Ga een maand of 6 alleen nog maar langs de mac en je weet het.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:27 schreef DjeDje het volgende:
Hoe zou het zijn om 1 dag echt heel dik te zijn. Lijkt me best interessant.
hermann, jij stuurde taylor swift inquote:
voor mij is het rennen naar de bal toe terwijl ik op X mash en hopen op een goede uitkomstquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het gaat meer om basisregels als breed als je opbouwt door het midden en compact als je aanvalt aan de zijkant of verdedigt.
Maak zelf ook wel eens een loopactie waarvan ik achteraf denk waar de neuk sloeg dat nou weer op? trouwens
En hoe voelt dat?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:27 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik heb dikke ballen, zeul er elke dag mee
Wil ik eigenlijk ook één dag. Gewoon om te weten hoe het is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:27 schreef DjeDje het volgende:
Hoe zou het zijn om 1 dag echt heel dik te zijn. Lijkt me best interessant.
Dat zagen wij ook ja.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor mij is het rennen naar de bal toe terwijl ik op X mash en hopen op een goede uitkomst
We zitten echt op 1 lijn met muziek wowquote:
Nee nee nee. Ik zei 1 dag, niet derest van mn leven.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga een maand of 6 alleen nog maar langs de mac en je weet het.
shitlistquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
hermann, jij stuurde taylor swift inen dan het meeste gaye nummer ever
Val je daarna weer af toch. Duurt maar 2 jaartjes in totaal.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee nee nee. Ik zei 1 dag, niet derest van mn leven.
Ja! Gewoon 1 dag maar.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk ook één dag. Gewoon om te weten hoe het is.
blank spacequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef richolio het volgende:
Welke van Taylor Swift stuurde je in Hermann? Taylor
Blank spacequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef richolio het volgende:
Welke van Taylor Swift stuurde je in Hermann? Taylor
Ik ben te lui om te sporten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Val je daarna weer af toch. Duurt maar 2 jaartjes in totaal.
Allebei goedquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Blank space
niet eens shake it off
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |