De eerste twee albums zijn nog best leuk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Racoon is walgelijk overgewaardeerd.
21 Oceaanquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
De eerste twee albums zijn nog best leuk.
Maar dit nummer is echt aids.
Wat stelt dit voor?quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
21 Oceaan
109 Love You More
160 Don't Give Up the Fight
184 Shoes of Lightning
252 Liverpool Rain
256 No Mercy
Tsja.
Top 2000 noteringen.quote:
Wat is er met m'n oude buurmeisje?quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is er met m'n oude buurmeisje?
Cum on Eileen
Ja was ze zo leuk?quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is er met m'n oude buurmeisje?
Cum on Eileen
Nou, ik zou het er wel op kunnenquote:
Maar je hebt het niet gedaan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, ik zou het er wel op kunnen.
Nope, toen ik nog thuis woonde was het leeftijdsverschil te grootquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar je hebt het niet gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook maar een lijstje gemaakt.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:05 schreef Pandaplint het volgende:
Leuk lijstje. We hebben overeenkomsten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook maar een lijstje gemaakt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Leuk lijstje. We hebben overeenkomsten.
Verkeerdequote:
Ja, dat wordt billenkoek....quote:
Omdat het Bløf isquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:14 schreef Sjeen het volgende:
Waarom altijd die cover van Bløf, het origineel is veel mooier...
quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, dat wordt billenkoek....
Lucas Dols ook?quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:21 schreef Pandaplint het volgende:
Wist je dat oude bandladen van Room Eleven nu bij Dotan zitten?
Nou gatverdamme, ze hebben zoveel betere nummers.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:22 schreef Pandaplint het volgende:
Verdomme. De grootste zeikplaat ooit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm niet dat ik weet. In ieder geval de drummerquote:
Ja ik ken zelf alleen de bassist, die gaf muzieklessen in Utrecht namelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hmm niet dat ik weet. In ieder geval de drummer
En volgens mij ook de gitarist.
Alleen de drummer.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hmm niet dat ik weet. In ieder geval de drummer
En volgens mij ook de gitarist.
Dan zal ze wel aardig moite zijnquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
JeuhMorgen komt een vriendin uit Frankrijk
quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is iedereen toch kotsbeu?
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
En die Sam Smith komt mij ook wel de strot uit met zijn jankstem
Ik ben het eens met Panda, maar begrijp het punt van Muis....quote:
TV / Seinfeldquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
Zet dan Kozmik en Radioactive in 1 lunchbox.... Radioactive is een van de weinige prima platen van Imagine Dragons
U2 en Coldplay![]()
Seinfeldquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
TV / Seinfeld
Kun je fanboy zijn met de andere fans
Nee, want dan kom ik het laatste deel van m'n autorit al bij roosmarijn terecht. En waarom Giel nog steeds vier uur terwijl je in de middag wel blokken van 3 maakt?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
oke jongens ik heb mijn definiteve gewenste doordeweekse programmering uitgewerkt, na het vertrek van koen en sander
06-10 giel beelen
10-12 michiel veenstra
12-15 hoogie
15-18 timur
18-21 roosmarijn
21-00 joram
topshow toch
omdat ik wilbert goed ken en hij giel zijn programma niet gaat inkorten jwzquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, want dan kom ik het laatste deel van m'n autorit al bij roosmarijn terecht. En waarom Giel nog steeds vier uur terwijl je in de middag wel blokken van 3 maakt?
Zo was de keuze nog net een tikkeltje makkelijker geweest.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:01 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
I Am the Walrus - The Beatles
Lunchbox 2
Just Say Yes - Snow Patrol
Rockstar - Nickelback
I'm Not the Only One - Sam Smith
Zelden was de keuze makkelijker.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo was de keuze nog net een tikkeltje makkelijker geweest.
Hee, dit lees ik hier vakerquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is dit een kut lunchbox zeg.
Was het maar kut!quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is dit een kut lunchbox zeg.
Als het moet zelfs op maandagquote:
Verdomme Bronson, zit ik weer klem!quote:
Ik heb mijn bureaustoel ook al wat laten zakken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme Bronson, zit ik weer klem!
tegeiltjequote:Op woensdag 11 februari 2015 13:49 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb maar een tegeltje uit het systeemplafond gehaald.
Ik geloof dat ik jaloezie.....quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
Holy fucking moly.... we hebben hier een vrouw op bezoek![]()
![]()
Het is opeens een stuk drukker op de gang ja...iedereen gaat opeens spontaan eten/drinken halenquote:
Heb jij zo'n testosteron kantoor?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is opeens een stuk drukker op de gang ja...iedereen gaat opeens spontaan eten/drinken halen
Zo voorspelbaar.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is opeens een stuk drukker op de gang ja...iedereen gaat opeens spontaan eten/drinken halen
Een soort gelijke situatie hadden wij in Portugal altijd als de waterjongen drinkwater kwam brengen. Hij was om te smullenquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ehmquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij was gekleurd als goede chocolade, sterk en gespierd, grappig en aardig.
Elke keer als hij kwam, moest ik toevallig ook buiten zijn hem redden van de honden enzo.
Dat waren de tijden.
Ik krijg hier natte voeten in Ede.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij was gekleurd als goede chocolade, sterk en gespierd, grappig en aardig.
Elke keer als hij kwam, moest ik toevallig ook buiten zijn hem redden van de honden enzo.
Dat waren de tijden.
Hier is het zwemmen of verzuipen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik krijg hier natte voeten in Ede.
da's de enige manierquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier is het pompen of verzuipen.
Werken in de techniek he...quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb jij zo'n testosteron kantoor?
En dan kom ik voorbij met m'n cowboylaarzenquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:08 schreef Pandaplint het volgende:
Of dat op de TU alle hoofden draaien wanneer je hakken hoort op de gang
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:08 schreef Pandaplint het volgende:
Of dat op de TU alle hoofden draaien wanneer je hakken hoort op de gang
quote:
Wij hebben hier nu ook een vrouw in de productie werken, leuke meidquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]![]()
Genieten ja. Techneuten
Ik ben benieuwd of de dag ooit aanbreekt dat ik een vrouwelijke buitendienst collega krijg... en dat die dan niet een manwijf is![]()
Hij doet het om ons te trollen Roel, ik zweer jequote:Op woensdag 11 februari 2015 15:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom meent die kaaklijn bij elk nummer weer een of andere anekdote over zichzelf te moeten vertellen?![]()
![]()
![]()
![]()
Of nette schoenen met houten zolenquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan kom ik voorbij met m'n cowboylaarzen
Dat. Ik moet nog altijd gniffelen als ik mannen zie omdraaien als ze mij horen aankomen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of nette schoenen met houten zolen
Jup herkenbaarquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat. Ik moet nog altijd gniffelen als ik mannen zie omdraaien als ze mij horen aankomen.
kan hij naar 538live oidquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:49 schreef Pino112 het volgende:
Ha, volgend jaar kan Coen niet meer gratis naar Lowlands.
En naar 736 andere 3FM Presents-onzindingen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:49 schreef Pino112 het volgende:
Ha, volgend jaar kan Coen niet meer gratis naar Lowlands.
Nikkie Minasjhquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En naar 736 andere 3FM Presents-onzindingen.
U mad?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze krijgen spijt van de overstap.
Dat kleine vrouwtje met die wenkbrauwenquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat kleine vrouwtje met die wenkbrauwen
Ja!quote:
Froukjequote:
Prachtige fashionquote:
dat is schrikken voor tong80quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:19 schreef Evertjan het volgende:
vliegende zeepaardjes over de de kerktoren van Zaltbommel
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:52 schreef Cee het volgende:
Fantastisch.
Echter, Rowwen Hèze straks:
Die beat is wel geniaal...quote:
Vergelijkbaar met "To be or not to be"quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:13 schreef Marcoss het volgende:
Als het is wat het is dan is dat wat 't is..
Dat zijn wel tekstuele hoogstandjes hoor
Komen er wel tetten voor in de film? en punani's?quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:38 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga binnenkort maar weer even een Pathe Unlimited pas halen.
En dan naar 50 shades op grey.
Zwem ik zo die zaal uit xD
Geen idee wel zeer softe SM ofzoquote:Op donderdag 12 februari 2015 08:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Komen er wel tetten voor in de film? en punani's?
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:32 schreef Bronson het volgende:
Ik mij verheugen om het concert nu live mee te luisteren, moet ik in de UK zijn om het te mogen horen.![]()
![]()
![]()
![]()
http://absoluteradio.co.u(...)ow-6/episodes/33894/
Probeer Hola Better Internet even te downloaden. Is een addon voor (in elk geval) Chrome, waarmee je kunt aangeven dat je in de UK zit. Daarmee kijk ik Netflix-content uit andere landen.quote:
Ja verdomme, dat had ik gisteravond moeten weten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Probeer Hola Better Internet even te downloaden. Is een addon voor (in elk geval) Chrome, waarmee je kunt aangeven dat je in de UK zit. Daarmee kijk ik Netflix-content uit andere landen.
Proxy's Bronsonquote:
Je zit toch op Fok? Dan ben je een autistische technerd met een lul van > 30cm....quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja jonge, zie ik er uit als een persoon die daar verstand van heeft?
Geweldig!quote:
Hoe ongelooflijk gaaf!!quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geweldig!
Super show en ik heb een setlist weten te bemachtigen
Mijn medegangers en ik besloten om bij de stagedoor te wachten op de band en na 2 uur ofzo kwam eerst Craig naar buiten die onze tickets signeerde. En een half uur later kwam Guy naar buiten (zo dronken als maar kan). Hij was echt verbaasd om ons te zien. Eerst kregen we een omhelzing en hij heeft een tijdje met ons staan praten en we mochten van zn whisky drinken omdat hij ons zo zielig vond.
Hij heeft ook onze spullen gesigneerd en we kregen ook allemaal een tweede omhelzing en een zoen op de wang.![]()
Dat laatste is uiteraard correct.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zit toch op Fok? Dan ben je een autistische technerd met een lul van > 30cm....
gaaaaafquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geweldig!
Mijn medegangers en ik besloten om bij de stagedoor te wachten op de band en na 2 uur ofzo kwam eerst Craig naar buiten die onze tickets signeerde. En een half uur later kwam Guy naar buiten (zo dronken als maar kan). Hij was echt verbaasd om ons te zien. Eerst kregen we een omhelzing en hij heeft een tijdje met ons staan praten en we mochten van zn whisky drinken omdat hij ons zo zielig vond.
Hij heeft ook onze spullen gesigneerd en we kregen ook allemaal een tweede omhelzing en een zoen op de wang.![]()
Je weet het nu voor de volgende keerquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja verdomme, dat had ik gisteravond moeten weten.
gaaaaf!!!quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geweldig!
Dat dan weer wel. Waarvoor dank.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je weet het nu voor de volgende keer
Coolquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geweldig!
die staat er bij mij ook inquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:55 schreef Bronson het volgende:
Had ook in mijn lijstje gekund. Toch maar voor Rome gekozen.
Wat staat er meer in je lijstje?quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
die staat er bij mij ook in
ook in Heemskerk is het gewoon frites: http://www.cafetariakerkp(...)rticle&id=2&Itemid=3quote:
Frietfundamentalist...quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook in Heemskerk is het gewoon frites: http://www.cafetariakerkp(...)rticle&id=2&Itemid=3
Da's een ballentent. Notenbalk ftw!quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook in Heemskerk is het gewoon frites: http://www.cafetariakerkp(...)rticle&id=2&Itemid=3
ook in het noorden is gewoon friet te vindenquote:
smoesjesquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's een ballentent. Notenbalk ftw!
Kakhiel, nooit grappigquote:
Er zitten af en toe wel pareltjes tussen hoorquote:
Ronde dingen draaien goedquote:
ik betwijfel of ik ooit iets grappigs van hem gezien hebquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er zitten af en toe wel pareltjes tussen hoor![]()
deze vond ik gewoon zo flauw dat't leuk was
Bazenfilmquote:
Ben bijna bij je. Delftquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is het laatste shot.
Zo smerig frustrerend
Delftquote:
en Rodenrijs?quote:
Dan zitten we verdomd dicht bij elkaarquote:
Warum?quote:
Ik denk dat ik morgen naar Berkel en Roden reis. Vandaag eerst even naar Gilze rijen.quote:
die bikini was feestelijkerquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vond ieniemienie met boomblaadjes
Ik wil ook wel eens 2 naaiprojecten vinden in m'n kamer...quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Kamer opruimen en er achter kom dat je 4 onafgemaakte haakprojecten en 2 naaiprojecten hebt liggen.
die vind ik zelf stiekem ook beterquote:
Donequote:
Lunchbox 1 dan maar...quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:08 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Insomnia - Faithless
I Hate To Say I Told You So - Hives
Lunchbox 2
Paranoid Android - Radiohead
Fade Out Lines - Avener
Hives!quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:08 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Insomnia - Faithless
Lunchbox 2
Fade Out Lines - Avener
LB2, nobrainerquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:08 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Insomnia - Faithless
Lunchbox 2
Fade Out Lines - Avener
Paranoid Androidquote:
Songs about Jane is een bazen album.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:22 schreef Bronson het volgende:
Wat een ongelooflijke aidsplaten maakt Maroon 5 toch.
Eens!quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Songs about Jane is een bazen album.
Daarna ging het hard bergafwaarts.
Je zit dan ook bijna in m'n auraquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
Wat zijn we het heerlijk eens, broertje!
Dampen =/= auraquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zit dan ook bijna in m'n aura
Wat zal Barend vandaag allemaal aan de kaak stellen? XDquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen weer Barendgod.
Die geeft mijn staat goed weer.
De nieuwste hit van Kaak & Smaak.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:04 schreef wolfrolf het volgende:
Wat zal Barend vandaag allemaal aan de kaak stellen? XD
Of het moet zo slecht te horen zijn door de telefoonquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
let's get live heeft altijd heel veel domme kandidaten
Had het ingesteld als beltoon voor mijn alarm. Ik schrok mij lam vanochtend.quote:
Hier, voor jouquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had het ingesteld als beltoon voor mijn alarm. Ik schrok mij lam vanochtend.
Ah dat is dus die naaktfoto waar die hackers het over hadden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hier, voor jou
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |