Bij de Aldi liggen ze in bakken bij de kassa, bij AH achter de servicebalie.quote:
Waarom zo doenquote:
tan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met die linkjes kan ik niets Zappa.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar die nudepics blijven wel onder ons hoor, DjeDje
Ja er gebeuren wel echt erge dingen. Neus afbijten van iemand ook ineens. Soms ook dingen die pijn doen van binnen. Jongen die z'n vader vermoord omdat hij hem niet wilde helpen met z'n eigen zaak, na z'n dood kwamen er boeken binnen over hoe je een eigen zaak begint. Had z'n vader besteld. Hij dus keihard janken, was echtquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan er echt niet naar kijken. Vind het gewoon akelig. Een keer zo'n fragment gezien dat zo'n psycho middenop straat iemand van achter in het hoofd schoot zonder dat die ander dat doorhad.
quote:
Hier gaat er sinds ik me herinner al een luik overheen die alleen op verzoek open gaatquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bij de Aldi liggen ze in bakken bij de kassa, bij AH achter de servicebalie.
Ook beter dan verwacht.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
veel beter dan ik had verwacht. kan niet wachten op de volgende aflevering
en jij?
Arme vaderquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja er gebeuren wel echt erge dingen. Neus afbijten van iemand ook ineens. Soms ook dingen die pijn doen van binnen. Jongen die z'n vader vermoord omdat hij hem niet wilde helpen met z'n eigen zaak, na z'n dood kwamen er boeken binnen over hoe je een eigen zaak begint. Had z'n vader besteld. Hij dus keihard janken, was echt![]()
![]()
momentje.
Kan ik nog een nummer aanvragen, of stop je er zo mee?
Daar niet. Is wel al 8 jaar geleden hè.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hier gaat er sinds ik me herinner al een luik overheen die alleen op verzoek open gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |