Eens,quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vond ik zo geweldig smerig.
Toen ik nog blowde kon ik het ook slecht hebben... maar als je niet stoned bent proeft het echt andersquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee je hebt natuurlijk ook wel gelijk, maar ik heb niet zoveel verschillende sterke drank gedronken, aangezien het over het algemeen behoorlijk duur is als je iets fatsoenlijks wil, al heb ik het idee dat het er gewoon aan ligt dat ik het gewoon niet lekker vind als er veel alcohol in drank zit.
Ik ben ook niet zo'n fan van zoete alcohol hoor. Maar soms vind ik dit wel lekker. Als ik uit eten ga aan de Turkse kust, bij de vis en mezequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vond ik zo geweldig smerig.
Nee.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ken je ons dan nog wel?
Owquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij vrouwen is dat niet zo raar.
Jou wel hoorquote:
Dat zei je zeker ook tegen Braddiequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Remember, it's down the street, not across the road.
Hm misschien is het dat idd. Maar ja, het boeit me verder ook niet, bier is prima en als ik per se flink wil zuipen zet ik me wel over de smaak heen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Toen ik nog blowde kon ik het ook slecht hebben... maar als je niet stoned bent proeft het echt anders
Klopt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat zei je zeker ook tegen Braddie
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Godverdomme, ik mijn flesje te lang in de vriezer laten liggen. Nu ik 'm opwarmen tussen mijn dijen.
Vind dit nogal 'n erotisch beeld. ;$quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Godverdomme, ik mijn flesje te lang in de vriezer laten liggen. Nu ik 'm opwarmen tussen mijn dijen.
Dat wordt slagen dan maar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik ben ook gezakt voor theorie, maar 2de keer slaag je zeker.
Zo niet, dan wordt je inderdaad braddie
Daar past een heel krat manquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien ben ik tegen die tijd allang dood.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
En zeggen we "kijk, dat is willoow, die hebben we gekend"
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat zei je zeker ook tegen Braddie
Straks je vrouw tussen haar dijen opwarmen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
godverdommequote:
Je houdt er een klein pikkie aan over, maar je kan dan weer doordrinkenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Klinkt spannend :squote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als we dan daar staan dan zegt ze 'zijn een stel ouwe demente idioten, ken ze helemaal niet!'quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
En zeggen we "kijk, dat is willoow, die hebben we gekend"
Jij begrijpt het.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je houdt er een klein pikkie aan over, maar je kan dan weer doordrinken
ewaaquote:
Zegt ze nu alquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als we dan daar staan dan zegt ze 'zijn een stel ouwe demente idioten, ken ze helemaal niet!'
op jou kan ik rekenenquote:
etto, lulquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
ewa, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden
Hey lief eendjequote:
Als ik eerder dood ben dan jullie gebeurd dat nietquote:
Er worden woorden mijn mond gelegd.quote:
quote:
nou, wie kopt hem in?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er worden woorden mijn mond gelegd.
Hoe gaat het met je broertje en jouw oma trouwens? Al schot in de zaak?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er worden woorden mijn mond gelegd.
Mijn oma is dood :squote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je broertje en jouw oma trouwens? Al schot in de zaak?
Misschien wordt 'ie dan wel weer warm.quote:
Oversekst is iedereen hier.quote:
psvquote:
Ik weet niet wat ie gezegd heeft.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, dus herman kletste uit zijn nek?
Meen ik mij nou goed te herinneren dat jij niet van carnaval houdt?quote:
Laptop installeren voor zijn oma.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ie gezegd heeft.
Beter dan lauw bier.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Beetje gevoel erin kan geen kwaad trouwens, dat biertje begint nu wel erg koud te worden.
O, dat kan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laptop installeren voor zijn oma.
Dat klopt, hoezo?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Meen ik mij nou goed te herinneren dat jij niet van carnaval houdt?
Dan is nog iets dat ik heb overgehouden aan mijn studententijd, bier, welke temperatuur dan ook, kan ik altijd drinken, en het gebruik neemt altijd ,,, (godveromme ben weer een woordje kwijt - 2-4-16 etc.) toe.quote:
Ik verbaasde me even dat je hier aan het posten was want het is vandaag carnaval zeker?quote:
Dat is toch juist logisch danæquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik verbaasde me even dat je hier aan het posten was want het is vandaag carnaval zeker?
Je komt vast wel binnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:20 schreef DjeDje het volgende:
Het kan echt zo verschrikkelijk zijn geen 18 te zijn. Ivm met feestjes. Stomme overheid. Zowat al mn vrienden zijn 18+ en laten me alleen thuis zitten. Hommos.
Nou "hjb" is gewoon een leuke bijnaam.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom noemt iedereen me zo
Wtf G als vrouw kom je gewoon overal binnenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:20 schreef DjeDje het volgende:
Het kan echt zo verschrikkelijk zijn geen 18 te zijn. Ivm met feestjes. Stomme overheid. Zowat al mn vrienden zijn 18+ en laten me alleen thuis zitten. Hommos.
Lekker Bietje vingeren dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:20 schreef DjeDje het volgende:
Oh zo.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toen ik me dat herinnerde wel ja.
Troost je, een cliche waar je misselijk van wordt, maar oud kun je de rest van je leven nog zijn. Geloof me maar, je kijkt later warm terug op deze periode.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:20 schreef DjeDje het volgende:
Niet dus.quote:
Kun je mooi foto's maken voor S&Gquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:20 schreef DjeDje het volgende:
Oké.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
NEE WANT HIJ IS JOUW BROER
Ik krijg van bier drinken altijd zin in mayonaise. Die zaansequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan is nog iets dat ik heb overgehouden aan mijn studententijd, bier, welke temperatuur dan ook, kan ik altijd drinken, en het gebruik neemt altijd ,,, (godveromme ben weer een woordje kwijt - 2-4-16 etc.) toe.
Diepere inkijk voortaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niet dus.![]()
Al paar keer geprobeerd, en steeds ID gevraagd. Nu ga ik die confrontatie niet meer aan. Alleen maar meer teleurstelling.
Nee tuurlijk snap ik dat. Maar het gaat me nu puur om de leeftijdsgrens.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Troost je, een cliche waar je misselijk van wordt, maar oud kun je de rest van je leven nog zijn. Geloof me maar, je kijkt later warm terug op deze periode.
Lekker bietje vingeren danquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kun je mooi foto's maken voor S&G.
Er zijn altijd manieren om binnen te komen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee tuurlijk snap ik dat. Maar het gaat me nu puur om de leeftijdsgrens.
Lekker bietje vingeren danquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:22 schreef voederbietel het volgende:
Zeur daar niet zo overquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat probeerde ik vroeger ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er zijn altijd manieren om binnen te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |