Ohja. Ik werk vanuit huis (eigen bedrijf) en ik herken dat ook wel ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:27 schreef Starbuck_ het volgende:
Gefeliciteerd met je zoon Pinquit!
Kris, 20 weken en de echo! Succes en veel plezier
Goede reis Jagar!
Balen dat je zo vermoeid bent Joyce!
Limone, skoap en spring, ik herken de neerslachtigheid ook wel. Hoewel ik niet weet of het alleen aan de zwangerschap ligt, want mn werk gaat ook even wat minder momenteel (zzp-er en de laatste 1,5 maand een stuk minder druk dan de voorgaande enorm drukke maanden). Ik heb zo weinig te doen en dan voel ik me zo nutteloos en kan ik me nergens toe zettenNaja, hopelijk trekt het snel bij!
LuDann, balen dat je zo slecht slaapt. Ik heb geen tips ofzo, ik heb het nog helemaal niet warm.
Groeiende borsten: hier nog nietZou van mij wel mogen
Heb nu 70D en hoewel dat best groot klinkt valt dat heel erg mee. Tot een paar maanden terug droeg ik cup B, maar dat bleek dus helemaal niet de juiste maat te zijn voor mij.
Shopaholic, fijn dat de suikertest meeviel.
Ik heb vandaag wisseldag, 12 wekenEn ik had vanmorgen de nekplooimeting, die zag er heel goed uit. 1,4 mm dacht ik. Verder bewoog de baby heel veel en hebben we ook het hartje gehoord, heel leuk
![]()
13 weken en 1 dag als je de 24e uitgerekend bentquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:16 schreef mousemicky het volgende:
Hier ook somberheid af en toe hoor (en ik werk niet vanuit thuis, druk genoeg). Dat je op de bank zit met een sip gezicht en alleen maar zin hebt om te huilen, maar dat toch niet doet, want dan moet ik uitleggen waarom, en dat kan ik ook weer niet...
Zonlicht doet veel voor mij. En warmte. En tijd, vandaag 13 weken, en ik hoop dat t nu beter wordt(want in t tweede trimester voel je je top volgens de verhalen, en daar klamp ik me aan vast!)
OMG, ik ben dus al op 1/3e![]()
![]()
![]()
Dat maakt wel veel goed idd!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:13 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohja. Ik werk vanuit huis (eigen bedrijf) en ik herken dat ook wel ja.
Valt in het niet natuurlijk bij bewegende baby! En hartje! En een goede plooi!
werk ook vanaf huis, dan niet voor mezelf.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:13 schreef Limone het volgende:
Ohja. Ik werk vanuit huis (eigen bedrijf) en ik herken dat ook wel ja.
Groene smoothies eventueel een optie? En dan met appel en evt wat ander fruit om het smakelijk te houden?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:20 schreef Limone het volgende:
Ik slik alleen losse vitaminen. Misschien moet ik visolie daaraan toevoegen? Ik eet nooit vis, voor de rest eet ik goed. Echter... mijn aversie tegen groene groenten speelt weer op. Was het vorige zwangerschap nog spinazie, moest ik net bijna kotsen omdat ik een broccoli zag.![]()
Daar heb ik ook al eens naar zitten kijken. Er zijn best wat opties in ieder geval. Maar als ik naar de indeling van onze slaapkamer kijk gaat de voorkeur naar en losse commode met een los bedje.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij hebben deze:
http://www.babyentiener.nl/suzanne-combibed.html
Ideaal ding! Al liggen er ook kleertjes bij ons in de kast maaar saar heeft gewoon belachelijk veel....
Salami mag toch niet vanwege listeria of toxoplasmose? Of heb ik dat nou mis?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:29 schreef mousemicky het volgende:
Tijdens mijn vorige zwangerschap mocht salami nog wel, nu blijkbaar niet. Tja, af en toe eet ik een plakje op mijn luxe broodje, zolang het geen 6 boterhammen met salami per dag zijn, zal het allemaal welmee vallen. Ik ben denk ik nogal van het nuchtere type...
Volgens mij vanwege toxoplasmose, omdat het blijkbaar toch rauw vlees is..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:38 schreef Skoap het volgende:
[..]
Salami mag toch niet vanwege listeria of toxoplasmose? Of heb ik dat nou mis?
Ik word er sowieso een beetje moe van wat wel en niet mag als ik heel eerlijk ben.
Het lijkt steeds erger te worden. Nog even een zwangere vrouwen moeten worden opgesloten in een zuurstoftent
Ik kijk nu al zó uit naar dat biefstukje na de bevallingquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Owja, salami![]()
Vind dat de lijst van verboden middelen best lang wordt.![]()
Niet dat het erg is. Ik kan echt wel 9 maanden zonder. Maar ik vraag me weleens af wanneer het punt komt dat er helemaal niets meer overblijft om te eten als zwangere
Voor nu maak ik maar alvast een lijstje voor vriendlief/kraam wat hij allemaal mag gaan koken in de kraamweek. In ieder geval een heerlijk biefstukje
Ik hoorde tussen week 12 en 16. Ik hoop dat dat klopt anders ben ik te laatquote:Voor welke week moest de kraamzorg nu aangevraagd zijn? 12 weken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |