quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kankerstallekje GUUS blijft het leukst.
Daar gaat mn kloon account. Dag dje.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je begint in een mapima te veranderen.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Daar gaat mn kloon account. Dag dje.
Volgens mij is dat alsnog niet goed voor je ook al is het zo weinigquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn moeder haalde altijd shandy voor me toen ik 8 was
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Net was je nog SGquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niet alles wat Nederlands is, is per definitie slecht. Dit is best een goede serie vind ik, omdat waargebeurde misdrijven worden gefilmd vanuit het oogpunt van de dader. Weer eens wat anders.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat het een nederlandse serie is en dat die altijd kut zijn
Same herequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef richolio het volgende:
Geen Geronimo of Zandloper, had al gedoucht kunnen zijn
ik jatte vroeger altijd pakjes peuken bij de aldi, goede tijden waren dat.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dit komende van een berber is extreem
190 cm 85kg 30cm jij?quote:
vind van god los best primaquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet alles wat Nederlands is, is per definitie slecht. Dit is best een goede serie vind ik, omdat waargebeurde misdrijven worden gefilmd vanuit het oogpunt van de dader. Weer eens wat anders.
okquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet alles wat Nederlands is, is per definitie slecht. Dit is best een goede serie vind ik, omdat waargebeurde misdrijven worden gefilmd vanuit het oogpunt van de dader. Weer eens wat anders.
Denk niet dat het kwaad kan. Merkte er niks van in ieder geval.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alsnog niet goed voor je ook al is het zo weinig
Is dit een homodatingsite?quote:
Dat moet toch wel het toppunt van paupergedrag zijnquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef deadprez het volgende:
ik jatte vroeger altijd pakjes peuken bij de aldi
Kan er echt niet naar kijken. Vind het gewoon akelig. Een keer zo'n fragment gezien dat zo'n psycho middenop straat iemand van achter in het hoofd schoot zonder dat die ander dat doorhad.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef ntm het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |