LB2, nobrainerquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:08 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Insomnia - Faithless
I Hate To Say I Told You So - Hives
Lunchbox 2
Paranoid Android - Radiohead
Fade Out Lines - Avener
Paranoid Androidquote:
Songs about Jane is een bazen album.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:22 schreef Bronson het volgende:
Wat een ongelooflijke aidsplaten maakt Maroon 5 toch.
Eens!quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Songs about Jane is een bazen album.
Daarna ging het hard bergafwaarts.
Je zit dan ook bijna in m'n auraquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
Wat zijn we het heerlijk eens, broertje!
Dampen =/= auraquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zit dan ook bijna in m'n aura
Wat zal Barend vandaag allemaal aan de kaak stellen? XDquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen weer Barendgod.
Die geeft mijn staat goed weer.
De nieuwste hit van Kaak & Smaak.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:04 schreef wolfrolf het volgende:
Wat zal Barend vandaag allemaal aan de kaak stellen? XD
Of het moet zo slecht te horen zijn door de telefoonquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
let's get live heeft altijd heel veel domme kandidaten
Had het ingesteld als beltoon voor mijn alarm. Ik schrok mij lam vanochtend.quote:
Hier, voor jouquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had het ingesteld als beltoon voor mijn alarm. Ik schrok mij lam vanochtend.
Ah dat is dus die naaktfoto waar die hackers het over hadden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hier, voor jou
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |