Ik ga eens proberen een (in willekeurige volgorde) inhaalpost te doen. Toen ik dat gisteren wilde doen viel mijn laptop uit, dus hopelijk nu meer geluk!
Gefeliciteerd Pinquit met je zoon! Vervelend dat je zo moe bent, maar hopelijk kun je wel genieten van zijn feestje! Daarna is de rust weer terug!
Limone en Skoap, wat vervelend dat jullie je zo somber voelen! Probeer lekker wat zon mee te pakken, en inderdaad vitamine D kan ook weleens helpen. Hopelijk gaat het snel over voor jullie! De winter is bijna voorbij!
De schaal van Risu, hahaha daar druk ik mijn borstpijn ook altijd mee uit. Rond mijn NOD was het echt niet te harden, kon ik er niet op liggen ene deden ze al pijn als mijn vriend ernaar keek. Nu zijn ze nog wel gevoelig, en soms erg gevoelig. Maar echt pijn doen ze nu niet. Ze zijn al wel gegroeit, en denk dat ik binnenkort maar een nieuwe BH moet aanschaffen. Ik ben begonnen met een D kijken waar ik eindig.
Cassandra, hier moest/moet ik ook heel veel plassen. Vooral 's nachts. Waar ik er eerder nooit uit hoefde, moet ik er nu minstens 2 keer uit. En dan over de toename van grote boodschappen maar niet te beginnen. Dat is ook opeens heel anders!
Probeer er maar van te genieten dat je niet zo veel kwaaltjes hebt meid. Ik mag ook niet klagen. Als ben ik wel ontzettend moe, maar dat komt ook door de bloeddrukverlagers heb ik steeds meer het idee!
Enne door jou kipnuggets heb ik er gisteren heel de dag trek in gehad. Alleen het scheelde dat ik geen vriend thuis had en ik zelf geen zin had om de auto in te stappen
Negenmaandenbeurs. Wanneer ik niet hoef te werken woensdag willen we die dag gaan, anders misschien het weekend. Mijn vriend wil graag gaan. En een dagje met zijn 2e er op uit kan best gezellig zijn

Al zie ik ook wel op tegen de drukte!
Starbuck, wat leuke dat jullie het hebben verteld. En wat een leuke reactie!
Selvaria, wat leuk zo'n proefdiner! En wat leuk trouwen met zo'n mooie babybol! En Twist ook las ook! En Ludann. Lijkt me echt bijzonder om dat de naam van je vriend te gaan dragen en dan inderdaad over fam. XXXX kan praten (in het geval dat je zijn naam overneemt natuurlijk).
Mevrouwcactus, wat vervelend dat je het idee hebt dat je verlof nog niet geregeld is. Hopelijk hoef je je er niet te druk om te maken, en wordt het alsnog netjes geregeld door je werkgeven!
Sara, hebben ze niets doorgehad, dat je je eigen bier meezeulde
Jantina, fijn dat het bloedverlies minimaal was. Probeer je er niet te druk om te maken. Hoeft echt niets te betekenen!
Shopaholic, wat komt dat dan dichtbij als ze gaan praten over inleiden bij 34 weken. Hoe ben je er zelf onder. Kun je je erbij neerleggen als dat het geval gaat zijn?
Verder wil ik even een algemene

doen voor alle wekenwissels. Een

voor iedereen die het kan gebruiken en een

voor de slechte nachten!
Hier gaat eigenlijk alles prima, op de vermoeidheid na dan. Mijn energie is gewoon compleet verdwenen. En als ik dat moet werken dat word ik wel meegetrokken, dan moet ik ook. Want daar weten ze nog niets, en dan scheelt het dat ik nergens vast werk. Want ik merk echt dat ik ook minder "presteer" op het werk.
Maar thuis, dan begin ik ergens aan en na 5 minuten zak ik alweer in. Dus veel komt nu neer op de schouders van mijn vriend. En dat vind ik erg vervelend. Hij heeft er totaal geen moeite mee, maar ik. Ik ben zwanger, niet invalide!
Maar ja hopelijk neemt vermoeidheid wat af na de 12 weken. En anders is het wel iets waar we gewoon mee moeten gaan dealen..
Verder zijn we al druk met nadenken over hoe we het huis willen omtoveren in baby-proof en hoe we meer opbergruimte kunnen creëren. Dus waarschijnlijk gaan we deze week alvast een vakkenkast kopen voor in de gang. Zodat we daar het een en ander in kunnen opbergen, zodat we in de woonkamer de kasten vrij krijgen zodat de spullen die nu op de keukenkastjes staan achter een deurtje kunnen. En in de slaapkamer wat spullen uit de kasten kunnen halen zodat we over een maand of 2 naar een kleinere kledingkast kunnen kijken. Zodat er wat meer ruimte komt in onze slaapkamer voor een commode en een bedje! Over het bedje zijn we al uit, dat wordt de STUVA van Ikea. Maar de commode nog niet. We dachten aan de STUVA zodat het een eenheid wordt. Maar daar kun je niet zo veel kleertjes e.d. in kwijt. En dat is wel een vereiste. Hebben jullie toevallig tips? De MALM met 4 lades wordt te hoog voor mij hebben we al gezien, al vraag ik me wel af, hoevaal gebruik je een commode om op te verschonen en aan te kleden? (badderen gebeurt bij ons in de woonkamer, geen ruimte voor in de slaapkamer.)
Nu ga ik eens even een ontbijtje maken voor mezelf! (Heerlijk even een paar dagen vrij en niet oproepbaar zijn.

)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.