Klaagbaak komt straks op bezoek en onzin erachteraanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef MadMaster het volgende:
Dit topic wordt een publiektrekker...
Het kan gebeuren (niet bij mij,maar toch).quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zal je toch gebeuren, wil je geen kinderen, krijg je er na je 50e nog een...
Genoeg biobakken hier...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zal je toch gebeuren, wil je geen kinderen, krijg je er na je 50e nog een...
Zal je als vrouw niet gauw gebeuren ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb dit bossie besteld voor schoonzus, wordt morgenochtend (als het goed is bezorgd)quote:
Je valt in herhaling, net heb je dat ook al gepost.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dit bossie besteld voor schoonzus, wordt morgenochtend (als het goed is bezorgd)
en ik dacht dus dat ik rozen had besteld, zou je verwachten voor 32 euro met een glazen
vaas maar het waren dus tulpen![]()
nah jah... ook goed,,,
mooie bossie toch?![]()
[ afbeelding ]
Prime in de kleur van je hartquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dit bossie besteld voor schoonzus, wordt morgenochtend (als het goed is bezorgd)
en ik dacht dus dat ik rozen had besteld, zou je verwachten voor 32 euro met een glazen
vaas maar het waren dus tulpen![]()
nah jah... ook goed,,,
mooie bossie toch?![]()
[ afbeelding ]
neh... had ik maar sneller moeten zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sorry, vraag maar of iemand hem wil veranderen
Ik had toch die foto nog niet gepostquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, net heb je dat ook al gepost.
Tip: Lees eerst even terug voordat je iets post...
True, maar de rest wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had toch die foto nog niet gepost
ja, nou ik ben niet zo kort van stofquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
True, maar de rest wel.
De laatste zin was genoeg geweest...
Kijk, één zin, straight to the point.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, nou ik ben niet zo kort van stof
altijd op tijd legen... schijnt slecht te zijn om de boel op te houden, dus ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een volle blaas is ook niet alles...
Jazeker! Als het moet kan ik dat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, één zin, straight to the point.
Je kan het wel!
Daarom moet er dus van tijd tot tijd gezeken worden...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:36 schreef FANN het volgende:
[..]
altijd op tijd legen... schijnt slecht te zijn om de boel op te houden, dus ...
Boosheid opkroppen is ook slecht, beter meteen uiten anders barst de bom op een gegeven momentquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom moet er dus van tijd tot tijd gezeken worden...
Ja, ja, maar gezellig is anders al die oneliners in een SCquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou dat in gedachten of plak een memo met die tekst op je beeldscherm...
en er ligt niet eens sneeuwquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:38 schreef MadMaster het volgende:
Jawel, storing op het treintraject naar Alkmaar...
Die tekst komt geheel voor jouw eigen rekening. Mijn ervaring is gelukkig anders.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:01 schreef just me het volgende:
vrouwen van boven de vijftig willen niet meer neuken
En alweer opgelost:quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... ja dat heb ik ook wel eens ....
met je sexy Bluezz vin je het gekquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Die tekst komt geheel voor jouw eigen rekening. Mijn ervaring is gelukkig anders.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... ja dat heb ik ook wel eens ....
En jouw vrouw keurt dat goed?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Die tekst komt geheel voor jouw eigen rekening. Mijn ervaring is gelukkig anders.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:44 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb dat verhaal gemist over de rozen en de tulpen.
Zou je dat nog een keer voor me willen vertellen FANN? Graag met foto's.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:44 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb dat verhaal gemist over de rozen en de tulpen.
Zou je dat nog een keer voor me willen vertellen FANN? Graag met foto's.
Heiloo ligt toch ten zuiden van Alkmaar ??quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En alweer opgelost:
De beperkingen tussen Alkmaar en Alkmaar Noord/Heiloo als gevolg van een wisselstoring zijn voorbij.
Goed die NS...
Ja, maar Alkmaar Noord niet en ik moet daar ergens tussenin zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Heiloo ligt toch ten zuiden van Alkmaar ??
Uiteraard.quote:
Ok succes met proeven dan maar weerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar Alkmaar Noord niet en ik moet daar ergens tussenin zijn.
Ik denk dat de NS zich bij voorbaat heel erg aan het indekken is...
Weinig proeven vanavond, ben strontverkouden, dus mijn smaak is 0,0 momenteel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok zucces met proeven dan maar weer
Dan zou ik toch de auto nemen ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weinig proeven vanavond, ben strontverkouden, dus mijn smaak is 0,0 momenteel.
Maar moet wat bestelde flessen oppikken en anderhalve kilo haggis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |