Is het mogelijk dat er een kleine samenvatting komt?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:23 schreef Beauke het volgende:
[..]![]()
Hij heeft ook m'n familie zitten bellen om de details te vertellen.
Sympathiek, verhoogt de slagingskans van dit topic.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Helaas niet, is ipad, maar speciaal voor jou switch ik even naar pc
Met name die overtuigende gezichtsuitdrukking van Beauke doen het hem idd. Geweldig geacteerd!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:19 schreef ludovico het volgende:
Whut, is deze shit echt? Anders goed geacteerd
je bent gewoon een ordinaire slet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:19 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ach, anders had je zelf wel m'n naam genoemd.
Ken jou wel. Deed je een paar weken geleden hier ook al, dus is zo terug te leiden.
Wat een aannames weer.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met dronken zijn?
Terecht. Vuige slet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:23 schreef Beauke het volgende:
[..]![]()
Net goed.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:23 schreef Beauke het volgende:
[..]![]()
Sterker nog, ik had die naaktfoto's geupload en beschikbaar gemaakt voor welke fokker dan ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had hoogstpersoonlijk alle naaktfoto's naar d'r pa gestuurd, kan hij zien wat voor vreemdgaande slet zijn dochter is.
Dat wil ik ook wel eens weten. Wat is de reden dat je andermans fallus in je mond nam naast die van je vriend Beauke?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met welke zolder-autist ben je vreemd gegaan?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
*endeKlopt. Bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terecht. Vuige slet.
Je bent gelijk onterft mag ik hopen?
En het linkje nogmaals in dit topic gedumpt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog, ik had die naaktfoto's geupload en beschikbaar gemaakt voor welke fokker dan ook.
Zo! Die zit!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je bent gewoon een ordinaire slet.
Ijsmeisquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:28 schreef Caland het volgende:
Weer eens wat anders dan het dagelijkse faprondje op ijmeis.zip en yvonne.rar
Oh pardonquote:
Gelukkig zitten de kinderen niet op FOK!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:31 schreef Nammie het volgende:
Dus dit is serieus? Een volwassen vrouw stuurt haar naaktfoto's rond op een forum, terwijl ze een partner heeft, en de partner komt erachter en is woest? En ook nog eens fysiek vreemdgegaan? Nou, beter dat je erachter bent gekomen dan toch. Klinkt niet als een stabiel iemand dan. Nu zetten jullie jezelf allebei voor lul.
Ik ben geen voorstander van behaarde kutten, Caland. Ik heb ooit eens gehad dat je je hand in een slipje doet en dat de haren daar zo lang zijn dat ze tussen je vingers door uitsteken. Moet een mens niet willen. Ze had ook een langharige cavia. Ik had dat als een teken kunnen zien.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:31 schreef Caland het volgende:
Beauke klinkt wel als een naam van iemand met een behaarde kut overigens.
Benieuwd of de foto's die nummer_zoveel nu voor mij aan het uploaden is dit gaan bevestigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |