Stelletje droeftoeters zijn het. In de V.S. sterven (gemiddeld) elke dag mensen door moord, maar blijkbaar zijn die niet zo belangrijk om voor op de dam te komen. En Pamela Geller en Geert Wilders hiervoor de schuld te geven, is helemaal kansloos.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:58 schreef El_Matador het volgende:
Pamela Geller en Geert Wilders zijn medeverantwoordelijk?
Oh nu opeens wel. Duizenden medemoslims mogen andere moslims en niet-moslims vermoorden en mag er ABSOLUUT geen link met hun haatboek en religie gelegd worden, maar nu wordt een Nederlands kamerlid opeens betrokken bij een parkeerruzie in de middle of nowhere in de VS.
Deze mensen.
Zou het dezelfde groep moslims zijn die je nooit hoort over andere moslims die aanslagen plegen (en daarbij vaak veel moslims (!) vermoorden), maar wel urenlang in de rij zag staan om aangifte te doen tegen een kamerlid dat "minder" 3 keer liet herhalen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:03 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Stelletje droeftoeters zijn het. In de V.S. sterven (gemiddeld) elke dag mensen door moord, maar blijkbaar zijn die niet zo belangrijk om voor op de dam te komen. En Pamela Geller en Geert Wilders hiervoor de schuld te geven, is helemaal kansloos.
Dit zijn een stel beroepsdemonstranten (Moslims en wat witmensen uit de van de stichting "Weg met ons"). Met dit soort dingen staan ze vooraan om hun slachtofferrol in te nemen...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou het dezelfde groep moslims zijn die je nooit hoort over andere moslims die aanslagen plegen (en daarbij vaak veel moslims (!) vermoorden), maar wel urenlang in de rij zag staan om aangifte te doen tegen een kamerlid dat "minder" 3 keer liet herhalen?
Ze zijn gewoon hypocriet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit zijn een stel beroepsdemonstranten (Moslims en wat witmensen uit de van de stichting "Weg met ons"). Met dit soort dingen staan ze vooraan om hun slachtofferrol in te nemen...
Obama maakt zich met de week belachelijker. Je zou van 'n president verwachten dat hij eerst even afwacht wat er uit het onderzoek komt en mensen ook oproept om dat te doen. Maar nee, hij gaat mee in de slachtofferrol en naait de boel nog wat op.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:13 schreef Morendo het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)e-moord-moslims.html
Obama gaat ook al mee in de 'ze zijn vermoord omdat ze moslim zijn' frame. Dezelfde man die de moordenaars van de Charlie Hebdo redactie of IS niets met de islam te maken vindt hebben.
Rare uitspraak idd. Al valt niet te ontkennen dat wilders het niet op moslims heeft.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:58 schreef El_Matador het volgende:
Pamela Geller en Geert Wilders zijn medeverantwoordelijk?
Oh nu opeens wel. Duizenden medemoslims mogen andere moslims en niet-moslims vermoorden en mag er ABSOLUUT geen link met hun haatboek en religie gelegd worden, maar nu wordt een Nederlands kamerlid opeens betrokken bij een parkeerruzie in de middle of nowhere in de VS.
Deze mensen.
Ach, Moslims willen er nu gewoon doorheen drammen dat dit een aanslag op hen was. Vaak genoeg roepen, vaak genoeg herhalen en vaak genoeg demonstreren, dan zijn er vast wel veel mensen die het geloven.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Rare uitspraak idd. Al valt niet te ontkennen dat wilders het niet op moslims heeft.
Ik vind het ook allemaal voorbarig er lijken idd 3 keurige nette amerikaanse moslims neergeschoten te zijn maar het motief is tot nu toe nogal vaag.
Verder komen dit soort shootings idd in de VS te vaak voor om nog breaking te zijn. De laatste schoolshooting kwam bij de NOS ook alleen aan bod dmv een klein teletekst berichtje.
Als je een serieus antwoord hierop wil http://www.cie.ugent.be/bogaert/bogaert23.htmquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:00 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Nou ja, "heb je vijanden lief" en "keer de andere wang toe" zijn weinig effectieve strijdkreten.
De schrijfster interpreteert maar wat raak hè. Dat snap je toch ook wel?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je een serieus antwoord hierop wil http://www.cie.ugent.be/bogaert/bogaert23.htm
Tis wat leeswerk. Als je dit alleen zegt voor enkel wat populistische one-liners zoals 99 procent hier, negeer mijn post dan.
Het blijft voor mij ongelooflijk hoe hypocriet het merendeel is en meent te kunnen oordelen over een godsdienst die ze kennen uit de media en de popijopi teksten van Wilders. Geen enkel van jullie heeft de Koran gelezen van het begin tot het eind.
Ga vooral door met jullie onzin. Aju.
bronquote:Arson suspected in fire at Islamic center.
rson is suspected in a fire that burned an Islamic center Friday morning in southeast Houston, a son of the imam said.
Ahsan Zahid, 25, said arson investigators with the Houston Fire Department told him that an accelerant was used in the fire that broke out about 5:30 a.m. at Quba Islamic Institute at 730 FM 1959 near Gulfstream Park.
Zahid, a political science student at the University of Houston, said two working theories are being pursued. The fire was started on purpose to damage the building or it was started by a homeless person who broke in to the building because of the cold.
Ken Parker, a spokesman for the fire department, said investigators have not determined a cause and have not released information about a possible arson.
Officials said the blaze burned what appeared to be an addition at the back of the main building. The addition was heavily damaged. The building was closed at the time of the fire, and no one was inside. No injuries were reported.
Zahid said he is hopeful that the facility was not a target for hate crime.
Leaders there are concerned that it could, citing the recent shooting deaths of three Muslims in North Carolina.
Police in Chapel Hill have said they are investigating whether the shootings were sparked by religious or ethnic hatred.
Ik zou zeggen lees het oude testament eens. Een en al moord/verkrachting als we het bekijken zoals jij de Koran denkt te bekijken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Is de Bijbel (in ieder geval het Oude Testament) niet ouder dan de Koran?
Ga er eens op in dan? Wat doet de schrijfster niet goed? Leg het me maar uit.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
De schrijfster interpreteert maar wat raak hè. Dat snap je toch ook wel?
Verder hangt je posting van drogredeneringen aan elkaar.
Zo koud (16 graden celcius in de nacht) is het daar nu niet dus een dakloze die een vuurtje stookt om warm te blijven... tja het zou kunnen maar het lijkt mij geen logische theorie.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:48 schreef Ryan3 het volgende:
Volgende aanslag tegen moslims in VS.
[..]
bron
quote:Wapenarsenaal gevonden in huis verdachte Chapel Hill-schietpartij | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
De man, Craig Stephen Hicks, schoot dinsdagavond in de studentenstad Chapel Hill drie studenten dood. De moord heeft in de VS en daarbuiten tot verontwaardiging geleid, omdat het mogelijk om een 'hate crime' zou gaan.
In de woning van Hicks werden meer dan tien wapens gevonden en een grote hoeveelheid munitie, blijkt uit documenten die Amerikaanse media in handen hebben. Daarin staat ook dat de politie door een vriend van de slachtoffers werd gealarmeerd.
Hicks was een fanatiek atheïst op internet, maar had ook slepende conflicten met buren over parkeerruimte.
Hicks opende dinsdagavond het vuur in de woning van een getrouwd islamitisch stel, Deah Shaddy Barakat (23) en Yusor Mohammad (21), en doodde behalve het stel ook de negentienjarige zus van de echtgenote, Razan Mohammad Abu-Salha.
Barakat werd door agenten in de deuropening gevonden. Een van de zussen lag in de keuken van de woning.
De Amerikaanse president Barack Obama heeft vrijdag ''de wrede en afgrijselijke moord'' op drie islamitische studenten in de staat North Carolina veroordeeld. ''Niemand in de VS zou het doelwit mogen zijn, om wat ze zijn, hoe ze eruit zien, of welk geloof ze belijden'', aldus Obama.
In Houston is vrijdag vroeg in de ochtend een islamitisch centrum door brand verwoest. Het vuur is vermoedelijk aangestoken. Onderzoekers hebben volgens een betrokkene gezegd dat spullen zijn gevonden om vuur te maken. Het is onduidelijk of met opzet brand is gesticht.
Bron: www.nu.nl
IS haalt zijn inspiratie uit de bijbel? Nou, in ieder geval wat origineler dan wijzen naar de Mossad.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees het oude testament eens. Een en al moord/verkrachting als we het bekijken zoals jij de Koran denkt te bekijken.
Volgens mij hanteert IS deze vers (Jesaja 13:16) Ook zullen hun kinderkens voor hun ogen verpletterd worden; hun huizen zullen geplunderd, en hun vrouwen geschonden worden.
Ze interpreteert, geeft haar mening. Vaak ook nog eens redelijk "vrij". 1.3, 1.4, 2.1.... waar eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga er eens op in dan? Wat doet de schrijfster niet goed? Leg het me maar uit.
Lijkt me sterk dat-ie lui het over "kinderkens" hebben btw.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
IS haalt zijn inspiratie uit de bijbel? Nou, in ieder geval wat origineler dan wijzen naar de Mossad.
Mooi. Kunnen we dan nu kappen met het over 1 hoop gooien van alle moslims? Interpretatie it is.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze interpreteert, geeft haar mening. Vaak ook nog eens redelijk "vrij". 1.3, 1.4, 2.1.... waar eigenlijk niet.
Het is 'n interpretatie. Een van de duizenden. Ze laat ook nog eens stukken weg, 'vertaalt' vaak erg vrij en het lijkt er sterk op dat deze dame haar conclusie eerst trekt en dan er wat argumenten bij gaat verzinnen.
Ook zij maakt niet hard dat dit de juiste interpretatie is. Dan moet je immers bewijzen dat die teksten integraal van een God afkomstig zijn en zo geïnterpreteerd moeten worden. Dat doet ze niet.
Ik doelde op haatverzen. Wijzen naar Mossad doe ik nimmer.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
IS haalt zijn inspiratie uit de bijbel? Nou, in ieder geval wat origineler dan wijzen naar de Mossad.
Ja, Mohammed heeft meer dan helft overkladderd van al bestaande "heilige boeken", what's the point?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doelde op haatverzen. Wijzen naar Mossad doe ik nimmer.
Een beetje kortaf deze reactie.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mooi. Kunnen we dan nu kappen met het over 1 hoop gooien van alle moslims? Interpretatie it is.
Herformuleer je zin maar eens begrijp hier niets van.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Mohammed heeft meer dan helft overkladderd van al bestaande "heilige boeken", what's the point?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |