Gaafquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:54 schreef Myraela het volgende:
Ik ben overigens wel blij. Ik ga kookboek recensies schrijven voor bol.com.
Ooh awesomequote:Op donderdag 5 februari 2015 13:54 schreef Myraela het volgende:
Ik heb onwijs veel zin om bladerdeeg in de oven te gooien, met chorizo en mozzarella.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Als ik ziek ben, eet ik meestal maar gewoon waar mijn lichaam zegt zin in te hebben, zodat je dan iig nog iets eet. Heeft wel vaak rare combinaties als gevolg, kippensoep en chocolade-ijs als diner of zo
Ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh awesomekrijg je dan de boeken ook?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.En dat is supergaaf, want ik hou echt van kookboeken.
Krijg je er nog voor betaald? Of alleen de boeken?quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is geen baan hoor, was het maar zo'n feest.
Ik hou gewoon echt niet van lezen. Ik raak echt keisnel mijn focus kwijt dan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou dat wel voor gewone boeken willen doenAlleen heb je dan wel een verplichting dat je zoveel boeken per week moet lezen natuurlijk. Moet jij ook een x aantal recepten uit elk boek maken?
Dit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou gewoon echt niet van lezen. Ik raak echt keisnel mijn focus kwijt dan.
Of bier brouwen. Of wiet verbouwen...quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou echt. Je kan beter kippen houden.
Winter is niet erg..... de sneeuw alleenquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Niet in de winterOf goed isoleren
Jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Winter is niet erg..... de sneeuw alleen![]()
Ach, bij on sin het duin staan genoeg kwekerijen te koop. Een tomatenkwekerij is een prima dekmantel
Zo voelt het ook! Qua kracht ga ik nu nog als een malle vooruit, dat zal straks wel stabiliseren.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:57 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Pittig schema voor een dame! Maar ziet er wel goed uit
Dat is echt tof!quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:54 schreef Myraela het volgende:
Alleen de boeken, maar ik vind zulke dingen gewoon leuk om te doen en fijne ervaring om op te doen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Krijg je er nog voor betaald? Of alleen de boeken?
Daar is verder niets over afgesproken. Maar als je er iets nuttigs over wilt zeggen dan is het vaak wel handig dat je er uit kookt natuurlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou dat wel voor gewone boeken willen doenAlleen heb je dan wel een verplichting dat je zoveel boeken per week moet lezen natuurlijk. Moet jij ook een x aantal recepten uit elk boek maken?
Heb mededogen en eet door dan!quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:45 schreef CrunchySelf het volgende:
Die kwark sterft nu een langzame dood
tering, krijg er al rugpijn van als ik er naar kijkquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:52 schreef La_Tramposa het volgende:
De burpee voor gevorderden
(en nog wel meer grove oefeningen als je het hele filmpje kijkt. Lekker planken met 40kg op je rug)
Van het planken?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
tering, krijg er al rugpijn van als ik er naar kijk
Van het planken met 40kg op je rugquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Van het planken?
In principe denk ik dat je hier geen rugpijn van krijgt als je spieren sterk genoeg zijn en je de oefeningen goed uitvoert
Tja, er zijn ook mensen met 40 kg overgewicht die kunnen planken tochquote:
Ja maar dat is volgens mij toch echt ff net iets anders? Denk ik? Dat is je gewicht wat je elke dag meesleept..quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, er zijn ook mensen met 40 kg overgewicht die kunnen planken toch![]()
Ik heb vorige week de 4 min gered, dat is echt geen pretje. Dus ik denk dat zodra je boven de 1.5e minuut komt het wel eens minder grappig kan zijnquote:Ik vraag me trouwens wel af wanneer mijn planking-challenge zwaar wordt. Vandaag is het 36 seconden, dat is voorbij voor je er erg in hebt. Maar meestal met die challenges is er één omslagpunt vanaf waar het ineens loeizwaar isJe wordt er natuurlijk wel beter in, maar 3 minuten planken is al best heftig denk ik, en daarboven.. nouja ik houd vol!
Hmm ik doe wel vaker 2 minuten planken, en tijdens de zaaltrainingen is het ook wel vaak 3-4 minuten (al moet je dan wel een paar keer wisselen van rechte plank naar schuine plank en zo). De trainer doet altijd een rondje langs de hele groep (20 mensen of zo) en dan mag iedereen vertellen over welke wedstrijd hij heeft gelopen dit weekend, terwijl we in de plankhouding staan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat is volgens mij toch echt ff net iets anders? Denk ik? Dat is je gewicht wat je elke dag meesleept..
[..]
Ik heb vorige week de 4 min gered, dat is echt geen pretje. Dus ik denk dat zodra je boven de 1.5e minuut komt het wel eens minder grappig kan zijn
Pleuris, 6 minquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ik doe wel vaker 2 minuten planken, en tijdens de zaaltrainingen is het ook wel vaak 3-4 minuten (al moet je dan wel een paar keer wisselen van rechte plank naar schuine plank en zo). De trainer doet altijd een rondje langs de hele groep (20 mensen of zo) en dan mag iedereen vertellen over welke wedstrijd hij heeft gelopen dit weekend, terwijl we in de plankhouding staan.
Maar elke dag 3-4 minuten wordt misschien wel minder grappig. Of juist niet, omdat je er dan aan gewend bent![]()
Ik heb een paar jaar geleden wel eens een plankwedstrijdje binnen mijn roeiploeg gewonnen, was 6 minuten nog wat geloof ik, maar tķen had ik wel 2 dagen rugpijn
Ja geen idee. Ik denk dat een heleboel gewrichten het gewicht ook dragen en niet zozeer de spieren zeg maar. Als je ziet dat iemand met 50/60kg overgewicht praktisch staat (zag het toevallig vorige week bij de fysio) als een paard wat door zijn hoeven gezakt is (knietjes, enkels) dan denk ik dat de belasting grotendeels op de gewrichten ligt ipv op de spieren.quote:En over overgewicht vs. gewicht op je rug, ja moeilijk te zeggen. Aan de ene kant zit het als lichaamsgewicht beter verdeeld en ben je inderdaad gewend om het mee te zeulen, aan de andere kant kun je het met de plankoefening toch beter op je rug hebben hangen dan op je kont of benen denk ik, en als je minder overgewicht hebt zijn je spieren misschien ook fitter.
Dat vraag ik me wel eens af, mensen die echt te dik zijn zijn stiekem dan heel sterk aangezien zij tijdens het lopen altijd x aantal kgs mee moeten sjouwen. Zou dat blijven als je afvalt?
Hoiquote:
Maar je liep wel 11km!quote:Dat was niet optimaal.
Ik wilde m'n kistjes in lopen. Na 2 km had ik 2 dikke blaren en heb ik m'n nikes aangetrokken. Ik ben ongeveer 100x verkeerd gelopen, had geen honger thuis maar natuurlijk DIKKE HONGER onderweg, en ik had maar 1 mueslireep, de accu van mijn telefoon was leeg en als klap op de vuurpijl, toen ik eindelijk weer op de grote weg terecht kwam, koos ik de vereerde kant om richting de bushalte te lopen, waardoor ik 20 minuten aan het lopen ben geweest want ja, mijn telefoon was uit dus ik kon deze niet checken. Feest. En in de bus moest ik staan.
Eenmaal thuis zag ik dat de katten de grote bak met koekjes uit de kast hebben gepleurd *die ik niet goed dicht had gedaan blijkbaar* dus overal koekjes en 2 waggelende katten.
Ik liep wel 11 km. Ipv 7. En nu heb ik honger, is mijn lijf op en moet ik de afwas nog doen.
FML.
Arme jij! Maar die afwas komt uiteindelijk wel goed en 11 km is echt een eindquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:03 schreef Lonaa het volgende:
aal thuis zag ik dat de katten de grote bak met koekjes uit de kast hebben gepleurd *die ik niet goed dicht had gedaan blijkbaar* dus overal koekjes en 2 waggelende katten.
Zie zo kom jij wel aan je 300 km hoor. Ik zeg morgen weerquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:03 schreef Lonaa het volgende:
Hai.
Dat was niet optimaal.
Ik wilde m'n kistjes in lopen. Na 2 km had ik 2 dikke blaren en heb ik m'n nikes aangetrokken. Ik ben ongeveer 100x verkeerd gelopen, had geen honger thuis maar natuurlijk DIKKE HONGER onderweg, en ik had maar 1 mueslireep, de accu van mijn telefoon was leeg en als klap op de vuurpijl, toen ik eindelijk weer op de grote weg terecht kwam, koos ik de vereerde kant om richting de bushalte te lopen, waardoor ik 20 minuten aan het lopen ben geweest want ja, mijn telefoon was uit dus ik kon deze niet checken. Feest. En in de bus moest ik staan.
Eenmaal thuis zag ik dat de katten de grote bak met koekjes uit de kast hebben gepleurd *die ik niet goed dicht had gedaan blijkbaar* dus overal koekjes en 2 waggelende katten.
Ik liep wel 11 km. Ipv 7. En nu heb ik honger, is mijn lijf op en moet ik de afwas nog doen.
FML.
WAHAHAHAquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:08 schreef Lonaa het volgende:
Ja! Ik ben ook blij met die 11 km!!!
Maar het ging allemaal niet optimaal.
Oh, ik heb ook nog poep aan mn vingers gehad, want de hond at wat, en ik trok het uit haar bek, en toen was het stront.
Jippie.
Morgennacht moet ik werken van 11 tot 4. Denk dat ik dan het dubbele loop.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:08 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zie zo kom jij wel aan je 300 km hoor. Ik zeg morgen weer
Maar die tellen niet mee voor je challengequote:Op donderdag 5 februari 2015 16:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Morgennacht moet ik werken van 11 tot 4. Denk dat ik dan het dubbele loop.
omfg, dat is zoooooo herkenbaarquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:08 schreef Lonaa het volgende:
Ja! Ik ben ook blij met die 11 km!!!
Maar het ging allemaal niet optimaal.
Oh, ik heb ook nog poep aan mn vingers gehad, want de hond at wat, en ik trok het uit haar bek, en toen was het stront.
Jippie.
True, maar ik hoef morgen niet 33 km te lopen, zeg maarquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar die tellen niet mee voor je challenge
Ja, en toen was ik ook nog meer net onderwegquote:
Kan ik wel begrijpenquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
True, maar ik hoef morgen niet 33 km te lopen, zeg maar
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, no shit.
Ben wel blij met deze 11 km![]()
Een hele hele drukke horecadienstquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat voor werk doe je dan dat je 20km loopt?
Wel interessant om een keer een stappenteller of zo om te doen, kijken hoeveel het echt is! Maar vermoeiend werk is dat zekerquote:
Griep epidemie schijnt nu op het hoogtepunt te zijn, miljoen mensen ziek las ik ergensquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:20 schreef CrunchySelf het volgende:
Sporten moet vanavond denk ik op karakter. Wat last van rug, hoofdpijn en verkouden![]()
Zou het dan toch, nadat er thuis drie mensen ziek zijn geweest, ik nu aan beurt ben?
Tijdje terug op een festival stappenteller aan gehad, bijna 30.000 stappen gedaan toenquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wel interessant om een keer een stappenteller of zo om te doen, kijken hoeveel het echt is! Maar vermoeiend werk is dat zeker
Mooi kutquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:21 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Griep epidemie schijnt nu op het hoogtepunt te zijn, miljoen mensen ziek las ik ergens
Ja, de vraag is alleen hoeveel km dat dan is want als je stilstaat op zo'n festival maak je ook vaak een stapje naar links of naar rechts natuurlijk..quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:22 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Tijdje terug op een festival stappenteller aan gehad, bijna 30.000 stappen gedaan toen
Ja, daar heb ik wel eens vaker aan zitten denken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wel interessant om een keer een stappenteller of zo om te doen, kijken hoeveel het echt is! Maar vermoeiend werk is dat zeker
Ja klopt, heel accuraat is het ook niet natuurlijk. Het was iets van 24 km volgens m'n Iphone.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, de vraag is alleen hoeveel km dat dan is want als je stilstaat op zo'n festival maak je ook vaak een stapje naar links of naar rechts natuurlijk..
Meer dan ikquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:38 schreef Lonaa het volgende:
Het was 10,35 km. *kras
Wel sinds 2 feb 26,6 km gewandeld!
Ik moest vandaagquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat is bijna meer dan wat ik gerend heb
Ik weet niet of de bountytaart lekker isquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:05 schreef Lonaa het volgende:
![]()
Ik voel me wel een beetje trots nu
Ik wil ook bountytaart. En ik wilde een hamburger bestellen, maar volgens mij ga ik gewoon braaf kipshoarma maken. Met zoete aardappel patat.
Zelf.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet niet of de bountytaart lekker isKipshoarma. Oh men, dat moet ik weer eens eten
Maak je zelf of koop je gewoon?
Oiquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zelf.
Ik had nog kipdijvlees, zoete aardappel, tzaziki, sla en turks brood. You do the math.
Joah, ik heb ook wel SERIEUZE HONGERquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Dafuq, kalkoenshoarma?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Onze turkse slager verkoopt de beste kip en kalkoenshoarmaIk hoef nooit meer shoarmavlees uit de supermarkt..
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Joah, ik heb ook wel SERIEUZE HONGERWat is bizar weinig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
haha dat verkoopt hij nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dafuq, kalkoenshoarma?
Ooh men, turk equals dönner
Hier hebben we ook zo'n turkse toko maar die is niet zo goedkoop. En alles wat wel goedkoop is, is verrotquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
haha dat verkoopt hij nietSowieso, de Turkse supermarkt <3
3 mango's voor een euro en zo. Helaas is hij niet na 19.00 open dus kunnen we tegenwoordig met onze werkritmes er alleen in het weekend heen..
Een smoothie van zo'n 300 kcal en een zelfgemaakte mueslireep van zo'n 200 kcal.quote:
Op naar de snackbar!quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:34 schreef Myraela het volgende:
Mijn eten is mislukt en ik heb er voor de rest niets uit.
Wat had je voor eten?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:34 schreef Myraela het volgende:
Mijn eten is mislukt en ik heb er voor de rest niets uit.
Lmao. Jeuj voor shoarmaquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Een smoothie van zo'n 300 kcal en een zelfgemaakte mueslireep van zo'n 200 kcal.![]()
Ik had geen honger vandaag. Heb wel echt geprobeerd te eten, maar het stond me zo tegen.
Nu verga i kvan de honger.
quote:
Ik had pasta, maar ik gooide er op het laatste moment nog wat gezeefde tomaten in die in de koelkast stonden. Maar die waren niet meer goed.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat had je voor eten?
En bestel chinees? En dan de tjap tjoy ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |