Tegenwoordig installeren die dingen zichzelf toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
tijd om de nieuwe laptop van mijn oma te installeren en uit te leggen hoe alles werkt.
misschien zie ik jullie in 2018 wel weer een keertje
Ja en dan moet je eerst alle zooi eraf knikkeren, en een fatsoenlijke virusscanner erop gooienquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tegenwoordig installeren die dingen zichzelf toch?
Kamn tegenwoordig zelf de computer leegmaken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja en dan moet je eerst alle zooi eraf knikkeren, en een fatsoenlijke virusscanner erop gooien
ccleaner
malwarebytes
7zip
foxitpdf reader
Mijn vorige baantje was productiewerk en dat vond ik oprecht leuk. De sfeer was goed, en had een prima baas. Dan is het werk al veel makkelijker uit te houdenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, vooral als het vreselijk weer was, was het niet altijd even leuk. Maar het neerkijken op bepaalde banen is altijd onzin. Met name de banen die wat lager in aanzien staan, de ironie wil dat vaak die banen juist het beschaafde leven mogelijk maken.
En welk diploma heb jij dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef Fylax het volgende:
Tsja we hebben ook laagopgeleiden nodig voor dat soort baantjes..
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat is een kitten frank.
Een kitten.
Bevalt het op de PC?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat is een kitten frank.
Een kitten.
Moest lachen om ccleaner.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja en dan moet je eerst alle zooi eraf knikkeren, en een fatsoenlijke virusscanner erop gooien
ccleaner
malwarebytes
7zip
foxitpdf reader
Plezier is inderdaad het belangrijkste, al heb je nog zo'n goede baan, als je het niet leuk vindt houd je echt niet vol.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn vorige baantje was productiewerk en dat vond ik oprecht leuk. De sfeer was goed, en had een prima baas. Dan is het werk al veel makkelijker uit te houden
Ik zit en pc en mobiel.quote:
Oja :s Jonge mensen hier :s Voel me dan zo oudquote:
Jij bent ook oud.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oja :s Jonge mensen hier :s Voel me dan zo oud
kuikenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oja :s Jonge mensen hier :s Voel me dan zo oud
In combinatie met "een fatsoenlijke antivirus".quote:
Klopt :squote:
21+quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zo schattig he. Vooral de puppie versie.
niets mis met ccleaner... in mijn beleving hoor, maar leg me uit waaromquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:40 schreef Matip het volgende:
[..]
In combinatie met "een fatsoenlijke antivirus".
Het beschermt niet, het schoont op.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niets mis met ccleaner... in mijn beleving hoor, maar leg me uit waarom
Nee ok, ik noemde hem ook niet als vriusscanner, gekquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Het beschermt niet, het schoont op.
Ik heb Methusalem nog leren fietsenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is geen competitie natuurlijk, in jouw jeugd waren jullie niet aan knikkeren maar smeten jullie steentjes vanaf een klif naar deze beesten
[ afbeelding ]
Ik knikkerde ook niet. Ik had pokémon kaarten en keek naar dragon ball Z.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is geen competitie natuurlijk, in jouw jeugd waren jullie niet aan knikkeren maar smeten jullie steentjes vanaf een klif naar deze beesten
[ afbeelding ]
Maar jij hebt toch ook een piemol?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik knikkerde ook niet. Ik had pokémon kaarten en keek naar dragon ball Z.
... I was around when Jesus Christ, had his moment of doubt and pain'....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb Methusalem nog leren fietsen
Da;s nog niets knul, ik heb het vuurtje onder de oersoep nog aangestoken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb Methusalem nog leren fietsen
Ik ken die rages wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik knikkerde ook niet. Ik had pokémon kaarten en keek naar dragon ball Z.
Hoped you guessed my namequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
... I was around when Jesus Christ, had his moment of doubt and pain'....
Ik heb het lontje van de oerknal aangestokenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Da;s nog niets knul, ik heb het vuurtje onder de oersoep nog aangestoken.
Dat jij, out of all people komt white-knighten, shit man.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, haar klit is groter dan jouw piemol, maar dat zegt niets over haar, meer over jou
hier een euro, ga een ijsje kopen, snotaapquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
Is dit een bejaardentheekransje ofzo?
ja, wil je ook een kopje thee?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hier een euro, ga een ijsje kopen, snotaap
surequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja, wil je ook een kopje thee?
Ik probeerde meer jou te beledigen dan haar te charmerenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat jij, out of all people komt white-knighten, shit man.
Hey, ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat jij naar random FOK!sters selfies stuurt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hier een euro, ga een ijsje kopen, snotaap
Heb er meerdere boven de open haard hangen :squote:
Hoor jij ook wel bij, alcohol schijnt het verouderingsproces te versnellen, dus jij mag bij de club. Daar heb je inmiddels wel genoeg halve liters voor achterover getikt lijkt me zo.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Hey, ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat jij naar random FOK!sters selfies stuurt.
Klopt wel hé?
Hij stuurt z'n piemelpics gewoon naar iedereen hoor, niet per se FOK!sters.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Hey, ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat jij naar random FOK!sters selfies stuurt.
Klopt wel hé?
Nee dat ben ik. Met de boodschap "wil jij weer een paar lekkere krullen tussen je benen?"quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef Matip het volgende:
Klopt wel hé?
Ghehehehequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij stuurt z'n piemelpics gewoon naar iedereen hoor, niet per se FOK!sters.
Haha.quote:
Vroeger waren de bierkratten van hout, dus moest je doorzuipen om het warm te krijgenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoor jij ook wel bij, alcohol schijnt het verouderingsproces te versnellen, dus jij mag bij de club. Daar heb je inmiddels wel genoeg halve liters voor achterover getikt lijkt me zo.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoor jij ook wel bij, alcohol schijnt het verouderingsproces te versnellen, dus jij mag bij de club. Daar heb je inmiddels wel genoeg halve liters voor achterover getikt lijkt me zo.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee dat ben ik. Met de boodschap "wil jij weer een paar lekkere krullen tussen je benen?"
Ik ben er net, niet zo ongeduldig.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:49 schreef SideEffect het volgende:
dead, wanneer
[..]
wanneer open je haxball room?
Basisschool, gekke tijd was dat.quote:
Toen kon je ook de kat van de buren nog opvreten die al jaren in je tuin scheet want dat was een dakhaas.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vroeger waren de bierkratten van hout, dus moest je doorzuipen om het warm te krijgen
Ik moest een beetje gniffelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb er meerdere boven de open haard hangen :s
Lust wel een biertje nu.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vroeger waren de bierkratten van hout, dus moest je doorzuipen om het warm te krijgen
Vrouwen die bier drinken.quote:
zeg als je room opent.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben er net, niet zo ongeduldig.
aightquote:
gmtaquote:
Wat is daar mee?quote:
Helemaal niks eigenlijk, maar klinkt zo stoer om te zeggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat is daar mee?
(Pas op met wat je nu zegt)
nou ja, er is ook rose-bier, maar toch...quote:
Jij lust het, ik heb het én drink het. Verschil moet er zijn.quote:
vrouwen horen überhaupt geen alcohol te drinkenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
nou ja, er is ook rose-bier, maar toch...
Idiootquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vrouwen horen überhaupt geen alcohol te drinken
Jeetje, toto.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waant gij zij altijd in dn ollie.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij lust het, ik heb het én drink het. Verschil moet er zijn.
Toto drinkt zelf volgens mij ook niet, dan snap ik het op zich wel enigszins.quote:
Bierlokaaltjesquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:55 schreef Remqo het volgende:
Volgens mij, ben je echt zo'n iemand die van een Belgisch speciaalbiertje kan genieten
Klopt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toto drinkt zelf volgens mij ook niet, dan snap ik het op zich wel enigszins.
Ik heb alleen nog maar hertog jan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij lust het, ik heb het én drink het. Verschil moet er zijn.
schijnt voor een vrouw ook positieve effecten te hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat moet mijn vrouw daarmee?
Dat was ik ook op mijn 19e.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:55 schreef Toto69 het volgende:
Klopt.
Ik ben sowieso redelijk anti-alcohol maar daar ga ik absoluut niet verder op in hier.
Waar is het misgegaan?quote:
Waarom heb jij een vrouw?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat moet mijn vrouw daarmee?
Waarom niet?quote:
Ik zit, met het oog op mijn maag - maar geen wijn - aan de Gulpener.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar hertog jan.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn 19e kan ik me niet eens herinneren
quote:
quote:
watquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje naar van wijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zit, met het oog op mijn maag - maar geen wijn - aan de Gulpener.
quote:
Welke associaties hebben jullie ?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nieuwe batterijen gekocht?
WAZ MET JOUWquote:
Met alcohol loopt het wel los.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
Hoinks schoonpa vond hem maar een mietje en vertrouwde een kerel die niet drinkt niet met z'n dochter. Ik mag die man wel.
Geen, leek me gewoon geen uitspraak voor jouquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Welke associaties hebben jullie ?![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thuis werd er geen druppel gedronken op bij mijn tantes na. Ik dronk heeeeel soms een wat. Bij mijn schoonouders dronk men bier bij het eten zo nu en dan. Verantwoord.quote:
Of achter het stuurquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thuis werd er geen druppel gedronken op bij mijn tantes na. Ik dronk heeeeel soms een wat. Bij mijn schoonouders dronk men bier bij het eten zo nu en dan. Verantwoord.quote:
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Thuis werd er geen druppel gedronken op bij mijn tantes na. Ik dronk heeeeel soms een wat. Bij mijn schoonouders dronk men bier bij het eten zo nu en dan. Verantwoord.
Voor die tijd was mijn perceptie van alcoholgebruik voor mij meestal of niets, of zuipen om te zuipen.
vrouwen achter het stuur, bloed aan de muurquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of achter het stuur
Of een combinatie van die twee
Vodkaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef Remqo het volgende:
ik ben trouwens meer een bierdrinker, sterkedrank heb ik zelden in huis
geen sterkte drank in huis hebben hoe moet je dan 4ebe husselen als ze langs komt?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef Remqo het volgende:
Ik vind elektronische muziek best leukquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen, leek me gewoon geen uitspraak voor jou.
Vaak, meestal zo, dan maken de mensen de vergissing door van die goedkope sulfietenwijn te drinken. Als je prima wijn drinkt dan word je daar niet beroerd van.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje naar van wijn.
Zijn echt maar een paar soorten die ik weg kan drinken.
Same here. Vind sterke drank ook fucking smering meestal. Maar ja, je wordt er wel goed dronken van.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef Remqo het volgende:
Vooral als ze in een Twingo zitten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vrouwen achter het stuur, bloed aan de muur
Of Braddie in een Cinquecento.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral als ze in een Twingo zitten.
Ik hou van cocktails. Die blijf je ook drinken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef Remqo het volgende:
ik stuur braddie op je afquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wow wat wil je daarmee zeggen ;s
Een beetje een Barney Army drinkt natuurlijk, of trekt Febo-kroketten uit de muur, kan ook.quote:
Ik vind dit toch altijd wel zo'n onderontwikkeling manquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vind sterke drank ook fucking smering meestal.
Daar word ik dus kotsmisselijk van.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou van cocktails. Die blijf je ook drinken.
Ik eet nooit kroketten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een beetje een Barney Army drinkt natuurlijk, of trekt Febo-kroketten uit de muur, kan ook.
4ebe?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef gers het volgende:
[..]
geen sterkte drank in huis hebben hoe moet je dan 4ebe husselen als ze langs komt?
Waarom?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dit toch altijd wel zo'n onderontwikkeling man.
O, maar ik ben dan ook broke.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vaak, meestal zo, dan maken de mensen de vergissing door van die goedkope sulfietenwijn te drinken. Als je prima wijn drinkt dan word je daar niet beroerd van.
Whisky of rum is ook lekker.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Same here. Vind sterke drank ook fucking smering meestal. Maar ja, je wordt er wel goed dronken van.
Omdat er zo onwijs veel verschillende smaken sterke drank zijn.quote:
4ebe niet kennenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
4ebe?
Mocht het nodig zijn, dan weet ik de Gall & Gall wel te vinden.
Ik kan wel Pisco Sour maken, da's een Peruaanse cocktail, lekker fris in de zomerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou van cocktails. Die blijf je ook drinken.
Feboquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een beetje een Barney Army drinkt natuurlijk, of trekt Febo-kroketten uit de muur, kan ook.
De beste chauffeurs doen 2 keer over hun theorie heb ik wel eens gehoordquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:05 schreef richolio het volgende:
Toto ik ben bang dat ik Brad word.Ik ben al een keer gezakt voor mijn theorie, wat nou als dat nog eens een paar honderd keer gebeurt?
En straks word ik ook nog dik.
KROKETTEEEEENquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Past dat wel?
Oké, de sterke drank die ik geproefd heb vond ik over het algemeen smerig. Nu tevreden?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat er zo onwijs veel verschillende smaken sterke drank zijn.
Beetje hetzelfde als 'ik lust geen vis' of 'ik hou niet van fruit'.
Alleen gin welquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:06 schreef housesoftheholy het volgende:
Drinkt niemand nog gin tonics?
Ik heb ook 5x over mijn theorie gedaan. Geen zorgen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:05 schreef richolio het volgende:
Toto ik ben bang dat ik Brad word.Ik ben al een keer gezakt voor mijn theorie, wat nou als dat nog eens een paar honderd keer gebeurt?
Lolquequote:
In heel ver verleden, op vakantie in Turkije, ontbeet ik daarmeequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:06 schreef housesoftheholy het volgende:
Remember, it's down the street, not across the road.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:05 schreef richolio het volgende:
Van die zoete meuk likeurtjes heb ik ook niet graag.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:05 schreef voederbietel het volgende:
Omdat er zo onwijs veel verschillende smaken sterke drank zijn.
Beetje hetzelfde als 'ik lust geen vis' of 'ik hou niet van fruit'.
Fascinerendquote:
ik ben ook gezakt voor theorie, maar 2de keer slaag je zeker.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:05 schreef richolio het volgende:
Ja, echt veel beter. Bedankt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, de sterke drank die ik geproefd heb vond ik over het algemeen smerig. Nu tevreden?
Geen raki gedronken daar?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In heel ver verleden, op vakantie in Turkije, ontbeet ik daarmee.
precies dat dacht ik ookquote:
Feeling supersonic, give me gin and tonicquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:06 schreef housesoftheholy het volgende:
Dat vond ik zo geweldig smerig.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geen raki gedronken daar?
Dat is lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geen raki gedronken daar?
Oasis geloof ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Feeling supersonic, give me gin and tonic
Idiootquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vond ik zo geweldig smerig.
Gewoon zorgen dat ik niet meer broke ben straks.quote:
Nee je hebt natuurlijk ook wel gelijk, maar ik heb niet zoveel verschillende sterke drank gedronken, aangezien het over het algemeen behoorlijk duur is als je iets fatsoenlijks wil, al heb ik het idee dat het er gewoon aan ligt dat ik het gewoon niet lekker vind als er veel alcohol in drank zit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, echt veel beter. Bedankt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat ik niet meer broke ben straks.
Bij vrouwen is dat niet zo raar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb ook 5x over mijn theorie gedaan. Geen zorgen.
Ons niet meer hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ken je ons dan nog wel?
Eens,quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toen ik nog blowde kon ik het ook slecht hebben... maar als je niet stoned bent proeft het echt andersquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee je hebt natuurlijk ook wel gelijk, maar ik heb niet zoveel verschillende sterke drank gedronken, aangezien het over het algemeen behoorlijk duur is als je iets fatsoenlijks wil, al heb ik het idee dat het er gewoon aan ligt dat ik het gewoon niet lekker vind als er veel alcohol in drank zit.
Ik ben ook niet zo'n fan van zoete alcohol hoor. Maar soms vind ik dit wel lekker. Als ik uit eten ga aan de Turkse kust, bij de vis en mezequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ken je ons dan nog wel?
Owquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij vrouwen is dat niet zo raar.
Jou wel hoorquote:
Dat zei je zeker ook tegen Braddiequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Remember, it's down the street, not across the road.
Hm misschien is het dat idd. Maar ja, het boeit me verder ook niet, bier is prima en als ik per se flink wil zuipen zet ik me wel over de smaak heen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Toen ik nog blowde kon ik het ook slecht hebben... maar als je niet stoned bent proeft het echt anders
Klopt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat zei je zeker ook tegen Braddie
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Godverdomme, ik mijn flesje te lang in de vriezer laten liggen. Nu ik 'm opwarmen tussen mijn dijen.
Vind dit nogal 'n erotisch beeld. ;$quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Godverdomme, ik mijn flesje te lang in de vriezer laten liggen. Nu ik 'm opwarmen tussen mijn dijen.
Dat wordt slagen dan maar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik ben ook gezakt voor theorie, maar 2de keer slaag je zeker.
Zo niet, dan wordt je inderdaad braddie
Daar past een heel krat manquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien ben ik tegen die tijd allang dood.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
En zeggen we "kijk, dat is willoow, die hebben we gekend"
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat zei je zeker ook tegen Braddie
Straks je vrouw tussen haar dijen opwarmen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
godverdommequote:
Je houdt er een klein pikkie aan over, maar je kan dan weer doordrinkenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Klinkt spannend :squote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als we dan daar staan dan zegt ze 'zijn een stel ouwe demente idioten, ken ze helemaal niet!'quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
En zeggen we "kijk, dat is willoow, die hebben we gekend"
Jij begrijpt het.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je houdt er een klein pikkie aan over, maar je kan dan weer doordrinken
ewaaquote:
Zegt ze nu alquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als we dan daar staan dan zegt ze 'zijn een stel ouwe demente idioten, ken ze helemaal niet!'
op jou kan ik rekenenquote:
etto, lulquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
ewa, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden
Hey lief eendjequote:
Als ik eerder dood ben dan jullie gebeurd dat nietquote:
Er worden woorden mijn mond gelegd.quote:
quote:
nou, wie kopt hem in?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er worden woorden mijn mond gelegd.
Hoe gaat het met je broertje en jouw oma trouwens? Al schot in de zaak?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er worden woorden mijn mond gelegd.
Mijn oma is dood :squote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je broertje en jouw oma trouwens? Al schot in de zaak?
Misschien wordt 'ie dan wel weer warm.quote:
Oversekst is iedereen hier.quote:
psvquote:
Ik weet niet wat ie gezegd heeft.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, dus herman kletste uit zijn nek?
Meen ik mij nou goed te herinneren dat jij niet van carnaval houdt?quote:
Laptop installeren voor zijn oma.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ie gezegd heeft.
Beter dan lauw bier.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Beetje gevoel erin kan geen kwaad trouwens, dat biertje begint nu wel erg koud te worden.
O, dat kan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laptop installeren voor zijn oma.
Dat klopt, hoezo?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Meen ik mij nou goed te herinneren dat jij niet van carnaval houdt?
Dan is nog iets dat ik heb overgehouden aan mijn studententijd, bier, welke temperatuur dan ook, kan ik altijd drinken, en het gebruik neemt altijd ,,, (godveromme ben weer een woordje kwijt - 2-4-16 etc.) toe.quote:
Ik verbaasde me even dat je hier aan het posten was want het is vandaag carnaval zeker?quote:
Dat is toch juist logisch danæquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik verbaasde me even dat je hier aan het posten was want het is vandaag carnaval zeker?
Je komt vast wel binnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:20 schreef DjeDje het volgende:
Het kan echt zo verschrikkelijk zijn geen 18 te zijn. Ivm met feestjes. Stomme overheid. Zowat al mn vrienden zijn 18+ en laten me alleen thuis zitten. Hommos.
Nou "hjb" is gewoon een leuke bijnaam.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom noemt iedereen me zo
Wtf G als vrouw kom je gewoon overal binnenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:20 schreef DjeDje het volgende:
Het kan echt zo verschrikkelijk zijn geen 18 te zijn. Ivm met feestjes. Stomme overheid. Zowat al mn vrienden zijn 18+ en laten me alleen thuis zitten. Hommos.
Lekker Bietje vingeren dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:20 schreef DjeDje het volgende:
Oh zo.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toen ik me dat herinnerde wel ja.
Troost je, een cliche waar je misselijk van wordt, maar oud kun je de rest van je leven nog zijn. Geloof me maar, je kijkt later warm terug op deze periode.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:20 schreef DjeDje het volgende:
Niet dus.quote:
Kun je mooi foto's maken voor S&Gquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:20 schreef DjeDje het volgende:
Oké.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
NEE WANT HIJ IS JOUW BROER
Ik krijg van bier drinken altijd zin in mayonaise. Die zaansequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan is nog iets dat ik heb overgehouden aan mijn studententijd, bier, welke temperatuur dan ook, kan ik altijd drinken, en het gebruik neemt altijd ,,, (godveromme ben weer een woordje kwijt - 2-4-16 etc.) toe.
Diepere inkijk voortaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niet dus.![]()
Al paar keer geprobeerd, en steeds ID gevraagd. Nu ga ik die confrontatie niet meer aan. Alleen maar meer teleurstelling.
Nee tuurlijk snap ik dat. Maar het gaat me nu puur om de leeftijdsgrens.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Troost je, een cliche waar je misselijk van wordt, maar oud kun je de rest van je leven nog zijn. Geloof me maar, je kijkt later warm terug op deze periode.
Lekker bietje vingeren danquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kun je mooi foto's maken voor S&G.
Er zijn altijd manieren om binnen te komen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee tuurlijk snap ik dat. Maar het gaat me nu puur om de leeftijdsgrens.
Lekker bietje vingeren danquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:22 schreef voederbietel het volgende:
Zeur daar niet zo overquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat probeerde ik vroeger ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er zijn altijd manieren om binnen te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |