abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:13:34 #241
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149552053
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:49 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik snap niet goed dat Bertie, haarzelf kennende, niet wat activiteiten bedacht heeft. Met zijn 4'en een mega tig gangen-diner maken, alles vers halen op de markt, met zijn allen. De hele middag in de keuken klooien. Of het eten nu slaagt of niet, samen wat bezig. Na het eten met zijn 4en die hond uitlaten. Diep het bos in. Dan 4 flessen wijn op tafel en Hints, Pictonaire of ander melig actief spel spelen. Dan merk je vanzelf een klik, kun je als je met zijn 2 over bent wel praten over er meer is. Onmogelijk dat in een dag of wat te achterhalen.
Frikandel of kroket?
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:21:44 #242
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149552328
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En eigenlijk hebben we ook nog nooit een spontane boerin gehad, bij BZV.
Dus voortaan geen vrouwen meer. Aan de andere kant: ongemakkelijke TV scoort wel.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149553072
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:21 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dus voortaan geen vrouwen meer. Aan de andere kant: ongemakkelijke TV scoort wel.
BZV is ook voor de mensen die juist niet kunnen scoren. Dus Bertie doet wel terecht mee :+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_149554416
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:49 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik snap niet goed dat Bertie, haarzelf kennende, niet wat activiteiten bedacht heeft. Met zijn 4'en een mega tig gangen-diner maken, alles vers halen op de markt, met zijn allen. De hele middag in de keuken klooien. Of het eten nu slaagt of niet, samen wat bezig. Na het eten met zijn 4en die hond uitlaten. Diep het bos in. Dan 4 flessen wijn op tafel en Hints, Pictonaire of ander melig actief spel spelen. Dan merk je vanzelf een klik, kun je als je met zijn 2 over bent wel praten over er meer is. Onmogelijk dat in een dag of wat te achterhalen.
Je bedoelt: "ik wil niet snappen .... mega tig gangen-diner maken". Je weet heel goed waarom ze dat niet op het programma gezet heeft.

Uiteraard begrijpt niemand waarom het bij haar zo in elkaar gezet is als we zagen: wel drie logees, maar blijkbaar geen eten in huis gehaald (mocht de vriezer niet geopend worden?) en geen activiteiten gepland. Schuren, akkers, dieren bekijken vallen daar ook onder. Er is genoeg te doen in en om het huis, zelf met 3 passieve gasten. Juist met passieve, zwijgzame BZV-gasten ga je dingen doen, desnoods (voor als je het niet gewend bent) geestdodende klussen als grote akker schoffelen. Dan heb je daarna aan tafel gelijk wat aanknoppingspunten om ergens over te praten.

En hoe zit het met de persoonlijk begeleider? Had Bertie er dan geen toegewezen gekregen?

Ik ben ervoor om boeren met autistische trekken uit te sluiten van deelname, want die worden alleen maar gigantisch te kakken gezet.

quote:
7s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:16 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor, maar er zijn dus blijkbaar mensen die 'een goed gesprek' in hun partner zoeken. En hoewel ik prima uren met mn vriendin kan tafelen en we non-stop in gesprek kunnen zijn, zou ik nooit een 'goed gesprek' zoeken. En als mijn vriendin dat wel had gezegd zouden we niet al zo lang samen zijn. (Niet dat een van ons die vraag ooit aan de ander gesteld heeft natuurlijk)
Je moet met elkaar kunnen praten.

Dat "een goed gesprek" is meestal ergens aan gekoppeld, bv. religie of wereld die ten onder gaat o.i.d. Dat kan evengoed met vrienden, familie, clubgenoten of wie ook en is niet aan een partner gebonden.

Theo is vermoedelijk het voorbeeld van een partner met wie je niet praten kan, maakt niet uit waarover. Hij zegt nog nooit een vrouw weggestuurd te hebben. Klopt, z'n samenwoonpartner is zelf vertrokken en we hebben nu een vermoeden waarom. Hij heeft dus een vrouw nodig die zoveel om handen heeft, dat een vriendelijke lach en grote betrouwbaarheid voldoende is, terwijl ze zelf positief tegenover het bedrijf staat, het huishouden doet, niet zanikt over zijn lange werktijden en gezellig meegaat naar de verjaardagen en spontane bezoekjes. Als dat voor beiden een win-winsituatie is, dan is de relatie geslaag.
pi_149559752
Wat een gezeur over goed gesprek. Dat is trouwens ook voor iedereen anders. De 1 wil het hebben over de situatie in de EU, de ander wil gewoon lekker de laatste aflevering van Voice of Holland bespreken.

Daar is niets mis mee, zoveel mensen, zoveel wensen om een cliché erin te gooien :)

Dus als Theo niet tegen moeilijke woorden kan, moet die niet voor zulke types gaan. Matcht ook niet, ze gaan alleen zich aan elkaar continu ergeren. Zij vindt hem te dom en hij voelt zich gekrenkt.

:)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_149560876
Vond vorige uitzending één van de mindere van dit seizoen.

Tom is gewoon een saaie knakker met een goed uiterlijk. Hij zegt goede gesprekken op prijs te stellen, maar hij is vooral oppervlakkig. Hij is verder wel aardig en er wordt af en toe gelachen. Dat is voor zijn meiden blijkbaar voldoende. Ik vind hem goed bij Rimke passen, ook een simpele, aardige meid met een goed uiterlijk. Leonie vind ik eigenlijk net iets te leuk voor Tom. Ze is net wat intelligenter. Denk dat dat op termijn wel zou gaan storen. Zie Tom geen lange relatie krijgen dankzij dit programma. Het is ook niet zo dat hij dit programma daadwerkelijk nodig heeft.

Bertie. Wat een doodsaaie boel op die boerderij. De verliefdheid bij Katherine en Esther moet wel heftig zijn. Anders knap je wel af op die saaie bedoening. Ze heeft autistische trekken. Maar het kan ook aan het programma liggen, je moet toch een beetje de gangmaker zijn met drie gasten op je erf. Daarnaast kan je de kracht van de montage niet onderschatten, de montage kan dingen uitvergroten, weglaten of in een andere context plaatsen.

Geert vind ik een viezerik. Hoe hij nu ook weer Ada op de mond kuste waar de anderen bij waren. En de vrouwen maar giechelen. Ik vind Mary een goede keus voor hem, kan zij lekker zijn huisje poetsen. Ada vind ik net iets te intelligent en stads voor Geert.

Jan vind ik ook maar een saaie. De meiden vinden dat hij humor heeft, nou ik zou geen enkel voorbeeld kunnen noemen.

Theo is een goede sul. Een saaie goedzak, hij zal wel voor Nancy kiezen. Aan tafel waren Nancy en Ria aan het praten met elkaar. Theo kwam er niet tussen. Dat past wel bij hoe we Theo continu zien, aan de andere kant is het ook hoe de montage werkt. Ze hebben mogelijk langer dan een uur aan tafel gezeten. In de montage kan je natuurlijk alle stukken dat hij er niet doorheen komt mooi achter elkaar zetten.

Er wordt van alles geknipt. Nog even terugkomend op Bertie

Neem nu deze video. We zien Bertie bij de snackbar, vervolgens bespreken de vrouwen aan de keukentafel dat ze meer willen. Daarna komt Bertie binnen en wordt er gegeten. Waarbij het gesprek weer uitermate oppervlakkig is.
http://boerzoektvrouw.kro(...)_vrouwen_willen_meer

De kijker die goed oplet ziet echter tijdens het gesprek tussen de vrouwen, een lichtblauwe patatzak op tafel liggen. Dit kan dus niet zo plaatsgevonden hebben. Of Bertie moet standaard wat patatzakken laten slingeren. Nog voordat ze naar de frituur gaat.

Toch geloof ik wel dat de boeren de productie natuurlijk de munitie geven. Geert is niet te knippen tot een verlegen, saaie kerel.

Ik vond vorige aflevering niet spectaculair, het mooiste zijn de afleveringen waarin iemand zich blootgeeft, en vervolgens het deksel op zijn neus krijgt. Een boer die zijn huis ontvlucht, of een boer die verdrietig kijkt terwijl de vrouwen vrolijk met elkaar dansen. Wat dat betreft is dit seizoen tot nu toe saai, en deze aflevering helemaal. Al denk ik wel dat er nog het één en ander komt.
pi_149566129
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 01:36 schreef luxerobots het volgende:
Vond vorige uitzending één van de mindere van dit seizoen.

Tom is gewoon een saaie knakker met een goed uiterlijk. Hij zegt goede gesprekken op prijs te stellen, maar hij is vooral oppervlakkig. Hij is verder wel aardig en er wordt af en toe gelachen. Dat is voor zijn meiden blijkbaar voldoende. Ik vind hem goed bij Rimke passen, ook een simpele, aardige meid met een goed uiterlijk. Leonie vind ik eigenlijk net iets te leuk voor Tom. Ze is net wat intelligenter. Denk dat dat op termijn wel zou gaan storen. Zie Tom geen lange relatie krijgen dankzij dit programma. Het is ook niet zo dat hij dit programma daadwerkelijk nodig heeft.
Ik denk dat dit ook het beste is voor Tom. Rimke en Tom zijn allebei lekker makkelijk voor elkaar. Geen hoge ambities, geen diepzinnige gesprekken. Gewoon gezellig met elkaar en over een tijdje trouwen en kindjes. En over een jaar of 5 een paar leuke blonde kleuters in een overal op het erf.

quote:
Geert vind ik een viezerik. Hoe hij nu ook weer Ada op de mond kuste waar de anderen bij waren. En de vrouwen maar giechelen. Ik vind Mary een goede keus voor hem, kan zij lekker zijn huisje poetsen. Ada vind ik net iets te intelligent en stads voor Geert.
Ik vind Geert ook erg dominant. Volgens mij is het een opgave om met hem samen te wonen. Dat wordt nog lastig genoeg voor die vrouwen die aan de andere kant van het land wonen.

quote:
Jan vind ik ook maar een saaie. De meiden vinden dat hij humor heeft, nou ik zou geen enkel voorbeeld kunnen noemen.
Jan is gewoon vrolijk en enthousiast. Ook naar zijn vrouwen toe. Het zijn geen dijenkletsers die hij vertelt, maar alles aan hem is positief. Alleen toen het ging over zijn ex was er even een scherp kantje. De vrouwen die nu nog op de boerderij zoeken geen adonis. Die zoeken gewoon een leuke vent die het gezellig maakt en bij wie ze zichzelf kunnen zijn zonder al te veel gedoe. Ik denk dat hij zich aan beide vrouwen geen buil valt. Ik denk dat hij gaat kiezen op basis van praktische dingen. Beide vrouwen zien hem wel zitten.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:10:01 #248
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_149568450
quote:
Geen Boer Zoekt Vrouw-bruiloft door schulden 11.02.2015 -
Wekelijks leven miljoenen kijkers mee met het wel en wee van de vrijgezelle boeren uit Boer Zoekt Vrouw. Maar hoe verging het de boeren uit eerdere seizoenen? Zij kwamen van heinde en verre naar de première van het theaterstuk Boer Wil Betere Vrouw. En daar kwamen een aantal schokkende zaken aan het licht.

Zo is Boer Jan nog altijd niet getrouwd omdat zijn vriendin Pauline in de schuldsanering zit, hebben Boer Gijsbert en zijn vriendin Femke een babydrama achter de rug en is één van de boeren sinds kort weer vrijgezel. Lees deze week in Weekend hoe het de boeren uit voorgaande seizoenen van Boer Zoekt Vrouw is vergaan.

Bron: Weekend, via Twitter.
Dus als iemand nog bij de kapper zit binnenkort...!

Oh en ik hoorde ook dat boer Boef (die met dat megabedrijf in Duitsland) weer met Annemarie/Annemeike (toch?) is. Hij hintte er al naar bij de reünie-uitzending dit jaar.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:12:40 #249
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149568549
Babydrama :?.
KuikenGuppy
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:14:31 #250
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_149568609
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:12 schreef Burdie het volgende:
Och, kind is wellicht een keer van de trekker gestuiterd of zo. Het is wel Weekend hè?
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:15:34 #251
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149568645
:').

Ik dacht al, als het echt iets was geweest, hadden we dat vast al wel op andere wijze gehoord.
KuikenGuppy
pi_149570421
O, dan is de het babytje een keer verkouden geweest of zo en ze hebben de hele nacht gewaakt, alsof ze nog nooit eerder een nacht gewaakt hebben.

Pauline is door de verhuizing naar de andere kant van het land haar goede baan kwijtgeraakt, in Jans omgeving zijn er niet veel banen en het lukte niet om het huis in Rotterdam te verkopen.
  woensdag 11 februari 2015 @ 15:15:15 #253
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_149572106
Ik vertrouw die Pauline eigenlijk voor geen cent. :@

Al in het voorstelrondje toen ze destijds op die andere boer reageerde, bleef ze maar benadrukken dat ze uit die flat en die buurt en uit Rotterdam weg wilde. Zou me niets verbazen als goeie ouwe Janneman uit pragmatische redenen haar grote liefde is geworden. Wat niet uitmaakt, als ze maar gelukkig zijn. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 11 februari 2015 @ 16:07:30 #254
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149573642
Gerucht over Boer Tom.

Even in een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 februari 2015 @ 16:37:47 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_149574598
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 08:45 schreef SSJKliko het volgende:
Vivian vond Jan soms best wel bot zei ze in d'r filmpje.
Haalt ze in dr filmpje wel haar kaken van elkaar? Verschrikkelijk.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 11 februari 2015 @ 17:45:21 #256
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_149576409
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 16:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Gerucht over Boer Tom.

Even in een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zozo.
  woensdag 11 februari 2015 @ 18:32:53 #257
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_149577575
Tom is een falert
pi_149577592
Ik dacht Tom met Marieke, maar stom stom, natuurlijk die Leonie, de blonde femme fatale uit Alkmaar is er ook nog! Bij een ander is het altijd lekkerder.

Maar ik geloof het niet, dit is zó bedacht:

Tussen de beha's
Boer Tom en Alkmaarse Leonie werden vorige week in Haarlem gespot in een lingeriewinkel. ,,Ik was in die winkel en heb de twee daar samen gezien. Tom droeg een rood petje, maar toen mijn vriendin hem recht aankeek herkende ze hem meteen'', vertelt een oplettende klant aan weekblad Privé. Hij dook direct weg achter een rek beha's. ,,De boer fluisterde iets in het oor van Leonie, waarna het tweetal de zaak ontvluchtte.''

Ja ja...
pi_149577705
quote:
14s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:45 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Zozo.
SPOILER
pi_149577808
quote:
Gerucht over Boer Tom.

Even in een spoiler:

SPOILER
Dat is van dezelfde informant als van de verhalen rondom de breuk van Jos en Saskia?
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vertrouw die Pauline eigenlijk voor geen cent. :@

Al in het voorstelrondje toen ze destijds op die andere boer reageerde, bleef ze maar benadrukken dat ze uit die flat en die buurt en uit Rotterdam weg wilde. Zou me niets verbazen als goeie ouwe Janneman uit pragmatische redenen haar grote liefde is geworden. Wat niet uitmaakt, als ze maar gelukkig zijn. :+
Ze maken een gelukkige indruk samen, vanaf het begin = seizoen afsluitend BZV-feest.

Ik denk dat er wat pragmatische vrouwen naar Theo moeten kijken.

SPOILER
pi_149577878
Flamboyante BZV-boer Jos brengt eigen boek uit
Gaat ook over zijn bedrijf. Dit is dus boer Jos uit Steenderen.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)eigen-boek-uit.dhtml
  woensdag 11 februari 2015 @ 18:48:25 #262
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149577965
Ik moet me toch wel heel erg strontstierlijk vervelen als ik ooit op het punt sta om de biografie van fucking boer Jos te lezen. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_149578312
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:12 schreef Burdie het volgende:
Zal toch niks ernstigs zijn? Ze hadden laatst een meisje gekregen toch?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_149578315
quote:
Gerucht over Boer Tom.

Even in een spoiler:

SPOILER
Gelijk heeft ie.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_149578404
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:02 schreef marcodej het volgende:

[..]

Gelijk heeft ie.
pi_149589870
Eerst ging Leonie naar boer Frans, toen zijn broer en nu Tom?

Als het waar is, is ze behoorlijk wanhopig.
pi_149590810
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_149591172
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:21 schreef luxerobots het volgende:

Wacht even... een vrouw krijgt geen relatie met man 1. Daarna wel met zijn broer, man 2. Dat gaat uit... vervolgens ontmoet ze man 3...

Dan is ze wanhopig? WTF?

En dan is nog wel de vraag of het waar is... het blijft de roddelpers... of een afleidingsmanoeuvre van BZV.
pi_149591676
Beter dan een soap dit :')
know'm sayin?
word? word.
pi_149591980
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 01:53 schreef elkravo het volgende:

[..]

Wacht even... een vrouw krijgt geen relatie met man 1. Daarna wel met zijn broer, man 2. Dat gaat uit... vervolgens ontmoet ze man 3...

Dan is ze wanhopig? WTF?
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 02:45 schreef alors het volgende:
Beter dan een soap dit :')
Misschien is ze wel zo wanhopig dat ze een FOK!ker gaat daten? Ik heb zelfs een motorrijbewijs, lekker ritjes maken met elkaar. O+
  donderdag 12 februari 2015 @ 07:43:01 #271
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_149592493
quote:

dat ze iets met zijn broer heeft gehad was toch niet zo?
pi_149593127
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:01 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Zal toch niks ernstigs zijn? Ze hadden laatst een meisje gekregen toch?
Jongetje in september (drie BZV-baby's in september), de eerste is een meisje. Het jongetje is ziek geweest.
pi_149593149
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 01:53 schreef elkravo het volgende:

[..]

Dan is ze wanhopig? WTF?

En dan is nog wel de vraag of het waar is... het blijft de roddelpers... of een afleidingsmanoeuvre van BZV.
Derde man in ruim een jaar tijds hè?
pi_149593179
quote:
En welke Internationale soapster heeft Lotte dan een relatie gehad?

Een Turkse Harry :')
pi_149593237
De vraag is natuurlijk wie de informant is met de berichten eerst rondom boer Jos en eerst Frankrijk en nu bij Tom. Is het iemand die op haar gefixeerd is?
  donderdag 12 februari 2015 @ 11:25:05 #276
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_149596164
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 08:55 schreef Teslynd het volgende:

[..]

tweede! (en als dat van die broer van Jos niet waar was is 't zelfs de eerste pas).
in de haak.
  donderdag 12 februari 2015 @ 11:53:55 #277
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149596794
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 08:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En welke Internationale soapster heeft Lotte dan een relatie gehad?

Een Turkse Harry :')
Haha, ze heeft gewoon op haar gogo-tours-vakantie in Alanya met een of andere dude getongd en die blijkt dan in een vage soap-serie een suf rolletje te hebben gehad.

Nou wat een wereldnieuws. :')
pi_149596801
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 08:54 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Jongetje in september (drie BZV-baby's in september), de eerste is een meisje. Het jongetje is ziek geweest.
Iets ernstigs?
pi_149596833
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:00 schreef Teslynd het volgende:
De vraag is natuurlijk wie de informant is met de berichten eerst rondom boer Jos en eerst Frankrijk en nu bij Tom. Is het iemand die op haar gefixeerd is?
Vast die Harry ofzo die hier ook steeds uit zijn slof schoot als iemand beweerde dat Leonie niet de mooiste vrouw ter wereld was.
  donderdag 12 februari 2015 @ 11:59:58 #280
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149596919
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:53 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, ze heeft gewoon op haar gogo-tours-vakantie in Alanya met een of andere dude getongd en die blijkt dan in een vage soap-serie een suf rolletje te hebben gehad.

Nou wat een wereldnieuws. :')
Je bent roddelpers of je bent het niet he 8-).
KuikenGuppy
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:09:10 #281
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_149597113
quote:

Oók nog met boer Frans en zijn broer? :D

Zo komen de praatjes in de wereld.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 12 februari 2015 @ 13:11:07 #282
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_149598641
hehheh. :)
in de haak.
pi_149599394
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:55 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Vast die Harry ofzo die hier ook steeds uit zijn slof schoot als iemand beweerde dat Leonie niet de mooiste vrouw ter wereld was.
Whehehe.
pi_149600190
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:55 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oh ja gatver, wat een rare was dat _O-
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:11:00 #285
14505 OProg
A Life in Music
pi_149600333
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:05 schreef alors het volgende:

[..]

Oh ja gatver, wat een rare was dat _O-
Bij hem was ik bang dat hij een altaar had gemaakt met een paar kaarsen voor een muur die helemaal vol hing met foto's van Leonie. ;(
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:50:26 #286
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149601390
Kamp-Leonie (niet de Leonie die nu bij de laatste twee zit) reageert:

SPOILER
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:03:03 #287
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_149601762
"Daarvoor spreken we elkaar te weinig?" Hoe weet hij dan zo zeker dat het niet waar is?
Nou ja, whatever.
in de haak.
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:36:36 #288
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_149604409
Was deze al gepost? Vind die laatste wel erg goed lijken :)

http://www.lindanieuws.nl(...)hakers-om-te-gieren/
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:51:25 #289
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149604798
quote:
2s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:36 schreef Mark het volgende:

Erg goeie Photoshop-baksels! :)
Stop the world, I want to get out.
  donderdag 12 februari 2015 @ 17:00:12 #290
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_149605035
quote:
2s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:36 schreef Mark het volgende:

Haha ik sta er ook tussen _O-
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  donderdag 12 februari 2015 @ 17:01:43 #291
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149605077
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:00 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Haha ik sta er ook tussen _o-
Jij hebt de enige leuke. God wat heb ik een hekel aan die kut Maurice van Berkel met zijn 'hilarische'-inhakers. :')
pi_149605680
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:01 schreef Silenus het volgende:

[..]

Jij hebt de enige leuke. God wat heb ik een hekel aan die kut Maurice van Berkel met zijn 'hilarische'-inhakers. :')
Eens.
know'm sayin?
word? word.
pi_149607282
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 08:55 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ow wacht...

1) het is de tweede man - immers met Boer Jos heeft ze niks gekregen

2) moet je een jaar single blijven als je een relatie hebt gehad van een paar maandjes?
pi_149613726
Boer Bertie zit ineens ook in een programma over Stroarijden (Landinwaarts). Actie vanaf 20 minuten:
http://www.npo.nl/landinwaarts/12-02-2015/VPWON_1235997

Voor degenen die haar niet herkennen een tip: oranje reflecterend jas.
  ESF Reporter donderdag 12 februari 2015 @ 21:29:00 #295
87554 Cee
Welluk?
pi_149614727
quote:

[..]

_O_
pi_149617167
quote:

[..]

:D
  zondag 15 februari 2015 @ 11:36:50 #297
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_149688026
Vanavond weer

De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  Miss 200.000.000! zondag 15 februari 2015 @ 17:45:42 #298
367000 roos94
pi_149699150
Jos en Dyke nu bij life4you. blijft een leuke vrouw.
  roze zondag 15 februari 2015 @ 19:59:58 #299
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149703560
*O*
Your beauty never ever scared me.
pi_149704079
w/
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_149704087
vol *O*