Is het mogelijk dat er een kleine samenvatting komt?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:23 schreef Beauke het volgende:
[..]![]()
Hij heeft ook m'n familie zitten bellen om de details te vertellen.
Sympathiek, verhoogt de slagingskans van dit topic.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Helaas niet, is ipad, maar speciaal voor jou switch ik even naar pc
Met name die overtuigende gezichtsuitdrukking van Beauke doen het hem idd. Geweldig geacteerd!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:19 schreef ludovico het volgende:
Whut, is deze shit echt? Anders goed geacteerd
je bent gewoon een ordinaire slet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:19 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ach, anders had je zelf wel m'n naam genoemd.
Ken jou wel. Deed je een paar weken geleden hier ook al, dus is zo terug te leiden.
Wat een aannames weer.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met dronken zijn?
Terecht. Vuige slet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:23 schreef Beauke het volgende:
[..]![]()
Net goed.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:23 schreef Beauke het volgende:
[..]![]()
Sterker nog, ik had die naaktfoto's geupload en beschikbaar gemaakt voor welke fokker dan ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had hoogstpersoonlijk alle naaktfoto's naar d'r pa gestuurd, kan hij zien wat voor vreemdgaande slet zijn dochter is.
Dat wil ik ook wel eens weten. Wat is de reden dat je andermans fallus in je mond nam naast die van je vriend Beauke?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met welke zolder-autist ben je vreemd gegaan?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
*endeKlopt. Bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terecht. Vuige slet.
Je bent gelijk onterft mag ik hopen?
En het linkje nogmaals in dit topic gedumpt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog, ik had die naaktfoto's geupload en beschikbaar gemaakt voor welke fokker dan ook.
Zo! Die zit!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je bent gewoon een ordinaire slet.
Ijsmeisquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:28 schreef Caland het volgende:
Weer eens wat anders dan het dagelijkse faprondje op ijmeis.zip en yvonne.rar
Oh pardonquote:
Gelukkig zitten de kinderen niet op FOK!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:31 schreef Nammie het volgende:
Dus dit is serieus? Een volwassen vrouw stuurt haar naaktfoto's rond op een forum, terwijl ze een partner heeft, en de partner komt erachter en is woest? En ook nog eens fysiek vreemdgegaan? Nou, beter dat je erachter bent gekomen dan toch. Klinkt niet als een stabiel iemand dan. Nu zetten jullie jezelf allebei voor lul.
Ik ben geen voorstander van behaarde kutten, Caland. Ik heb ooit eens gehad dat je je hand in een slipje doet en dat de haren daar zo lang zijn dat ze tussen je vingers door uitsteken. Moet een mens niet willen. Ze had ook een langharige cavia. Ik had dat als een teken kunnen zien.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:31 schreef Caland het volgende:
Beauke klinkt wel als een naam van iemand met een behaarde kut overigens.
Benieuwd of de foto's die nummer_zoveel nu voor mij aan het uploaden is dit gaan bevestigen.
Je moet ook niet je hand in je moeders slipje doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van behaarde kutten, Caland. Ik heb ooit eens gehad dat je je hand in een slipje doet en dat de haren daar zo lang zijn dat ze tussen je vingers door uitsteken. Moet een mens niet willen. Ze had ook een langharige cavia. Ik had dat als een teken kunnen zien.
Dat is al helemaal triest om het dan zo openbaar uit te vechten. Mocht dit echt zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig zitten de kinderen niet op FOK!
Toch?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je moet ook niet je hand in je moeders slipje doen.
Ik wacht even op de foto's van TS.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van behaarde kutten, Caland. Ik heb ooit eens gehad dat je je hand in een slipje doet en dat de haren daar zo lang zijn dat ze tussen je vingers door uitsteken. Moet een mens niet willen. Ze had ook een langharige cavia. Ik had dat als een teken kunnen zien.
LOLquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:30 schreef kapiteintje het volgende:
Nu is het stil. Ik denk dat TS nu telefonisch dronken huilend zijn excuses aan Beauke aan het aanbieden is.
Geforceerd. 1/10.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je moet ook niet je hand in je moeders slipje doen.
Klopt we zetten ons beide voor lul, maar voor mij voelt het wel lekker aan, voor haar is fok d'r wereld, voor mij 0,0quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:31 schreef Nammie het volgende:
Dus dit is serieus? Een volwassen vrouw stuurt haar naaktfoto's rond op een forum, terwijl ze een partner heeft, en de partner komt erachter en is woest? En ook nog eens fysiek vreemdgegaan? Nou, beter dat je erachter bent gekomen dan toch. Klinkt niet als een stabiel iemand dan. Nu zetten jullie jezelf allebei voor lul.
M'n grote zwarte behaarde labrador heet Beau, vandaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Herstel: Ik denk dat nummer_zoveel nu dronken DM's met de picca's in kwestie aan het rondsturen is!quote:
Ik heb nog nooit een kale labrador gezien. Wil je stoppen met die overbodige aanduidingen in je zinnen te verwerken?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:35 schreef Beauke het volgende:
[..]
M'n grote zwarte behaarde labrador heet Beau, vandaar.
Thx voor de pics van die vreemdgaande hoer, wees blij dat je ervanaf bent.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Klopt we zetten ons beide voor lul, maar voor mij voelt het wel lekker aan, voor haar is fok d'r wereld, voor mij 0,0
Ja maar alsnog. Je weet niet wie er meeleest, wie het nog gaan lezen en of je herkenbaar bent. Houd de eer dan aan jullie zelf in plaats van dit, zou je denken..quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Klopt we zetten ons beide voor lul, maar voor mij voelt het wel lekker aan, voor haar is fok d'r wereld, voor mij 0,0
Goed bedacht, maar nee, ik heb die foto's niet, die heeft ze in eigenbeheerquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Herstel: Ik denk dat nummer_zoveel nu dronken DM's met de picca's in kwestie aan het rondsturen is!![]()
![]()
![]()
![]()
HELD!
Ja zou je denken, totdat jij erachter komt dat de persoon waarvan jij houdt je zo zwaar bedonderd!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja maar alsnog. Je weet niet wie er meeleest, wie het nog gaan lezen en of je herkenbaar bent. Houd de eer dan aan jullie zelf in plaats van dit, zou je denken..
Serieus? Doe normaal.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Thx voor de pics van die vreemdgaande hoer, wees blij dat je ervanaf bent.
Zakenvrouw.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Goed bedacht, maar nee, ik heb die foto's niet, die heeft ze in eigenbeheer
Ben ik met je eens. Ik had me niet moeten laten verleiden er op in te gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja maar alsnog. Je weet niet wie er meeleest, wie het nog gaan lezen en of je herkenbaar bent. Houd de eer dan aan jullie zelf in plaats van dit, zou je denken..
Eens!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja zou je denken, totdat jij erachter komt dat de persoon waarvan jij houdt je zo zwaar bedonderd!
Ja, dan baal je natuurlijk heel erg en ben je boos. Maar dan komt er een moment dat je weet dat je verstandig moet zijn. Al helemaal als je kinderen hebt?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja zou je denken, totdat jij erachter komt dat de persoon waarvan jij houdt je zo zwaar bedonderd!
Overkomt je snel he, verleid worden om ergens op in te gaan. Of iets in je te laten gaan. Whatever.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:38 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ik had me niet moeten laten verleiden er op in te gaan.
Stom van me.
Nu dat uit de lucht is. Laat die fotos van je kut eens zienquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:38 schreef Beauke het volgende:
[..]
Stom van me.
Ook nog zelfreflecterend vermogen. Nummer_zoveel, je weet niet wat je laat gaan!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:38 schreef Beauke het volgende:
[..]
Stom van me.
Eerst ga je 8 maanden lang met half mannelijk fok naaktfoto's delen, sexdates regelen en sexchatten en dan deze reply, beetje erg laat dunkt mequote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:38 schreef Beauke het volgende:
[..]
Stom van me.
Kun je niet beter lekker naar bed gaan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Toekomstige mannen mogen best weten hoe makkelijk Beauke haar benen voor een ander spreidt, toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
8/10quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Overkomt je snel he, verleid worden om ergens op in te gaan. Of iets in je te laten gaan. Whatever.
Er zijn toch meerdere FOK!kers die er beschikking over hebben?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Goed bedacht, maar nee, ik heb die foto's niet, die heeft ze in eigenbeheer
*spreidtquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Toekomstige mannen mogen best weten hoe makkelijk Beauke haar benen voor een ander spreid, toch?
Precies. Positief blijven, deed je dat ook toen je andermans eikel tegen de binnenkant van je wang aanduwde?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:40 schreef Beauke het volgende:
[..]
Kun je niet beter lekker naar bed gaan?
Dit brengt ipv positiviteit alleen maar negativiteit.
Moet ze toch zelf weten?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Toekomstige mannen mogen best weten hoe makkelijk Beauke haar benen voor een ander spreidt, toch?
Hij naait je wel met dit topic zegquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:38 schreef Beauke het volgende:
[..]
Stom van me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Seropositief was ze toenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. Positief blijven, deed je dat ook toen je andermans eikel tegen de binnenkant van je wang aanduwde?
Dit, altijd dat gemeet met 2 maten van vrouwenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet als je in een relatie zit toch ? Of mogen mannen bij jou ook vreemdgaan ?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:45 schreef Caland het volgende:
Ik hoop eigenlijk alleen maar dat beauke en nummer_zoveel geen kinderen hebben, of ooit die wens hebben.
Wel dusquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:45 schreef Caland het volgende:
Ik hoop eigenlijk alleen maar dat beauke en nummer_zoveel geen kinderen hebben, of ooit die wens hebben.
een slet is nooit vrijgezelquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:46 schreef Adames het volgende:
maar is beauke nu nog vrijgezel? ik volg het nu niet helemaal
Wel/niet/wel/niet afhankelijk van het weer.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:46 schreef Adames het volgende:
Ja, ik ben vrijgezel sinds vorige maand.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:46 schreef Adames het volgende:
Nee, maar ik bedoel eigenlijk: wat heeft het voor zin om iemand zo te kleineren? Als zij later van alles wil doen met mannen, moet ze dat zelf weten. Is niet aan jou of aan mij om haar dan maar uit te schelden ofzo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet als je in een relatie zit toch ? Of mogen mannen bij jou ook vreemdgaan ?
Wil je Fokker met benefits worden?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:48 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ja, ik ben vrijgezel sinds vorige maand.
Bevalt prima.
Natuurlijk bevalt het prima. Elk weekend een ander die in je harige cavia loopt te blaffen. Lekker vrijgezelquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:48 schreef Beauke het volgende:
[..]
Bevalt prima.
wat is er in je leven verbeterd door je keuze van vorige maand?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:48 schreef Beauke het volgende:
[..]
Bevalt prima.
Om even kort een beeld te vormen:quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:48 schreef Beauke het volgende:
[..]
Bevalt prima.
ga ergens anders feministen aubquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:48 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel eigenlijk: wat heeft het voor zin om iemand zo te kleineren? Als zij later van alles wil doen met mannen, moet ze dat zelf weten. Is niet aan jou of aan mij om haar dan maar uit te schelden ofzo.
- Wat zijn je stats op de kettlebell?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Om even kort een beeld te vormen:
- Hoe oud ben je?
- Wat zijn je lengte en je gewicht?
- Wat zijn je hobby's?
Ik ben erg benieuwd
Mwoah, ik zou ook boos zijn als bleek dat mijn vriendin(?) 8 maand lang andere mannen aan het neuken is. Als je er de behoefte aan hebt kan je het beter gewoon uitmaken in plaats van zijn tijd ye verspillen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:48 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel eigenlijk: wat heeft het voor zin om iemand zo te kleineren? Als zij later van alles wil doen met mannen, moet ze dat zelf weten. Is niet aan jou of aan mij om haar dan maar uit te schelden ofzo.
Ik ben 56 jaar, ben 1.50 en weeg 109 kilo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Om even kort een beeld te vormen:
- Hoe oud ben je?
- Wat zijn je lengte en je gewicht?
- Wat zijn je hobby's?
Ik ben erg benieuwd
32/24quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
- Wat zijn je stats op de kettlebell?
en de zeven maanden voor je vrijgezel was had je exact hetzelfde leven als nu, ondanks je 2 kinderen en mij, way to go!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:48 schreef Beauke het volgende:
[..]
Bevalt prima.
Als we zo gaan redeneren: wat heeft het voor zin hier te posten?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:48 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee...gewoon nee.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:48 schreef Nammie het volgende:
[..]
Met een mooi boeketje bloemen kom je een heel eind. Wellicht dat je mij een keer een 'workshop' kunt geven?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:52 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ik ben 56 jaar, ben 1.50 en weeg 109 kilo.
Mijn hobby is bloemschikken.
Heeft Beauke trouwens je usernaam uitgekozen? Dat zou wel heerlijk ironisch zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
en de zeven maanden voor je vrijgezel was had je exact hetzelfde leven als nu, ondanks je 2 kinderen en mij, way to go!
Dit dus.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ga ergens anders feministen aub
Hier heeft ze vast niet op terug!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
en de zeven maanden voor je vrijgezel was had je exact hetzelfde leven als nu, ondanks je 2 kinderen en mij, way to go!
Hoe zou je je kapsel omschrijven?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:52 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ik ben 56 jaar, ben 1.50 en weeg 109 kilo.
Mijn hobby is bloemschikken.
9/10 moest lachen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft Beauke trouwens je usernaam uitgekozen? Dat zou wel heerlijk ironisch zijn![]()
Dat begrijp ik ook wel, maar soms ligt dat moeilijk denk ik?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mwoah, ik zou ook boos zijn als bleek dat mijn vriendin(?) 8 maand lang andere mannen aan het neuken is. Als je er de behoefte aan hebt kan je het beter gewoon uitmaken in plaats van zijn tijd ye verspillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |