Klaagbaak komt straks op bezoek en onzin erachteraanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef MadMaster het volgende:
Dit topic wordt een publiektrekker...
Het kan gebeuren (niet bij mij,maar toch).quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zal je toch gebeuren, wil je geen kinderen, krijg je er na je 50e nog een...
Genoeg biobakken hier...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zal je toch gebeuren, wil je geen kinderen, krijg je er na je 50e nog een...
Zal je als vrouw niet gauw gebeuren ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb dit bossie besteld voor schoonzus, wordt morgenochtend (als het goed is bezorgd)quote:
Je valt in herhaling, net heb je dat ook al gepost.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dit bossie besteld voor schoonzus, wordt morgenochtend (als het goed is bezorgd)
en ik dacht dus dat ik rozen had besteld, zou je verwachten voor 32 euro met een glazen
vaas maar het waren dus tulpen![]()
nah jah... ook goed,,,
mooie bossie toch?![]()
[ afbeelding ]
Prime in de kleur van je hartquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dit bossie besteld voor schoonzus, wordt morgenochtend (als het goed is bezorgd)
en ik dacht dus dat ik rozen had besteld, zou je verwachten voor 32 euro met een glazen
vaas maar het waren dus tulpen![]()
nah jah... ook goed,,,
mooie bossie toch?![]()
[ afbeelding ]
neh... had ik maar sneller moeten zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sorry, vraag maar of iemand hem wil veranderen
Ik had toch die foto nog niet gepostquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, net heb je dat ook al gepost.
Tip: Lees eerst even terug voordat je iets post...
True, maar de rest wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had toch die foto nog niet gepost
ja, nou ik ben niet zo kort van stofquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
True, maar de rest wel.
De laatste zin was genoeg geweest...
Kijk, één zin, straight to the point.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, nou ik ben niet zo kort van stof
altijd op tijd legen... schijnt slecht te zijn om de boel op te houden, dus ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een volle blaas is ook niet alles...
Jazeker! Als het moet kan ik dat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, één zin, straight to the point.
Je kan het wel!
Daarom moet er dus van tijd tot tijd gezeken worden...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:36 schreef FANN het volgende:
[..]
altijd op tijd legen... schijnt slecht te zijn om de boel op te houden, dus ...
Boosheid opkroppen is ook slecht, beter meteen uiten anders barst de bom op een gegeven momentquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom moet er dus van tijd tot tijd gezeken worden...
Ja, ja, maar gezellig is anders al die oneliners in een SCquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou dat in gedachten of plak een memo met die tekst op je beeldscherm...
en er ligt niet eens sneeuwquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:38 schreef MadMaster het volgende:
Jawel, storing op het treintraject naar Alkmaar...
Die tekst komt geheel voor jouw eigen rekening. Mijn ervaring is gelukkig anders.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:01 schreef just me het volgende:
vrouwen van boven de vijftig willen niet meer neuken
En alweer opgelost:quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... ja dat heb ik ook wel eens ....
met je sexy Bluezz vin je het gekquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Die tekst komt geheel voor jouw eigen rekening. Mijn ervaring is gelukkig anders.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... ja dat heb ik ook wel eens ....
En jouw vrouw keurt dat goed?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Die tekst komt geheel voor jouw eigen rekening. Mijn ervaring is gelukkig anders.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:44 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb dat verhaal gemist over de rozen en de tulpen.
Zou je dat nog een keer voor me willen vertellen FANN? Graag met foto's.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:44 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb dat verhaal gemist over de rozen en de tulpen.
Zou je dat nog een keer voor me willen vertellen FANN? Graag met foto's.
Heiloo ligt toch ten zuiden van Alkmaar ??quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En alweer opgelost:
De beperkingen tussen Alkmaar en Alkmaar Noord/Heiloo als gevolg van een wisselstoring zijn voorbij.
Goed die NS...
Ja, maar Alkmaar Noord niet en ik moet daar ergens tussenin zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Heiloo ligt toch ten zuiden van Alkmaar ??
Uiteraard.quote:
Ok succes met proeven dan maar weerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar Alkmaar Noord niet en ik moet daar ergens tussenin zijn.
Ik denk dat de NS zich bij voorbaat heel erg aan het indekken is...
Weinig proeven vanavond, ben strontverkouden, dus mijn smaak is 0,0 momenteel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok zucces met proeven dan maar weer
Dan zou ik toch de auto nemen ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weinig proeven vanavond, ben strontverkouden, dus mijn smaak is 0,0 momenteel.
Maar moet wat bestelde flessen oppikken en anderhalve kilo haggis...
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je nou nog steeds geen zwemdiploma?
Nog nooit geprobeerd, maar ik zou het best willen proberen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik garandeer je dat dat wel lekker is.
Ik eet geen niet lekkere zaken...
Saucijzenbroodjes maken met haggis ipv gehakt en dan zonder iets te zeggen serveren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd, maar ik zou het best willen proberen.
Nou mij ook nietquote:
ik lust geen biefstukquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Saucijzenbroodjes maken met haggis ipv gehakt en dan zonder iets te zeggen serveren.
Iedereen wil er daarna nog één...
Het klinkt even anders dan biefstuk of entrecote, maar dat doet aan de smaak niets af.
Het is hier moeilijk te verkrijgen, maar het whiskyfestival dit weekend in Alkmaar wordt georganiseerd door de eigenaar van Schots restaurant Hielander daar en die maakt het zelf. Win-win situatie dus...
Ik lust het wel maar maar ik eet het niet ....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij had het pas over filet americain, nou, dat lust ik ook niet
Nou, bedankt Juup.....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Klaagbaak komt straks op bezoek en onzin erachteraan
Gadver.......................quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou mij ook nietsowieso ingewanden of hoe heet zoiets?
Haggis is een type vleesgerecht gemaakt van schapen-hart, long en lever, vermalen met dierlijk vet (reuzel), ui, havermout, peper, zout, kruiden en bouillon. Oorspronkelijk werden de ingredienten in een schapenmaag gestopt voordat het geheel werd gekookt, maar tegenwoordig worden hiervoor meestal andere materialen gebruikt, net zoals bij het maken van worst.
[ afbeelding ]
alleen de aanblik al word ik niet goed van![]()
Ik had ooit een keer in Griekenland Paassoep dat is ook goor![]()
Mayiritsa heet dat...
Orgineel doe ze dat dus ook met orgaanvlees, al die ingewanden van zo'n schaap zit er in,
als het écht is heh? en dat was het dus... en ik vond het al zo lullig dat mijn schoonmoeder
niet nam en die Griek ook niet, schoonvader wel en ik dacht........ nah... zoveel werk aan gehad
ik neem gewoon, dus iedereen zat al te grijnzen toen ik een hap nam en toen werd ik groen![]()
hield iemand een bakje bij me mocht ik het uitspugenwas écht het meest smerige dat ik ooit
geproefd heb
en waarom eet jij dat nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lust het wel maar maar ik eet het niet ....
Te lui om te bakken vlees. En het ziet er niet uit en smaakt niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
rauw vlees en bijzonder vind ik het niet
ja dat kan! stel je voor dat iedereen alles lekker vonden en dat iedereen hetzelfde leuk zou vinden dat zou het wel saai zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
rauw vlees en bijzonder vind ik het niet
dat dusquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Te lui om te bakken vlees. En het ziet er niet uit en smaakt niet.
Ik hoef ook alleen maar wat op te warmen ..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:27 schreef FANN het volgende:
Ik hoef lekker niet te koken van vandaag ik ga mijn restje chili Con Carne eten
Ik zit met mijn zoon dit te luisterenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:27 schreef FANN het volgende:
Nice, FoK!T je zoon ook?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit met mijn zoon dit te luisteren
We hebben al tussendoor gegeten.![]()
![]()
Heb je die Fritatensuppe nou al eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:27 schreef FANN het volgende:
Ga geen scheve schaats rijden hoorquote:
Ben ik toch al te oud voorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ga geen scheve schaats rijden hoor
nee je was te oud voor dat anderequote:
Geen medaille dus teleurstellend... Ze meten daar bij de NPO alles af tegen de medaille reeks van Sotchi .....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vond het nog wel meevallen
Wat een bofferds op Valentijnsdag ....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik moet nog verjaardagskadootjes inpakken, morgen 3 jarigen
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een bofferds op Valentijnsdag ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vader en zoon zijn echt morgen jarig, moeder is over 2 weken jarig, maar voor het gemak wordt alles samen gevierdquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een bofferds op Valentijnsdag ....
Dat is dan inderdaad wel zo slim...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vader en zoon zijn echt morgen jarig, moeder is over 2 weken jarig, maar voor het gemak wordt alles samen gevierd
Ik denk dan vaak dit is dé plek voor... dit of voor dat en als ik het nodig heb...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig nog plakband gevonden, ik gebruik het zo weinig dat de rolletjes altijd op de meest onmogelijke plekken belanden
ik heb hier een blikje met postzegels, een schaar, verpakkingstape etc, en daar hoort het plakband ook in te zitten, maar kennelijk heb ik het in november ( laatste keer kadootjes inpakken) niet opgeruimd. Heb boven wat lades met kantoorartikelen en daar lag gelukkig nog 1 rolletje. Volgende keer bij de Action ofzo maar eens een nieuwe voorraad meenemen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dan vaak dit is dé plek voor... dit of voor dat en als ik het nodig heb...
klopt, ik haal er ook altijd enveloppen voor weinig ( en knutselspul voor de zus van de jarige). Rond mijn verhuizing haalde ik er veel klus- en schoonmaakspullen. Verder koop ik er elk jaar een agenda.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:14 schreef chufi het volgende:
Was vandaag bij de Action (2e kker ooit) maar dat kost daar geen drol ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |