Maar Maggie heeft dan ook een lekkere kontquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in de kont van Maggie zit al beter acteerwerk dan in alle acteurs uit GTST bij elkaar
Weleens een - zonde van het geld dat naar echte wetenschap had kunnen gaan, maar dat terzijde - waardeloos psychologisch onderzoek naar geweest (in de trant van 'wat vinden mannen aantrekkelijk aan een vrouw') en daaruit bleek dat voornamelijk domme mensen naar GTST kijken.quote:
Huehuhehuejue pfffffrt. Hengstig maakt me dat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lijkt je dat wat, zo'n zadel op je rug?
maggie heeft een lekkere allesquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar Maggie heeft dan ook een lekkere kont
ik kwamquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Huehuhehuejue pfffffrt. Hengstig maakt me dat.
behalve dat Koreaanse vriendje van haarquote:
Glenn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
behalve dat Koreaanse vriendje van haar
Achja, ze zeggen ook dat het werk wat ik doe alleen domme mensen doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weleens een - zonde van het geld dat naar echte wetenschap had kunnen gaan, maar dat terzijde - waardeloos psychologisch onderzoek naar geweest (in de trant van 'wat vinden mannen aantrekkelijk aan een vrouw') en daaruit bleek dat voornamelijk domme mensen naar GTST kijken.
Maar goed, aangezien jij mij prima wist te vertellen hoe dat heette dat die dieren in de Diepzee licht gaven, kan ik jou het nog wel vergeven.
heb idd liever dat ze verliefd wordt op rositaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
behalve dat Koreaanse vriendje van haar
quote:
Soms is het meest ondergewaardeerde werk, het meest nuttige werk. Zo heb ik toen ik student was, als bijbaantje vuilnisman gehad. Verdiende nog geweldig goed ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Achja, ze zeggen ook dat het werk wat ik doe alleen domme mensen doen.
Ben het weer helemaal gaan opzoeken over de diepzeeVet interessant.
Volgens mij is werken als vuilnisman niet eens zo slechtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Soms is het meest ondergewaardeerde werk, het meest nuttige werk. Zo heb ik toen ik student was, als bijbaantje vuilnisman gehad. Verdiende nog geweldig goed ook.
Nou, vooral als het vreselijk weer was, was het niet altijd even leuk. Maar het neerkijken op bepaalde banen is altijd onzin. Met name de banen die wat lager in aanzien staan, de ironie wil dat vaak die banen juist het beschaafde leven mogelijk maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Volgens mij is werken als vuilnisman niet eens zo slecht![]()
En werk is werk.
Ciao ciaoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
tijd om de nieuwe laptop van mijn oma te installeren en uit te leggen hoe alles werkt.
misschien zie ik jullie in 2018 wel weer een keertje
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
tijd om de nieuwe laptop van mijn oma te installeren en uit te leggen hoe alles werkt.
ja, zoveel webloggers hebben we niet nodig iddquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef Fylax het volgende:
Tsja we hebben ook laagopgeleiden nodig voor dat soort baantjes..
Ironischquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef Fylax het volgende:
Succes en tot danquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, zoveel webloggers hebben we niet nodig idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |