+1 al vind mijn man dat echt echt echt niet leuk. Die vind ze geweldig. Dus ik kijk nog even hoe ik uit de strijd kom.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:25 schreef Mariposas het volgende:
Ik zou echt dolgelukkig zijn als ik een B cup had. Heb normaal al een D/E en ik vind het niet bij m'n lichaam passen omdat ik slank en smal ben. Daarnaast doorstaan ze ook de potloodtest niet. Ik zeg al jaren dat wanneer ik uitgebigt en uitgezogen ben, ik voor m'n verjaardag nieuwe en verbeterde boobs wil.
"Komde wè drinkuh? En baby kèkuh?"quote:Op maandag 16 februari 2015 19:59 schreef Risu het volgende:
[..]
+1 al vind mijn man dat echt echt echt niet leuk. Die vind ze geweldig. Dus ik kijk nog even hoe ik uit de strijd kom.
Tekst voor kraamborrel aan het verzinnen. Nog best lastig. Ik wil niet teveel tekst namelijk. Past toch niet.
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
"Komde wè drinkuh? En baby kèkuh?"
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:20 schreef Risu het volgende:
[..]
Schaal van risu komt beetje door mij. Ik had toen ik nog in wohts zat 2 keer erg gevoelige borsten en bleek beide keren zwanger. Ik duide de pijn toen aan met een schaal. Zo van 1.0 is normaal en 2.0 is al gevoeliger, 5.0 is dan omg blijf er vanaf. Eigenlijk kan iedereen daar zijn eigen ingeving in geven want het is nergens op gebaseerd behalve dan je eigen beleving en vergelijking met 'mislukte' pogingen.
Waar kan je dat dan kopen? Dat mammae bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 februari 2015 21:55 schreef pessie het volgende:
VoedingsBH kun je ongeveer 3 a 4 weken voor de uitegrekende datum aanschaffen. Koop er eerst 1, zonder beugel (dat is veel fijner 's nachts), als je dan na 2 weken je stuwing hebt gehad koop je een echt mooie (Mammae of Hotmilk of whatever). Hetgene waar ik namelijk het meest spijt van heb op BVgebied is bij mijn eerste dat ik 2 jaar lang in niet al te flatterende BH's heb rondgelopen. Bij de 2de kwam er dus een Mammae![]()
Cassandra dat jij dat kunt zeg! Bij mij zien mensen dat soort dingen aan mijn hoofd en ik kan dan niet eromheen praten of iets anders zeggen. Waarschijnlijk blijft je collega nog wel een tijdje achterdochtig
Fish, fijn dat ze zo positief waren!
Ik heb geen idee hoe het zit met mijn cup, voor mijn eerste zwangerschap was het 85C dus dat is ruim 5 jaar geleden. Sindsdien van zwanger naar voeden naar zwanger naar voeden en weer zwanger gegaan. Ik draag momenteel een iets te ruime zwangerschapsBH of een iets te krappe BV-BH.
Even in een spoiler, weet niet of dit als reclame wordt gezien?quote:Op maandag 16 februari 2015 22:01 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Waar kan je dat dan kopen? Dat mammae bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door pessie op 16-02-2015 22:15:17 ]
Het is een Mutsy Transitquote:Op maandag 16 februari 2015 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Leuk Gevalletje, wat voor wagentje heb je uitgekozen
Nee hoor, geen last van mijn rug! En vandaag maar gezegd dat mijn collega ziek is geworden en ik dus toch de nachtdienst in moet. (hihihi, heul nie woar!quote:Op maandag 16 februari 2015 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Sara geen last van je rug na al dat biergesleep?
Hoe gaat het nu met je? Voel je je al op en top zwanger?
Slechte nachtboks!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 02:51 schreef LuDann het volgende:
Ik heb niet bij gelezen, sorry. Wil gewoon even mekkeren over mijn bizarre slaap tijden.
Ik heb het zo warmmmmm en zulke kl*te nachtmerries! En het ergste is nog dat ik niet langer op mijn buik kan slapen...![]()
Ok, einde klaagpost.![]()
Dat jaquote:Op maandag 16 februari 2015 21:55 schreef pessie het volgende:
VoedingsBH kun je ongeveer 3 a 4 weken voor de uitegrekende datum aanschaffen. Koop er eerst 1, zonder beugel (dat is veel fijner 's nachts), als je dan na 2 weken je stuwing hebt gehad koop je een echt mooie (Mammae of Hotmilk of whatever). Hetgene waar ik namelijk het meest spijt van heb op BVgebied is bij mijn eerste dat ik 2 1 jaar lang in niet al te flatterende BH's heb rondgelopen. Bij de 2de kwam er dus een Mammae![]()
nee, dat ben je. Ik vlieg alleen, vind je wel fijn. En inderdaad een paar collega's vertellen daar!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:38 schreef Mineola het volgende:
Leuk! Goede reis! En lekker slapen iddVlieg je nog met collega's of zie je die daar pas? En nog tijd om te baby(window)shoppen daar?
Je moest toch voor werk en je ging het je collega's al vertellen toch, van je zwangerschap? Of verwissel ik je met iemand anders?
http://www.mamamea.nl/quote:Op maandag 16 februari 2015 22:01 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Waar kan je dat dan kopen? Dat mammae bijvoorbeeld
Haha! gelukkig niet!quote:Op maandag 16 februari 2015 17:31 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Wow Cup HIs dat zoiets?
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:51 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk niet zo'n aardige post
Cup H klinkt groot, maar valt qua beeld wel mee (qua gewicht en ongemak waarschijnlijk niet, ik heb t gelukkig niet gehaald tijdens mijn vorige zwangerschap). Ik zit nu op 80E, en met kleding aan is dat echt gewoon een normaal postuur. Dit plaatje is niet natuurlijk, en past denk ik niet meer in het alfabet, ZZ kwadraat denk ik...
Haha, uiteraardquote:Op maandag 16 februari 2015 18:52 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Oh sorrywas maar als grapje bedoeld
Je leert er mee leven, zoals ik aangaf ben ik in alles redelijk groot... schoenmaat 44, beenlengte 36 enz.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:58 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, maar als je zelf een grote cupmaat hebt vind je dat meestal een stuk minder grappigAlleen al het vinden van een fatsoenlijke voedingsbeha is bijna onmogelijk. Laat staan dat ie dan ook nog mooi is en lekker zit... En dan hebben we het nog niet over kleding die trekt/ je een maat (of 2) groter moet kopen omdat anders de voorgevel er niet in past...
Ik vind zelf die aanbiedingen bij prenatal altijd zo verbazingwekkend, voedingstopjes zonder enige steun tot en met cup D, euh, daar pas ik normaal al niet in... Maar goed, er zijn natuurlijk ook legio vrouwen die blij zijn dat ze dat tijdens hun zwangerschap wel opeens halen.
Ik moest op een gegeven moment wel (met een maand of 2 al...) Zat gewoon echt niet meer lekker, alles knelde... Toen werd mij aangeraden om maar meteen voedingsBH's te kopen, 2 cupmaten groter, en die zitten nu nog steeds prima!quote:Op maandag 16 februari 2015 21:44 schreef Stippelrientje het volgende:
iets over cupmaten.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wanneer je het beste voedingsbh's kunt aanschaffen.. maar aangezien mijn borsten nog steeds groeien wacht ik er maar even mee tot ze verder zijn ontwikkeld. Anders knellen ze binnen no time.
Zijn er tips/ linkjes voor mij om te kijken strakjes? Ik zit normaal al op 90F en verwacht dat het niet kleiner gaat worden voorlopig
In het begin zo'n 8 keer per dag, en nu (J. is 2 jaar) nog steeds bij elke luierwisseling, en bij naar/uit bed gaan. Het kan natuurlijk ook ergens anders op, maar bv op bed is echt te belastend voor mijn rug, dus daar begin ik niet aan. Een goede werkhoogte lijkt me echt van belang. Ik weet dat de Hemnes (al dan niet gepimptquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Verder zijn we al druk met nadenken over hoe we het huis willen omtoveren in baby-proof en hoe we meer opbergruimte kunnen creëren. Dus waarschijnlijk gaan we deze week alvast een vakkenkast kopen voor in de gang. Zodat we daar het een en ander in kunnen opbergen, zodat we in de woonkamer de kasten vrij krijgen zodat de spullen die nu op de keukenkastjes staan achter een deurtje kunnen. En in de slaapkamer wat spullen uit de kasten kunnen halen zodat we over een maand of 2 naar een kleinere kledingkast kunnen kijken. Zodat er wat meer ruimte komt in onze slaapkamer voor een commode en een bedje! Over het bedje zijn we al uit, dat wordt de STUVA van Ikea. Maar de commode nog niet. We dachten aan de STUVA zodat het een eenheid wordt. Maar daar kun je niet zo veel kleertjes e.d. in kwijt. En dat is wel een vereiste. Hebben jullie toevallig tips? De MALM met 4 lades wordt te hoog voor mij hebben we al gezien, al vraag ik me wel af, hoevaal gebruik je een commode om op te verschonen en aan te kleden? (badderen gebeurt bij ons in de woonkamer, geen ruimte voor in de slaapkamer.)
Ja de Hemnes zou ook een optie zijn, alleen die is net te breed. De commode komt tussen het voeteneind van het bed en het raam en dat is net een meter.... Gelukkig hebben we nog even de tijd. Maar juist omdat het bij ons allemaal zou klein is wil ik er niet te lang mee wachten omdat het best wat gepuzzel is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:16 schreef mousemicky het volgende:
[..]
In het begin zo'n 8 keer per dag, en nu (J. is 2 jaar) nog steeds bij elke luierwisseling, en bij naar/uit bed gaan. Het kan natuurlijk ook ergens anders op, maar bv op bed is echt te belastend voor mijn rug, dus daar begin ik niet aan. Een goede werkhoogte lijkt me echt van belang. Ik weet dat de Hemnes (al dan niet gepimpt, ander kleurtje verven, hippe knopjes erop): http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40242629/ ook vaak gebruikt wordt als commode (zelf geen ervaring mee).
En zou je in de Stuva commode (zonder lades, deze dus: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20225334/) geen deurtjes kunnen zetten? Met wat mandjes waar de kleertjes in kunnen kun je best redelijk wat kwijt.
Of anders nog een smalle kledingkast erbij? J. heeft een bigass tweedeurs kledingkast, dus voor mij is de commode zowieso snel te klein, hier liggen er alleen hydrofielen, luiers, rompers en sokken in![]()
Misschien gewoon eens gewapend met plattegrond van je kamer en meetlint de Ikea in (en andere wat goedkopere zaken)? En dan niet alleen bij kinderland kijken, maar ook bij de gewone slaapafdeling voor andere ladenkasten?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:29 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja de Hemnes zou ook een optie zijn, alleen die is net te breed. De commode komt tussen het voeteneind van het bed en het raam en dat is net een meter.... Gelukkig hebben we nog even de tijd. Maar juist omdat het bij ons allemaal zou klein is wil ik er niet te lang mee wachten omdat het best wat gepuzzel is.
Misschien moeten we toch voor een wat duurdere commode gaan anders. Het bedje is wel ideaal met de lades eronder namelijk voor het beddengoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |