abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149644886
quote:
18s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

We hebben het nu niet over joden, maar over moslims en hun heilige haatboekie.
Tttuuuuurrrlijkkkk.

Laten we dit negeren. Net als de kinderneukers onder de priesters.

Maar het is idd de islam. Bah.
pi_149644905
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:33 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wel grappig hoe moslims hun eigen achterlijkheden en barbariteiten altijd weten te verdraaien via een "ja maar zij doen het ook!". Waarbij met "zij" dan zo vaak als ook maar enigszins mogelijk is "de Joden" worden bedoeld.
Nee hoor. Als je haat haat dan alle gelovigen. Maak dan geen onderscheid.
pi_149644991
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:36 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Waaruit concludeer jij dat ik een fundamenteel onderscheid zou maken? Maar dit topic gaat nu eenmaal over moslims.
pi_149645028
quote:

[..]

Het bewijst vooral dat wat in die boekjes staat helemaal niet gelijk staat aan mensen die perse zo denken en willen doen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_149645062
quote:

[..]

Stel nou niet al die religies gelijk, want dat zijn ze pertinent niet.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149645085
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:38 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Waaruit concludeer jij dat ik een fundamenteel onderscheid zou maken? Maar dit topic gaat nu eenmaal over moslims.
Nee over drie mensen die moslim zijn die zijn neergeschoten door een niet moslim.

Het gaat niet over alle moslims hm?
pi_149645115
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Stel nou niet al die religies gelijk, want dat zijn ze pertinent niet.
_O-
  vrijdag 13 februari 2015 @ 20:42:52 #133
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_149645179
Rellen! *O*

Noonegy twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 20:16:19 Fire damages Islamic center called "the Quba" in southeast Houston early Friday#ChapelHillShooting #parkingdispute http://t.co/kVbbVHGWls reageer retweet
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_149645212
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Het bewijst vooral dat wat in die boekjes staat helemaal niet gelijk staat aan mensen die perse zo denken en willen doen.
Mensen moeten zich eens inspannen om de Koran te lezen naar de tijd waarin het ontstaan is.

En vooral niet zo hypocriet doen zoals ik hier weer zie.
pi_149645282
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Rellen! *O*

Noonegy twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 20:16:19 Fire damages Islamic center called "the Quba" in southeast Houston early Friday#ChapelHillShooting #parkingdispute http://t.co/kVbbVHGWls reageer retweet
Vind ik leuk!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 20:45:29 #136
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_149645285
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:41 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

_O-
Vind je dat grappig? Hij heeft groot gelijk. Het Christendom bijvoorbeeld is significant anders dan zijn twee Abrahamistische broertjes, puur vanwege het Nieuwe Testament en de persoon Jezus Christus.

Wat GELOVIGEN ermee doen is een tweede, maar objectief gezien is de leer van het Christendom pacifistischer en ruimhartiger dan de leer van koppensneller en kinderverkrachter Mohammed.
pi_149645342
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Vind je dat grappig? Hij heeft groot gelijk. Het Christendom bijvoorbeeld is significant anders dan zijn twee Abrahamistische broertjes, puur vanwege het Nieuwe Testament en de persoon Jezus Christus.

Wat GELOVIGEN ermee doen is een tweede, maar objectief gezien is de leer van het Christendom pacifistischer en ruimhartiger dan de leer van koppensneller en kinderverkrachter Mohammed.
Joh, geef het nou maar gewoon op. Dat vermoeiende, domme betwetertje gaat het toch niet begrijpen, dus laat maar lekker lullen.
pi_149645480
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:43 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Mensen moeten zich eens inspannen om de Koran te lezen naar de tijd waarin het ontstaan is.

Mensen "moeten" niks.

Hypocriet? De koran tegen het daglicht dat het nauwelijks kan verdragen houden is niet hypocriet. De Bijbel en Torah zijn andere boeken, geschreven door andere mensen, in andere tijden en aangehangen door andere gelovigen. Is compleet offtopic hier.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149645516
quote:

[..]

Dat zeggen ook of alleen mensen die de bijbel niet goed kennen of mensen die de rest maar wegvegen omdat het niet zo mooi uit komt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_149645554
quote:

[..]

Ja idd. De bijbel is erg vredelievend. :) zoete woorden
pi_149645561
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mensen "moeten" niks.

Hypocriet? De koran tegen het daglicht dat het nauwelijks kan verdragen houden is niet hypocriet. De Bijbel en Torah zijn andere boeken, geschreven door andere mensen, in andere tijden en aangehangen door andere gelovigen. Is compleet offtopic hier.
De islam hierbij betrekken is niet offtopic hier? Aangezien het gaat over een moordenaar die niet gelovig was?
pi_149645667
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef erodome het volgende:

[..]

De islam hierbij betrekken is niet offtopic hier? Aangezien het gaat over een moordenaar die niet gelovig was?
Het gejank van die paar moslimpjes op de Dam was inmiddels het nieuwe discussiepunt.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 13 februari 2015 @ 21:00:48 #143
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_149645945
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja idd. De bijbel is erg vredelievend. :) zoete woorden
Nou ja, "heb je vijanden lief" en "keer de andere wang toe" zijn weinig effectieve strijdkreten.
pi_149646323
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het gejank van die paar moslimpjes op de Dam was inmiddels het nieuwe discussiepunt.
Bij jou ja, bij mij niet. Er zijn altijd wel wat jankers, die zijn mijn aandacht niet waard. Waarom voel jij zo'n behoefte om dat soort dingen te veralgemeniseren?
pi_149646360
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:43 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Is de Bijbel (in ieder geval het Oude Testament) niet ouder dan de Koran?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149646370
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:00 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Nou ja, "heb je vijanden lief" en "keer de andere wang toe" zijn weinig effectieve strijdkreten.
Gelukkig zijn er meer dan zat andere stukken die meer dan geschikt zijn.
Goh, het lijkt wel een abrahamistisch geloof, oh wacht...
pi_149646375
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:08 schreef erodome het volgende:

[..]

Bij jou ja, bij mij niet. Er zijn altijd wel wat jankers, die zijn mijn aandacht niet waard. Waarom voel jij zo'n behoefte om dat soort dingen te veralgemeniseren?
Ik "veralgemeniseer" niet, ik observeer en constateer.

En "je aandacht niet waard"? Je schaart je constant achter de droeftoeters.

pi_149646468
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik "veralgemeniseer" niet, ik observeer en constateer.

En "je aandacht niet waard"? Je schaart je constant achter de droeftoeters.
Achter gewone mensen die normaal willen leven? Als jij dat droeftoeters vindt dan ja.

Met je constatering veralgemeniseerd je, waarom zou je anders dat soort jankers, wat er maar een paar zijn, als vb pakken om door te trekken naar het geheel?
pi_149646666
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Achter gewone mensen die normaal willen leven? Als jij dat droeftoeters vindt dan ja.

Met je constatering veralgemeniseerd je, waarom zou je anders dat soort jankers, wat er maar een paar zijn, als vb pakken om door te trekken naar het geheel?
Door de mannenpap voor je ogen, kun je vast niet meer zo goed lezen.

Ik heb het over DEZE moslims gehad.

Te dom om te poepen om een Nederlands kamerlid medeverantwoordelijk te houden voor de opgekropte frustraties van een of andere redneck.

pi_149646805
gvd matador :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')