriendjes betreft mag het ineens wel en is het hinderen van anderen geen enkel probleem
LOL keihard doorfietsen met die driewieler terwijl ze oversteekt en schreeuwen, dit is grappiger dan filmpjes van LuckyTV.quote:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:39 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
link?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:37 schreef DrDentz het volgende:
Haha hij rijdt ook gewoon over een duif heen en stopt dat in z'n compilatie.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:22 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik word verder niet genoemd met naam maar voor zover ik weet ben ik begonnen met de term fietsautist. Ik moet hem nog altijd een keer tegenkomen. Gaat dan vast een leuk filmpje worden.
Had ik nog niet gelezen.quote:
quote:
Daarvoor is ie te slimquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:53 schreef DemonRage het volgende:
Erg sneu van zo'n gast om zijn debiele gedrag te verdoezelen onder "sociaal experiment".
Ik heb maar 1 tip voor hem: probeer ook eens demonstratief in de dode hoek van afslaande vrachtwagens te gaan fietsen en vergeet het vooral niet te filmen.
Dat durft ie ook niet aan hoor. Pick your targets wiselyquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:56 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Daarvoor is ie te slimHelaas kun je dit dier maar tot op een bepaalde hoogte manipuleren.
Nee omdat ie geen complete mongool is. Helaas.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:56 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat durft ie ook niet aan hoor.
Hij gaat je photoshoppen tot een kobold.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:47 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Had ik nog niet gelezen.![]()
![]()
Mocht ie mijn gezicht op youtube zetten gaat het pas echt feest worden.
En zijn leipe mattie.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Of hij komt naar je huis, op de fiets uiteraard.
Zou je denken?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Of hij komt naar je huis, op de fiets uiteraard.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:32 schreef DieselTank het volgende:
Meneertje is gelukkig even uit nederland.... Gaat hij als een mongool van bergjes afrijdenKoop dan gewoon een motor
Desnoods een half offroad half onroad
![]()
leven
uhh wat is datquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vinger voor je, mongool!
DIe kutkop ook.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vinger voor je, mongool!
Lijkt wel zo eentje van The Hills Have Eyesquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:00 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
DIe kutkop ook.Met z'n spleetogen.
Of op deze:quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lijkt wel zo eentje van The Hills Have Eyes
Waar heb je die foto eigenlijk van?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lijkt wel zo eentje van The Hills Have Eyes
Uit dat filmpje dat ik quote, zit in de germany trailerquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Waar heb je die foto eigenlijk van?
Walla ik weet waar fietsautist zijn huis woont. Eng om te denken dat ik zo vaak door dat straatje geweest ben, terwijl er ieder moment een mongolide tandem fietser je dood kan rijden.quote:
Autotist? Serieus?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vinger voor je, mongool!
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:25 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Nog niet....
vierkante wielen monteren? voor en achterrem omwisselen? zijn vast mensen met betere ideetjes....
Hij rijdt er ook gewoon bewust tegenaanquote:Op maandag 8 juni 2015 23:18 schreef TwisterNederland het volgende:
tandem cyclist collision with a pedestrian
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |