Prachtige fashionquote:
dat is schrikken voor tong80quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:19 schreef Evertjan het volgende:
vliegende zeepaardjes over de de kerktoren van Zaltbommel
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:52 schreef Cee het volgende:
Fantastisch.
Echter, Rowwen Hèze straks:
Die beat is wel geniaal...quote:
Vergelijkbaar met "To be or not to be"quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:13 schreef Marcoss het volgende:
Als het is wat het is dan is dat wat 't is..
Dat zijn wel tekstuele hoogstandjes hoor
Komen er wel tetten voor in de film? en punani's?quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:38 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga binnenkort maar weer even een Pathe Unlimited pas halen.
En dan naar 50 shades op grey.
Zwem ik zo die zaal uit xD
Geen idee wel zeer softe SM ofzoquote:Op donderdag 12 februari 2015 08:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Komen er wel tetten voor in de film? en punani's?
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:32 schreef Bronson het volgende:
Ik mij verheugen om het concert nu live mee te luisteren, moet ik in de UK zijn om het te mogen horen.![]()
![]()
![]()
![]()
http://absoluteradio.co.u(...)ow-6/episodes/33894/
Probeer Hola Better Internet even te downloaden. Is een addon voor (in elk geval) Chrome, waarmee je kunt aangeven dat je in de UK zit. Daarmee kijk ik Netflix-content uit andere landen.quote:
Ja verdomme, dat had ik gisteravond moeten weten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Probeer Hola Better Internet even te downloaden. Is een addon voor (in elk geval) Chrome, waarmee je kunt aangeven dat je in de UK zit. Daarmee kijk ik Netflix-content uit andere landen.
Proxy's Bronsonquote:
Je zit toch op Fok? Dan ben je een autistische technerd met een lul van > 30cm....quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja jonge, zie ik er uit als een persoon die daar verstand van heeft?
Geweldig!quote:
Hoe ongelooflijk gaaf!!quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geweldig!
Super show en ik heb een setlist weten te bemachtigen
Mijn medegangers en ik besloten om bij de stagedoor te wachten op de band en na 2 uur ofzo kwam eerst Craig naar buiten die onze tickets signeerde. En een half uur later kwam Guy naar buiten (zo dronken als maar kan). Hij was echt verbaasd om ons te zien. Eerst kregen we een omhelzing en hij heeft een tijdje met ons staan praten en we mochten van zn whisky drinken omdat hij ons zo zielig vond.
Hij heeft ook onze spullen gesigneerd en we kregen ook allemaal een tweede omhelzing en een zoen op de wang.![]()
Dat laatste is uiteraard correct.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zit toch op Fok? Dan ben je een autistische technerd met een lul van > 30cm....
gaaaaafquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geweldig!
Mijn medegangers en ik besloten om bij de stagedoor te wachten op de band en na 2 uur ofzo kwam eerst Craig naar buiten die onze tickets signeerde. En een half uur later kwam Guy naar buiten (zo dronken als maar kan). Hij was echt verbaasd om ons te zien. Eerst kregen we een omhelzing en hij heeft een tijdje met ons staan praten en we mochten van zn whisky drinken omdat hij ons zo zielig vond.
Hij heeft ook onze spullen gesigneerd en we kregen ook allemaal een tweede omhelzing en een zoen op de wang.![]()
Je weet het nu voor de volgende keerquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja verdomme, dat had ik gisteravond moeten weten.
gaaaaf!!!quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geweldig!
Dat dan weer wel. Waarvoor dank.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je weet het nu voor de volgende keer
Coolquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |