Hey, ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat jij naar random FOK!sters selfies stuurt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hier een euro, ga een ijsje kopen, snotaap
Heb er meerdere boven de open haard hangen :squote:
Hoor jij ook wel bij, alcohol schijnt het verouderingsproces te versnellen, dus jij mag bij de club. Daar heb je inmiddels wel genoeg halve liters voor achterover getikt lijkt me zo.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
Is dit een bejaardentheekransje ofzo?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Hey, ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat jij naar random FOK!sters selfies stuurt.
Klopt wel hé?
Hij stuurt z'n piemelpics gewoon naar iedereen hoor, niet per se FOK!sters.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Hey, ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat jij naar random FOK!sters selfies stuurt.
Klopt wel hé?
Nee dat ben ik. Met de boodschap "wil jij weer een paar lekkere krullen tussen je benen?"quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef Matip het volgende:
Klopt wel hé?
Ghehehehequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij stuurt z'n piemelpics gewoon naar iedereen hoor, niet per se FOK!sters.
Haha.quote:
Vroeger waren de bierkratten van hout, dus moest je doorzuipen om het warm te krijgenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoor jij ook wel bij, alcohol schijnt het verouderingsproces te versnellen, dus jij mag bij de club. Daar heb je inmiddels wel genoeg halve liters voor achterover getikt lijkt me zo.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoor jij ook wel bij, alcohol schijnt het verouderingsproces te versnellen, dus jij mag bij de club. Daar heb je inmiddels wel genoeg halve liters voor achterover getikt lijkt me zo.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee dat ben ik. Met de boodschap "wil jij weer een paar lekkere krullen tussen je benen?"
Ik ben er net, niet zo ongeduldig.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:49 schreef SideEffect het volgende:
dead, wanneer
[..]
wanneer open je haxball room?
Basisschool, gekke tijd was dat.quote:
Toen kon je ook de kat van de buren nog opvreten die al jaren in je tuin scheet want dat was een dakhaas.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vroeger waren de bierkratten van hout, dus moest je doorzuipen om het warm te krijgen
Ik moest een beetje gniffelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb er meerdere boven de open haard hangen :s
Lust wel een biertje nu.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vroeger waren de bierkratten van hout, dus moest je doorzuipen om het warm te krijgen
Vrouwen die bier drinken.quote:
zeg als je room opent.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben er net, niet zo ongeduldig.
aightquote:
gmtaquote:
Wat is daar mee?quote:
Helemaal niks eigenlijk, maar klinkt zo stoer om te zeggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat is daar mee?
(Pas op met wat je nu zegt)
nou ja, er is ook rose-bier, maar toch...quote:
Jij lust het, ik heb het én drink het. Verschil moet er zijn.quote:
vrouwen horen überhaupt geen alcohol te drinkenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
nou ja, er is ook rose-bier, maar toch...
Idiootquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vrouwen horen überhaupt geen alcohol te drinken
Jeetje, toto.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vrouwen horen überhaupt geen alcohol te drinken
Waant gij zij altijd in dn ollie.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij lust het, ik heb het én drink het. Verschil moet er zijn.
Toto drinkt zelf volgens mij ook niet, dan snap ik het op zich wel enigszins.quote:
Bierlokaaltjesquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:55 schreef Remqo het volgende:
Volgens mij, ben je echt zo'n iemand die van een Belgisch speciaalbiertje kan genieten
Klopt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toto drinkt zelf volgens mij ook niet, dan snap ik het op zich wel enigszins.
Ik heb alleen nog maar hertog jan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij lust het, ik heb het én drink het. Verschil moet er zijn.
schijnt voor een vrouw ook positieve effecten te hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat moet mijn vrouw daarmee?
Dat was ik ook op mijn 19e.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:55 schreef Toto69 het volgende:
Klopt.
Ik ben sowieso redelijk anti-alcohol maar daar ga ik absoluut niet verder op in hier.
Waar is het misgegaan?quote:
Waarom heb jij een vrouw?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat moet mijn vrouw daarmee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |