ze heeft heel veel topnummersquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Blank space
niet eens shake it off
en dan wel van gasten verwachten dat ze sportenquote:
Zal toch wel meevallen. Als je eeeeecht dik was had je niet zo goed kunnen typen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee maar ontkennen heeft geen zin meer
Ik wil ook een keer een dag een man zijn. Lijkt mij zo chill om staand te kunnen pissen.quote:
oke boksquote:
dat kun jij ookquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer een dag een man zijn. Lijkt mij zo chill om staand te kunnen pissen.
Wss meer in de sportschool hangen dan ook daadwerkelijk sportenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dan wel van gasten verwachten dat ze sporten
Dat heb ik nooit gezegd. Lichaam doet me niet veel. Leuk koppie is belangrijker.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dan wel van gasten verwachten dat ze sporten
En een grote piemel he? Want dan heb je het gewoon over mij.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Lichaam doet me niet veel. Leuk koppie is belangrijker.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Lichaam doet me niet veel. Leuk koppie is belangrijker.
quote:
Zekers.quote:
flacjes kunnen niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef richolio het volgende:
Ik wil Zandloper van Typhoon, maar FLACjes kunnen niet he?
van wat?quote:
Oja. Dat wordt wel een zooitje.quote:
Dat ook. Ik wil zoveel 1 dag zijn. Een beroemd persoon, anastasia steel van 50shades of grey etc.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer een dag een man zijn. Lijkt mij zo chill om staand te kunnen pissen.
Bewijs?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En een grote piemel he? Want dan heb je het gewoon over mij.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |