Waarom niet?quote:
Ik zit, met het oog op mijn maag - maar geen wijn - aan de Gulpener.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar hertog jan.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn 19e kan ik me niet eens herinneren
quote:
quote:
watquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vrouwen horen überhaupt geen alcohol te drinken
Ik word altijd een beetje naar van wijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zit, met het oog op mijn maag - maar geen wijn - aan de Gulpener.
quote:
Welke associaties hebben jullie ?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nieuwe batterijen gekocht?
WAZ MET JOUWquote:
Met alcohol loopt het wel los.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
Hoinks schoonpa vond hem maar een mietje en vertrouwde een kerel die niet drinkt niet met z'n dochter. Ik mag die man wel.
Geen, leek me gewoon geen uitspraak voor jouquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Welke associaties hebben jullie ?![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thuis werd er geen druppel gedronken op bij mijn tantes na. Ik dronk heeeeel soms een wat. Bij mijn schoonouders dronk men bier bij het eten zo nu en dan. Verantwoord.quote:
Of achter het stuurquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thuis werd er geen druppel gedronken op bij mijn tantes na. Ik dronk heeeeel soms een wat. Bij mijn schoonouders dronk men bier bij het eten zo nu en dan. Verantwoord.quote:
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Thuis werd er geen druppel gedronken op bij mijn tantes na. Ik dronk heeeeel soms een wat. Bij mijn schoonouders dronk men bier bij het eten zo nu en dan. Verantwoord.
Voor die tijd was mijn perceptie van alcoholgebruik voor mij meestal of niets, of zuipen om te zuipen.
vrouwen achter het stuur, bloed aan de muurquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of achter het stuur
Of een combinatie van die twee
Vodkaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef Remqo het volgende:
ik ben trouwens meer een bierdrinker, sterkedrank heb ik zelden in huis
geen sterkte drank in huis hebben hoe moet je dan 4ebe husselen als ze langs komt?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef Remqo het volgende:
Ik vind elektronische muziek best leukquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen, leek me gewoon geen uitspraak voor jou.
Vaak, meestal zo, dan maken de mensen de vergissing door van die goedkope sulfietenwijn te drinken. Als je prima wijn drinkt dan word je daar niet beroerd van.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje naar van wijn.
Zijn echt maar een paar soorten die ik weg kan drinken.
Same here. Vind sterke drank ook fucking smering meestal. Maar ja, je wordt er wel goed dronken van.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef Remqo het volgende:
Vooral als ze in een Twingo zitten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vrouwen achter het stuur, bloed aan de muur
Of Braddie in een Cinquecento.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral als ze in een Twingo zitten.
Ik hou van cocktails. Die blijf je ook drinken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef Remqo het volgende:
ik stuur braddie op je afquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wow wat wil je daarmee zeggen ;s
Een beetje een Barney Army drinkt natuurlijk, of trekt Febo-kroketten uit de muur, kan ook.quote:
Ik vind dit toch altijd wel zo'n onderontwikkeling manquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vind sterke drank ook fucking smering meestal.
Daar word ik dus kotsmisselijk van.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou van cocktails. Die blijf je ook drinken.
Ik eet nooit kroketten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een beetje een Barney Army drinkt natuurlijk, of trekt Febo-kroketten uit de muur, kan ook.
4ebe?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef gers het volgende:
[..]
geen sterkte drank in huis hebben hoe moet je dan 4ebe husselen als ze langs komt?
Waarom?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dit toch altijd wel zo'n onderontwikkeling man.
O, maar ik ben dan ook broke.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vaak, meestal zo, dan maken de mensen de vergissing door van die goedkope sulfietenwijn te drinken. Als je prima wijn drinkt dan word je daar niet beroerd van.
Whisky of rum is ook lekker.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Same here. Vind sterke drank ook fucking smering meestal. Maar ja, je wordt er wel goed dronken van.
Omdat er zo onwijs veel verschillende smaken sterke drank zijn.quote:
4ebe niet kennenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
4ebe?
Mocht het nodig zijn, dan weet ik de Gall & Gall wel te vinden.
Ik kan wel Pisco Sour maken, da's een Peruaanse cocktail, lekker fris in de zomerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou van cocktails. Die blijf je ook drinken.
Feboquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een beetje een Barney Army drinkt natuurlijk, of trekt Febo-kroketten uit de muur, kan ook.
De beste chauffeurs doen 2 keer over hun theorie heb ik wel eens gehoordquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:05 schreef richolio het volgende:
Toto ik ben bang dat ik Brad word.Ik ben al een keer gezakt voor mijn theorie, wat nou als dat nog eens een paar honderd keer gebeurt?
En straks word ik ook nog dik.
KROKETTEEEEENquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Past dat wel?
Oké, de sterke drank die ik geproefd heb vond ik over het algemeen smerig. Nu tevreden?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat er zo onwijs veel verschillende smaken sterke drank zijn.
Beetje hetzelfde als 'ik lust geen vis' of 'ik hou niet van fruit'.
Alleen gin welquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:06 schreef housesoftheholy het volgende:
Drinkt niemand nog gin tonics?
Ik heb ook 5x over mijn theorie gedaan. Geen zorgen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:05 schreef richolio het volgende:
Toto ik ben bang dat ik Brad word.Ik ben al een keer gezakt voor mijn theorie, wat nou als dat nog eens een paar honderd keer gebeurt?
Lolquequote:
In heel ver verleden, op vakantie in Turkije, ontbeet ik daarmeequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:06 schreef housesoftheholy het volgende:
Remember, it's down the street, not across the road.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:05 schreef richolio het volgende:
Van die zoete meuk likeurtjes heb ik ook niet graag.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:05 schreef voederbietel het volgende:
Omdat er zo onwijs veel verschillende smaken sterke drank zijn.
Beetje hetzelfde als 'ik lust geen vis' of 'ik hou niet van fruit'.
Fascinerendquote:
ik ben ook gezakt voor theorie, maar 2de keer slaag je zeker.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:05 schreef richolio het volgende:
Ja, echt veel beter. Bedankt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, de sterke drank die ik geproefd heb vond ik over het algemeen smerig. Nu tevreden?
Geen raki gedronken daar?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In heel ver verleden, op vakantie in Turkije, ontbeet ik daarmee.
precies dat dacht ik ookquote:
Feeling supersonic, give me gin and tonicquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:06 schreef housesoftheholy het volgende:
Dat vond ik zo geweldig smerig.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geen raki gedronken daar?
Dat is lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geen raki gedronken daar?
Oasis geloof ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Feeling supersonic, give me gin and tonic
Idiootquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vond ik zo geweldig smerig.
Gewoon zorgen dat ik niet meer broke ben straks.quote:
Nee je hebt natuurlijk ook wel gelijk, maar ik heb niet zoveel verschillende sterke drank gedronken, aangezien het over het algemeen behoorlijk duur is als je iets fatsoenlijks wil, al heb ik het idee dat het er gewoon aan ligt dat ik het gewoon niet lekker vind als er veel alcohol in drank zit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, echt veel beter. Bedankt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat ik niet meer broke ben straks.
Bij vrouwen is dat niet zo raar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb ook 5x over mijn theorie gedaan. Geen zorgen.
Ons niet meer hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ken je ons dan nog wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |