Ik geloof dat ik jaloezie.....quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
Holy fucking moly.... we hebben hier een vrouw op bezoek![]()
![]()
Het is opeens een stuk drukker op de gang ja...iedereen gaat opeens spontaan eten/drinken halenquote:
Heb jij zo'n testosteron kantoor?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is opeens een stuk drukker op de gang ja...iedereen gaat opeens spontaan eten/drinken halen
Zo voorspelbaar.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is opeens een stuk drukker op de gang ja...iedereen gaat opeens spontaan eten/drinken halen
Een soort gelijke situatie hadden wij in Portugal altijd als de waterjongen drinkwater kwam brengen. Hij was om te smullenquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ehmquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij was gekleurd als goede chocolade, sterk en gespierd, grappig en aardig.
Elke keer als hij kwam, moest ik toevallig ook buiten zijn hem redden van de honden enzo.
Dat waren de tijden.
Ik krijg hier natte voeten in Ede.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij was gekleurd als goede chocolade, sterk en gespierd, grappig en aardig.
Elke keer als hij kwam, moest ik toevallig ook buiten zijn hem redden van de honden enzo.
Dat waren de tijden.
Hier is het zwemmen of verzuipen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik krijg hier natte voeten in Ede.
da's de enige manierquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier is het pompen of verzuipen.
Werken in de techniek he...quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb jij zo'n testosteron kantoor?
En dan kom ik voorbij met m'n cowboylaarzenquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:08 schreef Pandaplint het volgende:
Of dat op de TU alle hoofden draaien wanneer je hakken hoort op de gang
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:08 schreef Pandaplint het volgende:
Of dat op de TU alle hoofden draaien wanneer je hakken hoort op de gang
quote:
Wij hebben hier nu ook een vrouw in de productie werken, leuke meidquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]![]()
Genieten ja. Techneuten
Ik ben benieuwd of de dag ooit aanbreekt dat ik een vrouwelijke buitendienst collega krijg... en dat die dan niet een manwijf is![]()
Hij doet het om ons te trollen Roel, ik zweer jequote:Op woensdag 11 februari 2015 15:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom meent die kaaklijn bij elk nummer weer een of andere anekdote over zichzelf te moeten vertellen?![]()
![]()
![]()
![]()
Of nette schoenen met houten zolenquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan kom ik voorbij met m'n cowboylaarzen
Dat. Ik moet nog altijd gniffelen als ik mannen zie omdraaien als ze mij horen aankomen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of nette schoenen met houten zolen
Jup herkenbaarquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat. Ik moet nog altijd gniffelen als ik mannen zie omdraaien als ze mij horen aankomen.
kan hij naar 538live oidquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:49 schreef Pino112 het volgende:
Ha, volgend jaar kan Coen niet meer gratis naar Lowlands.
En naar 736 andere 3FM Presents-onzindingen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:49 schreef Pino112 het volgende:
Ha, volgend jaar kan Coen niet meer gratis naar Lowlands.
Nikkie Minasjhquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En naar 736 andere 3FM Presents-onzindingen.
U mad?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze krijgen spijt van de overstap.
Dat kleine vrouwtje met die wenkbrauwenquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat kleine vrouwtje met die wenkbrauwen
Ja!quote:
Froukjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |