SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef Doublepain het volgende:
Nog 2 van zulke plaatjes en mijn internetbundel is op
Ik heb geeneens een bundel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:19 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon een keer een wedstrijd je bek dicht houden?
Hopen dat ze snel gepost wordenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef Doublepain het volgende:
DIJENKLETSER!!!quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Zegt de ene AZ-voorzitter tegen de andere
Scheringa je weg
Nee, de lampen zijn uitquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:21 schreef Mani89 het volgende:
Wat een sfeer in de ArenaPhilips Stadion are you watching???
Ik had in 2008 een contract van 10 jaar genomen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]100mb abonnement hebben
sws internet nemenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]100mb abonnement hebben
Ehh, okequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had in 2008 een contract van 10 jaar genomen.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Zegt de ene AZ-voorzitter tegen de andere
Scheringa je weg
Die van mij zit gewoon op de bankquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:22 schreef KingRoland het volgende:
Tegenwoordig heb je wifi in de lucht
Dat is toch ook internetquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:22 schreef KingRoland het volgende:
Tegenwoordig heb je wifi in de lucht
Dit gaat backfirenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef Doublepain het volgende:
HAHAAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Van Boekel en Boilesen beste spelers van AZ tot nu.
Ik lig op de grond van het lachen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Van Boekel en Boilesen beste spelers van AZ tot nu.
Misschien zit hij wel heel stil achter zijn computer.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:19 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon een keer een wedstrijd je bek dicht houden?
NIEMAND heeft het lef om 5 grote afwasmiddelen plaatjes te posten achter elkaar.quote:
en postduifquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon brief schrijven ja toch
Iedereen is bang voor mij, ik ben dan ook een Donquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
NIEMAND heeft het lef om 5 grote afwasmiddelen plaatjes te posten achter elkaar.
Hoedt weet niet waar die het zoeken moet.quote:
Rock Werchter 2015quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik lig op de grond van het lachen.
Idd, dat spreekt voor zich.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iedereen is bang voor mij, ik ben dan ook een Don
Boilwie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Oeh, daar ga ik heen.quote:
Of een Sneijder, zodat die de ballen niet gaat inleveren a la Sinkfalenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Speelde Maxwell maar nog bij Ajax.. Die zou opkomen a la Boilesen en het dan ook afmaken
Hij weet van de hoedt en de rand.quote:
Een speler die zijn eerste wedstrijd speelt in een nieuw team afkrakenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Of een Sneijder, zodat die de ballen niet gaat inleveren a la Sinkfalen
Dit is echt een leuk grapjequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Of een Sneijder, zodat die de ballen niet gaat inleveren a la Sinkfalen
De Pol?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:26 schreef Dven het volgende:
DP is niet op zijn gebruikelijke niveau vandaag.
PSV is bijna kampioen dus hij doet het rustig aan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:26 schreef Dven het volgende:
DP is niet op zijn gebruikelijke niveau vandaag.
Gudeljquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Snap niet waarom Cavaliers Gudelj zo goed vindt.
Dan heb jij er niet echt kijk op.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Fantastische speler.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
wacht wat?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Je kunt dacht ik instellen dat je die niet ziet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
Het was niet te verwachten, die plaatjes.
Eindelijk je oude UIquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:28 schreef Vasion het volgende:
ajax wordt weggespeeld.
Gras is groen.
Juist wel. KingRoland hintte er net nog naar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
Het was niet te verwachten, die plaatjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hebben we dat gehad of er moet nog een persoon komen die er 10 post.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Juist wel. KingRoland hintte er net nog naar.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Caland vindt dit leuk.Jezus christus wat is dit man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dan komen ze bovenaan je pagina. Mij maakt het niet uit verder, zit niet op mobiel ofzo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt dacht ik instellen dat je die niet ziet.
Caland vindt dit leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Caland vindt dit leuk.Barney.gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Caland vindt dit leuk.Ik kan niet wachten op de reactie van Caland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Komt door de jeugdopleiding.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
Sinkgraven is verdedigend opvallend goed
Caland vindt dit leuk.Die kutclown is er ook mooi hard afgegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Caland vindt dit leuk.Oke wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FeboBarney is de weg kwijt
Ik denk Guus.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan hebben we dat gehad of er moet nog een persoon komen die er 10 post.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Juist wel. KingRoland hintte er net nog naar.
Vorige week speelde hij nog als een God.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oke wauwFeboBarney is de weg kwijt
Is toch niet live hèquote:
Hier op het forum?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie dat veel mensen vandaag niet in topvorm zijn.
En daarvoor was hij weken ziek, te veel frikadellenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vorige week speelde hij nog als een God.
Zonder de grote roerganger post iedereen een beetje verloren in het rond.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie dat veel mensen vandaag niet in topvorm zijn.
Kun jij niet gewoon eens je bek houden?quote:
Durf niet meer nu Karina heeft gezegd dat ik dat moet laten.quote:
Ben blij dat je luistert. Kan ik rustig kijken namelijkquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Durf niet meer nu Karina heeft gezegd dat ik dat moet laten.
Ik hoop dat een andere rebel opstaat en het lef heeft mij te overtreffen.
Respect, doe Karina maar de groetjesquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Krijg nu wel de neiging er stiekem nog 5 te postenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben blij dat je luistert. Kan ik rustig kijken namelijk
Zo rebels was je niet eens, het niveau is echt laagquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik praat niet?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon eens je bek houden?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben blij dat je luistert. Kan ik rustig kijken namelijk
Krijg je als GGMM geband wordt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo rebels was je niet eens, het niveau is echt laag
Hoi Geoquote:
quote:
Dat zou ik dus maar laten Guusje.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Krijg nu wel de neiging er stiekem nog 5 te posten![]()
Stom of doofstom?quote:
Ah GGMM, blij dat hij een ban heeft..quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Krijg je als GGMM geband wordt.
Ja bij DWDD dusquote:
Zo iemand moet echt verwijdert worden uit de maatschappijquote:
Mensen die verwijdert schrijven ook.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo iemand moet echt verwijdert worden uit de maatschappij
Hola Karina.quote:
Moszkoquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:35 schreef Doublepain het volgende:
Ander nieuws, Bram Mosko gaat failliet
hup Holland hup!
quote:
KRAKAKA WIJ SCHRIKKEN NIET VAN GUNSHOTSquote:
Niet gekliktquote:
Hoi Lansje. Alles goed? Ik was wat afwezig laatste tijd helaas, vriend had af en toe vrij, tja dan ga ik niet op FOK! zitten natuurlijkquote:
quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb trouwens sinds kort Spotify Premium(niet gekocht) en ik zie het nut niet in waarom mensen überhaupt betalen voor deze dienst.
Maar wel ergens anders op?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Lansje. Alles goed? Ik was wat afwezig laatste tijd helaas, vriend had af en toe vrij, tja dan ga ik niet op FOK! zitten natuurlijk
Ik ben ook weinig geweest. Druk met werk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Lansje. Alles goed? Ik was wat afwezig laatste tijd helaas, vriend had af en toe vrij, tja dan ga ik niet op FOK! zitten natuurlijk
Nou op een bankje in de Jaap Edenhal bijvoorbeeldquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar wel ergens anders op?
Je ging natuurlijk liever ergens anders op zittenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
ZIe hierboven.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:37 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je ging natuurlijk liever ergens anders op zitten
Te laat beste man, te laatquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:37 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je ging natuurlijk liever ergens anders op zitten
Ah schaatsenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou op een bankje in de Jaap Edenhal bijvoorbeeld
Was ik maar druk met werkquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben ook weinig geweest. Druk met werk.
Ik heb het bij mijn Teufel Raumfeld setje gekregen. Gebruik het ook niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb trouwens sinds kort Spotify Premium(niet gekocht) en ik zie het nut niet in waarom mensen überhaupt betalen voor deze dienst.
Amstel Tijgers. Best wel bekend dacht ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had al een ninjaedit doorgevoerdHeeft Amsterdam een eigen club
Wisselen? Wel die vriend van je in toom houden dan.quote:
Mobiel en zoquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Te laat beste man, te laat
[..]
Moet zeggen dat ik me niet echt zo interesseer voor ijshockey, heb wel wat potjes gezien tijdens OS in Sotsji, maar verder niet echtquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Amstel Tijgers. Best wel bekend dacht ik.
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Amstel Tijgers. Best wel bekend dacht ik.
Nou twee negers bij elkaarquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wisselen? Wel die vriend van je in toom houden dan.
I sink also that he is a very good player.quote:
Kijk mij eens pronken met mijn nieuwe Teufel Raumfeld setje post.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het bij mijn Teufel Raumfeld setje gekregen. Gebruik het ook niet.
Kip vreten, blowen en Xboxen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou twee negers bij elkaarDat wordt spannend.
Ik wil hem best overnemen hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het bij mijn Teufel Raumfeld setje gekregen. Gebruik het ook niet.
Inmiddels al niet meer zo nieuw maar wel nog steeds er mee pronken. Zo rol ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk mij eens pronken met mijn nieuwe Teufel Raumfeld setje post.
Warcraften ipv Xboxenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kip vreten, blowen en Xboxen waarschijnlijk.
Als het ordinair begint te worden ben ik weg.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:42 schreef Kopsterk het volgende:
Ik gooi ff een banaantje in mijn mik.
spotify hangt vast aan de set.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wil hem best overnemen hoor
Ik kreeg een Teufel Raumfeld setje bij mijn Spotify premium, nog niet gebruiktquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inmiddels al niet meer zo nieuw maar wel nog steeds er mee pronken. Zo rol ik.
Dat gaat hem niet worden.quote:
Volgens mij houdt hij ook van oorlogsspellen, weet alleen de titels niet meerquote:
Duizendje gecasht en terug naar Volendamquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Jantje Smit is weer met zijn lelijke gebit het veld opgerend.
Command and Conquerquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij houdt hij ook van oorlogsspellen, weet alleen de titels niet meerC+C dacht ik o.a.
Dat vind ik ook niets.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij houdt hij ook van oorlogsspellen, weet alleen de titels niet meerC+C dacht ik o.a.
Red Alert 1 en Generals ftwquote:
For king and country.quote:
Ik kreeg het bij mij Teufel Raumfeld setje, nog niet gebruikt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:43 schreef KingRoland het volgende:
http://foxsports.nl/wedstrijd/753096
livestream
We build for china!quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Red Alert 1 en Generals ftw
Ik ben daar zooo slecht in hequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Red Alert 1 en Generals ftw
CHINAAAAAAAAAAA!!! als er zo'n vliegtuig neerstortquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wat ik wel leuk vond, 'For the Republic'wat die Chinees roept.
Dat riep de trainer zeker?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:47 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb wel eens een vrouwenvoetbalwedstrijd gezien op amateurniveau. Die chicks zijn me een partij fanatiek, niet normaal. `Kuthoer` dit, `ik pak je na de wedstrijd` dat.
Iets voor Rens dusquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:47 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb wel eens een vrouwenvoetbalwedstrijd gezien op amateurniveau. Die chicks zijn me een partij fanatiek, niet normaal. `Kuthoer` dit, `ik pak je na de wedstrijd` dat.
LIDLquote:
Even on topic, de wedstrijd is weer begonnenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
CHINAAAAAAAAAAA!!! als er zo'n vliegtuig neerstort
Misschien als hij een teufel raumfeld setje had gehad met gratis spotify.quote:
AK47's for everybodyquote:
Verstandige man ben je toch. Ik ga ook weer kijken en meekijken mobiel dus....quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even on topic, de wedstrijd is weer begonnen
Beste Ajax sinds WW2quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:50 schreef Vermecelli het volgende:
Dit Ajax is echt het beste Ajax sinds jaren
quote:
Ligt eraan of de trainer gebruik maakte van gratis Spotify.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien als hij een teufel raumfeld setje had gehad met gratis spotify.
Kirov reportingquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:51 schreef Kopsterk het volgende:
Die luchtballonnen bij Red Alert waren vet
Waren het er 99?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:51 schreef Kopsterk het volgende:
Die luchtballonnen bij Red Alert waren vet
quote:
Zometeen. Wij wachten allemaal op Zivkogod. Dan gaat het pas echt los.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:53 schreef Vermecelli het volgende:
Zit Zivkogod ook bij de selectie? Kan nu wel ff een spits in eigenlijk
Neequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:53 schreef Vermecelli het volgende:
Zit Zivkogod ook bij de selectie? Kan nu wel ff een spits in eigenlijk
Als het zo slecht gaat dan wordt je van zoiets al blij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe toch rustigweer 2 leuke acties en weer stijve pikken
Bedankt voor de tip DPquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je een Teufel Raumfeld setje koopt hoef je dat niet, tip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |