Frikandel of kroket?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:49 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik snap niet goed dat Bertie, haarzelf kennende, niet wat activiteiten bedacht heeft. Met zijn 4'en een mega tig gangen-diner maken, alles vers halen op de markt, met zijn allen. De hele middag in de keuken klooien. Of het eten nu slaagt of niet, samen wat bezig. Na het eten met zijn 4en die hond uitlaten. Diep het bos in. Dan 4 flessen wijn op tafel en Hints, Pictonaire of ander melig actief spel spelen. Dan merk je vanzelf een klik, kun je als je met zijn 2 over bent wel praten over er meer is. Onmogelijk dat in een dag of wat te achterhalen.
Dus voortaan geen vrouwen meer. Aan de andere kant: ongemakkelijke TV scoort wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En eigenlijk hebben we ook nog nooit een spontane boerin gehad, bij BZV.
BZV is ook voor de mensen die juist niet kunnen scoren. Dus Bertie doet wel terecht meequote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dus voortaan geen vrouwen meer. Aan de andere kant: ongemakkelijke TV scoort wel.
Je bedoelt: "ik wil niet snappen .... mega tig gangen-diner maken". Je weet heel goed waarom ze dat niet op het programma gezet heeft.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:49 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik snap niet goed dat Bertie, haarzelf kennende, niet wat activiteiten bedacht heeft. Met zijn 4'en een mega tig gangen-diner maken, alles vers halen op de markt, met zijn allen. De hele middag in de keuken klooien. Of het eten nu slaagt of niet, samen wat bezig. Na het eten met zijn 4en die hond uitlaten. Diep het bos in. Dan 4 flessen wijn op tafel en Hints, Pictonaire of ander melig actief spel spelen. Dan merk je vanzelf een klik, kun je als je met zijn 2 over bent wel praten over er meer is. Onmogelijk dat in een dag of wat te achterhalen.
Je moet met elkaar kunnen praten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar er zijn dus blijkbaar mensen die 'een goed gesprek' in hun partner zoeken. En hoewel ik prima uren met mn vriendin kan tafelen en we non-stop in gesprek kunnen zijn, zou ik nooit een 'goed gesprek' zoeken. En als mijn vriendin dat wel had gezegd zouden we niet al zo lang samen zijn. (Niet dat een van ons die vraag ooit aan de ander gesteld heeft natuurlijk)
Ik denk dat dit ook het beste is voor Tom. Rimke en Tom zijn allebei lekker makkelijk voor elkaar. Geen hoge ambities, geen diepzinnige gesprekken. Gewoon gezellig met elkaar en over een tijdje trouwen en kindjes. En over een jaar of 5 een paar leuke blonde kleuters in een overal op het erf.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:36 schreef luxerobots het volgende:
Vond vorige uitzending één van de mindere van dit seizoen.
Tom is gewoon een saaie knakker met een goed uiterlijk. Hij zegt goede gesprekken op prijs te stellen, maar hij is vooral oppervlakkig. Hij is verder wel aardig en er wordt af en toe gelachen. Dat is voor zijn meiden blijkbaar voldoende. Ik vind hem goed bij Rimke passen, ook een simpele, aardige meid met een goed uiterlijk. Leonie vind ik eigenlijk net iets te leuk voor Tom. Ze is net wat intelligenter. Denk dat dat op termijn wel zou gaan storen. Zie Tom geen lange relatie krijgen dankzij dit programma. Het is ook niet zo dat hij dit programma daadwerkelijk nodig heeft.
Ik vind Geert ook erg dominant. Volgens mij is het een opgave om met hem samen te wonen. Dat wordt nog lastig genoeg voor die vrouwen die aan de andere kant van het land wonen.quote:Geert vind ik een viezerik. Hoe hij nu ook weer Ada op de mond kuste waar de anderen bij waren. En de vrouwen maar giechelen. Ik vind Mary een goede keus voor hem, kan zij lekker zijn huisje poetsen. Ada vind ik net iets te intelligent en stads voor Geert.
Jan is gewoon vrolijk en enthousiast. Ook naar zijn vrouwen toe. Het zijn geen dijenkletsers die hij vertelt, maar alles aan hem is positief. Alleen toen het ging over zijn ex was er even een scherp kantje. De vrouwen die nu nog op de boerderij zoeken geen adonis. Die zoeken gewoon een leuke vent die het gezellig maakt en bij wie ze zichzelf kunnen zijn zonder al te veel gedoe. Ik denk dat hij zich aan beide vrouwen geen buil valt. Ik denk dat hij gaat kiezen op basis van praktische dingen. Beide vrouwen zien hem wel zitten.quote:Jan vind ik ook maar een saaie. De meiden vinden dat hij humor heeft, nou ik zou geen enkel voorbeeld kunnen noemen.
Bron: Weekend, via Twitter.quote:Geen Boer Zoekt Vrouw-bruiloft door schulden 11.02.2015 -
Wekelijks leven miljoenen kijkers mee met het wel en wee van de vrijgezelle boeren uit Boer Zoekt Vrouw. Maar hoe verging het de boeren uit eerdere seizoenen? Zij kwamen van heinde en verre naar de première van het theaterstuk Boer Wil Betere Vrouw. En daar kwamen een aantal schokkende zaken aan het licht.
Zo is Boer Jan nog altijd niet getrouwd omdat zijn vriendin Pauline in de schuldsanering zit, hebben Boer Gijsbert en zijn vriendin Femke een babydrama achter de rug en is één van de boeren sinds kort weer vrijgezel. Lees deze week in Weekend hoe het de boeren uit voorgaande seizoenen van Boer Zoekt Vrouw is vergaan.
Och, kind is wellicht een keer van de trekker gestuiterd of zo. Het is wel Weekend hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haalt ze in dr filmpje wel haar kaken van elkaar? Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:45 schreef SSJKliko het volgende:
Vivian vond Jan soms best wel bot zei ze in d'r filmpje.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Gerucht over Boer Tom.
Even in een spoiler:Zozo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Gerucht over Boer Tom.
Even in een spoiler:Dat is van dezelfde informant als van de verhalen rondom de breuk van Jos en Saskia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze maken een gelukkige indruk samen, vanaf het begin = seizoen afsluitend BZV-feest.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vertrouw die Pauline eigenlijk voor geen cent.![]()
Al in het voorstelrondje toen ze destijds op die andere boer reageerde, bleef ze maar benadrukken dat ze uit die flat en die buurt en uit Rotterdam weg wilde. Zou me niets verbazen als goeie ouwe Janneman uit pragmatische redenen haar grote liefde is geworden. Wat niet uitmaakt, als ze maar gelukkig zijn.![]()
Ik denk dat er wat pragmatische vrouwen naar Theo moeten kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal toch niks ernstigs zijn? Ze hadden laatst een meisje gekregen toch?quote:
Gerucht over Boer Tom.
Even in een spoiler:Gelijk heeft ie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Wacht even... een vrouw krijgt geen relatie met man 1. Daarna wel met zijn broer, man 2. Dat gaat uit... vervolgens ontmoet ze man 3...quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:21 schreef luxerobots het volgende:
Eerst ging Leonie naar boer Frans, toen zijn broer en nu Tom?
Als het waar is, is ze behoorlijk wanhopig.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:53 schreef elkravo het volgende:
[..]
Wacht even... een vrouw krijgt geen relatie met man 1. Daarna wel met zijn broer, man 2. Dat gaat uit... vervolgens ontmoet ze man 3...
Dan is ze wanhopig? WTF?
Misschien is ze wel zo wanhopig dat ze een FOK!ker gaat daten? Ik heb zelfs een motorrijbewijs, lekker ritjes maken met elkaar.quote:
dat ze iets met zijn broer heeft gehad was toch niet zo?quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:21 schreef luxerobots het volgende:
Jongetje in september (drie BZV-baby's in september), de eerste is een meisje. Het jongetje is ziek geweest.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zal toch niks ernstigs zijn? Ze hadden laatst een meisje gekregen toch?
Derde man in ruim een jaar tijds hè?quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:53 schreef elkravo het volgende:
[..]
Wacht even... een vrouw krijgt geen relatie met man 1. Daarna wel met zijn broer, man 2. Dat gaat uit... vervolgens ontmoet ze man 3...
Dan is ze wanhopig? WTF?
En dan is nog wel de vraag of het waar is... het blijft de roddelpers... of een afleidingsmanoeuvre van BZV.
En welke Internationale soapster heeft Lotte dan een relatie gehad?quote:
tweede! (en als dat van die broer van Jos niet waar was is 't zelfs de eerste pas).quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:55 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Derde man in ruim een jaar tijds hè?
Haha, ze heeft gewoon op haar gogo-tours-vakantie in Alanya met een of andere dude getongd en die blijkt dan in een vage soap-serie een suf rolletje te hebben gehad.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En welke Internationale soapster heeft Lotte dan een relatie gehad?
Een Turkse Harry
Iets ernstigs?quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:54 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Jongetje in september (drie BZV-baby's in september), de eerste is een meisje. Het jongetje is ziek geweest.
Vast die Harry ofzo die hier ook steeds uit zijn slof schoot als iemand beweerde dat Leonie niet de mooiste vrouw ter wereld was.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:00 schreef Teslynd het volgende:
De vraag is natuurlijk wie de informant is met de berichten eerst rondom boer Jos en eerst Frankrijk en nu bij Tom. Is het iemand die op haar gefixeerd is?
Je bent roddelpers of je bent het niet hequote:Op donderdag 12 februari 2015 11:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ze heeft gewoon op haar gogo-tours-vakantie in Alanya met een of andere dude getongd en die blijkt dan in een vage soap-serie een suf rolletje te hebben gehad.
Nou wat een wereldnieuws.
Oók nog met boer Frans en zijn broer?quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:21 schreef luxerobots het volgende:
Whehehe.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vast die Harry ofzo die hier ook steeds uit zijn slof schoot als iemand beweerde dat Leonie niet de mooiste vrouw ter wereld was.
Oh ja gatver, wat een rare was datquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vast die Harry ofzo die hier ook steeds uit zijn slof schoot als iemand beweerde dat Leonie niet de mooiste vrouw ter wereld was.
Bij hem was ik bang dat hij een altaar had gemaakt met een paar kaarsen voor een muur die helemaal vol hing met foto's van Leonie.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:05 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ja gatver, wat een rare was dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg goeie Photoshop-baksels!quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:36 schreef Mark het volgende:
Was deze al gepost? Vind die laatste wel erg goed lijken
http://www.lindanieuws.nl(...)hakers-om-te-gieren/
Haha ik sta er ook tussenquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:36 schreef Mark het volgende:
Was deze al gepost? Vind die laatste wel erg goed lijken
http://www.lindanieuws.nl(...)hakers-om-te-gieren/
Jij hebt de enige leuke. God wat heb ik een hekel aan die kut Maurice van Berkel met zijn 'hilarische'-inhakers.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Haha ik sta er ook tussen _o-
Eens.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij hebt de enige leuke. God wat heb ik een hekel aan die kut Maurice van Berkel met zijn 'hilarische'-inhakers.
Ow wacht...quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:55 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Derde man in ruim een jaar tijds hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |