Waarom is het ongewenst dan?quote:
Namen willen we.quote:om het extra "in crowd" te houden is m'n ex vreemd gegaan met Fokkers en heeft ze andere Fokkers naaktfoto's toegestuurd terwijl ze aan het sex chatten/texten waren.
wat je wil, je hebt mensen die gewoon wat willen kletsen en je hebt mensen die willen daten.quote:
Waarom zou je dit zo opzichtig op Fok! willen doen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
wat je wil, je hebt mensen die gewoon wat willen kletsen en je hebt mensen die willen daten.
Leven en laten leven
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:59 schreef kroodje_broket het volgende:
Pics van de foto's van je ex willen we.
Waarom niet, is me opgevallen dat de meeste "echte" datingsites echt crap zijn en op fok zitten zat gezellige mensen, dus waarom niet een thread als dit aanmaken, met zoveel users is er een kans om voor de verandering weer eens een gezellig topic aan te makenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom zou je dit zo opzichtig op Fok! willen doen?
Dat laatste ben ik wel voor in. Maar weet niet of dating hier iets gaat worden. Zal dan meer een soort SC worden vrees ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom niet, is me opgevallen dat de meeste "echte" datingsites echt crap zijn en op fok zitten zat gezellige mensen, dus waarom niet een thread als dit aanmaken, met zoveel users is er een kans om voor de verandering weer eens een gezellig topuc aan te maken
We hebben onze ongemakken gehad maar met jou zou ik het wel overwegen, je bent wel een interessante user.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sta je daar voor open dan?
Ben je in het echt ook boos?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:03 schreef BozeHaas het volgende:
Hoi ik ben haas ben een spontane jongeman die op zoek is naar een spontane leuke gezellige meid, zie jij het wel zitten stuur me dan een leuke dm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Homo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
We hebben onze ongemakken gehad maar met jou zou ik het wel overwegen, je bent wel een interessante user.
Who cares, gewoon mee blijven doen en als het sc wordt kun je zeggen dat je erbij was toen het begonquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik wel voor in. Maar weet niet of dating hier iets gaat worden. Zal dan meer een soort SC worden vrees ik.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:03 schreef BozeHaas het volgende:
Hoi ik ben haas ben een spontane jongeman die op zoek is naar een spontane leuke gezellige meid, zie jij het wel zitten stuur me dan een leuke dm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geef het een kans.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Who cares, gewoon mee blijven doen en als het sc wordt kun je zeggen dat je erbij was toen het begon
Of als je zelfmoord neigingen hebr hahahaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:06 schreef Caland het volgende:
Ga gewoon naar kinky.nl ofzo als je frusti bent en wilt neuken.
Ok doei.
Nou je zit er dicht tegenaan anders open je niet zo'n topic.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Of als je zelfmoord neigingen hebr hahaha
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:00 schreef Fylax het volgende:
Ik ben een jongen van 15, in juli 16 en ik zoek een FOK!ster van mijn leeftijd.
quote:f. Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken. Indien blijkt dat een gebruiker bij aanmaak van het profiel deze leeftijd niet had bereikt en geen toestemming van ouders of voogd had kan, kan het account onmiddellijk worden geblokkeerd en ingevorderd en kan de user worden uitgesloten van FOK!
Haha, nee valt mee, maar jij begon over kinky.nl en die 16 jarige die misbruikt wrrd door (onder andere) een kerel die op heterdaad werd betrapt, DIE kerel heeft zelfmoord gepleegd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou je zit er dicht tegenaan anders open je niet zo'n topic.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Haha, nee valt mee, maar jij begon over kinky.nl en die 16 jarige die misbruikt wrrd door (onder andere) een kerel die op heterdaad werd betrapt, DIE kerel heeft zelfmoord gepleegd.
Dus als je psychologie van de koude grond toepast dan zou je kunnen zeggen: kinky.nl > zelfmoord 😒
Oehh, naziiiiquote:
Geen idee waar je het over hebt man.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Haha, nee valt mee, maar jij begon over kinky.nl en die 16 jarige die misbruikt wrrd door (onder andere) een kerel die op heterdaad werd betrapt, DIE kerel heeft zelfmoord gepleegd.
Dus als je psychologie van de koyde grond toepadt dan zou je kunnen zeggen: kinky.nl > zelfmoord 😒
Nou, vooruit met de geit, waar zijn die foto's?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:13 schreef Beauke het volgende:
Ik snap er helemaal niks van, je zit me net nog te appen hoe graag je me terug wilt.
Ik word hier verdorie zoooo moe van he.
😃😃😃quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou, vooruit met de geit, waar zijn die foto's?
Ho eem, ho eem, ho eem!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:14 schreef Caland het volgende:
JA ZOU IEMAND GODVERDOMME EENS WAT ACHTERGRONDINFO KUNNEN GEVEN
Er staat toch ook ongewenst vrijgezel?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:13 schreef Beauke het volgende:
Ik snap er helemaal niks van, je zit me net nog te appen hoe graag je me terug wilt.
Zoooooo dom dat je jezelf prijs geeft, ik heb nooit je naam genoemt, nu gaan minimaal 1000 mannelijke fokkers om je naaktfoto's vragen, dan zijn dan ook de laatsre 1000 die ze nog NIET gezien hebben hahaha 😀quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:13 schreef Beauke het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zoooooo dom dat je jezelf prijs geeft, ik heb nooit je naam genoemt, nu gaan minimaal 1000 mannelijke fokkers om je naaktfoto's vragen, dan zijn dan ook de laatsre 1000 die ze nog NIET gezien hebben hahaha 😀
Touche!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:16 schreef Nammie het volgende:
[..]
Er staat toch ook ongewenst vrijgezel?
hey lekkrdingquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:13 schreef Beauke het volgende:
Picsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zoooooo dom dat je jezelf prijs geeft, ik heb nooit je naam genoemt, nu gaan minimaal 1000 mannelijke fokkers om je naaktfoto's vragen, dan zijn dan ook de laatsre 1000 die ze nog NIET gezien hebben hahaha 😀
Dit medium kan beeldmateriaal bevatten wat niet geschikt is voor zijn leeftijd. Hij en zijn ouders behoren mij zelfs te bedanken. Betreden op eigen risico dus.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oehh, naziiii
Je weet hoe fel de kinderen op de basisschool zijn tegen klikkers he...![]()
Ohjee, alsof niet iedere jongen van 15 met gierende hormonen al niet 2 girls one cup heeft gekeken en zich daarop heeft afgebeert, straks zien ze wat op Fok wat ze niet mogen zien!!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:18 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Dit medium kan beeldmateriaal bevatten wat niet geschikt is voor zijn leeftijd. Hij en zijn ouders behoren mij zelfs te bedanken. Betreden op eigen risico dus.
Valt mee zolder, jij hoort bij de voorhoede die de nasktfoto's waarschijnlijk al gezien heeft, dus doe je mede fokkers een lol en deel ze zodat we verder kunnen met deze thread ipv met mijn ex 😉quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:16 schreef Zolder het volgende:
Tja dat is even zwaar slikken TS. Ik hoop dat je er bovenop komt, want kan me wel voorstellen dat zoiets best een klap is.
Ach, anders had je zelf wel m'n naam genoemd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
mag ik fappen op je naaktpicsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:19 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ach, anders had je zelf wel m'n naam genoemd.
Ken jou wel. Deed je een paar weken geleden hier ook al, dus is zo terug te leiden.
Als ik jou was zou ik dit soort kinderachtige topics echt niet pikken hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:19 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ken jou wel. Deed je een paar weken geleden hier ook al, dus is zo terug te leiden.
Zo rollen wij 😉quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:19 schreef ludovico het volgende:
Whut, is deze shit echt? Anders goed geacteerd
Geloof er ook niks van eigenlijk. Of nouja.. dan zijn het 2 pubers ofzo?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:19 schreef ludovico het volgende:
Whut, is deze shit echt? Anders goed geacteerd
Heerlijk,mvuurtje opstoken, ik waardeer je stijl wrl silvioquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dit soort kinderachtige topics echt niet pikken hoor.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heerlijk,vuurtje opstoken, ik waardeer je stijl Wel silvio
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:21 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Ik kan bijna niet geloven dat dit eckt gebeurt. Alweer.
Terecht.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:23 schreef Beauke het volgende:
[..]![]()
Hij heeft ook m'n familie zitten bellen om de details te vertellen.
Ik heb lang niet alle details verteld, dat kunnen ze beter aan bepaalde mensen hier op fom fragen 😉quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:23 schreef Beauke het volgende:
[..]![]()
Dat zou voor mij toch wel de druppel zijn die de emmer deed overlopen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:23 schreef Beauke het volgende:
[..]![]()
Je typt alsof je dronken bent.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb lang niet alle details verteld, dat kunnen ze beter aan bepaalde mensen hier op fom fragen 😉
Doe jezelf een lol en ga slapenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb lang niet alle details verteld, dat kunnen ze beter aan bepaalde mensen hier op fom fragen 😉
Ik had hoogstpersoonlijk alle naaktfoto's naar d'r pa gestuurd, kan hij zien wat voor vreemdgaande slet zijn dochter is.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
*endequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er nou weer mis met dronken zijn?quote:
Inderdaad, ik zou als wraak naaktfotos op het internet zetten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou voor mij toch wel de druppel zijn die de emmer deed overlopen.
Met welke zolder-autist ben je vreemd gegaan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:19 schreef Beauke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |