Tttuuuuurrrlijkkkk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We hebben het nu niet over joden, maar over moslims en hun heilige haatboekie.
Nee hoor. Als je haat haat dan alle gelovigen. Maak dan geen onderscheid.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:33 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wel grappig hoe moslims hun eigen achterlijkheden en barbariteiten altijd weten te verdraaien via een "ja maar zij doen het ook!". Waarbij met "zij" dan zo vaak als ook maar enigszins mogelijk is "de Joden" worden bedoeld.
Waaruit concludeer jij dat ik een fundamenteel onderscheid zou maken? Maar dit topic gaat nu eenmaal over moslims.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je haat haat dan alle gelovigen. Maak dan geen onderscheid.
Het bewijst vooral dat wat in die boekjes staat helemaal niet gelijk staat aan mensen die perse zo denken en willen doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stel nou niet al die religies gelijk, want dat zijn ze pertinent niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee over drie mensen die moslim zijn die zijn neergeschoten door een niet moslim.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:38 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Waaruit concludeer jij dat ik een fundamenteel onderscheid zou maken? Maar dit topic gaat nu eenmaal over moslims.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stel nou niet al die religies gelijk, want dat zijn ze pertinent niet.
twitter:Noonegy twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 20:16:19Fire damages Islamic center called "the Quba" in southeast Houston early Friday#ChapelHillShooting #parkingdispute http://t.co/kVbbVHGWls reageer retweet
Mensen moeten zich eens inspannen om de Koran te lezen naar de tijd waarin het ontstaan is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Het bewijst vooral dat wat in die boekjes staat helemaal niet gelijk staat aan mensen die perse zo denken en willen doen.
Vind ik leuk!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Rellen!twitter:Noonegy twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 20:16:19Fire damages Islamic center called "the Quba" in southeast Houston early Friday#ChapelHillShooting #parkingdispute http://t.co/kVbbVHGWls reageer retweet
Vind je dat grappig? Hij heeft groot gelijk. Het Christendom bijvoorbeeld is significant anders dan zijn twee Abrahamistische broertjes, puur vanwege het Nieuwe Testament en de persoon Jezus Christus.quote:
Joh, geef het nou maar gewoon op. Dat vermoeiende, domme betwetertje gaat het toch niet begrijpen, dus laat maar lekker lullen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Vind je dat grappig? Hij heeft groot gelijk. Het Christendom bijvoorbeeld is significant anders dan zijn twee Abrahamistische broertjes, puur vanwege het Nieuwe Testament en de persoon Jezus Christus.
Wat GELOVIGEN ermee doen is een tweede, maar objectief gezien is de leer van het Christendom pacifistischer en ruimhartiger dan de leer van koppensneller en kinderverkrachter Mohammed.
Mensen "moeten" niks.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen moeten zich eens inspannen om de Koran te lezen naar de tijd waarin het ontstaan is.
En vooral niet zo hypocriet doen zoals ik hier weer zie.
Dat zeggen ook of alleen mensen die de bijbel niet goed kennen of mensen die de rest maar wegvegen omdat het niet zo mooi uit komt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Vind je dat grappig? Hij heeft groot gelijk. Het Christendom bijvoorbeeld is significant anders dan zijn twee Abrahamistische broertjes, puur vanwege het Nieuwe Testament en de persoon Jezus Christus.
Wat GELOVIGEN ermee doen is een tweede, maar objectief gezien is de leer van het Christendom pacifistischer en ruimhartiger dan de leer van koppensneller en kinderverkrachter Mohammed.
Ja idd. De bijbel is erg vredelievend.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
De islam hierbij betrekken is niet offtopic hier? Aangezien het gaat over een moordenaar die niet gelovig was?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mensen "moeten" niks.
Hypocriet? De koran tegen het daglicht dat het nauwelijks kan verdragen houden is niet hypocriet. De Bijbel en Torah zijn andere boeken, geschreven door andere mensen, in andere tijden en aangehangen door andere gelovigen. Is compleet offtopic hier.
Het gejank van die paar moslimpjes op de Dam was inmiddels het nieuwe discussiepunt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef erodome het volgende:
[..]
De islam hierbij betrekken is niet offtopic hier? Aangezien het gaat over een moordenaar die niet gelovig was?
Nou ja, "heb je vijanden lief" en "keer de andere wang toe" zijn weinig effectieve strijdkreten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja idd. De bijbel is erg vredelievend.zoete woorden
Bij jou ja, bij mij niet. Er zijn altijd wel wat jankers, die zijn mijn aandacht niet waard. Waarom voel jij zo'n behoefte om dat soort dingen te veralgemeniseren?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gejank van die paar moslimpjes op de Dam was inmiddels het nieuwe discussiepunt.
Is de Bijbel (in ieder geval het Oude Testament) niet ouder dan de Koran?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen moeten zich eens inspannen om de Koran te lezen naar de tijd waarin het ontstaan is.
En vooral niet zo hypocriet doen zoals ik hier weer zie.
Gelukkig zijn er meer dan zat andere stukken die meer dan geschikt zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:00 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Nou ja, "heb je vijanden lief" en "keer de andere wang toe" zijn weinig effectieve strijdkreten.
Ik "veralgemeniseer" niet, ik observeer en constateer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Bij jou ja, bij mij niet. Er zijn altijd wel wat jankers, die zijn mijn aandacht niet waard. Waarom voel jij zo'n behoefte om dat soort dingen te veralgemeniseren?
Achter gewone mensen die normaal willen leven? Als jij dat droeftoeters vindt dan ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik "veralgemeniseer" niet, ik observeer en constateer.
En "je aandacht niet waard"? Je schaart je constant achter de droeftoeters.
Door de mannenpap voor je ogen, kun je vast niet meer zo goed lezen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Achter gewone mensen die normaal willen leven? Als jij dat droeftoeters vindt dan ja.
Met je constatering veralgemeniseerd je, waarom zou je anders dat soort jankers, wat er maar een paar zijn, als vb pakken om door te trekken naar het geheel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |