Tegenwoordig installeren die dingen zichzelf toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
tijd om de nieuwe laptop van mijn oma te installeren en uit te leggen hoe alles werkt.
misschien zie ik jullie in 2018 wel weer een keertje
Ja en dan moet je eerst alle zooi eraf knikkeren, en een fatsoenlijke virusscanner erop gooienquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tegenwoordig installeren die dingen zichzelf toch?
Kamn tegenwoordig zelf de computer leegmaken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja en dan moet je eerst alle zooi eraf knikkeren, en een fatsoenlijke virusscanner erop gooien
ccleaner
malwarebytes
7zip
foxitpdf reader
Mijn vorige baantje was productiewerk en dat vond ik oprecht leuk. De sfeer was goed, en had een prima baas. Dan is het werk al veel makkelijker uit te houdenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, vooral als het vreselijk weer was, was het niet altijd even leuk. Maar het neerkijken op bepaalde banen is altijd onzin. Met name de banen die wat lager in aanzien staan, de ironie wil dat vaak die banen juist het beschaafde leven mogelijk maken.
En welk diploma heb jij dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef Fylax het volgende:
Tsja we hebben ook laagopgeleiden nodig voor dat soort baantjes..
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat is een kitten frank.
Een kitten.
Bevalt het op de PC?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat is een kitten frank.
Een kitten.
Moest lachen om ccleaner.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja en dan moet je eerst alle zooi eraf knikkeren, en een fatsoenlijke virusscanner erop gooien
ccleaner
malwarebytes
7zip
foxitpdf reader
Plezier is inderdaad het belangrijkste, al heb je nog zo'n goede baan, als je het niet leuk vindt houd je echt niet vol.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn vorige baantje was productiewerk en dat vond ik oprecht leuk. De sfeer was goed, en had een prima baas. Dan is het werk al veel makkelijker uit te houden
Ik zit en pc en mobiel.quote:
Oja :s Jonge mensen hier :s Voel me dan zo oudquote:
Jij bent ook oud.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oja :s Jonge mensen hier :s Voel me dan zo oud
kuikenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oja :s Jonge mensen hier :s Voel me dan zo oud
In combinatie met "een fatsoenlijke antivirus".quote:
Klopt :squote:
21+quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zo schattig he. Vooral de puppie versie.
niets mis met ccleaner... in mijn beleving hoor, maar leg me uit waaromquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:40 schreef Matip het volgende:
[..]
In combinatie met "een fatsoenlijke antivirus".
Het beschermt niet, het schoont op.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niets mis met ccleaner... in mijn beleving hoor, maar leg me uit waarom
Nee ok, ik noemde hem ook niet als vriusscanner, gekquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Het beschermt niet, het schoont op.
Ik heb Methusalem nog leren fietsenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is geen competitie natuurlijk, in jouw jeugd waren jullie niet aan knikkeren maar smeten jullie steentjes vanaf een klif naar deze beesten
[ afbeelding ]
Ik knikkerde ook niet. Ik had pokémon kaarten en keek naar dragon ball Z.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is geen competitie natuurlijk, in jouw jeugd waren jullie niet aan knikkeren maar smeten jullie steentjes vanaf een klif naar deze beesten
[ afbeelding ]
Maar jij hebt toch ook een piemol?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik knikkerde ook niet. Ik had pokémon kaarten en keek naar dragon ball Z.
... I was around when Jesus Christ, had his moment of doubt and pain'....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb Methusalem nog leren fietsen
Da;s nog niets knul, ik heb het vuurtje onder de oersoep nog aangestoken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb Methusalem nog leren fietsen
Ik ken die rages wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik knikkerde ook niet. Ik had pokémon kaarten en keek naar dragon ball Z.
Hoped you guessed my namequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
... I was around when Jesus Christ, had his moment of doubt and pain'....
Ik heb het lontje van de oerknal aangestokenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Da;s nog niets knul, ik heb het vuurtje onder de oersoep nog aangestoken.
Dat jij, out of all people komt white-knighten, shit man.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, haar klit is groter dan jouw piemol, maar dat zegt niets over haar, meer over jou
hier een euro, ga een ijsje kopen, snotaapquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
Is dit een bejaardentheekransje ofzo?
ja, wil je ook een kopje thee?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hier een euro, ga een ijsje kopen, snotaap
surequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja, wil je ook een kopje thee?
Ik probeerde meer jou te beledigen dan haar te charmerenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat jij, out of all people komt white-knighten, shit man.
Hey, ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat jij naar random FOK!sters selfies stuurt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hier een euro, ga een ijsje kopen, snotaap
Heb er meerdere boven de open haard hangen :squote:
Hoor jij ook wel bij, alcohol schijnt het verouderingsproces te versnellen, dus jij mag bij de club. Daar heb je inmiddels wel genoeg halve liters voor achterover getikt lijkt me zo.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Hey, ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat jij naar random FOK!sters selfies stuurt.
Klopt wel hé?
Hij stuurt z'n piemelpics gewoon naar iedereen hoor, niet per se FOK!sters.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Hey, ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat jij naar random FOK!sters selfies stuurt.
Klopt wel hé?
Nee dat ben ik. Met de boodschap "wil jij weer een paar lekkere krullen tussen je benen?"quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef Matip het volgende:
Klopt wel hé?
Ghehehehequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij stuurt z'n piemelpics gewoon naar iedereen hoor, niet per se FOK!sters.
Haha.quote:
Vroeger waren de bierkratten van hout, dus moest je doorzuipen om het warm te krijgenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoor jij ook wel bij, alcohol schijnt het verouderingsproces te versnellen, dus jij mag bij de club. Daar heb je inmiddels wel genoeg halve liters voor achterover getikt lijkt me zo.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoor jij ook wel bij, alcohol schijnt het verouderingsproces te versnellen, dus jij mag bij de club. Daar heb je inmiddels wel genoeg halve liters voor achterover getikt lijkt me zo.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee dat ben ik. Met de boodschap "wil jij weer een paar lekkere krullen tussen je benen?"
Ik ben er net, niet zo ongeduldig.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:49 schreef SideEffect het volgende:
dead, wanneer
[..]
wanneer open je haxball room?
Basisschool, gekke tijd was dat.quote:
Toen kon je ook de kat van de buren nog opvreten die al jaren in je tuin scheet want dat was een dakhaas.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vroeger waren de bierkratten van hout, dus moest je doorzuipen om het warm te krijgen
Ik moest een beetje gniffelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb er meerdere boven de open haard hangen :s
Lust wel een biertje nu.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vroeger waren de bierkratten van hout, dus moest je doorzuipen om het warm te krijgen
Vrouwen die bier drinken.quote:
zeg als je room opent.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben er net, niet zo ongeduldig.
aightquote:
gmtaquote:
Wat is daar mee?quote:
Helemaal niks eigenlijk, maar klinkt zo stoer om te zeggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat is daar mee?
(Pas op met wat je nu zegt)
nou ja, er is ook rose-bier, maar toch...quote:
Jij lust het, ik heb het én drink het. Verschil moet er zijn.quote:
vrouwen horen überhaupt geen alcohol te drinkenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
nou ja, er is ook rose-bier, maar toch...
Idiootquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vrouwen horen überhaupt geen alcohol te drinken
Jeetje, toto.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vrouwen horen überhaupt geen alcohol te drinken
Waant gij zij altijd in dn ollie.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij lust het, ik heb het én drink het. Verschil moet er zijn.
Toto drinkt zelf volgens mij ook niet, dan snap ik het op zich wel enigszins.quote:
Bierlokaaltjesquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:55 schreef Remqo het volgende:
Volgens mij, ben je echt zo'n iemand die van een Belgisch speciaalbiertje kan genieten
Klopt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toto drinkt zelf volgens mij ook niet, dan snap ik het op zich wel enigszins.
Ik heb alleen nog maar hertog jan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij lust het, ik heb het én drink het. Verschil moet er zijn.
schijnt voor een vrouw ook positieve effecten te hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat moet mijn vrouw daarmee?
Dat was ik ook op mijn 19e.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:55 schreef Toto69 het volgende:
Klopt.
Ik ben sowieso redelijk anti-alcohol maar daar ga ik absoluut niet verder op in hier.
Waar is het misgegaan?quote:
Waarom heb jij een vrouw?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat moet mijn vrouw daarmee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |