abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2015 @ 12:24:23 #61
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_149535344
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:04 schreef Lhyanna het volgende:
Misschien omdat mensen het beu zijn om hun verhaal 100x te doen. Dat geroep in dit topic komt natuurlijk niet omdat dit de eerste keer is dat deze maatregelen ter spraken komen.
Gelukkig gaat de politiek er anders mee om :)
quote:
De overheid mag ongericht gaan tappen.
Leg mij eens uit wat dat precies betekend?
quote:
Gelukkig sta ik daar niet alleen in. Jammer genoeg, voor mij dan, blijkbaar vind jij het prima, is deze groep nog niet groot genoeg.
Ik heb nog geen bezwaarlijke punten langs zien komen.
quote:
Ze vragen het aan de rechter, die spreekt in mijn belang. Sterker nog, ik heb liever dat een rechter zegt dat het niet mag, dan dat ik het tot in den treure moet herhalen. En ik ben blij dat mijn buren niet naar binnen kijken, maar nog veel blijer dat de overheid niet ongevraagd naar binnen mag. Niet dat ik op een strafbaar feit te betrappen ben, maar echt veilig ga ik me ook niet voelen door zo maar iemand preventief over de vloer te krijgen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:05 schreef Red_85 het volgende:
Sic, het heeft geen enkel nut. Helemaal niets. Echte kwaadwillenden gaan lekker via een andere wijze communiceren of maken gebruik van anoniem dataverkeer.
Waarom is de noninfo dan zo belangrijk als het zijn doel mist. Politiek weet niets van waar ze het over hebben.
De kans dat het nu wél succesvol is, is groter dan wanneer de overheid aan jou toestemming moet vragen of ze jouw internet gegevens in mogen zien. ;)

Bovendien is niet elke crimineel altijd een crimineel met voorbedachte rade.

Niet elke crimineel is slim genoeg om te weten hoe hij een VPN fatsoenlijk instelt. etc. Je zou denken dat criminelen ook geen criminele zaken over de telefoon bespreken omdat die afgetapt (kunnen) worden. Zijn er toch verbazend veel gepakt op die manier. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 12:34:04 #62
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_149535577
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:03 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ik wens ze er veel plezier mee :s)
Tot je geen verzekering meer af kan sluiten door iets wat in jouw dossiertje staat.
pi_149535586
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:03 schreef Scorpie het volgende:
Alles versleutelen dus
En is al niet opgeroepen om ook dat strafbaar te stellen? :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_149535597
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:24 schreef SicSicSics het volgende:

De kans dat het nu wél succesvol is, is groter dan wanneer de overheid aan jou toestemming moet vragen of ze jouw internet gegevens in mogen zien. ;)

Niet elke crimineel is slim genoeg om te weten hoe hij een VPN fatsoenlijk instelt. etc. Je zou denken dat criminelen ook geen criminele zaken over de telefoon bespreken omdat die afgetapt (kunnen) worden. Zijn er toch verbazend veel gepakt op die manier. ;)
En niet iedere burger die zich wel druk maakt om zijn privacy, is meteen verdacht. Meen me nog een verhaal te herinneren van een gezin wat gebruik maakte van allerlei technische mogelijkheden om te ontsnappen aan reclame voor babyspullen. Die werden ook ineens verdacht. Daar ga je dan, met je schijnveiligheid.

Deze regelgeving is natuurlijk bedoelt om criminelen op te sporen. Het heeft echter de vervelende bijwerking om iedere burger die zich afwijkend gedraagt, als verdachte aan te merken. Ik hou daar niet zo van. 100% veiligheid is toch niet te garanderen, liever dan dat ze de vrijheid niet aantasten en meer moeite moeten doen om criminelen op te sporen. Laat ze daar hun geld maar aan besteden.
  Moderator dinsdag 10 februari 2015 @ 12:42:54 #65
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_149535780
De echte politiestaten van bijvoorbeeld het oude Oostblok hadden minder camera's en afluister- / meeleestechnieken dan de huidige 'rechtstaten'.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 13:16:35 #66
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_149536601
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:42 schreef UIO_AMS het volgende:
De echte politiestaten van bijvoorbeeld het oude Oostblok hadden minder camera's en afluister- / meeleestechnieken dan de huidige 'rechtstaten'.
Onjuist. En het grote verschil is ook wat ze er mee deden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_149536805
Echt ongelofelijk dat we dit slikken. :')

We moeten massaal overstappen naar VPN's of browsen met Tor.
pi_149536876
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Onjuist. En het grote verschil is ook wat ze er mee deden.
Onjuist? Lol. Waar haal je het vandaan.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 13:42:00 #69
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149537333
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:04 schreef zarGon het volgende:

• Private Internet Acces.
Ah die heb ik al een tijdje O+. Nu nog instellen op mijn modem of zo :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 10 februari 2015 @ 14:03:06 #70
116015 SicSicSics
pi_149537933
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:35 schreef Lhyanna het volgende:
En niet iedere burger die zich wel druk maakt om zijn privacy, is meteen verdacht.
Dat zegt ook niemand.
quote:
Meen me nog een verhaal te herinneren van een gezin wat gebruik maakte van allerlei technische mogelijkheden om te ontsnappen aan reclame voor babyspullen. Die werden ook ineens verdacht. Daar ga je dan, met je schijnveiligheid.
Dat zijn uitzonderingen op de regel en anders moet je je regelgeving aanpassen. Gelukkig doen we dat ook in Nederland. Nogmaals, kritiek hebben prima! Je kunt zelfs meepraten over de invulling van dit soort wet- en regelgeving, als je je aansluit bij een consumentenorganisatie of een expert bent op dit gebied. Zo zijn wij in Nederland.

Ongefundeerd schreeuwen dat het er hier erger aan toe gaat dan in de DDR is ergerlijk. Kwalijk. Voegt niets toe aan de discussie of de standpunten.
quote:
Deze regelgeving is natuurlijk bedoelt om criminelen op te sporen. Het heeft echter de vervelende bijwerking om iedere burger die zich afwijkend gedraagt, als verdachte aan te merken. Ik hou daar niet zo van. 100% veiligheid is toch niet te garanderen, liever dan dat ze de vrijheid niet aantasten en meer moeite moeten doen om criminelen op te sporen. Laat ze daar hun geld maar aan besteden.
Ben ik met je eens. En als dat inderdaad een consequentie is, dan moeten we er nog eens goed over nadenken. Daar moeten we in ieder geval omzichtig mee omgaan.

Het duurt trouwens wel even voor ze bij 'personen' zijn in de huidige werkwijze. En ik begrijp dat de minister toestemming geeft voor het wel/ niet verzamelen. Dat zou ik wel apart vinden. Dat de minister dat bepaalt en niet een rechter... maar misschien mis ik iets.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_149539156
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:24 schreef SicSicSics het volgende:
De kans dat het nu wél succesvol is, is groter dan wanneer de overheid aan jou toestemming moet vragen of ze jouw internet gegevens in mogen zien.

En? Wat moeten ze er mee dan? Ze horen met een geldige reden te komen om die info te willen. Niet dat het voor het oprapen ligt. Zoals ze willen.
Bewijslast is dan andersom. Jij moet bewijzen dat je onschuldig bent, in plaats van dat de overheid moet bewijzen dat je schuldig bent.

Wereld van verschil en typisch dictatoriaal wantrouwend gedrag.
quote:
Daarom is het juist gevaarlijk. Stel je doet iets per ongeluk, bewijs maar dat het per ongeluk gegaan is.
quote:
Niet elke crimineel is slim genoeg om te weten hoe hij een VPN fatsoenlijk instelt. etc. Je zou denken dat criminelen ook geen criminele zaken over de telefoon bespreken omdat die afgetapt (kunnen) worden. Zijn er toch verbazend veel gepakt op die manier.
Die worden ook steeds slimmer. Treft zijn doel niet.
Derhalve onzin maatregel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_149539376
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik lig er niet wakker van. Heb ook niks te verbergen trouwens :).
Dat je nu niets te verbergen hebt kan je niet weten, simpel voorbeeld, stel dat men over 30 jaar vind dat mensen op FOK dood moeten omdat ze inferieur zijn, dan ga jij dat niet meer met terugwerkende kracht fixen. Bovendien gaat privacy helemaal niet over verbergen, maar over het recht op je eigen data, hoe onschuldig dato ook moge zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_149539961
https://www.privateinternetaccess.com/

Ziet er wel aardig uit. Meer mensen ervaringen mee?
  dinsdag 10 februari 2015 @ 15:12:56 #74
116015 SicSicSics
pi_149540003
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:44 schreef Red_85 het volgende:
En? Wat moeten ze er mee dan? Ze horen met een geldige reden te komen om die info te willen. Niet dat het voor het oprapen ligt. Zoals ze willen.
Dat is de nuance die nu nog ontbreekt, of in ieder geval niet duidelijk is voor mij. Is het de rechter die bepaalt wat ze op mogen rapen of is het de minister.

Bij beiden moeten ze overigen met 'een geldige reden' aankloppen, dus ik snap niet zo goed waar je je druk om maakt.
quote:
Bewijslast is dan andersom. Jij moet bewijzen dat je onschuldig bent, in plaats van dat de overheid moet bewijzen dat je schuldig bent.
Jij hoeft nog helemaal niets. :N
quote:
Wereld van verschil en typisch dictatoriaal wantrouwend gedrag.
Mwoah...
quote:
Daarom is het juist gevaarlijk. Stel je doet iets per ongeluk, bewijs maar dat het per ongeluk gegaan is.
Per ongeluk de wet breken is nog steeds strafbaar. Tenminste, 'Ik dacht dat ik hier 130 mocht.' is ook geen reden om geen boete te krijgen voor te hard rijden. ;)
quote:
Die worden ook steeds slimmer. Treft zijn doel niet.
Derhalve onzin maatregel.
Dat kun je nu nog helemaal niet (zo stellig) zeggen.
Fine, fuck you then!
pi_149541473
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:12 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat is de nuance die nu nog ontbreekt, of in ieder geval niet duidelijk is voor mij. Is het de rechter die bepaalt wat ze op mogen rapen of is het de minister.

Bij beiden moeten ze overigen met 'een geldige reden' aankloppen, dus ik snap niet zo goed waar je je druk om maakt.

Lees eens:
quote:
steunen plannen van het kabinet om de geheime diensten ongericht te laten struinen in data die over kabels wordt verzonden.
quote:
[..]

Jij hoeft nog helemaal niets. :N
De mogelijkheden worden ontwikkeld. En waar de mogelijkheid is, wordt het uitgevoerd. Heeft Snowden ons geleerd.
quote:
[..]

Mwoah...

[..]

Per ongeluk de wet breken is nog steeds strafbaar. Tenminste, 'Ik dacht dat ik hier 130 mocht.' is ook geen reden om geen boete te krijgen voor te hard rijden. ;)
Vrees dat het hier om even iets anders gaat dan of je te hard rijdt of niet. Appels en peren, zelfde principe (fruit), totaal andere smaak.
quote:
[..]

Dat kun je nu nog helemaal niet (zo stellig) zeggen.
Nee? Een mafiosi bespreekt ook nauwelijks nog iets per telefoon, terwijl dat vroegah heel gebruikelijk was. Trek die lijn eens door en kijk eens wat over blijft.

Waarom heb jij zoveel vertrouwen in een overheid die dit soort dingen wil doordrukken? Je zou hier per definitie juist wantrouwend tegenover moeten staan.
Zeker als je ziet van Snowden allemaal ons geleerd heeft en welke wegen de laatste jaren worden bewandeld. Ongericht struinen geeft mogelijkheid tot verdere maatregelen en inperking van vrijheden, je hoort daar per definitie tegen te wantrouwen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_149541515
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Onzin, iedereen heeft wat te verbergen.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:28:04 #77
116015 SicSicSics
pi_149542309
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:03 schreef Red_85 het volgende:
Lees eens:
Weet jij exact wat dit inhoudt? Ik niet namelijk. Leg mij eens uit wat dat betekend? :)

quote:
De mogelijkheden worden ontwikkeld. En waar de mogelijkheid is, wordt het uitgevoerd. Heeft Snowden ons geleerd.
Heeft Snowden ons geleerd dat je jouw onschuld moet bewijzen?
quote:
Vrees dat het hier om even iets anders gaat dan of je te hard rijdt of niet. Appels en peren, zelfde principe (fruit), totaal andere smaak.
My bad. Ik denk te simpel denk ik. Wat overigens niets afdoet aan 'Per ongeluk de wet breken is nog steeds strafbaar.' overigens.

quote:
Nee? Een mafiosi bespreekt ook nauwelijks nog iets per telefoon, terwijl dat vroegah heel gebruikelijk was. Trek die lijn eens door en kijk eens wat over blijft.
Aannames. Doorgetrokken naar nog meer aannames en speculaties. :) Bovendien ga je er hier vanuit dat elke crimineel op 'mafioso' niveau handelt. Dat doet het gros niet.

Bonuslink:
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)aar-cel-voor-kopstuk

Dat is de digitale generatie! O+ _O-
quote:
Waarom heb jij zoveel vertrouwen in een overheid die dit soort dingen wil doordrukken? Je zou hier per definitie juist wantrouwend tegenover moeten staan.
Dat sta ik, maar waarom is het meeste wantrouwen gebaseerd op onderbuik en aannames? Gepaard met krachttermen die lekker klinken, maar totaal onzinnig zijn en de discussie onmogelijk maken.
quote:
Zeker als je ziet van Snowden allemaal ons geleerd heeft en welke wegen de laatste jaren worden bewandeld. Ongericht struinen geeft mogelijkheid tot verdere maatregelen en inperking van vrijheden, je hoort daar per definitie tegen te wantrouwen.
Iemand die mij verteld wat ik moet doen, daar heb ik ook een natuurlijk aversie tegen. :)
Fine, fuck you then!
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:45:11 #78
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149542893
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:11 schreef robin007bond het volgende:
https://www.privateinternetaccess.com/

Ziet er wel aardig uit. Meer mensen ervaringen mee?
Ja. Qua gebruikersgemak is het geweldig. je kan het op meerdere manieren opzetten, ze hebben ook een installatie client voor je maar die hoef je niet te gebruiken (kan ook handmatig en volledig binnen Windows), veel uitleg over andere apparaten (Android, IOS etc en Linux en ga zo maar door)

En normaal gedrag gaat even snel als zonder VPN, downloads zullen wel wat trager gaan maar alsnog meerdere Mb's per seconden en wordt niet afgeknepen oid.
Vrijheid
pi_149543113
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:45 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja. Qua gebruikersgemak is het geweldig. je kan het op meerdere manieren opzetten, ze hebben ook een installatie client voor je maar die hoef je niet te gebruiken (kan ook handmatig en volledig binnen Windows), veel uitleg over andere apparaten (Android, IOS etc en Linux en ga zo maar door)

En normaal gedrag gaat even snel als zonder VPN, downloads zullen wel wat trager gaan maar alsnog meerdere Mb's per seconden en wordt niet afgeknepen oid.
Oh dat is wel heel netjes. :)
  dinsdag 10 februari 2015 @ 17:25:23 #80
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_149544115
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:26 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

Onjuist? Lol. Waar haal je het vandaan.
Beetje opletten bij geschiedenis.
pi_149545287
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:08 schreef AchJa het volgende:

[..]

Yup, heb hem ook. Goeie provider.
Heeft dat nog invloed op je snelheid eigenlijk?
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:14:07 #83
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149545360
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Onzin, iedereen heeft wat te verbergen.
Klopt. En je weet nooit welke partijen er over 4 coalities mogen regeren, en wat de normen en waarden van deze partijen zullen zijn.
Maar diep van binnen lach ik.
pi_149545378
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Bij gewoon sufen, mailen, fokken etc. niet merkbaar. Bij downloaden scheelt het bij mij iets maar niet veel. Ik download dan met 55mbit ipv 60 ongeveer. Maar dat is op de NAS, Openvpn vraagt wat meer van je processor.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:17:09 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149545423
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat altijd maar ze hebben goede vpn pijpen aangelegd iig.
https://www.privateinternetaccess.com/pages/network/
Vrijheid
pi_149545453
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:34 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

[..]

Ah da's handig :)
Zouden jullie mij dan even je bankgegevens kunnen DM'en ?
En als je dan toch bezig bent, je digiD info kan ook handig zijn :)
BTW dat ene meisje waarmee je op whatsapp aan het praten bent, stuurt al naaktpics
naar een andere guy, dus je kan beter op zoek gaan naar iemand anders ;)
Overheid heeft deze gegevens allemaal allang :? Zou iets heel anders zijn als JIJ ons ging aftappen.

Vind het alleen maar goed, kunnen ze terrorisme beter aanpakken *O*
blablablabla
pi_149545482
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat altijd maar ze hebben goede vpn pijpen aangelegd iig.
https://www.privateinternetaccess.com/pages/network/
Pijpen?

Pijpuhhhh!! *O*
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:21:17 #88
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149545514
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Overheid heeft deze gegevens allemaal allang :?

Ja, 1 dode door moslimterrorisme in onze geschiedenis is een hele goede aanleiding om onze privacy in te leveren.
pi_149545570
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:22 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja, en alle huizen doorzoeken levert misschien ook wel een drugsdealer op... :')
Alsof ze de capaciteit en interesse hebben om elk digitaal contact te monitoren :')
Zal wel alleen zijn bij figuren die ze al ergens van verdenken ;)
blablablabla
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:23:25 #91
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_149545573
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:18 schreef Elan het volgende:

Naïeve muts...
pi_149545610
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:23 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Naïeve muts...
Want?
Welk risico loop ik (concreet) door deze maatregel?
blablablabla
pi_149545616
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Alsof ze de capaciteit en interesse hebben om elk digitaal contact te monitoren :')
Wat begrijp jij niet aan "ongericht tappen" ?
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:25:09 #94
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149545624
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Manipuleren van gegevens is ook mogelijk zei mijn heldin Marianne Thieme onlangs in de tweede kamer. Dus dan zou iedereen genaaid kunnen worden.

Maar: de terroristen doen het in hun broek _O-
pi_149545683
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:24 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat begrijp jij niet aan "ongericht tappen" ?
Ja want "ongericht" is het zelfde als "alles" monitoren man man :') .
blablablabla
pi_149545744
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja want "ongericht" is het zelfde als "alles" monitoren man man :') .
Uh ja, het is een sleepnet methode. Een soort van alle briefpost openmaken en we kijken wel of we wat verkeerds tegenkomen.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:31:29 #97
136343 BasEnAad
pi_149545812
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Want?
Welk risico loop ik (concreet) door deze maatregel?
Het zet de poort naar een politiestaat wijd open. Een staat waarin de overheid bepaalt wat goede en foute meningen zijn, wat je wel en niet mag doen en vinden. Het zal niet de eerste keer zijn als dat grandioos uit de hand loopt.

Dit heeft niks met terrorisme te maken maar met onderdrukking van het volk. Bovendien is de aanname die je doet over dat meer screenen minder terrorisme betekent discutabel en niet onderbouwd. Het is een veel te zware maatregel. Maar ja, zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten. Je leert de overheid wel kennen.
pi_149545821
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:28 schreef AchJa het volgende:

[..]

Uh ja, het is een sleepnet methode. Een soort van alle briefpost openmaken en we kijken wel of we wat verkeerds tegenkomen.
Ze zullen wel filteren op bepaalde codewoorden oid, nogmaals de capaciteit om ook maar 0,1% van het digitale verkeer daadwerkelijk inhoudelijk te gaan bekijken ontbreekt.
blablablabla
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:33:04 #99
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_149545870
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:28 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nog onnauwkeuriger dan dat. Veel mensen snappen het idee van big data niet zo geloof ik.

Waaronder de originele OP, maar die heeft wel vaker bewezen nergens kaas van gegeten te hebben.
pi_149545913
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:31 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Je leert de overheid wel kennen.
Ben je dan rijkelijk laat mee, gerichte taps mochten net als draadloos ongericht tappen al met al zal er dus in de praktijk weinig veranderen.

Of doe jij je gesprekken en mailtjes altijd bewust bedraad verzenden? :P
blablablabla
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:37:25 #101
136343 BasEnAad
pi_149545998
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:34 schreef Elan het volgende:

[..]

Ben je dan rijkelijk laat mee, gerichte taps mochten net als draadloos ongericht tappen al met al zal er dus in de praktijk weinig veranderen.

Of doe jij je gesprekken en mailtjes altijd bewust bedraad verzenden? :P
Omdat de praktijk al klote is, laten we het maar helemaal varen?
Echt waar, je hele redenatie klopt constant van geen kant en zit vol met onjuiste aannames. Wie is in godsnaam de overheid om in mijn gegevens te gluren? Het zijn mijn gegevens en ik wil het niet, daar hoef ik niet eens verantwoording voor af te leggen.
pi_149546063
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:37 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Omdat de praktijk al klote is, laten we het maar helemaal varen?
Echt waar, je hele redenatie klopt constant van geen kant en zit vol met onjuiste aannames. Wie is in godsnaam de overheid om in mijn gegevens te gluren? Het zijn mijn gegevens en ik wil het niet, daar hoef ik niet eens verantwoording voor af te leggen.
De overheid weet alles al van je waar maak je je druk over.
EPD, RIDW, DigiD noem het maar op, verhuis dan naar buitenland als je dat niet wil, moet je wel goed zoeken naar een geschikt land want tegenwoordig checken ze overal. .
blablablabla
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:39:46 #103
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_149546072
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:33 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nog onnauwkeuriger dan dat. Veel mensen snappen het idee van big data niet zo geloof ik.

Waaronder de originele OP, maar die heeft wel vaker bewezen nergens kaas van gegeten te hebben.
Ja jammer is dat. Maar ach, tegen de tijd dat de "ik heb toch niks te verbergen" goegemeente erachter komt dat het toch niet zo'n goed plan bleek te zijn is men rijkelijk te laat.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:40:09 #104
136343 BasEnAad
pi_149546085
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:39 schreef Elan het volgende:

[..]

EPD, RIDW, DigiD noem het maar op, verhuis dan naar buitenland als je dat niet wil, moet je wel goed zoeken naar een geschikt land want tegenwoordig checken ze overal. .
Je kan ook al niet lezen.
Dat het al zover is, wil nog niet zeggen dat het wel prima is.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:40:36 #105
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149546100
quote:

[..]

In Frankrijk heeft dat ook erg goed gewerkt, hebben we begin januari gezien.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:40:43 #106
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_149546105
quote:

[..]

Jij springt ook in de sloot omdat je toch al nat geregend bent?
pi_149546120
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:40 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Je kan ook al niet lezen.
Dat het al zover is, wil nog niet zeggen dat het wel prima is.
Mag jij vinden hoor maar je doet er toch niks aan he. Behalve het veroordelen op FOK! :')
blablablabla
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:42:13 #108
136343 BasEnAad
pi_149546146
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Mag jij vinden hoor maar je doet er toch niks aan he. Behalve het veroordelen op FOK! :')
Inderdaad, echt onzin al die tekst op FOK! laten we alles maar gewoon leeg laten. En meningen, ook zoiets, bah!!
pi_149546149
quote:
Ik heb ook niets te verbergen, maar dat hoeft niemand te weten
pi_149546158
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:40 schreef AchJa het volgende:

[..]

Jij springt ook in de sloot omdat je toch al nat geregend bent?
Krijgen we dit weer :')
Ik begrijp dat spastische ageren niet van mensen, je weet toch dat het gaat gebeuren waarom conformeer je je niet gewoon.

Kennelijk boeit het de meeste mensen ook geen malle moer (of zijn die dom in jullie ogen) anders stond zo'n Piratenpartij met die geile Ancilla wel op 50 zetels inmiddels.
blablablabla
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:43:17 #111
136343 BasEnAad
pi_149546179
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik begrijp dat spastische ageren niet van mensen, je weet toch dat het gaat gebeuren waarom conformeer je je niet gewoon.

Kennelijk boeit het de meeste mensen ook geen malle moer (of zijn die dom in jullie ogen) anders stond zo'n Piratenpartij met die geile Ancilla wel op 50 zetels inmiddels.
Oke, je bent een trol, leuk geweest.
pi_149546193
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:42 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Inderdaad, echt onzin al die tekst op FOK! laten we alles maar gewoon leeg laten. En meningen, ook zoiets, bah!!
Zeg niet dat het onzin is wat je zegt, maar begrijp de stress niet zo goed bij je.
De hele filosofie van een overheid met respect voor privacy heb ik 20 jaar geleden al laten varen.
blablablabla
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:43:52 #113
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149546204
quote:

[..]

Je komt behoorlijk dom over inderdaad. Gelukkig doe je er inderdaad geen moeite voor dat te verbergen ;)
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:44:11 #114
136343 BasEnAad
pi_149546214
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Zeg niet dat het onzin is wat je zegt, maar begrijp de stress niet zo goed bij je.
De hele filosofie van een overheid met respect voor privacy heb ik 20 jaar geleden al laten varen.
Wat moeten we hier dan wel zeggen?
pi_149546227
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:43 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Oke, je bent een trol, leuk geweest.
Gast er is geen woord gelogen van, niemand boeit die taps. En de mensen die het wel boeit kunnen kennelijk geen vuist maken dus voert DH de maatregelen toch wel door :')

Welkom in de democratie.
blablablabla
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:45:21 #116
136343 BasEnAad
pi_149546249
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Gast er is geen woord gelogen van, niemand boeit die taps. En de mensen die het wel boeit kunnen kennelijk geen vuist maken dus voert DH de maatregelen toch wel door :')
Je lult erlangs.
pi_149546262
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Je komt behoorlijk dom over inderdaad. Gelukkig doe je er inderdaad geen moeite voor dat te verbergen ;)
Ik verlaag me in elk geval niet tot persoonlijke aanvallen zoals jij hier doet.
Over dom gedrag gesproken.
blablablabla
pi_149546295
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:45 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Je lult erlangs.
Nee jij wil je niet conformeren omdat je spoken ziet.
Kennelijk vinden mensen, of in elk geval een meerderheid onze veiligheid belangrijker dan privacy, zo moeilijk is het allemaal niet.
blablablabla
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:47:26 #119
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149546317
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik verlaag me in elk geval niet tot persoonlijke aanvallen zoals jij hier doet.
Over dom gedrag gesproken.
Gaf alleen antwoord op je vraag, als je een multiple choice vraag stelt en ik geef het antwoord dat je niet prettig vindt, is dat geen persoonlijke aanval.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:49:04 #120
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_149546368
quote:

[..]

Dus we moeten het allemaal maar goed vinden?

Anyway, door de kikker en pan methode krijg je idd reacties zoals jij nu geeft.

Als men twintig jaar geleden in 1 keer alle maatregelen die nu "normaal" zijn had ingevoerd had men Den Haag platgebrand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')