Je moet ook niet je hand in je moeders slipje doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van behaarde kutten, Caland. Ik heb ooit eens gehad dat je je hand in een slipje doet en dat de haren daar zo lang zijn dat ze tussen je vingers door uitsteken. Moet een mens niet willen. Ze had ook een langharige cavia. Ik had dat als een teken kunnen zien.
Dat is al helemaal triest om het dan zo openbaar uit te vechten. Mocht dit echt zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig zitten de kinderen niet op FOK!
Toch?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je moet ook niet je hand in je moeders slipje doen.
Ik wacht even op de foto's van TS.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van behaarde kutten, Caland. Ik heb ooit eens gehad dat je je hand in een slipje doet en dat de haren daar zo lang zijn dat ze tussen je vingers door uitsteken. Moet een mens niet willen. Ze had ook een langharige cavia. Ik had dat als een teken kunnen zien.
LOLquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:30 schreef kapiteintje het volgende:
Nu is het stil. Ik denk dat TS nu telefonisch dronken huilend zijn excuses aan Beauke aan het aanbieden is.
Geforceerd. 1/10.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je moet ook niet je hand in je moeders slipje doen.
Klopt we zetten ons beide voor lul, maar voor mij voelt het wel lekker aan, voor haar is fok d'r wereld, voor mij 0,0quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:31 schreef Nammie het volgende:
Dus dit is serieus? Een volwassen vrouw stuurt haar naaktfoto's rond op een forum, terwijl ze een partner heeft, en de partner komt erachter en is woest? En ook nog eens fysiek vreemdgegaan? Nou, beter dat je erachter bent gekomen dan toch. Klinkt niet als een stabiel iemand dan. Nu zetten jullie jezelf allebei voor lul.
M'n grote zwarte behaarde labrador heet Beau, vandaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Herstel: Ik denk dat nummer_zoveel nu dronken DM's met de picca's in kwestie aan het rondsturen is!quote:
Ik heb nog nooit een kale labrador gezien. Wil je stoppen met die overbodige aanduidingen in je zinnen te verwerken?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:35 schreef Beauke het volgende:
[..]
M'n grote zwarte behaarde labrador heet Beau, vandaar.
Thx voor de pics van die vreemdgaande hoer, wees blij dat je ervanaf bent.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Klopt we zetten ons beide voor lul, maar voor mij voelt het wel lekker aan, voor haar is fok d'r wereld, voor mij 0,0
Ja maar alsnog. Je weet niet wie er meeleest, wie het nog gaan lezen en of je herkenbaar bent. Houd de eer dan aan jullie zelf in plaats van dit, zou je denken..quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Klopt we zetten ons beide voor lul, maar voor mij voelt het wel lekker aan, voor haar is fok d'r wereld, voor mij 0,0
Goed bedacht, maar nee, ik heb die foto's niet, die heeft ze in eigenbeheerquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Herstel: Ik denk dat nummer_zoveel nu dronken DM's met de picca's in kwestie aan het rondsturen is!![]()
![]()
![]()
![]()
HELD!
Ja zou je denken, totdat jij erachter komt dat de persoon waarvan jij houdt je zo zwaar bedonderd!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja maar alsnog. Je weet niet wie er meeleest, wie het nog gaan lezen en of je herkenbaar bent. Houd de eer dan aan jullie zelf in plaats van dit, zou je denken..
Serieus? Doe normaal.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Thx voor de pics van die vreemdgaande hoer, wees blij dat je ervanaf bent.
Zakenvrouw.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Goed bedacht, maar nee, ik heb die foto's niet, die heeft ze in eigenbeheer
Ben ik met je eens. Ik had me niet moeten laten verleiden er op in te gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja maar alsnog. Je weet niet wie er meeleest, wie het nog gaan lezen en of je herkenbaar bent. Houd de eer dan aan jullie zelf in plaats van dit, zou je denken..
Eens!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja zou je denken, totdat jij erachter komt dat de persoon waarvan jij houdt je zo zwaar bedonderd!
Ja, dan baal je natuurlijk heel erg en ben je boos. Maar dan komt er een moment dat je weet dat je verstandig moet zijn. Al helemaal als je kinderen hebt?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja zou je denken, totdat jij erachter komt dat de persoon waarvan jij houdt je zo zwaar bedonderd!
Overkomt je snel he, verleid worden om ergens op in te gaan. Of iets in je te laten gaan. Whatever.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:38 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ik had me niet moeten laten verleiden er op in te gaan.
Stom van me.
Nu dat uit de lucht is. Laat die fotos van je kut eens zienquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:38 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ik had me niet moeten laten verleiden er op in te gaan.
Stom van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |