quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neh, ik probeer gewoon een roddel te verspreiden over mezelf
Hey Remmiequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:39 schreef Remqo het volgende:
Zo, eindelijk klaar met werken, nu de radio aan
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij vindt ook wel dat Hoink mijn laatste verzoekje moet draaien toch?
vieze diefquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:41 schreef eend112 het volgende:
Toen ik 14 was ging shandy halen bij hoogvliet ging ineens dat alarm af bij zelfscan kassa hoogvliet
meer shandy drinkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja nu snap ik er helemaal geen kut van en lig ik de hele nacht wakker
Mijn moeder haalde altijd shandy voor me toen ik 8 wasquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:41 schreef eend112 het volgende:
Toen ik 14 was ging shandy halen bij hoogvliet ging ineens dat alarm af bij zelfscan kassa hoogvliet
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
.. Dan als ik dat ooit tegenkom kan ik meespelen van "whaaat neee ik ben het echt omg".
mooi kneusjequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee om ID te laten zienquote:
Ga je beugel schoonmaken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aandachtshoer, zoals alle vrouwen.
Je begint in een mapima te veranderen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
.. Dan als ik dat ooit tegenkom kan ik meespelen van "whaaat neee ik ben het echt omg".
Kankerstallekje GUUS blijft het leukst.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En kankerstallekje en guus pech 6 dan?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kankerstallekje GUUS blijft het leukst.
Daar gaat mn kloon account. Dag dje.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je begint in een mapima te veranderen.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Daar gaat mn kloon account. Dag dje.
Volgens mij is dat alsnog niet goed voor je ook al is het zo weinigquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn moeder haalde altijd shandy voor me toen ik 8 was
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Net was je nog SGquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niet alles wat Nederlands is, is per definitie slecht. Dit is best een goede serie vind ik, omdat waargebeurde misdrijven worden gefilmd vanuit het oogpunt van de dader. Weer eens wat anders.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat het een nederlandse serie is en dat die altijd kut zijn
Same herequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef richolio het volgende:
Geen Geronimo of Zandloper, had al gedoucht kunnen zijn
ik jatte vroeger altijd pakjes peuken bij de aldi, goede tijden waren dat.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dit komende van een berber is extreem
190 cm 85kg 30cm jij?quote:
vind van god los best primaquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet alles wat Nederlands is, is per definitie slecht. Dit is best een goede serie vind ik, omdat waargebeurde misdrijven worden gefilmd vanuit het oogpunt van de dader. Weer eens wat anders.
okquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet alles wat Nederlands is, is per definitie slecht. Dit is best een goede serie vind ik, omdat waargebeurde misdrijven worden gefilmd vanuit het oogpunt van de dader. Weer eens wat anders.
Denk niet dat het kwaad kan. Merkte er niks van in ieder geval.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alsnog niet goed voor je ook al is het zo weinig
Is dit een homodatingsite?quote:
Dat moet toch wel het toppunt van paupergedrag zijnquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef deadprez het volgende:
ik jatte vroeger altijd pakjes peuken bij de aldi
Kan er echt niet naar kijken. Vind het gewoon akelig. Een keer zo'n fragment gezien dat zo'n psycho middenop straat iemand van achter in het hoofd schoot zonder dat die ander dat doorhad.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Neuk ze.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
Er rennen gillende meiden over m'n gang
door het rek heen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik jatte vroeger altijd pakjes peuken bij de aldi, goede tijden waren dat.
Ik had geen geld om ze te kopen, ik was 16. Laat mij.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat moet toch wel het toppunt van paupergedrag zijn
Ja, ik ben er nog, ff wat eten.quote:
quote:
1.85 masterracequote:
Ja, maar jat dan op zijn minst nog bij de AH ofzoquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had geen geld om ze te kopen, ik was 16. Laat mij.
bad dreams , IK NEEM AAN DAT MIJN NR ZO KOMTquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan er echt niet naar kijken. Vind het gewoon akelig. Een keer zo'n fragment gezien dat zo'n psycho middenop straat iemand van achter in het hoofd schoot zonder dat die ander dat doorhad.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jeejtje, heb liever niet dat je dat overal post. Wat ik in SG post blijft in SG.
Dat kan niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar jat dan op zijn minst nog bij de AH ofzo
veel beter dan ik had verwacht. kan niet wachten op de volgende afleveringquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nog, ff wat eten.
Hoe vond je Better Call Saul?
1.58 40 kg , rookt wel 3 grams 10 halve 's en kwart gram speedquote:
Met die linkjes kan ik niets Zappa.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:45 schreef Thezappa het volgende:
[..]
bad dreams , IK NEEM AAN DAT MIJN NR ZO KOMT
Ook echt bij de Aldi iddquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar jat dan op zijn minst nog bij de AH ofzo
Bij de Aldi liggen ze in bakken bij de kassa, bij AH achter de servicebalie.quote:
Waarom zo doenquote:
tan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met die linkjes kan ik niets Zappa.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar die nudepics blijven wel onder ons hoor, DjeDje
Ja er gebeuren wel echt erge dingen. Neus afbijten van iemand ook ineens. Soms ook dingen die pijn doen van binnen. Jongen die z'n vader vermoord omdat hij hem niet wilde helpen met z'n eigen zaak, na z'n dood kwamen er boeken binnen over hoe je een eigen zaak begint. Had z'n vader besteld. Hij dus keihard janken, was echtquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan er echt niet naar kijken. Vind het gewoon akelig. Een keer zo'n fragment gezien dat zo'n psycho middenop straat iemand van achter in het hoofd schoot zonder dat die ander dat doorhad.
quote:
Hier gaat er sinds ik me herinner al een luik overheen die alleen op verzoek open gaatquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bij de Aldi liggen ze in bakken bij de kassa, bij AH achter de servicebalie.
Ook beter dan verwacht.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
veel beter dan ik had verwacht. kan niet wachten op de volgende aflevering
en jij?
Arme vaderquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja er gebeuren wel echt erge dingen. Neus afbijten van iemand ook ineens. Soms ook dingen die pijn doen van binnen. Jongen die z'n vader vermoord omdat hij hem niet wilde helpen met z'n eigen zaak, na z'n dood kwamen er boeken binnen over hoe je een eigen zaak begint. Had z'n vader besteld. Hij dus keihard janken, was echt![]()
![]()
momentje.
Kan ik nog een nummer aanvragen, of stop je er zo mee?
Daar niet. Is wel al 8 jaar geleden hè.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hier gaat er sinds ik me herinner al een luik overheen die alleen op verzoek open gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |