Heb je die Fritatensuppe nou al eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:27 schreef FANN het volgende:
Ik hoef lekker niet te koken van vandaag ik ga mijn restje chili Con Carne eten
Ga geen scheve schaats rijden hoorquote:
Ben ik toch al te oud voorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ga geen scheve schaats rijden hoor
nee je was te oud voor dat anderequote:
Geen medaille dus teleurstellend... Ze meten daar bij de NPO alles af tegen de medaille reeks van Sotchi .....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vond het nog wel meevallen
Wat een bofferds op Valentijnsdag ....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik moet nog verjaardagskadootjes inpakken, morgen 3 jarigen
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een bofferds op Valentijnsdag ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vader en zoon zijn echt morgen jarig, moeder is over 2 weken jarig, maar voor het gemak wordt alles samen gevierdquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een bofferds op Valentijnsdag ....
Dat is dan inderdaad wel zo slim...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vader en zoon zijn echt morgen jarig, moeder is over 2 weken jarig, maar voor het gemak wordt alles samen gevierd
Ik denk dan vaak dit is dé plek voor... dit of voor dat en als ik het nodig heb...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig nog plakband gevonden, ik gebruik het zo weinig dat de rolletjes altijd op de meest onmogelijke plekken belanden
ik heb hier een blikje met postzegels, een schaar, verpakkingstape etc, en daar hoort het plakband ook in te zitten, maar kennelijk heb ik het in november ( laatste keer kadootjes inpakken) niet opgeruimd. Heb boven wat lades met kantoorartikelen en daar lag gelukkig nog 1 rolletje. Volgende keer bij de Action ofzo maar eens een nieuwe voorraad meenemen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dan vaak dit is dé plek voor... dit of voor dat en als ik het nodig heb...
klopt, ik haal er ook altijd enveloppen voor weinig ( en knutselspul voor de zus van de jarige). Rond mijn verhuizing haalde ik er veel klus- en schoonmaakspullen. Verder koop ik er elk jaar een agenda.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:14 schreef chufi het volgende:
Was vandaag bij de Action (2e kker ooit) maar dat kost daar geen drol ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |