En karakter danquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Lichaam doet me niet veel. Leuk koppie is belangrijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
O, wacht. Laat maar Hoink.quote:
Daar zit ik ook niet echt over in.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En een grote piemel he? Want dan heb je het gewoon over mij.
Niks mis mee.quote:
guus het lijkt jou ook geweldig om butplug en dildotje tegelijk in te kunnen brengen bij jezelfquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:34 schreef Thezappa het volgende:
[..]
guus het lijkt jou ook geweldig om butplug en dildotje tegelijk in te kunnen brengen bij jezelf
Ben ook niet dikquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen. Als je eeeeecht dik was had je niet zo goed kunnen typen.
Wat eigenlijk een redenering van niks is.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:34 schreef Thezappa het volgende:
[..]
guus het lijkt jou ook geweldig om butplug en dildotje tegelijk in te kunnen brengen bij jezelf
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:34 schreef richolio het volgende:
Ik plas gewoon zittend.Is beter voor je prostaat, chapeauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
dikke niet zo raar doenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ben ook niet dikZei dat een keer voor de grap en BT is het gaan geloven en vertelde iedereen dat ik dik ben, nu denkt iedereen het
vond het eerst wel grappig nu niet meer
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:34 schreef richolio het volgende:
Ik plas gewoon zittend.Ha ook echt edittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakkeling
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ik durfde niet echtquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ha ook echt edittenzwakkeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |