abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149775383
Gefeliciteerd Mereltje! *O*

Salami was mijn craving vorige zwangerschap en toen mocht het ook niet. Maar ik had de afspraak met mijzelf dat ik dan alleen bifi of zijn billige broertjes zou eten, want de kans dat daar nog echt vlees in zit is niet zo groot. :') :D
pi_149775544
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:36 schreef Skoap het volgende:

[..]

Groene smoothies eventueel een optie? En dan met appel en evt wat ander fruit om het smakelijk te houden?
Daar merk ik nu fysiek wat tegenstand. :') Terwijl ik het in normale toestand wel zou drinken. De aversie beperkt zich tot nu toe tot alleen broccoli, dat is een mazzeltje voor zijn groene vriendjes! *O*
  dinsdag 17 februari 2015 @ 21:42:31 #153
335643 faptist
Maakt fouten
pi_149775903
Hai meiden. Sorry dat ik zo weinig mee schrijf de laatste tijd, maar ik heb een beetje het idee buiten de boot te vallen hier, omdat de meeste fanatieke schrijfsters nog zo pril zwanger zijn of gewoon in een totaal andere fase zitten.

Ik ben nu 34 weken en merk gewoon steeds vaker dat ik niet weet hoe te reageren op jullie posts.
Zeker geen desinteresse, maar ik zit nu gewoon in een andere belevingswereld,denk ik.
Lees en leef nog wel braaf mee, maar dan heb ik het toch maar even gezegd. Voel me anders zo'n lijstvuller.. :o

Liefs!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 februari 2015 @ 21:47:50 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149776135
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:42 schreef faptist het volgende:
Hai meiden. Sorry dat ik zo weinig mee schrijf de laatste tijd, maar ik heb een beetje het idee buiten de boot te vallen hier, omdat de meeste fanatieke schrijfsters nog zo pril zwanger zijn of gewoon in een totaal andere fase zitten.

Ik ben nu 34 weken en merk gewoon steeds vaker dat ik niet weet hoe te reageren op jullie posts.
Zeker geen desinteresse, maar ik zit nu gewoon in een andere belevingswereld,denk ik.
Lees en leef nog wel braaf mee, maar dan heb ik het toch maar even gezegd. Voel me anders zo'n lijstvuller.. :o

Liefs!
heb ik ook wel last van hoor, maar dat maakt niet uit toch? Soms geef ik een saaie update over mezelf, of haak ik ergens op in waar ik op in kan haken .. is toch voor iedereen anders .. het is geen verplichting om iedere dag een mega bijleespost te plaatsten hoor :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_149776526
Mereltje, wat tof! Gefeliciteerd!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_149776956
Mereltje, wat leuk dat jij ook aansluit! Gefeliciteerd! *O*

Mag salami niet? Bij m'n dochter heb ik dat zooooveel gegeten :o En nu ook wel wat. Nou ja, ik heb er niks mee opgelopen geloof ik.
pi_149777456
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
kaasfondue (met wijn)
Dat maakt niet uit, de alcohol verdampt.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_149778241
Oh, wat leuk, merel! Gefeliciteerd!

Er zit hier iemand al de hele avond continu, non stop, op precíes hetzelfde plekje op mn blaas te porren. Ik word er gewoon een beetje kriegel van. :o
pi_149778398
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:32 schreef -Spring het volgende:
Oh, wat leuk, merel! Gefeliciteerd!

Er zit hier iemand al de hele avond continu, non stop, op precíes hetzelfde plekje op mn blaas te porren. Ik word er gewoon een beetje kriegel van. :o
terugporren! :(
pi_149778414
wel heel zachtjes dan O+
pi_149778872
Daar ben ik normaal wel van, maar dit zit achter mn schaambot. :Y)
pi_149779314
Hier wordt ik aan alle kanten gepord... Ook ineens hoog, meestal doet hij dat alleen richting blaas en rond navelhoogte en nu dus zo'n beetje overal. Maar behalve dan die in m'n blaas niet irritant gelukkig O+

Vandaag op het werk aangegeven dat het zorggebeuren toch te zwaar wordt, dus morgen ook maar even overleggen met de gyn wat zij er van zegt en bedenken wat ik nog wel kan betekenen op de afdeling.
Beetje jammer alleen dat mijn teamleider op het moment vakantie heeft, ik heb namelijk het idee dat zij al wel wat taken voor mij bedacht heeft.
pi_149780569
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:15 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit, de alcohol verdampt.
Alcohol verdampt nooit helemaal, na twee uur koken is 75% eruit oid...
Kwak
pi_149780712
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:47 schreef DJMO het volgende:

[..]

heb ik ook wel last van hoor, maar dat maakt niet uit toch? Soms geef ik een saaie update over mezelf, of haak ik ergens op in waar ik op in kan haken .. is toch voor iedereen anders .. het is geen verplichting om iedere dag een mega bijleespost te plaatsten hoor :*
Eens :)
pi_149784051
Slechte nacht, terwijl ik die nachtrust zo goed kan gebruiken :{ Lig al een uur misselijk wakker :')
Soms is het moeilijk om vast te houden aan t gevoel dat het allemaal voor t goeie doel is, vooral 's nachts.. :+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 18 februari 2015 @ 04:43:19 #166
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_149784109
Hier ook een slechte nacht :( heb al een paar dagen continue een keiharde buik en ben ee gewoon misselijk van nu... Vanavond naar de vk .

En welkom mereltje!!

Over dat eten. Ik was de eerste 2x superstreng met alles. Bij twijfel meteen googlen, zelfs geen cola of thee ( nouja alleen rooibos). Maar deze keer toch best wat cola gehad tegen de misselijkheid hoor. Het veranderd soms zo snel met de richtlijnen dat ik niet eens meer weet wat ik nou wel of niet mag.
  woensdag 18 februari 2015 @ 06:25:58 #167
386633 Adnap
I love Life !
pi_149784294
Vraag:

Hoe lang moet je alcohol in voedsel koken voordat het verdampt?
Antwoord:

Voor het gedeeltelijk verdampen van alcohol is belangrijk dat het gerecht een kookpunt bereikt. Maar nog belangrijker is het aantal minuten dat het gerecht kookt of pruttelt, want alcohol verdampt nooit helemaal bij het koken. Hieronder treft u een schema aan met verdampingspercentages en de manier van koken. Ook geldt: hoe meer alcohol u in het gerecht doet, hoe meer alcohol er achter blijft.

Manier van koken

verdamppercentage

Even laten koken

15%

Flamberen

25%

15 minuten laten pruttelen

60%

1 uur laten koken

75%

In alle gevallen blijft er alcohol in het gerecht achter. Daarnaast verdampt sterke drank niet sneller dan bier of wijn.

Bron trimbos instituut.

Dit is ook de reden dat wij op school niet met alcohol koken. Geen 18 dus geen druppel
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_149784398
Eind vd dag weet ik eindelijk ook een uitgerekende datum! Als t goed is ben ik ongeveer 9,5 week zwanger

:* voor de slechte slapers!

Ik heb wel aardig geslapen, maar droom van die rare dingen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 februari 2015 @ 07:13:23 #169
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149784486
baggernacht check.

nu een kotsend kind met diarree dat zielig op de bank hangt. Please don't let it be noro :'(
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_149784496
Oeff, heftig djmo. Wordt een uitdaging om alles zo veel mogelijk schoon te houden :o
Succes vandaag :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 februari 2015 @ 07:17:04 #171
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149784500
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 07:15 schreef pinquit het volgende:
Oeff, heftig djmo. Wordt een uitdaging om alles zo veel mogelijk schoon te houden :o
Succes vandaag :*
thnx. Saillant detail: ze hebben vandaag op Jan z'n school een kick-off van het eoa waarbij de drie prinsesjes ook aanwezig zijn en ze mogen ook carnaval vieren ... #spagaat :')

pi_149784600
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 06:25 schreef Adnap het volgende:
Uitleg over alcohol, koken, verdampen etc
Ok, wist ik niet. Maar goed, in mijn geval is het geen enkel probleem. Ik neem geen enkel risico. Al die dingen die nu beter niet mogen gebruik ik uiteindelijk maar 2 keer 9 maanden van mijn leven niet. Niet echt een opgave ;)
pi_149784625
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 07:13 schreef DJMO het volgende:
baggernacht check.

nu een kotsend kind met diarree dat zielig op de bank hangt. Please don't let it be noro :'(
Pff, hou je t zelf zo nog wel vol allemaal?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 februari 2015 @ 08:39:17 #174
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149785066
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 07:42 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Pff, hou je t zelf zo nog wel vol allemaal?
een ander doet het niet voor me ;)

pi_149785083
Wauw, een keertje goed geslapen. Weinig last. Wat een verschil, zo kan ik nog wel een week of 2.
Straks naar de gyn. Kijken of hij ook stickers heeft. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')