Vrouwen: man moet zittend plassenquote:Brekend nieuws van uit Hilversum vandaag. Uit onderzoek van EenVandaag onder hun eigen opiniepanel blijkt dat 15% van de ondervraagde vrouwen liever heeft dat haar vriend of man zittend plast. Zittend plassen zou beter zijn voor de blaas van de man, een mooie bijkomstigheid zou dan zijn dat den vrouw minder schoon hoeft te maken.
Uit het onderzoek onder 16.000 mannen blijkt dat 43% wel eens gaat zitten op de pot. Zij doen dit omdat het comfortabeler is. Overigens maakt het voor de man wel uit of hij bijvoorbeeld thuis of op zijn werk is. Op zijn werk of in de kroeg zeikt de man liever de hele boel onder. Vermoedelijk omdat er urinoirs hangen. Een andere reden kan zijn dat de wildpisser 'het zelf toch niet schoon hoeft te maken'.
20% van de ondervraagde mannen geeft aan dat er thuis afspraken zijn gemaakt over de manier waarop er thuis geplast dient te worden. Grootste reden om als een echte man gewoon te blijven staan is dat het hen zo geleerd is of dat ze het eenmaal zo gewend zijn. Van de mannen die staand plassen zegt 38% het zeer vervelend te vinden als hun vrouw ze zou dwingen om te gaan zitten. Zelf zeggen ze dat dat overigens niets met hun mannelijkheid te maken heeft.
Dat vrouwen hypocriet zijn mag voor de lezer geen nieuws zijn. Eén op de vier vrouwen zegt een man die zittend plast toch minder mannelijk te vinden. In het onderzoek is niet gevraagd naar de positie waarin er gepoept wordt door de 16.000 mannen.
quote:In het onderzoek is niet gevraagd naar de positie waarin er gepoept wordt door de 16.000 mannen.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:25 schreef Prospos het volgende:
15% van de vrouwen moeten gewoon hun bek houden
quote:Zittend plassen zou beter zijn voor de blaas van de man, een mooie bijkomstigheid zou dan zijn dat den vrouw minder schoon hoeft te maken.
en weer terug naar het aanrecht!!!1111!!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:25 schreef Prospos het volgende:
100% van de vrouwen moeten gewoon hun bek houden
Ja, die smeren gewoon alles op de muren, waarom weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Terwijl de wc's voor de vrouwen altijd veel viezer schijnen te zijn.
Die weten niet hoe de kraantjes werkenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, die smeren gewoon alles op de muren, waarom weet ik ook niet.
Dat dus, rare (topic)titel ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:49 schreef erodome het volgende:
Dus 85% boeit het helemaal niets hoe de man plast? Dat klinkt een stuk beter, kortom, die 15% zijn gewoon zeurmutsen.
Smeer jij het wel eens op de muren?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:19 schreef Karina het volgende:
Als ik een man was en mijn vrouw zei 'je MOET' zitten zou ik het juist niet doen.
Overigens komt de TT niet overeen met het artikeltje, daar staat dat vrouwen het liever willen, niet dat hun man het moet.
Brekend nieuws?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vrouwen: man moet zittend plassen
Nee nooit behoefte aan gehad. Heb weleens in een dameswc gezien dat er bloed op de deur zatquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Smeer jij het wel eens op de muren?
15 95% van de vrouwen moeten gewoon hun bek houden
Ik moest ineens denken aan die user die een ambulance icoontje had. Wie was dat ook alweer en waar is hij? Al lang niet meer gezienquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hurken vind ik zelf onwijs oncomfortabel. Mijn benen gaan dan slapenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:04 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Plassen doe je staand en schijten doe je hurkend.
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee wie dat was. Zulks lang geleden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik moest ineens denken aan die user die een ambulance icoontje had. Wie was dat ook alweer en waar is hij? Al lang niet meer gezien
Leer goede squatform. Als een oostblokker:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:24 schreef totalvamp het volgende:
[..]
hurken vind ik zelf onwijs oncomfortabel. Mijn benen gaan dan slapen
Ik zit altijd op de plee, hoef ik geen rekening te houden dat ik mis pis.
Moet je een keertje in Frankrijk naar de plee gaan, langs de snelweg bijvoorbeeld. Hurkend boven een gatquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:24 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dit, telegraaf TTquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:25 schreef HPLC het volgende:
Beetje rare titel als het maar 15% betreft.
Je hebt mannen die schaamteloos staand pissen met de bril omlaag terwijl de deur nog wagenwijd open staat.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
ik vraag me af hoe de vrouwen dit controleren?
Je poep glijdt er in één keer uit als je hurkt, de positie hoef je niet lang aan te houden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:24 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat mensen die hoaxers van het fopprogramma Tweevandaag Eenvandaag nog serieus nemen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kwestie van slechte techniek. Als je met de ronding van de pot mee pist i.p.v. loodrecht is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
. Geen man die het in zijn hoofd haalt om dat te doen, in het bijzijn van andere mannen, maar laten we eerlijk zijn, iedere man die wel eens staand heeft geurineerd op het moment dat hij een korte broek aan had (sporten, zomer) weet waarom staand pissen niet op een hygiënische wijze kan.
Moet je ook gewoon staand doen, laat je niet kennen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:23 schreef Moccie het volgende:
Ik ga alleen zitten omdat ik moet poepen.
ditquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:25 schreef Prospos het volgende:
De meeste fokkers moeten weten dat het niet zo spettert bij een gering hoogteverschil, en dat zittend plassen veel onhygienischer is omdat je dan met je eikel in het water hangt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:34 schreef quo_ het volgende:
[..]
Kwestie van slechte techniek. Als je met de ronding van de pot mee pist i.p.v. loodrecht is er niks aan de hand.
Hurken? Ik ben geen koelie.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:04 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Plassen doe je staand en schijten doe je hurkend.
[ afbeelding ]
Probeer het eens wanneer je enkel een korte broek draagt en laat het resultaat weten. Niet liegen over je bevindingen hè.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:34 schreef quo_ het volgende:
[..]
Kwestie van slechte techniek. Als je met de ronding van de pot mee pist i.p.v. loodrecht is er niks aan de hand.
Alle hoogopgeleide mannen zijn geen echte man. Fascinerend!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:18 schreef Buschetta het volgende:
HOAX!!! echte mannen pissen nauwelijk maar zweten 99% van het vocht uit gedurende de dag door hun harde werken!!!!
Uitzondering natuurlijk als er bier consumeerd wordt maar dat zal veelal in de kroeg zijn.
Precies.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De meeste fokkers moeten weten dat het niet zo spettert bij een gering hoogteverschil, en dat zittend plassen veel onhygienischer is omdat je dan met je eikel in het water hangt.
Jij urineert in de squathouding?quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De meeste fokkers moeten weten dat het niet zo spettert bij een gering hoogteverschil
Je snapt de grap niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij urineert in de squathouding?![]()
Het hoogteverschil is groot genoeg!
Eh, in eerste instantie had ik die niet gezien. Nu wel. Ik ben te braaf.quote:
Ik weiger dit soort regeltjes. Mijn vrouw heeft dat inmiddels wel opgegeven. En over zittend plassen is ze nog nooi tbegonnen. Geef ze een vinger... en ze nemen je arm.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:16 schreef sp3c het volgende:
bij de man thuis = staand
bij de vrouw thuis = zittend
gezamelijk huis = regeltjes
extreem hoge nood is de uitzondering op elke regel want dan is alles geoorloofd
Echte mannen werken in de mijnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Alle hoogopgeleide mannen zijn geen echte man. Fascinerend!
Die conclusie slaat echt nergens op. Die 15% die vindt dat de man zittend moet plassen kan heel goed een andere groep zijn dan de 25% die vindt dat ze dan minder mannelijk zijn.quote:15% van de ondervraagde vrouwen liever heeft dat haar vriend of man zittend plast.
(..)
Dat vrouwen hypocriet zijn mag voor de lezer geen nieuws zijn. Eén op de vier vrouwen zegt een man die zittend plast toch minder mannelijk te vinden.
Het is van het fopprogramma Eenvandaag.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die conclusie slaat echt nergens op. Die 15% die vindt dat de man zittend moet plassen kan heel goed een andere groep zijn dan de 25% die vindt dat ze dan minder mannelijk zijn.
Geen poeptuit bezitten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:23 schreef Moccie het volgende:
Ik ga alleen zitten omdat ik moet poepen.
Als wij willen kunnen we dat ook hoor!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:12 schreef MakkieR het volgende:
Vrouwen zijn gewoon jaloers dat wij onze naam kunnen piesen in de sneeuw
Waarom zou je dat willenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:12 schreef MakkieR het volgende:
Territorium.quote:
En vrouwen allemaal teefjes?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:16 schreef Karina het volgende:
Ah mannen zijn dus TOCH allemaal honden...
Precies.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:30 schreef Karina het volgende:
Bitches noemen ze dat toch tegenwoordig
Dit doe ik altijd zo en beschouw ik als een effectieve en schone manier om mijn blaas te ledigen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:03 schreef vaarsuvius het volgende:
Daarom: in de wasbak plassen. Die is op penis hoogte, dus geen spetters . daarna even poetsen en spoelen, (kan je meteen je handen wassen) en klaar.
Brrrrrrrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:50 schreef Beauke het volgende:
[..]
Als wij willen kunnen we dat ook hoor!
Ja, ja, de 30 cm he.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De meeste fokkers moeten weten dat het niet zo spettert bij een gering hoogteverschil, en dat zittend plassen veel onhygienischer is omdat je dan met je eikel in het water hangt.
Het is niet dat ik dit wil, maar het is dat ik het kan, een leuke bijkomstigheid als je als man bent geboren. ( dat ik hier nog serieus op in ga hahaquote:
spiegeltje erbij?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:50 schreef Beauke het volgende:
[..]
Als wij willen kunnen we dat ook hoor!
Nu nog zonder jouw urine achter te laten op de vloer en de muren.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:21 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het is niet dat ik dit wil, maar het is dat ik het kan, een leuke bijkomstigheid als je als man bent geboren. ( dat ik hier nog serieus op in ga haha)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat best graag doe, schrijven in de sneeuw.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:12 schreef MakkieR het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |