Daar merk ik nu fysiek wat tegenstand.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:36 schreef Skoap het volgende:
[..]
Groene smoothies eventueel een optie? En dan met appel en evt wat ander fruit om het smakelijk te houden?
heb ik ook wel last van hoor, maar dat maakt niet uit toch? Soms geef ik een saaie update over mezelf, of haak ik ergens op in waar ik op in kan haken .. is toch voor iedereen anders .. het is geen verplichting om iedere dag een mega bijleespost te plaatsten hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:42 schreef faptist het volgende:
Hai meiden. Sorry dat ik zo weinig mee schrijf de laatste tijd, maar ik heb een beetje het idee buiten de boot te vallen hier, omdat de meeste fanatieke schrijfsters nog zo pril zwanger zijn of gewoon in een totaal andere fase zitten.
Ik ben nu 34 weken en merk gewoon steeds vaker dat ik niet weet hoe te reageren op jullie posts.
Zeker geen desinteresse, maar ik zit nu gewoon in een andere belevingswereld,denk ik.
Lees en leef nog wel braaf mee, maar dan heb ik het toch maar even gezegd. Voel me anders zo'n lijstvuller..![]()
Liefs!
Dat maakt niet uit, de alcohol verdampt.quote:
terugporren!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:32 schreef -Spring het volgende:
Oh, wat leuk, merel! Gefeliciteerd!
Er zit hier iemand al de hele avond continu, non stop, op precíes hetzelfde plekje op mn blaas te porren. Ik word er gewoon een beetje kriegel van.
Alcohol verdampt nooit helemaal, na twee uur koken is 75% eruit oid...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:15 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, de alcohol verdampt.
Eensquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb ik ook wel last van hoor, maar dat maakt niet uit toch? Soms geef ik een saaie update over mezelf, of haak ik ergens op in waar ik op in kan haken .. is toch voor iedereen anders .. het is geen verplichting om iedere dag een mega bijleespost te plaatsten hoor
thnx. Saillant detail: ze hebben vandaag op Jan z'n school een kick-off van het eoa waarbij de drie prinsesjes ook aanwezig zijn en ze mogen ook carnaval vieren ... #spagaatquote:Op woensdag 18 februari 2015 07:15 schreef pinquit het volgende:
Oeff, heftig djmo. Wordt een uitdaging om alles zo veel mogelijk schoon te houden![]()
Succes vandaag
Ok, wist ik niet. Maar goed, in mijn geval is het geen enkel probleem. Ik neem geen enkel risico. Al die dingen die nu beter niet mogen gebruik ik uiteindelijk maar 2 keer 9 maanden van mijn leven niet. Niet echt een opgavequote:Op woensdag 18 februari 2015 06:25 schreef Adnap het volgende:
Uitleg over alcohol, koken, verdampen etc
Pff, hou je t zelf zo nog wel vol allemaal?quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:13 schreef DJMO het volgende:
baggernacht check.
nu een kotsend kind met diarree dat zielig op de bank hangt. Please don't let it be noro
een ander doet het niet voor mequote:Op woensdag 18 februari 2015 07:42 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Pff, hou je t zelf zo nog wel vol allemaal?
Dat dus idd, het is niet voor niks dat alcoholisten die bepaalde medicatie gebruiken ook geen geflambeerde of in bier gestoofde toestanden mogenquote:Op woensdag 18 februari 2015 06:25 schreef Adnap het volgende:
Vraag:
Hoe lang moet je alcohol in voedsel koken voordat het verdampt?
Antwoord:
Voor het gedeeltelijk verdampen van alcohol is belangrijk dat het gerecht een kookpunt bereikt. Maar nog belangrijker is het aantal minuten dat het gerecht kookt of pruttelt, want alcohol verdampt nooit helemaal bij het koken. Hieronder treft u een schema aan met verdampingspercentages en de manier van koken. Ook geldt: hoe meer alcohol u in het gerecht doet, hoe meer alcohol er achter blijft.
Manier van koken
verdamppercentage
Even laten koken
15%
Flamberen
25%
15 minuten laten pruttelen
60%
1 uur laten koken
75%
In alle gevallen blijft er alcohol in het gerecht achter. Daarnaast verdampt sterke drank niet sneller dan bier of wijn.
Bron trimbos instituut.
Dit is ook de reden dat wij op school niet met alcohol koken. Geen 18 dus geen druppel
Dat doet me terugdenken aan een paar jaar geleden toen BE een post maakte waarin ze van minuut tot minuut haar nacht beschreefquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:38 schreef Cholula het volgende:
Ik reageer ook niet overal op. Het gaat allemaal van een leien dakje.
Ik begrijp best dat het voor sommigen heel zwaar is, maar soms krijg ik het idee dat er een beetje gezwolgen wordt in het negatieve. Begrijp me niet verkeerd, ik vind niet dat het alleen maar over vrolijke zaken mag gaan maar soms is de balans een beetje zoek.
Wat betreft nieuw zwangeren VS llm's dat hoort erbij denk ik. Dat zie je in wohts en ook in het babytopic zal dat blijven denk ik. Voor mij voelt het als eergisteren dat ik positief testte en ik kan de onzekerheid en vragen zo weer terug halen.
Dat idd. Ik post hier toevallig de laatste week behoorlijk veel, maar dat komt omdat er voor mij best veel dingen zijn waarop ik kan en wil reagerenquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:48 schreef Limone het volgende:
Ik vind dit typisch een topic waar jezelf veel invloed kan hebben op het verloop. Als je wil dat het topic een andere richting opgaat, post dan in de andere richting. Als je niet reageert verandert er niet zo veel, hè.
Dit inderdaad. En prille vragen lijken nog zo dichtbij! Alsof mijn verrassingsstreepje gisteren wasquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:38 schreef Cholula het volgende:
Ik reageer ook niet overal op. Het gaat allemaal van een leien dakje.
Ik begrijp best dat het voor sommigen heel zwaar is, maar soms krijg ik het idee dat er een beetje gezwolgen wordt in het negatieve. Begrijp me niet verkeerd, ik vind niet dat het alleen maar over vrolijke zaken mag gaan maar soms is de balans een beetje zoek.
Wat betreft nieuw zwangeren VS llm's dat hoort erbij denk ik. Dat zie je in wohts en ook in het babytopic zal dat blijven denk ik. Voor mij voelt het als eergisteren dat ik positief testte en ik kan de onzekerheid en vragen zo weer terug halen.
*ontlurkt*quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:03 schreef Mineola het volgende:
En. Ik wil leuke (grote) hydrofielen deze keer, die hadden ze twee jaar geleden nog niet.
Waar koop ik die? Behalve bij Aden and Anais (best duur) of Hema (nogal genderspecifiek).
Google weet dit uiteraard ook wel maar ik hou van leuke tips
Lekker inwikkelen als je van de douche/bad naar aankleedkussen sleept.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Waar zou je die grotere hydrofielen voor gebruiken? Dat vraag ik me af.
Oh die lijken me handig! Nog steeds best prijzig. Maar goed, laatste keer baby enzoquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:14 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
*ontlurkt*
Jollein heeft ook grote hydrofielen en aantrekkelijker geprijsd dan A&A. http://shop.jollein.com/soort-product/verzorging/hydrofiel.html.
Thanks! Dat zijn leuke idd!quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:14 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
*ontlurkt*
Jollein heeft ook grote hydrofielen en aantrekkelijker geprijsd dan A&A. http://shop.jollein.com/soort-product/verzorging/hydrofiel.html.
Voor hetzelfde als waar je normale hydrofielen voor gebruikt, maar dan heb je een grotere lapquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Ah daar kan ik ook wel eens kijken idd, bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:22 schreef _happy_ het volgende:
Oh! Ze hadden die grote hydrofielen bij de Kruidvat in de aanbieding vorige week... wellicht ligt er nog ergens eentje in een bak. Heb er zelf 2 meegenomen, leken mij wel handig...
Onder het hoofdje in het ledikantje. Daar zijn gewone hydrofielen net te klein voor. Anders kun je elke 2 dagen het onderlaken verschonenquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Die ga ik dan maar op het lijstje erbij schrijvenquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:23 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Lekker inwikkelen als je van de douche/bad naar aankleedkussen sleept.
Op het boxkleed leggen op warme dagen
Er zelf mee knuffelen en kroelen
dat zijn gewoon dingen die ik effe in twee tellen verzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |