Okquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Remi heeft het al gezegd. Ik vind het prima.
Wel bij deze het verzoek of jullie niet pikante foto's die ik op FOK! verspreid heb in DM niet naar hem te sturen, hij weet niet dat ik dat gedaan heb namelijk.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dead komt een beetje gepikeerd over vandaag...
jonko gebroken of zo?
Dat klopt.quote:
niet dankzij jouquote:
Ja. En op het eind nog een beetje lafjes 5v3 om toch niet alles verloren te hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:21 schreef Der_Mann het volgende:
dp verloor heel vaak, viel jullie dat ook al op?
Moet ik je 1 op 1 weer slopen ofzo?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja. En op het eind nog een beetje lafjes 5v3 om toch niet alles verloren te hebben.
Nou nou nou.. weetje.. ja.. hier.. dus dat.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja vind ik ook hoor, zeg er maar wat van
zal wel zijn dag niet hebben, arme gastquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja. En op het eind nog een beetje lafjes 5v3 om toch niet alles verloren te hebben.
In teams ben ik duidelijk beter.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet ik je 1 op 1 weer slopen ofzo?
Ja is ook zo, ik vind 1 vs 1 veel chiller.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In teams ben ik duidelijk beter.
Ik heb alleen die laatste verloren godkkquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
niet zo flauw doen sommige mensen hier hebben 0x gewonnen toch eend dead en nog wat?
dead heeft ook gewonnen, wat praat jij?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
niet zo flauw doen sommige mensen hier hebben 0x gewonnen toch eend dead en nog wat?
quote:
1 op 1 sloop ik jullie allemaal de moedrquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
haha dead was echt mad
[ afbeelding ]
ronaldinho en roberto carlos zijn mijn favoriete voetballersquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:24 schreef deadprez het volgende:
Denk dat het in teams, vooral als ze wat groter zijn, ook wel handig is als je verder ook wat voetbalkennis hebt. 1 op 1 maakt dat niet zoveel uit.
zie hier de reden dat deze man geen mod isquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
haha dead was echt mad
[ afbeelding ]
2x zaten wij niet bij elkaar en 1x verlies ik en 1x jij, zo zie je wie hier de pro's zijnquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb alleen die laatste verloren godkk
Niet waar, ik speelde helemaal niet.quote:
....quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:25 schreef richolio het volgende:
Oh ik dacht oprecht dat dit nummer echt van Paris Hilton wasDreams broken
godkkquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:25 schreef richolio het volgende:
Oh ik dacht oprecht dat dit nummer echt van Paris Hilton wasDreams broken
homoquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:25 schreef eend112 het volgende:
Dit is wel een van mijn meeste favoriete nummers
tardis is net als ik #ecto4lyfequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:26 schreef Thezappa het volgende:
tardis is dik heur...pas er mee op
jajaquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:26 schreef Thezappa het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:26 schreef Thezappa het volgende:
ik droom van een wereld waarin iedereen ecto isquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
tardis is net als ik #ecto4lyfe
quote:
Hahquote:
jullie 2 tegen een eckte manquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
tardis is net als ik #ecto4lyfe
Het gaat meer om basisregels als breed als je opbouwt door het midden en compact als je aanvalt aan de zijkant of verdedigt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:24 schreef deadprez het volgende:
Denk dat het in teams, vooral als ze wat groter zijn, ook wel handig is als je verder ook wat voetbalkennis hebt. 1 op 1 maakt dat niet zoveel uit.
Klinkt als een negerquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:27 schreef remi1986 het volgende:
dit is trouwens ook niet het origineel ... die is van Lord Creator uit 1970
inb4 vraag het haasquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:27 schreef DjeDje het volgende:
Hoe zou het zijn om 1 dag echt heel dik te zijn. Lijkt me best interessant.
ik heb dikke ballen, zeul er elke dag meequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:27 schreef DjeDje het volgende:
En die laatste was 5v3, dus de absolute pro is toch wel duidelijk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
2x zaten wij niet bij elkaar en 1x verlies ik en 1x jij, zo zie je wie hier de pro's zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga een maand of 6 alleen nog maar langs de mac en je weet het.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:27 schreef DjeDje het volgende:
hermann, jij stuurde taylor swift inquote:
voor mij is het rennen naar de bal toe terwijl ik op X mash en hopen op een goede uitkomstquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het gaat meer om basisregels als breed als je opbouwt door het midden en compact als je aanvalt aan de zijkant of verdedigt.
Maak zelf ook wel eens een loopactie waarvan ik achteraf denk waar de neuk sloeg dat nou weer op? trouwens
En hoe voelt dat?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:27 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik heb dikke ballen, zeul er elke dag mee
Wil ik eigenlijk ook één dag. Gewoon om te weten hoe het is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:27 schreef DjeDje het volgende:
Dat zagen wij ook ja.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor mij is het rennen naar de bal toe terwijl ik op X mash en hopen op een goede uitkomst
We zitten echt op 1 lijn met muziek wowquote:
Nee nee nee. Ik zei 1 dag, niet derest van mn leven.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga een maand of 6 alleen nog maar langs de mac en je weet het.
shitlistquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
hermann, jij stuurde taylor swift inen dan het meeste gaye nummer ever
Val je daarna weer af toch. Duurt maar 2 jaartjes in totaal.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee nee nee. Ik zei 1 dag, niet derest van mn leven.
Ja! Gewoon 1 dag maar.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk ook één dag. Gewoon om te weten hoe het is.
blank spacequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef richolio het volgende:
Welke van Taylor Swift stuurde je in Hermann? Taylor
Blank spacequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef richolio het volgende:
Welke van Taylor Swift stuurde je in Hermann? Taylor
Ik ben te lui om te sporten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Val je daarna weer af toch. Duurt maar 2 jaartjes in totaal.
Allebei goedquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Blank space
niet eens shake it off
ze heeft heel veel topnummersquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Blank space
niet eens shake it off
en dan wel van gasten verwachten dat ze sportenquote:
Zal toch wel meevallen. Als je eeeeecht dik was had je niet zo goed kunnen typen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee maar ontkennen heeft geen zin meer
Ik wil ook een keer een dag een man zijn. Lijkt mij zo chill om staand te kunnen pissen.quote:
oke boksquote:
dat kun jij ookquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer een dag een man zijn. Lijkt mij zo chill om staand te kunnen pissen.
Wss meer in de sportschool hangen dan ook daadwerkelijk sportenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dan wel van gasten verwachten dat ze sporten
Dat heb ik nooit gezegd. Lichaam doet me niet veel. Leuk koppie is belangrijker.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dan wel van gasten verwachten dat ze sporten
En een grote piemel he? Want dan heb je het gewoon over mij.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Lichaam doet me niet veel. Leuk koppie is belangrijker.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Lichaam doet me niet veel. Leuk koppie is belangrijker.
quote:
Zekers.quote:
flacjes kunnen niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef richolio het volgende:
Ik wil Zandloper van Typhoon, maar FLACjes kunnen niet he?
van wat?quote:
Oja. Dat wordt wel een zooitje.quote:
Dat ook. Ik wil zoveel 1 dag zijn. Een beroemd persoon, anastasia steel van 50shades of grey etc.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer een dag een man zijn. Lijkt mij zo chill om staand te kunnen pissen.
Bewijs?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En een grote piemel he? Want dan heb je het gewoon over mij.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
En karakter danquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
O, wacht. Laat maar Hoink.quote:
Daar zit ik ook niet echt over in.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En een grote piemel he? Want dan heb je het gewoon over mij.
Niks mis mee.quote:
guus het lijkt jou ook geweldig om butplug en dildotje tegelijk in te kunnen brengen bij jezelfquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:34 schreef Thezappa het volgende:
[..]
guus het lijkt jou ook geweldig om butplug en dildotje tegelijk in te kunnen brengen bij jezelf
Ben ook niet dikquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen. Als je eeeeecht dik was had je niet zo goed kunnen typen.
Wat eigenlijk een redenering van niks is.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:34 schreef Thezappa het volgende:
[..]
guus het lijkt jou ook geweldig om butplug en dildotje tegelijk in te kunnen brengen bij jezelf
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:34 schreef richolio het volgende:
Ik plas gewoon zittend.Is beter voor je prostaat, chapeauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
dikke niet zo raar doenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ben ook niet dikZei dat een keer voor de grap en BT is het gaan geloven en vertelde iedereen dat ik dik ben, nu denkt iedereen het
vond het eerst wel grappig nu niet meer
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:34 schreef richolio het volgende:
Ik plas gewoon zittend.Ha ook echt edittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakkeling
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ik durfde niet echtquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ha ook echt edittenzwakkeling
Haha ik ken het. Oppassen wat je zegt tegenwoordig.. Wat niet altijd lukt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ben ook niet dikZei dat een keer voor de grap en BT is het gaan geloven en vertelde iedereen dat ik dik ben, nu denkt iedereen het
vond het eerst wel grappig nu niet meer
gek ben 115 kilo , moet je dan manquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hjb wil je je tanden uitspugen ofso
adblock, banquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik dacht dat ik tijdje terug hoorde dat er ook reclame op Radio KLB was, maar die hoor ik niet?
Heheheh, sorry mate. Maar ik ook wel soms hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je gooit mij nu ook voor de bus
ahahahah thezappa is kkdikquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef Thezappa het volgende:
[..]
gek ben 115 kilo , moet je dan man
nee bedanktquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef remi1986 het volgende:
https://soundcloud.com/of(...)n-krakaka-rggd-remix
voor wie hem wil
sorryquote:
Oké boeit me niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:37 schreef DjeDje het volgende:
Weet je, jullie zijn zo cool. Die foto's van "mij", dat ben ik niet
Daar doelde ik niet op jonge.quote:
Wie dan wel?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:37 schreef DjeDje het volgende:
jammer dat het een nederlandse serie is en dat die altijd kut zijnquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:37 schreef ntm het volgende:
Yessssss, eindelijk komt seizoen 4 van Van God Los![]()
![]()
Shandy is lekker.quote:
Last van stalkers ofzo dat je dit ineens zegt?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:37 schreef DjeDje het volgende:
Ja laat maar, als ik het uit moet leggen is het al helemaal niet grappig meer.quote:
was het waarschijnlijk toch al nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja laat maar, als ik het uit moet leggen is het al helemaal niet grappig meer.
Maar wie is het dan en waarom deed je alsof jij dat was?quote:
quote:
Is dat Geronimo?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij vindt ook wel dat Hoink mijn laatste verzoekje moet draaien toch?
Ja nu snap ik er helemaal geen kut van en lig ik de hele nacht wakkerquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja laat maar, als ik het uit moet leggen is het al helemaal niet grappig meer.
eyyyy Remqoquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:39 schreef Remqo het volgende:
Zo, eindelijk klaar met werken, nu de radio aan
Ewa Remcoquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:39 schreef Remqo het volgende:
Neh, ik probeer gewoon een roddel te verspreiden over mezelfquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Last van stalkers ofzo dat je dit ineens zegt?Geile Guus zeker weer.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neh, ik probeer gewoon een roddel te verspreiden over mezelf
Hey Remmiequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:39 schreef Remqo het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij vindt ook wel dat Hoink mijn laatste verzoekje moet draaien toch?
vieze diefquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:41 schreef eend112 het volgende:
Toen ik 14 was ging shandy halen bij hoogvliet ging ineens dat alarm af bij zelfscan kassa hoogvliet
meer shandy drinkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja nu snap ik er helemaal geen kut van en lig ik de hele nacht wakker
Mijn moeder haalde altijd shandy voor me toen ik 8 wasquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:41 schreef eend112 het volgende:
Toen ik 14 was ging shandy halen bij hoogvliet ging ineens dat alarm af bij zelfscan kassa hoogvliet
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
.. Dan als ik dat ooit tegenkom kan ik meespelen van "whaaat neee ik ben het echt omg".
mooi kneusjequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee om ID te laten zienquote:
Ga je beugel schoonmaken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aandachtshoer, zoals alle vrouwen.
Je begint in een mapima te veranderen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
.. Dan als ik dat ooit tegenkom kan ik meespelen van "whaaat neee ik ben het echt omg".
Kankerstallekje GUUS blijft het leukst.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En kankerstallekje en guus pech 6 dan?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kankerstallekje GUUS blijft het leukst.
Daar gaat mn kloon account. Dag dje.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je begint in een mapima te veranderen.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Daar gaat mn kloon account. Dag dje.
Volgens mij is dat alsnog niet goed voor je ook al is het zo weinigquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn moeder haalde altijd shandy voor me toen ik 8 was
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Net was je nog SGquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niet alles wat Nederlands is, is per definitie slecht. Dit is best een goede serie vind ik, omdat waargebeurde misdrijven worden gefilmd vanuit het oogpunt van de dader. Weer eens wat anders.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat het een nederlandse serie is en dat die altijd kut zijn
Same herequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef richolio het volgende:
Geen Geronimo of Zandloper, had al gedoucht kunnen zijn
ik jatte vroeger altijd pakjes peuken bij de aldi, goede tijden waren dat.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dit komende van een berber is extreem
190 cm 85kg 30cm jij?quote:
vind van god los best primaquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet alles wat Nederlands is, is per definitie slecht. Dit is best een goede serie vind ik, omdat waargebeurde misdrijven worden gefilmd vanuit het oogpunt van de dader. Weer eens wat anders.
okquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet alles wat Nederlands is, is per definitie slecht. Dit is best een goede serie vind ik, omdat waargebeurde misdrijven worden gefilmd vanuit het oogpunt van de dader. Weer eens wat anders.
Denk niet dat het kwaad kan. Merkte er niks van in ieder geval.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alsnog niet goed voor je ook al is het zo weinig
Is dit een homodatingsite?quote:
Dat moet toch wel het toppunt van paupergedrag zijnquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef deadprez het volgende:
ik jatte vroeger altijd pakjes peuken bij de aldi
Kan er echt niet naar kijken. Vind het gewoon akelig. Een keer zo'n fragment gezien dat zo'n psycho middenop straat iemand van achter in het hoofd schoot zonder dat die ander dat doorhad.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Neuk ze.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
Er rennen gillende meiden over m'n gang
door het rek heen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik jatte vroeger altijd pakjes peuken bij de aldi, goede tijden waren dat.
Ik had geen geld om ze te kopen, ik was 16. Laat mij.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat moet toch wel het toppunt van paupergedrag zijn
Ja, ik ben er nog, ff wat eten.quote:
quote:
1.85 masterracequote:
Ja, maar jat dan op zijn minst nog bij de AH ofzoquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had geen geld om ze te kopen, ik was 16. Laat mij.
bad dreams , IK NEEM AAN DAT MIJN NR ZO KOMTquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan er echt niet naar kijken. Vind het gewoon akelig. Een keer zo'n fragment gezien dat zo'n psycho middenop straat iemand van achter in het hoofd schoot zonder dat die ander dat doorhad.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jeejtje, heb liever niet dat je dat overal post. Wat ik in SG post blijft in SG.
Dat kan niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar jat dan op zijn minst nog bij de AH ofzo
veel beter dan ik had verwacht. kan niet wachten op de volgende afleveringquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nog, ff wat eten.
Hoe vond je Better Call Saul?
1.58 40 kg , rookt wel 3 grams 10 halve 's en kwart gram speedquote:
Met die linkjes kan ik niets Zappa.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:45 schreef Thezappa het volgende:
[..]
bad dreams , IK NEEM AAN DAT MIJN NR ZO KOMT
Ook echt bij de Aldi iddquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar jat dan op zijn minst nog bij de AH ofzo
Bij de Aldi liggen ze in bakken bij de kassa, bij AH achter de servicebalie.quote:
Waarom zo doenquote:
tan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met die linkjes kan ik niets Zappa.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar die nudepics blijven wel onder ons hoor, DjeDje
Ja er gebeuren wel echt erge dingen. Neus afbijten van iemand ook ineens. Soms ook dingen die pijn doen van binnen. Jongen die z'n vader vermoord omdat hij hem niet wilde helpen met z'n eigen zaak, na z'n dood kwamen er boeken binnen over hoe je een eigen zaak begint. Had z'n vader besteld. Hij dus keihard janken, was echtquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan er echt niet naar kijken. Vind het gewoon akelig. Een keer zo'n fragment gezien dat zo'n psycho middenop straat iemand van achter in het hoofd schoot zonder dat die ander dat doorhad.
quote:
Hier gaat er sinds ik me herinner al een luik overheen die alleen op verzoek open gaatquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bij de Aldi liggen ze in bakken bij de kassa, bij AH achter de servicebalie.
Ook beter dan verwacht.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
veel beter dan ik had verwacht. kan niet wachten op de volgende aflevering
en jij?
Arme vaderquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja er gebeuren wel echt erge dingen. Neus afbijten van iemand ook ineens. Soms ook dingen die pijn doen van binnen. Jongen die z'n vader vermoord omdat hij hem niet wilde helpen met z'n eigen zaak, na z'n dood kwamen er boeken binnen over hoe je een eigen zaak begint. Had z'n vader besteld. Hij dus keihard janken, was echt![]()
![]()
momentje.
Kan ik nog een nummer aanvragen, of stop je er zo mee?
Daar niet. Is wel al 8 jaar geleden hè.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hier gaat er sinds ik me herinner al een luik overheen die alleen op verzoek open gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |