Bart heeft een account op FOK!quote:Op zondag 8 februari 2015 17:49 schreef Doedezemaar het volgende:
bart van big brother liep in Utrecht in het uitgaansleven interessant te doen, vrienden hebben me moeten uitleggen wie dat was
Figuur ja, onzijdig.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh Kelly, komt die ook uit Big Brother? Vaag aanstellerig figuur
o jah... die zit achter de webcam tegenwoordig toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:56 schreef MadMaster het volgende:
Kelly herken ik trouwens ook nog wel...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, ik zie soms die reclame toevallig voorbij komen.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah... die zit achter de webcam tegenwoordig toch?
Zal wel na kinderbedtijd zijnquote:Op zondag 8 februari 2015 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, ik zie soms die reclame toevallig voorbij komen.
Haha, is dat 'dé' Bart?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:55 schreef chufi het volgende:
dienenebart zal inmiddels ook al 40+ zijn
's Nachts, ik ben dan meestal nog op en als ik dan zapp is ze (het) er weer.quote:
Ja dat is hem..... Komt bij de meeste RLS wel ff buurten...quote:Op zondag 8 februari 2015 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, is dat 'dé' Bart?
Daar heb ik nog een discussie mee gehad in het UTO topic wegens deze afbeelding...
[ afbeelding ]
Hij begreep het niet, de sukkel...
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia #02
wist je dat niet dat die gast op Fok zat?quote:Op zondag 8 februari 2015 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, is dat 'dé' Bart?
Daar heb ik nog een discussie mee gehad in het UTO topic wegens deze afbeelding...
[ afbeelding ]
Het meest schokkende vind ik nog wel dat jij in UTO hebt gepost en blijkbaar ook nog met kennis van zaken.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Haha, is dat 'dé' Bart?
[ afbeelding ]
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia #02
Huub liet zich in het begin van UTO nog wel eens zien in UTO... Maar de laatste maanden , zeker sinds ie met een oud rondborstig deelneemster is getrouwd niet meer gezienquote:Op zondag 8 februari 2015 18:03 schreef FANN het volgende:
[..]
wist je dat niet dat die gast op Fok zat?
Huub ook van DGK, maar ik weet niet of die nog langs komt, zal dat wel bij UTO zijn als
het wel zo is..
Bart hield altijd ''gesprekken met God''![]()
CBL / [CBM SC #108 In gesprek met God]
mijn beeld van MM is sinds de foto's van zijn interieur sowieso al bijgesteldquote:Op zondag 8 februari 2015 18:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het meest schokkende vind ik nog wel dat jij in UTO hebt gepost en blijkbaar ook nog met kennis van zaken.
Is Huubje nu getrouwd met een oud deelneemster van UTO?quote:Op zondag 8 februari 2015 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub liet zich in het begin van UTO nog wel eens zien in UTO... Maar de laatste maanden , zeker sinds ie met een oud rondborstig deelneemster is getrouwd
en zijn katjes, eigenlijk is MM gewoon een watje...quote:Op zondag 8 februari 2015 18:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn beeld van MM is sinds de foto's van zijn interieur sowieso al bijgesteld
Ja die, met vroeger nog een piemel tussen zn benen...quote:Op zondag 8 februari 2015 18:06 schreef JuupŠ het volgende:
Die Kelly, dat is toch dit heldere licht?
https://www.facebook.com/video.php?v=808079522604393
http://www.televizier.nl/(...)s-huub.4877851.lynkxquote:Op zondag 8 februari 2015 18:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Is Huubje nu getrouwd met een oud deelneemster van UTO?![]()
welke? heb je een pica ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 februari 2015 18:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 8 februari 2015 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die, met vroeger nog een piemel tussen zn benen...
Je vraagt je af of ze wel eens het kleine kamertje bezoekt, ze heeft iig nooit geteld.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:06 schreef JuupŠ het volgende:
Die Kelly, dat is toch dit heldere licht?
https://www.facebook.com/video.php?v=808079522604393
quote:Op zondag 8 februari 2015 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.televizier.nl/(...)s-huub.4877851.lynkxoh, dat gun ik hem welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ging ook allemaal vrij klote met die Claire toen...
Volgens mij heeft ie een opstapje nodig om haar normaal te kunnen zoenen... Maar ze is een playboy model en dr dikke memmen zijn wat Huubje zoekt in een vrouw...quote:Op zondag 8 februari 2015 18:16 schreef FANN het volgende:
[..]
oh, dat gun ik hem welging ook allemaal vrij klote met die Claire toen...
Nah, misschien is ze wel lief ook, weet jij veel...quote:Op zondag 8 februari 2015 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie een opstapje nodig om haar normaal te kunnen zoenen... Maar ze is een playboy model en dr dikke memmen zijn wat Huubje zoekt in een vrouw...
Je kwam wel heel lief over die maand (of 2) dat ze er in zatquote:Op zondag 8 februari 2015 18:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, misschien is ze wel lief ook, weet jij veel...
Kan wel.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je dat [ afbeelding ] niet uitzetten?![]()
ik raak steeds in de war door die vaste dingen van jou, diewas ook niks ...
Je?quote:Op zondag 8 februari 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kwam wel heel lief over die maand (of 2) dat ze er in zat
Nee, waarom zou ik dat moeten weten?quote:Op zondag 8 februari 2015 18:03 schreef FANN het volgende:
[..]
wist je dat niet dat die gast op Fok zat?
Huub ook van DGK, maar ik weet niet of die nog langs komt, zal dat wel bij UTO zijn als
het wel zo is..
Bart hield altijd ''gesprekken met God''![]()
ik lees het nu pas UTO / [PHOTOSHOP] Utopia #02quote:Op zondag 8 februari 2015 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik dat moeten weten?
Zie mijn reaktie daar richting hem...
Die kennis viel wel mee en ik kwam er met dezelfde reden als destijds met BB1, wat Photoshoppen en de boel wat opschudden in de streamverslagen topics. Ging aardig, maar was er snel klaar mee...quote:Op zondag 8 februari 2015 18:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het meest schokkende vind ik nog wel dat jij in UTO hebt gepost en blijkbaar ook nog met kennis van zaken.
oké, ik zal proberen er niet meer op te letten, kan ik niet in de war raken ookquote:Op zondag 8 februari 2015 18:22 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Nah, ik hou niet van het standaard posticoontje dus ik wissel zo af en toe
Dacht je dat ik in een horror hol woonde of zo?quote:Op zondag 8 februari 2015 18:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, heerlijk al die stigmatisering...quote:Op zondag 8 februari 2015 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
en zijn katjes, eigenlijk is MM gewoon een watje...
Vertel nog eens een moslimverhaaltje ....quote:Op zondag 8 februari 2015 18:26 schreef MadMaster het volgende:
Zoals ik al eerder zei, heerlijk al die stigmatisering...
Nah, God weet wat jullie bij mij voor voorstelling hebben, ik wil het niet wetenquote:Op zondag 8 februari 2015 18:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, heerlijk al die stigmatisering...
Wie zijn dit?quote:Op zondag 8 februari 2015 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie een opstapje nodig om haar normaal te kunnen zoenen... Maar ze is een playboy model en dr dikke memmen zijn wat Huubje zoekt in een vrouw...
Nee, lees maar terug.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vertel nog eens een moslimverhaaltje ....
Zegt me niks...quote:Op zondag 8 februari 2015 18:28 schreef chufi het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 8 februari 2015 18:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie zijn dit?
Ex-RLS
nee hoor, maar die hele verzameling dwergen....quote:Op zondag 8 februari 2015 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dacht je dat ik in een horror hol woonde of zo?
Hele verzameling dwerg.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, maar die hele verzameling dwergen....
quote:Op zondag 8 februari 2015 18:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, maar die hele verzameling dwergen....
wat gaat het worden? Hier was het courgette/aardappelsoep met olijvenciabattaquote:Op zondag 8 februari 2015 18:51 schreef chufi het volgende:
Ik ga zo maar eens weer een hapje eten ...
Volgens mij al de 2e keer courgettesoep deze week. Je had zeker een flinke pan vol.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat gaat het worden? Hier was het courgette/aardappelsoep met olijvenciabatta
yup, de andere 3 porties zitten in de diepvries. Ik eet regelmatig 2 keer per week hetzelfde, met 1 keer koken 2 keer eten, lekker makkelijk. Dingen als soep, stoofpotjes en pastasaus maak ik altijd in flinke hoeveelheden.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij al de 2e keer courgettesoep deze week. Je had zeker een flinke pan vol.
Ik bak vaker vlees voor meerdere dagen daar maak ik jus bij en dan porties de dv in, en als ik wil eten hoef ik alleen even wat aardappelen, rijst en groenten te doen voor een hele maaltijd, dat vlees is zo ontdooit op een kleine vlam. Mijn dv ligt vol met kant en klaar vlees dus. Alleen met bief en varkenshaas kan dat niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, de andere 3 porties zitten in de diepvries. Ik eet regelmatig 2 keer per week hetzelfde, met 1 keer koken 2 keer eten, lekker makkelijk. Dingen als soep, stoofpotjes en pastasaus maak ik altijd in flinke hoeveelheden.
Bio kippenbout, met wat sla en zoquote:Op zondag 8 februari 2015 18:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat gaat het worden? Hier was het courgette/aardappelsoep met olijvenciabatta
ik bak nooit vlees en jus eet ik ook niet, ik zou niet eens weten hoe je dat maaktquote:Op zondag 8 februari 2015 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bak vaker vlees voor meerdere dagen daar maak ik jus bij en dan porties de dv in, en als ik wil eten hoef ik alleen even wat aardappelen, rijst en groenten te doen voor een hele maaltijd, dat vlees is zo ontdooit op een kleine vlam. Mijn dv ligt vol met kant en klaar vlees dus. Alleen met bief en varkenshaas kan dat niet.
Ik heb zelfs 2 vriezers, want ik heb geen zin om elke dag vlees te bakken.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:11 schreef just me het volgende:
Ik was vandaag blij toen ik nog erwtensoep in de diepvriezer vond
hoe ging het golfen? Ook lekker zonnetje er bij gehad?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:11 schreef just me het volgende:
Niets wezen kanen in het Clubhuis?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:11 schreef just me het volgende:
da's jammer zegquote:Op zondag 8 februari 2015 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor je attentheid, maar het etentje is gecanceld...
Nee, we hebben er allebei geen zin in.quote:
Nee, ze had er letterlijk geen trek in en ik eigenlijk ook niet.quote:
Onder andere zoiets, maar die is nog niet ingepakt.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
MM heeft ergens nog een dwerg liggen in cadeaupapier, een die ze nog niet heeft.
Het was maar een wilde gok hoor.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder andere zoiets, maar die is nog niet ingepakt.
Zelfs nog in mijn bezit...
Lag toch enigszins voor de hand en dat scoort natuurlijk goed.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn antwoord was ook zeer ruim toe te passen...
Ik at altijd heel vaak buiten de deur. Meestal wel 1 keer per week.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet bijna nooit buiten de deur, toevallig afgelopen 3 maanden 1 keer per maand, meestal is het minder.
We eten vrij vaak buiten de deur, elke week minimaal één keer.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet bijna nooit buiten de deur, toevallig afgelopen 3 maanden 1 keer per maand, meestal is het minder.
Ik eet als arme kloot zijnde weinig buiten de deur, eet ook liever thuis want ik ben nogal lastig met eten. Maar uit eten met mijn ex was helemaal hel, vandaar nooit meer een vegetariër.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
De Dopey verzameling ligt al jaren stil, er komt niet veel meer bij.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lag toch enigszins voor de hand en dat scoort natuurlijk goed.
Kom er maar in FANN.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar uit eten met mijn ex was helemaal hel, vandaar nooit meer een vegetariër.
Varkensvlees at je ook al niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik eet als arme kloot zijnde weinig buiten de deur, eet ook liever thuis want ik ben nogal lastig met eten. Maar uit eten met mijn ex was helemaal hel, vandaar nooit meer een vegetariër.
Ja, pak de drank en chips maar alvast. Dat wordt rellen.quote:
Dat was een joke joh, ik eet alle vlees behalve orgaan vlees.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Varkensvlees at je ook al niet.
Vanwege geloofsovertuiging of kan je er niet tegen?
Herkenbaarquote:Op zondag 8 februari 2015 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, de andere 3 porties zitten in de diepvries. Ik eet regelmatig 2 keer per week hetzelfde, met 1 keer koken 2 keer eten, lekker makkelijk. Dingen als soep, stoofpotjes en pastasaus maak ik altijd in flinke hoeveelheden.
Uit het jaar stillekes?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:11 schreef just me het volgende:
joh, als je toch weinig buiten de deur eet, dan kun je net zo goed weer een vegetariër nemenquote:Op zondag 8 februari 2015 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik eet als arme kloot zijnde weinig buiten de deur, eet ook liever thuis want ik ben nogal lastig met eten. Maar uit eten met mijn ex was helemaal hel, vandaar nooit meer een vegetariër.
Dat zei ik, pastasaus ook makkelijk in te vriezen, alles wat je goed in kan vriezen en de rest eromheen even snel maken dan. Wel zo makkelijk.quote:
Ik ook niet, maar ik heb gewoon geen behoefte om ergens alleen te gaan eten (en dan bij voorkeur ook niet in een snackbar of zoquote:Op zondag 8 februari 2015 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik eet als arme kloot zijnde weinig buiten de deur, [...knip...]
Aanbouw aan huis maken speciaal voor mv. MM?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Dopey verzameling ligt al jaren stil, er komt niet veel meer bij.
Genoeg van die dingen in huis, de kast puilt uit.
En een nieuw exemplaar is in dit geval bijzaak...
Nee joh, ze hebben niks voor vegetariers buiten de deur, en je kan ook nooit normaal koken voor zo iemand, want er mag niks inzitten, en elke keer vegasoep is ook niks.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
joh, als je toch weinig buiten de deur eet, dan kun je net zo goed weer een vegetariër nemen
Orgaanvlees kan erg lekker zijn.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was een joke joh, ik eet alle vlees behalve orgaan vlees.
ik eet heel regelmatig vegetarisch en buiten de deur ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, ze hebben niks voor vegetariers buiten de deur, en je kan ook nooit normaal koken voor zo iemand, want er mag niks inzitten, en elke keer vegasoep is ook niks.
U hoort tzt nog wel van mij.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:37 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Aanbouw aan huis maken speciaal voor mv. MM?
Ik kom nooit in de snackbar, is allemaal rommel.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Orgaanvlees kan erg lekker zijn.
Maar dus geen fastfood voor jou...
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U hoort tzt nog wel van mij.
Sommige dingen moeten echt een verrassing blijven...
Vanwege mijn werk heb ik vroeger echt heel vaak alleen buiten de deur/in restaurants gegeten en ik moet zeggen dat het me altijd wel beviel. Zal ook van je karakter afhangen, maar lekker even een moment van rust. Krantje lezen, wat zakelijke paperassen doornemen etc. , zonder dat je sociaal moet doen. Vond het wel relaxed.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:37 schreef JuupŠ het volgende:
Ik ook niet, maar ik heb gewoon geen behoefte om ergens alleen te gaan eten (en dan bij voorkeur ook niet in een snackbar of zo).
Ging het je nooit vervelen?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vanwege mijn werk heb ik vroeger echt heel vaak alleen buiten de deur/in restaurants gegeten en ik moet zeggen dat het me altijd wel beviel. Zal ook van je karakter afhangen, maar lekker even een moment van rust. Krantje lezen, wat zakelijke paperassen doornemen etc. , zonder dat je sociaal moet doen. Vond het wel relaxed.
Daar zit wrs het verschil. Ik kon niet terug naar huis. Naar je hotelkamer terug gaan of terug naar huis gaan is een wezenlijk verschil. Nou was de hotelkamer ook vaak een prettig alternatief na een drukke dag, maar afhankelijk van de mood was buiten het hotel eten ook een goede optie.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Ging het je nooit vervelen?
Vanwege ons werk eten we dus ook vaak buiten de deur, maar vaak zijn we blij als we na de maaltijd snel richting huis kunnen...
En thuis ben jij ook alleen, dat zal ook wel van invloed zijn.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar zit wrs het verschil. Ik kon niet terug naar huis. Naar je hotelkamer terug gaan of terug naar huis gaan is een wezenlijk verschil. Nou was de hotelkamer ook vaak een prettig alternatief na een drukke dag, maar afhankelijk van de mood was buiten het hotel eten ook een goede optie.
En vervelen neuh....ik kan mezelf sowieso wel goed in m'n ééntje vermaken. Best wel een einzelgängerige inslag.
Overdag altijd veel met mensen te maken gehad (soms 's avonds ook nog) en heerlijk als je je dan terug kan trekken.
Geestelijk herstelmoment ofzo. Al dat gelul weg laten vloeien uit je hoofd en dat gebeurd ook bij alleen eten.
Destijds was ik niet alleen.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:00 schreef MadMaster het volgende:
En thuis ben jij ook alleen, dat zal ook wel van invloed zijn.
Toen ik wegens werk alleen in een hotel in het oosten van het land zat, was ik het na 2 dagen wel zat.
Geen reet te beleven daar 's avonds en van hotelkamers word ik ook niet vrolijk. Zaaddodende hokjes met een bed, een TV, een badkamer en een kast die je niet gebruikt. Boring...
Wat heb je in huis en waar heb je trek in ?quote:Op zondag 8 februari 2015 20:05 schreef JuupŠ het volgende:
Nu het toch over o.a. eten gaat, ik weet weer eens niet wat ik zal gaan eten
dat moet je toch ook niet op dit tijdstip nog moeten gaan bedenken? Als ik trouwens echt geen puf heb, dan wordt het een bak yoghurt met cruesli en een banaan, maar dat komt zelden meer voorquote:Op zondag 8 februari 2015 20:05 schreef JuupŠ het volgende:
Nu het toch over o.a. eten gaat, ik weet weer eens niet wat ik zal gaan eten
ik denk van 3 weken geleden, ik maak altijd 'n hele grote pan, eet er 1x van en de rest vries ik in porties in, lekker en lekker makkelijkquote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit eten besteld
We hadden het over eten Piet, niet over escortgirls.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik probeer altijd de nieuwe uit, die doen nog hun best.
Genoeg, maar geen fut om te koken.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb je in huis en waar heb je trek in ?
Zal hier zo wel brood met iets van beleg worden.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat moet je toch ook niet op dit tijdstip nog moeten gaan bedenken? Als ik trouwens echt geen puf heb, dan wordt het een bak yoghurt met cruesli en een banaan, maar dat komt zelden meer voor
Die bracht ik alleen maar.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hadden het over eten Piet, niet over escortgirls.
quote:Op zondag 8 februari 2015 20:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hadden het over eten Piet, niet over escortgirls.
Te hard werken, en dan ook nog eens meedoen aan BZV?quote:Op zondag 8 februari 2015 20:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Misschien is boer worden wel wat voor je.
Gratis vrouwen op visitiequote:Op zondag 8 februari 2015 20:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Misschien is boer worden wel wat voor je.
Hoezo hard werken? De boerenkool groeit vanzelf.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:35 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Te hard werken, en dan ook nog eens meedoen aan BZV?Nee.
Daar kun je een mooi topic van maken.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:46 schreef JuupŠ het volgende:
Ik ga binnenkort voor de gein eens een "Bucketlist" opstellen, kijken wat ik er van waar kan maken.
Wie weet. Ik maak niet snel nieuwe topics meer aan, die tijd is voorbijquote:Op zondag 8 februari 2015 20:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar kun je een mooi topic van maken.
ja boeien...quote:
oh... daar kan ik een heel topic mee vullen, maar jah...quote:Op zondag 8 februari 2015 20:46 schreef JuupŠ het volgende:
Ik ga binnenkort voor de gein eens een "Bucketlist" opstellen, kijken wat ik er van waar kan maken.
Tja, dan moet jij met een ander gaan uit etenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind uit eten gaan juist leuk, maar die Griek nietdaarom gaan we nooit
![]()
Ja doe ik dus ook... met zusquote:Op zondag 8 februari 2015 21:13 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Tja, dan moet jij met een ander gaan uit eten
Als ik ooit nog in A'dam kom, dan neem ik je mee uit eten. Naar een restaurant van jouw keuze.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:09 schreef FANN het volgende:
Ik vind uit eten gaan juist leuk, maar die Griek nietdaarom gaan we nooit
![]()
ik vind dat je daar gewoon speciaal voor moet gaanquote:Op zondag 8 februari 2015 21:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik ooit nog in A'dam kom, dan neem ik je mee uit eten. Naar een restaurant van jouw keuze.
jij komt toch nooit in A'dam dus dat kan je makkelijk beloven, maar ik ga het onthoudenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik ooit nog in A'dam kom, dan neem ik je mee uit eten. Naar een restaurant van jouw keuze.
echt heh? hij zou meteen op de trein moeten springenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind dat je daar gewoon speciaal voor moet gaan
Heb je wel eens zo'n biostal gezien?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:22 schreef FANN het volgende:
maar dan moet ik zeker weten dat het niet uit zo'n gore Megastalkomt...
![]()
Vroeger waar ik woonde, daar ging het nog normaal, koetjes in de wei en zo, toenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je wel eens zo biostal gezien?
Vroeger kon je niet fatsoenlijk door een wei lopen zonder in zo'n koeienvlaai te stappen.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Vroeger waar ik woonde, daar ging het nog normaal, koetjes in de wei en zo, toen
kwam ik wel vaker op boerderijen...
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vroeger kon je niet fatsoenlijk door een wei lopen zonder in zo'n koeienvlaai te stappen.
En wat is dat precies, mocht je dan meehelpen? Of gewoon om te kijken?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kwam als kind veel op boerderijen, we gingen ook altijd op boerderijvakanties.
Een schaap dat ligt gaat dood.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]dat rook je van verre...
lag je gewoon tussen de schapies in het gras
als je zo'n beest op zijn rug legt kan ie zelf niet overeind komen, dan gaat ie inderdaad gewoon dood...quote:
meehelpen mocht altijd. Waren kamers of appartementen op boerderijen in Duitsland, vaak met halfpension. Lekker buiten zijn, meehelpen, mee gaan gras halen, kalfjes voeren, kijken hoe de kippen geslacht werden en de ganzen geplukt, mee gaan naar de wei verderop waar de koeien gemolken werden, vanalles.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
En wat is dat precies, mocht je dan meehelpen? Of gewoon om te kijken?
oe... in elk geval wél héél leerzaamquote:Op zondag 8 februari 2015 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
meehelpen mocht altijd. Waren kamers of appartementen op boerderijen in Duitsland, vaak met halfpension. Lekker buiten zijn, meehelpen, mee gaan gras halen, kalfjes voeren, kijken hoe de kippen geslacht werden en de ganzen geplukt, mee gaan naar de wei verderop waar de koeien gemolken werden, vanalles.
Dat is niet waar.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:32 schreef FANN het volgende:
De meeste stadskinderen denken dat die melk al gewoon in het pak zat
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij woonden aan de rand van de stad en waren altijd aan het spelen op het platteland achter ons, we gingen ook naar de kaasboerderij allerlei vers spul halen, dus we waren sowieso wel wat gewend.
Maar ik vind het een leuke manier van vakantievieren. We hingen niet continu op de boerderij rond, net een beetje hoe het uitkwam, en er waren altijd andere kinderen en ook de kinderen en kleinkinderen van de boerderijen zelf. De eerste vakantie op de boerderij bij mijn ex, daar ging mijn zusje nauwelijks mee op uitstapjes, die bleef vaak gewoon de hele dag op de boerderij rondhangen en helpen. Als ukkie waren we haar een keer kwijt, stond ze in de stal op een kistje de stier te roskammen.
Jij kunt de UTO-SC niet vinden.quote:
Ik zag hetquote:Op zondag 8 februari 2015 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij kunt de UTO-SC niet vinden.![]()
Zit iemand helemaal los te gaan en de postings verdwijnen sneller, dan je bij kunt houden.
Gelukkig hebben we de beelden nog.
Dat heb ik ook wel eens gezienquote:Op zondag 8 februari 2015 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze liep in de stal ook gewoon achter de koeien langs, als puber heeft ze de boer een keer geroepen dat een koe ging kalven. Boer geloofde haar eerst niet, hij had half uur eerder nog gechecked, maar ze hield vol. Mochten we met z'n allen kijken hoe dat kalf er mbv een touw uitgetrokken werd, best indrukwekkend.
Als ze op jou gaan zitten ook nietquote:Op zondag 8 februari 2015 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had niet zoveel met koeien, daar op gaan zitten ging niet lang goed.
Er was een keer zo'n knul op de boerderij die mij wel effe ging leren paarrijdenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had niet zoveel met koeien, daar op gaan zitten ging niet lang goed.
Ik heb weleens stuk of 30 pinken om me heen gehad toen een jonge merrie keer de wei van die beesten ingesprongen was.quote:
Die moet je ook voor de kar zetten.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Op sommige boerderijen kon je ook paardrijden, zo heb ik ook nog eens op een haflinger gezeten, vond er niks aan
Ze hebben nog niet álles gewist...quote:Op zondag 8 februari 2015 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de beelden nog.
Ze zitten al bij post 363![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:38 schreef frankpass44 het volgende:
WANT IK BEN EEN MARTELAAR, BEGREPEN?
Het lijkt me wel Cool om goed te kunnen paardrijden, maar ik heb het nooit écht geprobeerdquote:Op zondag 8 februari 2015 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Op sommige boerderijen kon je ook paardrijden, zo heb ik ook nog eens op een haflinger gezeten, vond er niks aan
Vroeger hadden we boer Broek, daar kon je knol huren zonder ervaring.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Het lijkt me wel Cool om goed te kunnen paardrijden, maar ik heb het nooit écht geprobeerd
eigenlijk...
ik heb het verder ook nooit geprobeerd, leek me helemaal niks, en nu lijkt het me nog steeds niks.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Het lijkt me wel Cool om goed te kunnen paardrijden, maar ik heb het nooit écht geprobeerd
eigenlijk...
nu hoef ik ook niet meer zo nodigquote:Op zondag 8 februari 2015 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb het verder ook nooit geprobeerd, leek me helemaal niks, en nu lijkt het me nog steeds niks.
Dat is niet écht een boerderij dan toch? Of werden er alleen groente's verbouwd ofzo?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:56 schreef chufi het volgende:
Mijn vriendje op de middelbare school had een boerderij, zonder beesten dat dan wel weer... ( OK een paar honden )
Een boerenkoolderij.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is niet écht een boerderij dan toch? Of werden er alleen groente's verbouwd ofzo?
Aardappels en graan.... Was best wel groot... Hielp vaak mee op de trekker en zo ... Was altijd wel leuk.. Buurjongen deed in koeien en zo ...quote:Op zondag 8 februari 2015 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is niet écht een boerderij dan toch? Of werden er alleen groente's verbouwd ofzo?
en als ze die verkopen een boerenkool -sel-derijquote:
Nee, de aanloop vind ik altijd mooier.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
Oh... ze zijn allemaal feest aan het vieren in UTO, moet je daar niet heen Piet?
Ah... ja ik snap het...quote:Op zondag 8 februari 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Aardappels en graan.... Was best wel groot... Hielp vaak mee op de trekker en zo ... Was altijd wel leuk.. Buurjongen deed in koeien en zo ...
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:00 schreef just me het volgende:
[..]
en als ze die verkopen een boerenkool -sel-derij
vanmiddag zei je nog dat je daar nooit kwamquote:Op zondag 8 februari 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
Piet en ik staan naast elkaar aan de bar in de UTO SC 1000
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Aardappels en graan.... Was best wel groot... Hielp vaak mee op de trekker en zo ... Was altijd wel leuk.. Buurjongen deed in koeien en zo ...
Dat was dat plaatjes ding waar jij naar verwees .... Maar nu sta ik in het overzichtplaatjequote:Op zondag 8 februari 2015 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
vanmiddag zei je nog dat je daar nooit kwam
welke ben jij?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was dat plaatjes ding waar jij naar verwees .... Maar nu sta ik in het overzichtplaatje
Die aan de bar zegt ie toch net?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
welke ben jij?
[ afbeelding]afbeelding ]
die naast jou? die heeft veels te veel haarquote:Op zondag 8 februari 2015 22:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die aan de bar zegt ie toch net?
Alsof Piet een piraten pet op heeftquote:Op zondag 8 februari 2015 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
die naast jou? die heeft veels te veel haar
Als je in het UTO-strippers topic kijkt, dan zie je van iedereen de namen staan.quote:
ander keertje ik ga film kijkenquote:Op zondag 8 februari 2015 22:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je in het UTO-strippers topic kijkt, dan zie je van iedereen de namen staan.
Best wel een hoop ex-rls vriendinnen van je staan er tussen.
Staat al in de kast...quote:Op zondag 8 februari 2015 21:14 schreef FANN het volgende:
Deze is leuk voor Mw. MM
http://www.ebay.com/itm/J(...)w-2014-/351172061684
Hij weet wel precies wat er in staat.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat zou pas een klapper zijn zeg
Uiteraard, ik woon hier ook...quote:Op zondag 8 februari 2015 22:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij weet wel precies wat er in staat.
Het is inderdaad ellende met die brug, hij is de afgelopen weken al een paar keer vast gelopen, met volgelopen wegen tot gevolg. En ja, ze zijn bezig een tweede Botlekbrug te bouwen, die is hoger dan de Spijkenisser brug dus hoeft minder vaak omhoog, maar ik denk dat dat ook niet voldoende is.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ze nog steeds niets beters hebben dan die brug naar Spijkcity, ik snap het niet hoor. Wat een ellende. En ja, er is een tunnel. Net of dat helpt tegenwoordig, ik ben blij dat ik er al jaren niet geweest ben. En al helemaal dat ik er niet meer woon. 2 langste jaren van mijn leven.![]()
Tijd dat ze iets nieuws bouwen daar.
Kunnen ze het kanaal niet dieper maken?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad ellende met die brug, hij is de afgelopen weken al een paar keer vast gelopen, met volgelopen wegen tot gevolg. En ja, ze zijn bezig een tweede Botlekbrug te bouwen, die is hoger dan de Spijkenisser brug dus hoeft minder vaak omhoog, maar ik denk dat dat ook niet voldoende is.
IK WEEYT NERGENS VAB IK HEB MIJN BRIL NIET OPquote:Op zondag 8 februari 2015 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hallo Treehut, kom je weleens in de UTO SC?
dat is toch van dat televisieprogramma ik heb geen tvquote:Op zondag 8 februari 2015 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hallo Treehut, kom je weleens in de UTO SC?
Achter de lagere school waar ik als 7 jarig ettertje lief jongetje verbleef was een slagerij, en op een dag kon elk kind in de pauze meegenieten van de doodskreet van een varken voordat er een pin door zijn kop geschoten werd. Ben ik nooit meer vergetenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gezienis wel indrukwekkend als kind
Die brug loopt niet over een kanaal, maar over de Oude Maasquote:Op zondag 8 februari 2015 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kunnen ze het kanaal niet dieper maken?
Maakt niet uit daar.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat is toch van dat televisieprogramma ik heb geen tv
op zijn klompenquote:Op zondag 8 februari 2015 22:30 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Achter de lagere school waar ik als 7 jarig ettertje lief jongetje verbleef was een slagerij, en op een dag kon elk kind in de pauze meegenieten van de doodskreet van een varken voordat er een pin door zijn kop geschoten werd. Ben ik nooit meer vergeten
Je komt er tenminste eerlijk voor uit.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben 1 keer in Spijkenisse geweest, Spijkpop, jaartje of 10 geleden, was erg leuk
daar = hier want ik zitquote:
met de Metro helemaal tot het eindquote:Op zondag 8 februari 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je komt er tenminste eerlijk voor uit.
Loopt die zuidlijn zover door?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
met de Metro helemaal tot het eind
Inderdaad, de metro tot bijna in het boerenweiland.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
met de Metro helemaal tot het eind
oh, het was al in 2002, langer geleden dusquote:Op zondag 8 februari 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je komt er tenminste eerlijk voor uit.
quote:
Had je voldoende strippen?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs ik heb daar onlangs in gezeten, van Laan van NOI tot aan Leidschenveen...
De laatste keer ging ie nog niet verder dan Zuidpleinquote:Op zondag 8 februari 2015 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs ik heb daar onlangs in gezeten, van Laan van NOI tot aan Leidschenveen...
Bij de Maastunnelquote:Op zondag 8 februari 2015 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De laatste keer ging ie nog niet verder dan Zuidplein
tis nie waarquote:
quote:
De Uiromastquote:
Hoho, wel netjes in en uitchecken geldt ook voor jou.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag in Nederland onbeperkt reizen met het OV...
Wie zegt dat ik dat niet doe?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoho, wel netjes in en uitchecken geldt ook voor jou.
natuurlijk nietquote:
Bij de broodfabriekquote:
Hier, heb je wat interessanters:quote:Op zondag 8 februari 2015 22:54 schreef Kingstown het volgende:
Ik zit naar een penalty serie te kijken die al minimaal een half uur duurt.
Artequote:Op zondag 8 februari 2015 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Hier, heb je wat interessanters:
http://concert.arte.tv/fr/specials-au-bataclan
Zelfde set als in Amsterdam, dit is 4 dagen later.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Arte87 minuten. Daar ga ik van de week een keer rustig voor zitten. Thnx!
DE 2 keepers aan het eind ... De ene miste de andere stelde zich aan , maar schoot wel raakquote:Op zondag 8 februari 2015 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Precies genoeg spelers in het veld dan.
kijk uit voor je orenquote:
veel te veel gedoequote:
Neequote:
maandag wasdagquote:Op zondag 8 februari 2015 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet jij je bed niet in?
Of ben je morgen vrijgesteld van vegen?
Jij hebt nog een werkende draaitafelquote:Op zondag 8 februari 2015 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik draai heel vaak plaatjes, heerlijk![]()
quote:
Alle dertien goedquote:Op zondag 8 februari 2015 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik draai heel vaak plaatjes, heerlijk![]()
Thorens klinkt Scandinavisch...quote:
ik had een Technics direct-drive van 499 gulden van het vakkenvullenquote:
ja mijn ogenquote:Op zondag 8 februari 2015 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kom maar even uitrusten bij de bejaarden.
Dat klonk goedquote:Op zondag 8 februari 2015 23:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik had een Technics direct-drive van 499 gulden van het vakkenvullen
je zou maar epilepsie hebben.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Duurt even voordat de ban er is als er geen FA/A online is. Die beelden zijn echt de tyfus.
Wordt je gek van idd... Blokken ze niet op ip-address?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Duurt even voordat de ban er is als er geen FA/A online is. Die beelden zijn echt de tyfus.
nope zo gaat het al heel de avond.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt je gek van idd... Blokken ze niet op ip-address?
DKUp heeft huis gehouden...quote:Op zondag 8 februari 2015 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
je zou maar epilepsie hebben.
zou daar een tool voor zijn? anders lig je echt vaak te schuimbekken lijkt mij.
Hoezo, wil je ruilen?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welk type?
Heb nog 3 Technics SL1200's uit 1986 die stof staan te happen...
Vroeger stopten die gifjes nog wel eens als je op ESC druktequote:Op zondag 8 februari 2015 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
je zou maar epilepsie hebben.
zou daar een tool voor zijn? anders lig je echt vaak te schuimbekken lijkt mij.
dan kunnen ze in uiterste nood nog altijd even naar zijn terrein de ICT mailen en die kunnen dan weer zijn toegangscode blokkeren.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wrs wel, maar als hij met goede proxy's werkt, dan wordt het lastiger.
Weet niet zo goed wat ik er mee wil doen.quote:
Als hij echt in een inrichting zit ja. Dat is ook maar de vraag.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:28 schreef isax het volgende:
dan kunnen ze in uiterste nood nog altijd even naar zijn terrein de ICT mailen en die kunnen dan weer zijn toegangscode blokkeren.
TD166 is het.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat ik er mee wil doen.
Heb ze voor een prikkie belastingvrij in Duitsland gekocht tijdens mijn diensttijd en heb ze veel gebruikt.
Nu niet meer dus en eigenlijk vind ik het moeilijk om er afscheid van te nemen...
ik gok het wel zo.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als hij echt in een inrichting zit ja. Dat is ook maar de vraag.
Ik hou het in gedachte.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
TD166 is het.
Als je ze kwijt wil geef maar seintje, ik verzamel draaitafels.
Daar hoef je geen Einstein voor te zijn.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:30 schreef isax het volgende:
ik gok het wel zo.
hoe weet je anders dat ze met toegangscode werken?
En hallo asielzoeker.quote:
dagdag pfft mijn ogenquote:Op zondag 8 februari 2015 23:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar hoef je geen Einstein voor te zijn.
[..]
En hallo asielzoeker.![]()
nee?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:31 schreef Kingstown het volgende:
Daar hoef je geen Einstein voor te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |