Ook nog zelfreflecterend vermogen. Nummer_zoveel, je weet niet wat je laat gaan!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:38 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ik had me niet moeten laten verleiden er op in te gaan.
Stom van me.
Eerst ga je 8 maanden lang met half mannelijk fok naaktfoto's delen, sexdates regelen en sexchatten en dan deze reply, beetje erg laat dunkt mequote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:38 schreef Beauke het volgende:
[..]
Stom van me.
Kun je niet beter lekker naar bed gaan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja zou je denken, totdat jij erachter komt dat de persoon waarvan jij houdt je zo zwaar bedonderd!
Toekomstige mannen mogen best weten hoe makkelijk Beauke haar benen voor een ander spreidt, toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja maar alsnog. Je weet niet wie er meeleest, wie het nog gaan lezen en of je herkenbaar bent. Houd de eer dan aan jullie zelf in plaats van dit, zou je denken..
8/10quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Overkomt je snel he, verleid worden om ergens op in te gaan. Of iets in je te laten gaan. Whatever.
Er zijn toch meerdere FOK!kers die er beschikking over hebben?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Goed bedacht, maar nee, ik heb die foto's niet, die heeft ze in eigenbeheer
*spreidtquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Toekomstige mannen mogen best weten hoe makkelijk Beauke haar benen voor een ander spreid, toch?
Precies. Positief blijven, deed je dat ook toen je andermans eikel tegen de binnenkant van je wang aanduwde?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:40 schreef Beauke het volgende:
[..]
Kun je niet beter lekker naar bed gaan?
Dit brengt ipv positiviteit alleen maar negativiteit.
Moet ze toch zelf weten?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Toekomstige mannen mogen best weten hoe makkelijk Beauke haar benen voor een ander spreidt, toch?
Hij naait je wel met dit topic zegquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:38 schreef Beauke het volgende:
[..]
Stom van me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Seropositief was ze toenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. Positief blijven, deed je dat ook toen je andermans eikel tegen de binnenkant van je wang aanduwde?
Dit, altijd dat gemeet met 2 maten van vrouwenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet als je in een relatie zit toch ? Of mogen mannen bij jou ook vreemdgaan ?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:45 schreef Caland het volgende:
Ik hoop eigenlijk alleen maar dat beauke en nummer_zoveel geen kinderen hebben, of ooit die wens hebben.
Wel dusquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:45 schreef Caland het volgende:
Ik hoop eigenlijk alleen maar dat beauke en nummer_zoveel geen kinderen hebben, of ooit die wens hebben.
een slet is nooit vrijgezelquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:46 schreef Adames het volgende:
maar is beauke nu nog vrijgezel? ik volg het nu niet helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |