In combinatie met "een fatsoenlijke antivirus".quote:
Klopt :squote:
21+quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zo schattig he. Vooral de puppie versie.
niets mis met ccleaner... in mijn beleving hoor, maar leg me uit waaromquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:40 schreef Matip het volgende:
[..]
In combinatie met "een fatsoenlijke antivirus".
Het beschermt niet, het schoont op.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niets mis met ccleaner... in mijn beleving hoor, maar leg me uit waarom
Nee ok, ik noemde hem ook niet als vriusscanner, gekquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Het beschermt niet, het schoont op.
Ik heb Methusalem nog leren fietsenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is geen competitie natuurlijk, in jouw jeugd waren jullie niet aan knikkeren maar smeten jullie steentjes vanaf een klif naar deze beesten
[ afbeelding ]
Ik knikkerde ook niet. Ik had pokémon kaarten en keek naar dragon ball Z.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is geen competitie natuurlijk, in jouw jeugd waren jullie niet aan knikkeren maar smeten jullie steentjes vanaf een klif naar deze beesten
[ afbeelding ]
Maar jij hebt toch ook een piemol?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik knikkerde ook niet. Ik had pokémon kaarten en keek naar dragon ball Z.
... I was around when Jesus Christ, had his moment of doubt and pain'....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb Methusalem nog leren fietsen
Da;s nog niets knul, ik heb het vuurtje onder de oersoep nog aangestoken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb Methusalem nog leren fietsen
Ik ken die rages wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik knikkerde ook niet. Ik had pokémon kaarten en keek naar dragon ball Z.
Hoped you guessed my namequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
... I was around when Jesus Christ, had his moment of doubt and pain'....
Ik heb het lontje van de oerknal aangestokenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Da;s nog niets knul, ik heb het vuurtje onder de oersoep nog aangestoken.
Dat jij, out of all people komt white-knighten, shit man.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, haar klit is groter dan jouw piemol, maar dat zegt niets over haar, meer over jou
hier een euro, ga een ijsje kopen, snotaapquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
Is dit een bejaardentheekransje ofzo?
ja, wil je ook een kopje thee?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
Is dit een bejaardentheekransje ofzo?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hier een euro, ga een ijsje kopen, snotaap
surequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja, wil je ook een kopje thee?
Ik probeerde meer jou te beledigen dan haar te charmerenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat jij, out of all people komt white-knighten, shit man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |