Hmm niet dat ik weet. In ieder geval de drummerquote:
Ja ik ken zelf alleen de bassist, die gaf muzieklessen in Utrecht namelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hmm niet dat ik weet. In ieder geval de drummer
En volgens mij ook de gitarist.
Alleen de drummer.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hmm niet dat ik weet. In ieder geval de drummer
En volgens mij ook de gitarist.
Dan zal ze wel aardig moite zijnquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
JeuhMorgen komt een vriendin uit Frankrijk
quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is iedereen toch kotsbeu?
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
En die Sam Smith komt mij ook wel de strot uit met zijn jankstem
Ik ben het eens met Panda, maar begrijp het punt van Muis....quote:
TV / Seinfeldquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
Zet dan Kozmik en Radioactive in 1 lunchbox.... Radioactive is een van de weinige prima platen van Imagine Dragons
U2 en Coldplay![]()
Seinfeldquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
TV / Seinfeld
Kun je fanboy zijn met de andere fans
Nee, want dan kom ik het laatste deel van m'n autorit al bij roosmarijn terecht. En waarom Giel nog steeds vier uur terwijl je in de middag wel blokken van 3 maakt?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
oke jongens ik heb mijn definiteve gewenste doordeweekse programmering uitgewerkt, na het vertrek van koen en sander
06-10 giel beelen
10-12 michiel veenstra
12-15 hoogie
15-18 timur
18-21 roosmarijn
21-00 joram
topshow toch
omdat ik wilbert goed ken en hij giel zijn programma niet gaat inkorten jwzquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, want dan kom ik het laatste deel van m'n autorit al bij roosmarijn terecht. En waarom Giel nog steeds vier uur terwijl je in de middag wel blokken van 3 maakt?
Zo was de keuze nog net een tikkeltje makkelijker geweest.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:01 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
I Am the Walrus - The Beatles
Lunchbox 2
Just Say Yes - Snow Patrol
Rockstar - Nickelback
I'm Not the Only One - Sam Smith
Zelden was de keuze makkelijker.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo was de keuze nog net een tikkeltje makkelijker geweest.
Hee, dit lees ik hier vakerquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is dit een kut lunchbox zeg.
Was het maar kut!quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is dit een kut lunchbox zeg.
Als het moet zelfs op maandagquote:
Verdomme Bronson, zit ik weer klem!quote:
Ik heb mijn bureaustoel ook al wat laten zakken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme Bronson, zit ik weer klem!
tegeiltjequote:Op woensdag 11 februari 2015 13:49 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb maar een tegeltje uit het systeemplafond gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |