abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149731634
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:01 schreef _happy_ het volgende:

Gevoelige borsten geen last van gehad.
Ben wel van een 80F (wat ik wel genoeg vond) naar een 85H gegaan. }:|
Wow Cup H :o Is dat zoiets?

:P :P
pi_149731910
Ik ga vanavond uitgebreid posten. Maar zijn er dames die de vijfentwintigste naar de negen maanden beurs gaan?
  maandag 16 februari 2015 @ 17:47:50 #278
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_149732074
Ja, ik ga de 25e samen met een collega!
pi_149733675
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 17:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga vanavond uitgebreid posten. Maar zijn er dames die de vijfentwintigste naar de negen maanden beurs gaan?
Ik wilde wel, maar ik weet niet of ik dat ga trekken... Zoveel zwangere vrouwen (en waarschijnlijk peuters) in één ruimte, daar kan ik niet zo goed tegen (nja, uberhaupt zoveel mensen in één ruimte, het heeft niets met de zwangere vrouwen te maken). Zal wel met m'n zwangerschap te maken hebben ;)
pi_149733734
Ik kreeg net bericht van het UWV dat mijn werkgever nooit zwangerschapsverlof/uitkering/dinges voor me heeft aangevraagd :{ Geen idee hoe en wat nu, maar m'n verlof gaat al over 1,5 week in :') . Weet iemand wat er nu gebeuren gaat?
pi_149734060
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik kreeg net bericht van het UWV dat mijn werkgever nooit zwangerschapsverlof/uitkering/dinges voor me heeft aangevraagd :{ Geen idee hoe en wat nu, maar m'n verlof gaat al over 1,5 week in :') . Weet iemand wat er nu gebeuren gaat?
wat een eikel -O-
pi_149734145
quote:
99s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:48 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

wat een eikel -O-
Mja, grote stichting in de zorg (6500 medewerkers), erg goed bekend met zwangerschappen, want er werken veel vrouwen. Zal wel ergens zijn blijven liggen |:( Ze konden pasgeleden ook mijn zwangerschapsverklaring niet vinden :{w
Morgen bellen... Ik vind het niet tof in ieder geval.
  maandag 16 februari 2015 @ 18:51:09 #283
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_149734148
quote:
99s.gif Op maandag 16 februari 2015 17:31 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Wow Cup H :o Is dat zoiets?

[ afbeelding ] :P :P
Ik vind dit eigenlijk niet zo'n aardige post :@

Cup H klinkt groot, maar valt qua beeld wel mee (qua gewicht en ongemak waarschijnlijk niet, ik heb t gelukkig niet gehaald tijdens mijn vorige zwangerschap). Ik zit nu op 80E, en met kleding aan is dat echt gewoon een normaal postuur. Dit plaatje is niet natuurlijk, en past denk ik niet meer in het alfabet, ZZ kwadraat denk ik...
pi_149734212
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:51 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik vind dit eigenlijk niet zo'n aardige post :@

Cup H klinkt groot, maar valt qua beeld wel mee (qua gewicht en ongemak waarschijnlijk niet, ik heb t gelukkig niet gehaald tijdens mijn vorige zwangerschap). Ik zit nu op 80E, en met kleding aan is dat echt gewoon een normaal postuur. Dit plaatje is niet natuurlijk, en past denk ik niet meer in het alfabet, ZZ kwadraat denk ik...
Oh sorry :@ was maar als grapje bedoeld :@
  maandag 16 februari 2015 @ 18:53:52 #285
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_149734252
De negenmaandenbeurs ga ik trouwens niet heen al gaf je me geld toe :X . Ik hou niet van drukte en massale, benauwende gebeurtenissen, en dat in combinatie met duizenden hormonale zwangere vrouwen kan alleen maar het slechtste in me naar boven halen denk ik....
pi_149734287
Ik heb ook 80H, ziet er zeker niet zo uit. wel aan de grote kant ja, maar niet in your face groot.

En mevr cactus, volgens mij is dit meer een probleem van je werkgever aangezien hij wel gewoon loon moet blijven doorbetalen. Maar er achteraan gaan kan nooit kwaad. Wel laks van hun kant trouwens. Pin me er niet op vast, ik heb er niet te maken mee gehad.
pi_149734376
quote:
99s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:52 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

H(a)h(a)!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 16 februari 2015 @ 18:57:01 #288
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149734397
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
wellicht kun je deze vraag (ook) in WGR posten, daar zitten de kenners op dat gebied volgens mij :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 16 februari 2015 @ 18:58:04 #289
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_149734451
quote:
99s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:52 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Dat dacht ik wel, maar als je zelf een grote cupmaat hebt vind je dat meestal een stuk minder grappig ;) Alleen al het vinden van een fatsoenlijke voedingsbeha is bijna onmogelijk. Laat staan dat ie dan ook nog mooi is en lekker zit... En dan hebben we het nog niet over kleding die trekt/ je een maat (of 2) groter moet kopen omdat anders de voorgevel er niet in past...

Ik vind zelf die aanbiedingen bij prenatal altijd zo verbazingwekkend, voedingstopjes zonder enige steun tot en met cup D, euh, daar pas ik normaal al niet in... Maar goed, er zijn natuurlijk ook legio vrouwen die blij zijn dat ze dat tijdens hun zwangerschap wel opeens halen.
pi_149734454
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:53 schreef mousemicky het volgende:
De negenmaandenbeurs ga ik trouwens niet heen al gaf je me geld toe :X . Ik hou niet van drukte en massale, benauwende gebeurtenissen, en dat in combinatie met duizenden hormonale zwangere vrouwen kan alleen maar het slechtste in me naar boven halen denk ik....
Dit idd.... :X :X
  maandag 16 februari 2015 @ 18:59:17 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_149734499
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:51 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Mja, grote stichting in de zorg (6500 medewerkers), erg goed bekend met zwangerschappen, want er werken veel vrouwen. Zal wel ergens zijn blijven liggen |:( Ze konden pasgeleden ook mijn zwangerschapsverklaring niet vinden :{w
Morgen bellen... Ik vind het niet tof in ieder geval.
mijn werkgever, die ene uit Ehv van de lampen, deed dat ook pas op de eerste verlofdag. De meeste werkgevers betalen gewoon het salaris door en innen zelf jouw uitkering van het UWV. Ik denk in jouw geval ook :)
disclaimer
pi_149734517
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:57 schreef DJMO het volgende:

[..]

wellicht kun je deze vraag (ook) in WGR posten, daar zitten de kenners op dat gebied volgens mij :*
Eerst morgen bellen. Als het inderdaad het probleem is van mijn werkgever, dan doe ik verder niets ;) , dan mogen ze het zelf uitzoeken. Als het mijn probleem is, dan zal ik verder uitzoeken wat nu.
Bedankt :*
pi_149734530
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:58 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Dat dacht ik wel, maar als je zelf een grote cupmaat hebt vind je dat meestal een stuk minder grappig... Alleen al het vinden van een fatsoenlijke voedingsbeha is bijna onmogelijk. Laat staan dat ie dan ook nog mooi is en lekker zit... En dan hebben we het nog niet over kleding die trekt/ je een maat (of 2) groter moet kopen omdat anders de voorgevel er niet in past...

Ik vind zelf die aanbiedingen bij prenatal altijd zo verbazingwekkend, voedingstopjes zonder enige steun tot en met cup D, euh, daar pas ik normaal al niet in... Maar goed, er zijn natuurlijk ook legio vrouwen die blij zijn dat ze dat tijdens hun zwangerschap wel opeens halen.
Ik weet idd niet waar ik het over heb. Ik heb maar een A-cupje, en niet dat ze groeien nu tijdens de zwangerschap :( Had ik me helemaal verheugd op een volle boezem :'(

Maar dat klinkt idd erg vervelend als je geen passende kleding/bh's kan vinden -O- Je zou toch verwachten dat daar een markt voor moet zijn!
  maandag 16 februari 2015 @ 19:01:32 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_149734607
Oh en Mouse, kijk eens naar mammae voedings bh's! Mijn 90G was ook een uitdaging maar ze zitten fab!
disclaimer
  maandag 16 februari 2015 @ 19:03:59 #295
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_149734745
Ik heb nog een paar (lelijke) van de zwangerschap van J. liggen, maar als de bv deze keer goed gaat, ga ik daar eens zoeken, dank! (ik hoop dan wel dat 75/80F groot genoeg is, groter kan mijn garderobe niet aan ;))
pi_149734789
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:58 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Dat dacht ik wel, maar als je zelf een grote cupmaat hebt vind je dat meestal een stuk minder grappig ;) Alleen al het vinden van een fatsoenlijke voedingsbeha is bijna onmogelijk. Laat staan dat ie dan ook nog mooi is en lekker zit... En dan hebben we het nog niet over kleding die trekt/ je een maat (of 2) groter moet kopen omdat anders de voorgevel er niet in past...

Ik haal dat tijdens mn zwangerschap ook opeens niet en dat bevalt me prima. :)
pi_149734991
Ik vergeet ook steeds voedingsbh's te kopen. Dat moet online en ik ben wel van het vooruit schuiven. Morgen echt even doen, anders heb ik straks niks.

Ik moet ook nog even een tekstje maken voor op het kraamborrelkaartje. Knoop doorgehakt en we doen er eentje bij mijn ouders thuis. Dat is voor die kant van de fam erg handig, hoeven ze niet zo ver, en dan hebben wij minder mensen over de vloer en dus meer rust.
Andere kant van de fam komt dan wel gewoon, maar dat zijn hooguit 8-10 bezoekjes.
Maar goed, ik heb daar dus ook nog maar weinig tijd voor eigenlijk :') terwijl het zo gebeurd is.

Wat zouden jullie eigenlijk aanhouden qua leeftijd baby met zoiets? Ik wil niet meteen al, ivm met mogelijke keizersnede. Maar te lang wachten wil ik ook niet. Dacht zelf aan rond de 6-8 weken.. En dan voor max 3 uurtjes.
pi_149735172
Bah bah bah ik heb net alle inhoud van mijn maag in de wc pot gespuugd! Brr... Wel een opluchting trouwens.

Ik ging bij zoon van een 80D naar een 85D. En nu is daar nog maar een C cup van over... Mehhhh.. :X (baalde ik best van)

Dus benieuwd of het nu nog wat meer wordt.

@ mevrouwcactus
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, maar ik kan me heel goed indenken dat je er nu niet helemaal gerust op bent.
  maandag 16 februari 2015 @ 19:15:02 #299
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_149735343
Wij hebben het bij J. gedaan met 7 weken. Vond ik vroeg genoeg, was maar een week na de UD ;)
Duurde twee keer twee uurtjes (alles in 1 keer paste niet, dus 2 families gesplitst). Mijn ouders hebben die dag geholpen, ik was gesloopt, en J. was compleet over de zeik (ondanks bijna de hele tijd in draagdoek). Hoe we het deze keer doen weet ik dus nog niet....

8-10 bezoekjes van familie vind ik trouwens best veel, daar zou ik echt geen zin in hebben... Maar goed, ik ben ook niet zon familiemens :@
pi_149735426
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:11 schreef gestreeptestoel het volgende:
Bah bah bah ik heb net alle inhoud van mijn maag in de wc pot gespuugd! Brr... Wel een opluchting trouwens.

Ik ging bij zoon van een 80D naar een 85D. En nu is daar nog maar een C cup van over... Mehhhh.. :X (baalde ik best van)

Dus benieuwd of het nu nog wat meer wordt.

@ mevrouwcactus
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, maar ik kan me heel goed indenken dat je er nu niet helemaal gerust op bent.
Nog maar? Met een c is niets mis toch? Ik heb normaal een b(eetje) en daar ben ik hartstikke tevreden mee. Ze doorstaan prima de potloodtest en passen prima bij mn lichaam. Dat vind ik veel belangrijker dan enkel het formaat. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')