quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je nou nog steeds geen zwemdiploma?
Nog nooit geprobeerd, maar ik zou het best willen proberen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik garandeer je dat dat wel lekker is.
Ik eet geen niet lekkere zaken...
Saucijzenbroodjes maken met haggis ipv gehakt en dan zonder iets te zeggen serveren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd, maar ik zou het best willen proberen.
Nou mij ook nietquote:
ik lust geen biefstukquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Saucijzenbroodjes maken met haggis ipv gehakt en dan zonder iets te zeggen serveren.
Iedereen wil er daarna nog één...
Het klinkt even anders dan biefstuk of entrecote, maar dat doet aan de smaak niets af.
Het is hier moeilijk te verkrijgen, maar het whiskyfestival dit weekend in Alkmaar wordt georganiseerd door de eigenaar van Schots restaurant Hielander daar en die maakt het zelf. Win-win situatie dus...
Ik lust het wel maar maar ik eet het niet ....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij had het pas over filet americain, nou, dat lust ik ook niet
Nou, bedankt Juup.....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Klaagbaak komt straks op bezoek en onzin erachteraan
Gadver.......................quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou mij ook nietsowieso ingewanden of hoe heet zoiets?
Haggis is een type vleesgerecht gemaakt van schapen-hart, long en lever, vermalen met dierlijk vet (reuzel), ui, havermout, peper, zout, kruiden en bouillon. Oorspronkelijk werden de ingredienten in een schapenmaag gestopt voordat het geheel werd gekookt, maar tegenwoordig worden hiervoor meestal andere materialen gebruikt, net zoals bij het maken van worst.
[ afbeelding ]
alleen de aanblik al word ik niet goed van![]()
Ik had ooit een keer in Griekenland Paassoep dat is ook goor![]()
Mayiritsa heet dat...
Orgineel doe ze dat dus ook met orgaanvlees, al die ingewanden van zo'n schaap zit er in,
als het écht is heh? en dat was het dus... en ik vond het al zo lullig dat mijn schoonmoeder
niet nam en die Griek ook niet, schoonvader wel en ik dacht........ nah... zoveel werk aan gehad
ik neem gewoon, dus iedereen zat al te grijnzen toen ik een hap nam en toen werd ik groen![]()
hield iemand een bakje bij me mocht ik het uitspugenwas écht het meest smerige dat ik ooit
geproefd heb
en waarom eet jij dat nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lust het wel maar maar ik eet het niet ....
Te lui om te bakken vlees. En het ziet er niet uit en smaakt niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
rauw vlees en bijzonder vind ik het niet
ja dat kan! stel je voor dat iedereen alles lekker vonden en dat iedereen hetzelfde leuk zou vinden dat zou het wel saai zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
rauw vlees en bijzonder vind ik het niet
dat dusquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Te lui om te bakken vlees. En het ziet er niet uit en smaakt niet.
Ik hoef ook alleen maar wat op te warmen ..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:27 schreef FANN het volgende:
Ik hoef lekker niet te koken van vandaag ik ga mijn restje chili Con Carne eten
Ik zit met mijn zoon dit te luisterenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:27 schreef FANN het volgende:
Ik hoef lekker niet te koken van vandaag ik ga mijn restje chili Con Carne eten
Nice, FoK!T je zoon ook?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit met mijn zoon dit te luisteren
We hebben al tussendoor gegeten.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |