Dat zeg je maar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En nee niet echt, ik had het net zo goed geheim kunnen houden dan he
Ik m'n moeder ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:57 schreef hoink581 het volgende:
Mijn oud stage begeleidster wens ik nu al drie jaar een fijne 29ste verjaardag.
wilt*quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
iedereen wil oud worden, niemand wil het zijn
jij hebt altijd lagquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nu niet stoer doen![]()
zelfs ik zou winnen als het andere team de hele tijd lagg had
iemand van jouw leeftijd die een jonge knaap als mij uitscheldt is vast een overtreding van de wetquote:
Ik wil de wet wel overtreden met je hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iemand van jouw leeftijd die een jonge knaap als mij uitscheldt is vast een overtreding van de wet
Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is maar een getal.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
cool, altijd al graffiti willen spuiten. dan mag jij kijken of er politie komtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wil de wet wel overtreden met je hoor
Nu weet ik waarom ik niks krijg.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:00 schreef TARDIS. het volgende:
3,20 euro zakgeld per week, you tell me
JA EN NOU MAAK IK SPECIAAL VOOR JOU EEN SHITLIST AANquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en bij sommige mensen, zoals WCH, een heel hoog getal.
En alleen blikken in een beslagen spiegel vlak na douchen helpen ook mee.quote:
Ja jeeetje, maar die is écht oud.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en bij sommige mensen, zoals WCH, een heel hoog getal.
/carequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JA EN NOU MAAK IK SPECIAAL VOOR JOU EEN SHITLIST AAN
ahahaha 40quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JA EN NOU MAAK IK SPECIAAL VOOR JOU EEN SHITLIST AAN
ik zal echt blij zijn als ik die leeftijd haalquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja jeeetje, maar die is écht oud.
Onder de 30 is de keyquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom ik niks krijg.
dat komt meer door alle drugsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
diep van binnen ga je kapot, geef maar toe
Je hebt gisteren ook mijn zieke Dima rap gemist.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En alleen blikken in een beslagen spiegel vlak na douchen helpen ook mee.
Dan heb je net zo'n kale knar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal echt blij zijn als ik die leeftijd haal
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt gisteren ook mijn zieke Dima rap gemist.
begin steeds meer medelijden te krijgen met die arme oude gozerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
De ziekte van Hedel, meer haar op je zak dan op je schedel.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja jeeetje, maar die is écht oud.
Gewoon scheren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
De ziekte van Hedel, meer haar op je zak dan op je schedel.
ik dacht dat je zei dat ik erop zou komen? geen idee wie die arme Hermann is.quote:
Ik heb ook zo'n lijst, daar staat iets van slayer op. Even zoeken.quote:
Die user ken ik nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n lijst, daar staat iets van slayer op. Even zoeken.
Tuurlijkquote:
Oh ja. Excuus.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja wat moet ik daarmee?
is een leuk topic om mee te lachen. die OP, Slaap_Zak, was een van de slechtste users in de historie van FOK!.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja wat moet ik daarmee?
Ja dat is wel duidelijkquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is een leuk topic om mee te lachen. die OP, Slaap_Zak, was een van de slechtste users in de historie van FOK!.
Ik ben van mening dat je professionele hulp nodig hebt als je echt een serie kunt volgen met verhaallijnen die zoveel diepgang laakt dat ik, na een pittig gerecht, meer - dunne - diepgang kan produceren door even te persen (niet te hard, want dan zit het overal) en qua acteerwerk, dat je echt verlangt naar een musical uitgevoerd door een willekeurige zesde klas van de basisschool.quote:
mijn moeder kijkt het al 15 jaar ongeveer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je professionele hulp nodig hebt als je echt een serie kunt volgen met verhaallijnen die zoveel diepgang laken dat ik, na een pittig gerecht, meer - dunne - diepgang kan produceren door even te persen (niet te hard, want dan zit het overal) en qua acteerwerk, dat je echt verlangt naar een musical uitgevoerd door een willekeurige zesde klas van de basisschool.
Het loopt al twintig jaar geloof ik, of 25 jaar. Doe maar ja. Anonieme bron, want ik heb genoeg ervaring met jullie familie dat geen derde op mijn dak wil.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn moeder kijkt het al 15 jaar ongeveer.
ik zal het doorgeven.
En je zusje?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn moeder kijkt het al 15 jaar ongeveer.
ik zal het doorgeven.
is goed. ik zal zeggen dat het door de anonieme bron Frank_Drebin van FOK! is gezegd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het loopt al twintig jaar geloof ik, of 25 jaar. Doe maar ja. Anonieme bron, want ik heb genoeg ervaring met jullie familie dat geen derde op mijn dak wil.
wat is daarmee?quote:
DAT IS ZO COOL HE!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:16 schreef Remqo het volgende:
Ik volg de Walking Dead, dat is ook een soort GTST maar dan met zombies
Dat vind ik dan wel weer vermakelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:16 schreef Remqo het volgende:
in de kont van Maggie zit al beter acteerwerk dan in alle acteurs uit GTST bij elkaarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:16 schreef Remqo het volgende:
Sjors doet zich voor als heilig boontje, maar is eigenlijk de grootste sloerie van gtst.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind die 2 lesbies wel tof. en sjors zou ik erg hard geven.
Whahaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je professionele hulp nodig hebt als je echt een serie kunt volgen met verhaallijnen die zoveel diepgang laakt dat ik, na een pittig gerecht, meer - dunne - diepgang kan produceren door even te persen (niet te hard, want dan zit het overal) en qua acteerwerk, dat je echt verlangt naar een musical uitgevoerd door een willekeurige zesde klas van de basisschool.
Lijkt je dat wat, zo'n zadel op je rug?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gebruik jij je paardrijdspullen wel eens in de slaapkamer?
Maar Maggie heeft dan ook een lekkere kontquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in de kont van Maggie zit al beter acteerwerk dan in alle acteurs uit GTST bij elkaar
Weleens een - zonde van het geld dat naar echte wetenschap had kunnen gaan, maar dat terzijde - waardeloos psychologisch onderzoek naar geweest (in de trant van 'wat vinden mannen aantrekkelijk aan een vrouw') en daaruit bleek dat voornamelijk domme mensen naar GTST kijken.quote:
Huehuhehuejue pfffffrt. Hengstig maakt me dat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lijkt je dat wat, zo'n zadel op je rug?
maggie heeft een lekkere allesquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar Maggie heeft dan ook een lekkere kont
ik kwamquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Huehuhehuejue pfffffrt. Hengstig maakt me dat.
behalve dat Koreaanse vriendje van haarquote:
Glenn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
behalve dat Koreaanse vriendje van haar
Achja, ze zeggen ook dat het werk wat ik doe alleen domme mensen doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weleens een - zonde van het geld dat naar echte wetenschap had kunnen gaan, maar dat terzijde - waardeloos psychologisch onderzoek naar geweest (in de trant van 'wat vinden mannen aantrekkelijk aan een vrouw') en daaruit bleek dat voornamelijk domme mensen naar GTST kijken.
Maar goed, aangezien jij mij prima wist te vertellen hoe dat heette dat die dieren in de Diepzee licht gaven, kan ik jou het nog wel vergeven.
heb idd liever dat ze verliefd wordt op rositaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
behalve dat Koreaanse vriendje van haar
quote:
Soms is het meest ondergewaardeerde werk, het meest nuttige werk. Zo heb ik toen ik student was, als bijbaantje vuilnisman gehad. Verdiende nog geweldig goed ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Achja, ze zeggen ook dat het werk wat ik doe alleen domme mensen doen.
Ben het weer helemaal gaan opzoeken over de diepzeeVet interessant.
Volgens mij is werken als vuilnisman niet eens zo slechtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Soms is het meest ondergewaardeerde werk, het meest nuttige werk. Zo heb ik toen ik student was, als bijbaantje vuilnisman gehad. Verdiende nog geweldig goed ook.
Nou, vooral als het vreselijk weer was, was het niet altijd even leuk. Maar het neerkijken op bepaalde banen is altijd onzin. Met name de banen die wat lager in aanzien staan, de ironie wil dat vaak die banen juist het beschaafde leven mogelijk maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Volgens mij is werken als vuilnisman niet eens zo slecht![]()
En werk is werk.
Ciao ciaoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
tijd om de nieuwe laptop van mijn oma te installeren en uit te leggen hoe alles werkt.
misschien zie ik jullie in 2018 wel weer een keertje
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
tijd om de nieuwe laptop van mijn oma te installeren en uit te leggen hoe alles werkt.
ja, zoveel webloggers hebben we niet nodig iddquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef Fylax het volgende:
Tsja we hebben ook laagopgeleiden nodig voor dat soort baantjes..
Ironischquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef Fylax het volgende:
Succes en tot danquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, zoveel webloggers hebben we niet nodig idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |