Dat filmpje met die popo.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:40 schreef Glazenmaker het volgende:
Hij was bijna in het ziekenhuis, heeft een voetganger aangereden en maakt ook nog eens ruzie met de popo.
Allemaal in 1 dag youtuben.
Fietsautist heeft een fok account gemaakt met de naam van zijn grootste vijand.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:37 schreef byah het volgende:
[..]
Je compilaties waren beter, of heb je die naam gejat?
Ik ben het echtquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:37 schreef byah het volgende:
[..]
Je compilaties waren beter, of heb je die naam gejat?
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Fietsautist heeft een fok account gemaakt met de naam van zijn grootste vijand.
Geen idee of je echte naam al bekend is, maar ik zou het een mooie plottwist vinden als een van 's lands meest geliefde filmpjesmakers ineens fietsautist blijkt te zijn.quote:
Dat zou wat zijn. Maar zie jij de fietsautist al goede fail compilaties maken dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Geen idee of je echte naam al bekend is, maar ik zou het een mooie plottwist vinden als een van 's lands meest geliefde filmpjesmakers ineens fietsautist blijkt te zijn.
Het is een natuurtalent!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Maar zie jij de fietsautist al goede fail compilaties maken dan?
quote:Op zondag 14 juni 2015 01:18 schreef Glazenmaker het volgende:
Fietsautist doet ook goede dingen in het verkeer!
Hij rijdt ook zonder verlichtingquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:06 schreef elitebook het volgende:
kijk dit dan hier rijdt hij alweer tegen een meisje aan. en het meisje mag dan wel fout zijn maar de fietsautist reedt veel te hard en maakte de verkeerde keuze. jammer dat er zo weinig schade is maar we zien wel hoe hij dan toch eens een keer op zijn bek gaat.
je bedoelt zij rijdt zonder verlichting. want hij checkt met zijn voorlamp zijn fiets. of zit je nu te trollen?quote:
deze redenatie zou een hoop op fok verklaren.quote:
Nouja ik ben blij dat ik aan de andere kant woon, maar als hij op mijn auto gaat tikken/slaan klap ik hem gewoon.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Met een auto ben je mobieler en kom je verder dan op je fiets dus dat geeft geen garanties.
We zien het filmpje vanzelf voorbij komen.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nouja ik ben blij dat ik aan de andere kant woon, maar als hij op mijn auto gaat tikken/slaan klap ik hem gewoon.
Zal extra proberen een buitenlands accent op te zetten, ey swa jij mij op de auto klappen, ik maak je kk kapot jij kaulo bezem.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
We zien het filmpje vanzelf voorbij komen.
Zou je denken? Ik ga uit van niet.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
We zien het filmpje vanzelf voorbij komen.
Ik dacht geen verlichting te zienquote:Op zondag 14 juni 2015 23:30 schreef elitebook het volgende:
[..]
je bedoelt zij rijdt zonder verlichting. want hij checkt met zijn voorlamp zijn fiets. of zit je nu te trollen?
ook gelijk tegen die agent heb je wel eens goed opgelet, echt deze 'man' ik hoop dta hij zich zelf ter pletter fietstquote:Op maandag 15 juni 2015 16:39 schreef TwisterNederland het volgende:
In de categorie "regels zijn er voor anderen". Fietsautist gaat door rood.
In dit geval geef ik hem wel gelijk. Ik ga ook niet meer wachten als de spoorbomen omhoog gaan en je weet dat er geen trein meer komt.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:39 schreef TwisterNederland het volgende:
In de categorie "regels zijn er voor anderen". Fietsautist gaat door rood.
Je bent verplicht om te te wachten totdat de lampen gedoofd zijn.quote:Op maandag 15 juni 2015 17:55 schreef Aiciu het volgende:
[..]
In dit geval geef ik hem wel gelijk. Ik ga ook niet meer wachten als de spoorbomen omhoog gaan en je weet dat er geen trein meer komt.
Verder vind ik hem wel een kneus.
We mogen wel meer niet.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:52 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Je bent verplicht om te te wachten totdat de lampen gedoofd zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |